|
|
Maximus
|
|
|
quote: Nee de ziekte van Kalashnikov... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: oef dat is een dodelijke ziekte jonge. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Je kunt zo,n ding niet eens vasthouden.Als je al weet wat dat is. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: nee dat weet hij niet ,hij heeft al moeite met het vast houden van zijn eigen kleine Kalashnikovje hahaha |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja goed dat er google is he |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 20:54 schreef jonass het volgende:[..] nee dat weet hij niet ,hij heeft al moeite met het vast houden van zijn eigen kleine Kalashnikovje hahaha Hahahahahaha, moet je nog niet naar bed knul? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
mag langer opblijven heb morgen vrij van school |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ach weet je.Hij vind t leuk om op een ander forum rotzooi te schoppen.Laat m ,misschien krijgt ie er wel een stijf piemeltje van. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 21:03 schreef Aartus het volgende:[..] Ach weet je.Hij vind t leuk om op een ander forum rotzooi te schoppen.Laat m ,misschien krijgt ie er wel een stijf piemeltje van. Hahahahahahahaha |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wie Minimus???Aan t googelen denk ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis korsakov....ehm hoe heet je ook alweer,ben het vergeten ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Moet aart nu in je broek zeiken??.....raar mannetje ben je toch |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Zie je aartus... met de O van Ollie! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wie ikke??euhm iets met een a geloof ik. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hoe kan ik dat nu weten ik heb zelf kors............????De rest weet ik niet meer. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 21:26 schreef Aartus het volgende:[..] Hoe kan ik dat nu weten ik heb zelf kors............????De rest weet ik niet meer. kors....ten van het krabben? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die wil mijn vrouwtje graag hebben....is niet te koop,of wel? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja jij was hier in de buurt.Verdomme t hele huis vol met kakkerlakken.Gore beesten bah. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wat die serie??Tuurlijk kun je zo bestellen op dvd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man dat olifantje....mijn vrouwtje is diehard Feijenoord supporter |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: De markt in beverwijk.Kun je bijna alles krijgen. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: heb nog een hele dikke korst op mijn kont mag je hebben |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ik wil er ook graag twee... denk dat ze nog wel gaan komen. Denk ook dat er zeer veel verkocht gaan worden dan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 00:46 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Die heb zichzelf aan een paal gebonden uit protest Die komt pas weer los bij de eerste overwinning dit jaar Zal lastig worden dit jaar d:-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: daar weet jij alles van na enkele kutjaren met feijenoord.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Als t zo doorgaat gaat twente t zelfde tegemoet Bij Feyenoord was de uefa cup het begin van de ondergang bij jullie t kampioenschap misschien wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In voor en tegenspoed.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 06:45 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Als t zo doorgaat gaat twente t zelfde tegemoet Bij Feyenoord was de uefa cup het begin van de ondergang bij jullie t kampioenschap misschien wel Daar kun je wel eens een punt hebben.Twente heeft een doel nagestreefd en dat doel in 2010 bereikt.Dan schuilt t gevaar erin dat je achterover gaat leunen en denkt zie je wel we hebben ons doel bereikt.Maar dan begint t eigenlijk pas.Want om aan de top te blijven Is vele malen moeilijker dan er te komen.Daar komt bij dat Munsterman een ieder met voetbal now how de deur heeft uitgewerkt.Hij dacht ze niet meer nodig te hebben.Dat was een grote misvatting van Munsterman.En je weet maar al te goed van feijenoord waar een verkeerd beleid toeleidt.T kost jaren om weer terug te komen daar waar je eigenlijk hoort te staan.Dit jaar kunnen we afschrijven.Als t volgend seizoen weer t zelfde liedje is ben ik bang dat je gelijk krijgt.Dan is plaats 6 of 7 t maximum. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 13:40 schreef Aartus het volgende:[..] Daar kun je wel eens een punt hebben.Twente heeft een doel nagestreefd en dat doel in 2010 bereikt.Dan schuilt t gevaar erin dat je achterover gaat leunen en denkt zie je wel we hebben ons doel bereikt.Maar dan begint t eigenlijk pas.Want om aan de top te blijven Is vele malen moeilijker dan er te komen.Daar komt bij dat Munsterman een ieder met voetbal now how de deur heeft uitgewerkt.Hij dacht ze niet meer nodig te hebben.Dat was een grote misvatting van Munsterman.En je weet maar al te goed van feijenoord waar een verkeerd beleid toeleidt.T kost jaren om weer terug te komen daar waar je eigenlijk hoort te staan.Dit jaar kunnen we afschrijven.Als t volgend seizoen weer t zelfde liedje is ben ik bang dat je gelijk krijgt.Dan is plaats 6 of 7 t maximum. ach, als Twente voor 6 miljoen een goede spits had gehaald ipv Castaignos en Chadli iets minder geblesseerd was had je gewoon nog meegedaan. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 17:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] ach, als Twente voor 6 miljoen een goede spits had gehaald ipv Castaignos en Chadli iets minder geblesseerd was had je gewoon nog meegedaan. Die castaignos is idd een drama.6 ton is nog teveel voor m. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
