|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sjezus Aart......dat doet hij toch niet,waar is je humor man....light up ouwe Jij dacht een week geleden ook dat iemand je dochtertje bedoelde werd je ook kwaad nenam en terecht ,want je moet geen kinderen in deze discussie gooien humor of niet laat kinderen hier buiten. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sjezus Aart......dat doet hij toch niet,waar is je humor man....light up ouwe Je mag mij mof noemen.Maar ze moeten m,n dochters er buiten laten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:34 schreef Aartus het volgende:Zoals ik je al heb gezegd Renato.Ik heb t gehad met jou.Kijk als we face to face hadden gestaan had ik je precies kunnen zeggen wat ik van je denk.En dat is niet netjes kan ik je zeggen. Pb me maar, heb schijnbaar iets verkeerds gedaan in jouw ogen dus laat het maar horen jongen, we kennen elkaar inmiddels toch al een tijdje.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dat was een persoonlijke aanval......dat is dit niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als jij een Duitser bent lijkt me de kans groot dat je dochters Helga en Lotte heten of heb ik het mis..?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als ze mijn dochter......(kan ff niet op een joodse naam komen)noemen,heb ik daar geen problemen mee,ik zie dat niet als een persoonlijke aanval...bovendien heb ik zelf dat op het net gegooid,dat ik een dochter heb.
Gaan ze persoonlijk worden,dan word ik ook pislink....is ook gebeurd,maar hier is niks aan de hand |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:37 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als jij een Duitser bent lijkt me de kans groot dat je dochters Helga en Lotte heten of heb ik het mis..?? Yep.....het is silvie en raffie |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: wie is silvie en raffie ? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als ze mijn dochter......(kan ff niet op een joodse naam komen)noemen,heb ik daar geen problemen mee,ik zie dat niet als een persoonlijke aanval...bovendien heb ik zelf dat op het net gegooid,dat ik een dochter heb. Gaan ze persoonlijk worden,dan word ik ook pislink....is ook gebeurd,maar hier is niks aan de hand Anne is een joodse naam.Ik heb t wel zo opgevat.Ik heb renato al een pb gestuurd. En met die joodse naam dacht ik aan Anne Frank.Alhoewel ik niet eens zeker weet of t wel een joodse naam is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jouw katers....slome |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: dat zijn duitse hoogstaanders en heten helwig und reinhard tinus vlug op de kut |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:47 schreef Aartus het volgende:[..] Anne is een joodse naam.Ik heb t wel zo opgevat.Ik heb renato al een pb gestuurd. En met die joodse naam dacht ik aan Anne Frank.Alhoewel ik niet eens zeker weet of t wel een joodse naam is. Oke opgelost dus ??.....Leah is een joodse naam,ach maakt het uit ouwe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:50 schreef jonass het volgende:[..] dat zijn duitse hoogstaanders en heten helwig und reinhard tinus vlug op de kut heb je ook laagstaanders dan ?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: je lijkt die remco wel snapt niets alles 2 keer uitleggen ja laagstaanders liggen veel meer dan hoogstaanders |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:53 schreef jonass het volgende:[..] je lijkt die remco wel snapt niets alles 2 keer uitleggen ja laagstaanders liggen veel meer dan hoogstaanders Al gebruik je leestekens.....snap er geen ene hol van |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Die verrekte buurman van mij ook |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: leestekens wat zijn dat? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: je bedoelt silvie meiss en rafael van der vaart??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ken jij een andere combinatie dan ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die hadden ze in jouw tijd toen je op school zat nog niet......sorry ouwe :-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ja maar t is geen combinatie meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel die neuken elkaar nog steeds.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ach hij loopt achter is zijn leeftijd hahaha |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 22:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Die hadden ze in jouw tijd toen je op school zat nog niet......sorry ouwe :-) zie wel dacht al at het aan mij lag |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: d......en ja neanderthaler,ga je knuppel poetsen.....hehehehe inkoppertje |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat mag toch niet.Trouwens hoe weet jij dat??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Sylvie: Rafael en ik gaan het weer proberen.
Sylvie en Rafael van der Vaart geven hun huwelijk een tweede kans. Hun scheiding is van de baan, schrijft de Duitse krant Bild.
"Ik ben zo gelukkig. We willen het weer met elkaar proberen", citeren Duitse media Sylvie. "Ik hou nog steeds zo veel van Rafael."
Lang gepraat Rafael heeft een bezoek gebracht aan Sylvie in het appartement in Hamburg waar zij voorheen samenwoonden. Daar zouden ze 2,5 uur met elkaar hebben gepraat. Rafael vertrok daarna weer. Nadat het glamourkoppel eerder deze maand had laten weten dat zij zouden gaan scheiden, betrok Rafael een andere woning in Hamburg.
