|
|
remco k
|
|
|
quote: Fijn dat je het zelf in ziet.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Een teefje wordt over het algemeen iemand mee bedoelt die achter een ander aanhobbelt.. Mag jij mij vertellen achter wie ik aan hobbel.. Heb wel het idee, dat er tussen jou en Jonass iets moois aan het bloeien is, wie gaat daar het teefje worden.. Volgens mij loopt een reu achter een teefje aan.En wat mij en jonass betrefd,we wonen al samen.Komt je wel bekent voor he teefje.trouwens hoe gaat t met je vriend?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:45 schreef Aartus het volgende:[..] Volgens mij loopt een reu achter een teefje aan.En wat mij en jonass betrefd,we wonen al samen.Komt je wel bekent voor he teefje.trouwens hoe gaat t met je vriend?? He |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: zelfkennis,weet je wel.dat is wat jij mist. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:45 schreef Aartus het volgende:[..] Volgens mij loopt een reu achter een teefje aan.En wat mij en jonass betrefd,we wonen al samen.Komt je wel bekent voor he teefje.trouwens hoe gaat t met je vriend?? Oke gaan we het op deze manier doen prima je zegt net dat je vrouw je een biertje gaf bedoel je niet dat je vrouwelijke vriendje jou zijn lul gaf om te blazen . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:45 schreef Aartus het volgende:[..] Volgens mij loopt een reu achter een teefje aan.En wat mij en jonass betrefd,we wonen al samen.Komt je wel bekent voor he teefje.trouwens hoe gaat t met je vriendin?? Met mijn vriendin gaat het heel goed.. 27 jaar, 1.83 lang, blond half lang haar, maatje 36, lange benen, mooi C cupje.. En ze pakt net een lekker biertje voor me..
Ik ben trouwens hartstikke lelijk en weet dat ze alleen bij me is voor mijn belachelijke grote hoeveelheid geld.. Maar ach, er zijn ergere dingen in het leven om je druk om te maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zie bovenstaande post, zeg zelfs dat ik lelijk ben.. Wat een zelfkennis heb ik toch.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:51 schreef remco k het volgende:[..] Met mijn vriendin gaat het heel goed.. 27 jaar, 1.83 lang, blond half lang haar, maatje 36, lange benen, mooi C cupje.. En ze pakt net een lekker biertje voor me.. Ik ben trouwens hartstikke lelijk en weet dat ze alleen bij me is voor mijn belachelijke grote hoeveelheid geld.. Maar ach, er zijn ergere dingen in het leven om je druk om te maken.. hahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:51 schreef remco k het volgende:[..] Met mijn vriendin gaat het heel goed.. 27 jaar, 1.83 lang, blond half lang haar, maatje 36, lange benen, mooi C cupje.. En ze pakt net een lekker biertje voor me.. Ik ben trouwens hartstikke lelijk en weet dat ze alleen bij me is voor mijn belachelijke grote hoeveelheid geld.. Maar ach, er zijn ergere dingen in het leven om je druk om te maken.. Soms heeft ze trouwens bruin haar, hoe ze dat doet weet ik niet, want haar tweeling zusje is dan ineens blond... Maar ach, ze heeft een goed karakter.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:51 schreef remco k het volgende:[..] Zie bovenstaande post, zeg zelfs dat ik lelijk ben.. Wat een zelfkennis heb ik toch.. Eens....je bent lelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry man. Maar jij bent ook niet moeders mooiste?? Hoe kan het eigenlijk dat juist jij zo'n mooi dochtertje hebt gemaakt?? Whahahaha |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:51 schreef remco k het volgende:[..] Zie bovenstaande post, zeg zelfs dat ik lelijk ben.. Wat een zelfkennis heb ik toch.. Hallo dat was trouwens pas na mijn post. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Sorry man. Maar jij bent ook niet moeders mooiste?? Hoe kan het eigenlijk dat juist jij zo'n mooi dochtertje hebt gemaakt?? Whahahaha Hehehehehe.....weet ik ook niet,ben wel 100% haar vader....superzaadje denk ik |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Lelijke vaders maken mooie dochters en ja ik ben ook lelijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik kan er niks aan doen maar deze moet ik toch kwijt