De Deutsche snavels zijn hier wel eens wat groter geweest... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook op kroegentocht Vin..? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ja maar het is een uitgestorven zooi. Aart zal wel weer stomdronken z'n bed onderkotsen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 23:41 schreef Vincent1970 het volgende:Ja maar het is een uitgestorven zooi. Aart zal wel weer stomdronken z'n bed onderkotsen... As usual dus.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 23:41 schreef Vincent1970 het volgende:Ja maar het is een uitgestorven zooi. Aart zal wel weer stomdronken z'n bed onderkotsen... ja kom net uit de kroeg,maar wij tukkers kunnen goed tegen drank.wij kotsen t bed niet onder watje.En we breken na een feest ook niet t leidscheplein of de coolsingel af,dus houd je dikke vette stinkende muil maar gewoon,Grootbek.popie jopie.Met je heineken limonade.word tijd dat je eens een echte kerel word.Ik vind je gewoon een klootzak.Kwal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En tegen Hanover dan? Of is dat wat anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wel zeggen "wij tukkers". Maar als een ander zegt " jullie tukkers". Wordt je geïrriteerd. Hemmmmmmmmm |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 09:48 schreef remco k het volgende:Wel zeggen "wij tukkers". Maar als een ander zegt " jullie tukkers". Wordt je geïrriteerd. Hemmmmmmmmm Vuile achterbakse zuiger. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: En Renato een geintje is leuk.Maar je begint me nu te vervelen.Altijd maar anderen napraten.Ik ben wel klaar met jou.Sterkte met je ......Je weet wel wie ik bedoel.Prive gun ik iedereen t beste.Mazzel. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 23:41 schreef Vincent1970 het volgende:Ja maar het is een uitgestorven zooi. Aart zal wel weer stomdronken z'n bed onderkotsen... T zou je sieren hier weg te blijven.Ik kom ja ook niet op jullie kakkerlakken forum. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 13:40 schreef Aartus het volgende:[..] Daar kun je wel eens een punt hebben.Twente heeft een doel nagestreefd en dat doel in 2010 bereikt.Dan schuilt t gevaar erin dat je achterover gaat leunen en denkt zie je wel we hebben ons doel bereikt.Maar dan begint t eigenlijk pas.Want om aan de top te blijven Is vele malen moeilijker dan er te komen.Daar komt bij dat Munsterman een ieder met voetbal now how de deur heeft uitgewerkt.Hij dacht ze niet meer nodig te hebben.Dat was een grote misvatting van Munsterman.En je weet maar al te goed van feijenoord waar een verkeerd beleid toeleidt.T kost jaren om weer terug te komen daar waar je eigenlijk hoort te staan.Dit jaar kunnen we afschrijven.Als t volgend seizoen weer t zelfde liedje is ben ik bang dat je gelijk krijgt.Dan is plaats 6 of 7 t maximum. Weet je wat t is Ruiz nkufo Theo Jansen Kenneth Perez' waren de grote mannen maar je moet bijna altijd kwaliteit inleveren bij een nieuwe aankoop Maar door dat ene kampioenschap gaan ze wel hogere salarissen uitdelen Dus t komt erop neer dat nu een Willem Jansen die veel slechter is dan Kenneth Perez' wel meer geld verdient bijvoorbeeld En daar gaan clubs door naar de klote Feyenoord raakte na die uefacup winst ook de beste spelers kwijt de mindere spelers die daarvoor terug komen willen alleen wel een salaris dat past bij een club die pas succes heeft gehad
Sorry als misschien sommige zinnen niet kloppen maar door me dyslexie vind ik deze lange berichten wel is lastig :p |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Achterbaks??? Zeg volgens mij alles gewoon tegen jou en niet over je... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 13:20 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Weet je wat t is Ruiz nkufo Theo Jansen Kenneth Perez' waren de grote mannen maar je moet bijna altijd kwaliteit inleveren bij een nieuwe aankoop Maar door dat ene kampioenschap gaan ze wel hogere salarissen uitdelen Dus t komt erop neer dat nu een Willem Jansen die veel slechter is dan Kenneth Perez' wel meer geld verdient bijvoorbeeld En daar gaan clubs door naar de klote Feyenoord raakte na die uefacup winst ook de beste spelers kwijt de mindere spelers die daarvoor terug komen willen alleen wel een salaris dat past bij een club die pas succes heeft gehad Sorry als misschien sommige zinnen niet kloppen maar door me dyslexie vind ik deze lange berichten wel is lastig :p Eindelijk eens mensen die het snappen.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik kan t prima lezen Red devil.Niks mis mee.Wat je verhaal betrefd,daar heb je wel gelijk in.Twente is sinds de titel ook een van van de clubs waar je een behoorlijk vet salaris kunt verdienen,maar je moet t wel kunnen behappen.Kij nu maar, waarom krijgt wisgerhof die al over de top is een contractverlenging.Ik denk dat de pot met geld leegraakt.Ook word de verhuurde plet weer teruggehaald En tilo leugers van nac ook verhuurd.Dat is wel een teken.We halen geen type,s perez,ruiz,jannsen,nkufo meer.We zoeken t in minder kwaliteit.Dat is geen goed teken.Dus ben bang dat je gelijk hebt. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja red devil heeft altijd zinnige teksten.En kan me goed in zijn visie vinden.Kan je van jou niet zeggen.En dat je een gemene zuiger bent is niets van gelogen.Wat ben jij een misselijk mannetje zeg.Ga toch naar je eigen forum.Forumverzieker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 14:04 schreef Aartus het volgende:[..] Ja red devil heeft altijd zinnige teksten.En kan me goed in zijn visie vinden.Kan je van jou niet zeggen.En dat je een gemene zuiger bent is niets van gelogen.Wat ben jij een misselijk mannetje zeg.Ga toch naar je eigen forum.Forumverzieker. Waarom stop je niet met je persoonlijke aanvallen kerel, ik zal namelijk echt niet vertrekken omdat jij dat graag zou willen..
Als je nou eens gewoon eens over voetbal zou praten.. |
|
|
|