Scheiding aangekondigd na klap Op 2 januari werd bekend dat het stel zou gaan scheiden. Volgens het management hadden Sylvie en de voetballer de conclusie getrokken dat ze uit elkaar waren gegroeid. Volgens een verklaring houden de twee nog wel van elkaar en hoopten ze de relatie met het 'uiterste respect' voor elkaar en voor hun zoon af te wikkelen.
In de verklaring werd niet ingegaan op het verhaal van het Duitse blad Bild dat Rafael Sylvie op oudejaarsavond een klap zou hebben verkocht. De 34-jarige Sylvie, die door de knal op de grond viel, zou haar ex hiervoor wel hebben vergeven.
Sylvie en Rafael gaven elkaar in 2005 het jawoord. De twee beloofden elkaar anderhalf jaar geleden opnieuw eeuwige trouw. Sylvie ging in 2009 door een dal nadat bij haar borstkanker werd geconstateerd. Ze werd hiervoor succesvol behandeld. Ze hebben samen een zoon, de 6-jarige Damian. Bron:Der Bild |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] d......en ja neanderthaler,ga je knuppel poetsen.....hehehehe inkoppertje [/quote wat moet ik nou met zo een waardeloze opmerking ,ga je na laten kijken bij je huis arts |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Mediastunt????Publiciteit levert toch geld op.Volgens mij was t 1 soapserie. Van Raffie en Silvie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 22:48 schreef Aartus het volgende:Mediastunt????Publiciteit levert toch geld op.Volgens mij was t 1 soapserie. Van Raffie en Silvie. hey aart je bent er nog silvie heb ik vorige week nog gehad |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: waar woont ze.Ik wil ook. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
munchernerstrasse 21 hamburg 3 x bellen doet ze open niet aan RB vertellen anders gaat hij je voor |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 23:01 schreef jonass het volgende:munchernerstrasse 21 hamburg 3 x bellen doet ze open niet aan RB vertellen anders gaat hij je voor haha Munchernerstrasse..in Hamburg... Dat is t zelfde als je in rotterdam de amsterdamlaan zou hebben. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 23:10 schreef Aartus het volgende:[..] haha Munchernerstrasse..in Hamburg... Dat is t zelfde als je in rotterdam de amsterdamlaan zou hebben. In Rotterdam heb je zelfs de Ajaxstraat.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: En die bestaat nog??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ajaxstraat, Rotterdam: een vervloekt adres
Je zal er maar wonen als ras-Rotterdammer: de Ajaxstraat. Twee dagen voor de aftrap van Ajax-Feyenoord een reportage uit een buurt waarover iedereen het liefst zwijgt. Ach man, schei uit. Het is toch vreselijk! De 31-jarige Patrick Rutteman is er nog altijd doodziek van. Toen hij enige jaren geleden inschreef op een woning in de Rotterdamse wijk, ging hij ervan uit dat hij op het Nestorpad kwam te wonen. Maar nee hoor. De woning viel nog net binnen het gebied dat de Ajaxstraat heet! Balen als een stekker natuurlijk. Ik ben zwaar Feyenoordfan. Dan kan je toch niet in een Ajaxstraat gaan wonen. Ik schrok me echt kapot. Maar ja, ik heb een ziek kindje en moest gewoon een grotere woning. En eerlijk is eerlijk, het zijn mooie huizen. Maar overal waar je komt en zegt waar je woont, krijg je commentaar. De 020-straat noemen wij het nu maar. Ja, het is vernoemd naar die Griekse god, maar daar zijn er toch wel meer van? Moest dit nou? Ik ga vaak naar Feyenoord met mijn zoontje. Soms regelt het Sofia-kinderziekenhuis een skybox voor de kinderen. Schitterend is dat. Maar uiteindelijk kom je altijd weer terug in de Ajaxstraat. Patrick is een vrolijke vent en kan er nog wel om lachen. Er woont hier ook een gozer die hangt bij iedere wedstrijd een grote Feyenoordvlag buiten om de boel te compenseren. Ach, het schept ook wel weer een band. We kennen elkaar allemaal in deze straat. Even verderop wonen Angela en Walter Vermeulen, vanzelfsprekend Feyenoorders in hart en nieren. Onze dochter mag van ons op school niet zeggen waar ze woont. Zij noemt het de Voetbalstraat, dan weet iedereen wel genoeg. Ach, echt