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat ik typ doe je niet in 30 seconden he kerel.... Daarbij maakt dat toch ook niet veel uit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahaha... Lekkah man. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:57 schreef remco k het volgende:[..] Sorry man. Maar jij bent ook niet moeders mooiste?? Hoe kan het eigenlijk dat juist jij zo'n mooi dochtertje hebt gemaakt?? Whahahaha Kwestie van techniek tijdens de sex.Als je goed werk aflevert krijg je mooie kinderen.Hoef jezelf niet knap voor te zijn.En ik kan t weten. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Kakkie dacht dat je hier nooit meer wou komen en zeg nou niet dat je me gemist hebt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:04 schreef Aartus het volgende:[..] Kwestie van techniek tijdens de sex.Als je goed werk aflevert krijg je mooie kinderen.Hoef jezelf niet knap voor te zijn.En ik kan t weten. Nou wil ik wel wat zeggen, maar laat maar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben blij dat je het deelt vriend....kunnen we erover praten,lucht jou ook op hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: interresant plaatjesplakker.Nou leuk je weer eens gezien te hebben doei. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Haha ja dat heb ik ook |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Bou??????En de rest was dat beledigend??Zolang je m,n dochters maar niet beledigt.Daar ga ik voor door t vuur. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Wat wil ie Boudewijn zeggen dan???Zo vaag dit. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:10 schreef Aartus het volgende:[..] Bou??????En de rest was dat beledigend??Zolang je m,n dochters maar niet beledigt.Daar ga ik voor door t vuur. Aart denk niet dat hij dat bedoeld we halen hier geen familie bij dat respect is er toch wel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:10 schreef Aartus het volgende:[..] Bou??????En de rest was dat beledigend??Zolang je m,n dochters maar niet beledigt.Daar ga ik voor door t vuur. Gaat hij echt niet doen Aart.....is not done |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:10 schreef Aartus het volgende:[..] Bou??????En de rest was dat beledigend??Zolang je m,n dochters maar niet beledigt.Daar ga ik voor door t vuur. Ghehe Herr Aart heeft boerentrienen..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat me raden...
Helga und Lotte |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:10 schreef Aartus het volgende:[..] Bou??????En de rest was dat beledigend??Zolang je m,n dochters maar niet beledigt.Daar ga ik voor door t vuur. Nee hoor, alleen jou, verder niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahahahaha |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: nein renate und nena hahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was bang dat je nenam bedoelde..d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De grap was al gemaakt hoor, is niet zo leuk als je het dan wil overtreffen maar het eigenlijk helemaal niet lukt..
Is maar een advies hoor.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb een schwans.....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bent er 1 bedoel je.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] De grap was al gemaakt hoor, is niet zo leuk als je het dan wil overtreffen maar het eigenlijk helemaal niet lukt.. Is maar een advies hoor.. wou ik RB overtreffen dan leg uit lekkah man |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Zie je hem nog wel met pissen grapje weet niet of ik grappig ben |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: het staat er toch, valt dus niet veel uit te leggen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ga je nu m,n dochters belachelijk maken.Jonge wat ben jij van een laag niveau. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ja dat is de bekende reactie laat maar vind het zonde om met jou nog verder ik discussie te gaan,wat je ook nog maar mag zeggen hier . |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:10 schreef Aartus het volgende:[..] Bou??????En de rest was dat beledigend??Zolang je m,n dochters maar niet beledigt.Daar ga ik voor door t vuur. Ben benieuwd wat morgen in de hens staat in Enschede.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:25 schreef Aartus het volgende:[..] ga je nu m,n dochters belachelijk maken.Jonge wat ben jij van een laag niveau. Sjezus Aart......dat doet hij toch niet,waar is je humor man....light up ouwe |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Zoals ik je al heb gezegd Renato.Ik heb t gehad met jou.Kijk als we face to face hadden gestaan had ik je precies kunnen zeggen wat ik van je denk.En dat is niet netjes kan ik je zeggen. |
|
|
|