druk maken we ons er ook niet om hoor, maar we noemen de naam niet graag. Onze glazenwasser komt hier echt met de pest in zijn lijf de ramen zemen. Hij doet het liever niet, maar het is een vriend van ons. Walter en Angela runnen een café, waar steevast op een groot scherm de wedstrijden van Feyenoord worden vertoond. Een brandblusser of schoonmaakmiddel van Ajax komt er niet in bij het duo. Toch hebben ze geen moment getwijfeld om de ruime woning te huren. Normaal moet je zeven jaar wachten op een huurwoning, maar dit is vrije sector en het was beschikbaar. Dus we hebben het maar gedaan. Vrienden van ons roepen altijd hard dat ze er nooit zouden gaan wonen, maar ze komen wel gewoon op visite. Helaas, lacht Walter. Ik had gehoopt dat ze weg zouden blijven. Scheelt me weer in de drank. De Ajaxstraat stamt uit de jaren vijftig. En hoewel het straatnaambordje meerdere malen is gesloopt door Feyenoorders, piekert niemand van het stadsbestuur erover de naam te veranderen. Dat gaat ook niet zo simpel natuurlijk, zegt een medewerkster van Bouwvereniging Onze Woning, de eigenaar van de huizen. Als we zeggen waarvoor we komen, begint ze al te lachen. Ja, erg hè! Joh, we krijgen er zoveel opmerkingen over. Er zijn mensen die durven niet eens een verhuiskaartje te versturen als ze hier komen wonen. Maar het is niet zo dat we de woningen minder makkelijk verhuren. Daarvoor zijn ze net iets te mooi. En de naam wijzigen gaat niet. Het staat nu eenmaal zo in het kadaster. De 72-jarige John ziet de humor er wel van in. De kwieke senior lacht zijn kunstgebit bloot als hem wordt gevraagd hoe het is om in de straat te wonen. Ik heb er totaal geen problemen mee. Ik woon zelfs op nummer 14! En dat vind ik alleen maar mooi. Ik vond het ook geweldig dat Cruyff bij ons kwam voetballen. Het is natuurlijk wel heel apart dat deze straat zo heet. Als Feyenoord heeft verloren lopen er hier hordes supporters. Zie je al die sippe koppies en dan moeten ze ook nog door de Ajaxstraat, lacht John. Jullie kunnen ook omlopen hoor, roep ik dan. Hoewel John er dus helemaal niet mee zit, krijgt hij de naam van de straat niet uit zijn mond. Ook hij houdt het op 020′ als straatnaam. En vrienden vragen altijd hoe is het daar in je weet wel. Toen enige jaren geleden enkele woningen gesloopt moesten worden om plaats te maken voor nieuwe huizen, mochten Feyenoordfans zich met sloophamers uitleven op de gehate stenen. Een cadeautje van de woningbouwvereniging, grijnst Patrick. Buurtjes Even later verschijnt Marjan ten tonele. Zij lacht haar buurtjes nog even fijntjes uit. Marjan woont in het eerste huis dat níet meer in de Ajaxstraat ligt. Gelukkig wel, zegt ze. Je wilt toch niet in een straat met die naam wonen! Het is op het nippertje, maar ik ben ontsnapt. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het huis niet had afgewezen hoor. Het zijn echt prachtige woningen. De buurvrouw van een paar huizen verderop heeft het helemaal niet getroffen. Ik ben Feyenoordfan, woon in de Ajaxstraat en heet De Brabander. Kan het nog erger!? Ach, ik lach er maar om en zie er ook de humor van in. Maar het is wel bizar dat dit je als geboren en getogen Rotterdamse moet overkomen. Ik vind het prima om hier te wonen. Vind het wel lachen, stelt Patrick Oehlers. Maar dat komt omdat ik van voetbal hou en dus voor Ajax ben. Maar ik loop er in deze buurt niet mee te koop omdat ik weet hoe gevoelig het allemaal ligt. Zijn vriendin Charlotte Girmscheid baalt wel van de naam. Leuk is anders. De Ajaxstraat heeft ook nog een ander groot nadeel, omdat er kennelijk postsorteerders werken die ook een gloeiende hekel aan die club uit 020 hebben en de post die voor deze straat bestemd is gewoon weggooien. Daardoor missen we veel post en moeten we vaak checken of er bepaalde stukken nu wel of niet verstuurd zijn. Het was wel zo simpel geweest deze straat naar een andere Griekse held te vernoemen, dat had een hoop ellende gescheeld. In Amsterdam is dat vreemd genoeg wel gebeurd. Daar zijn in Amsterdam-Zuid veel straten vernoemd naar mythologische figuren uit de oudheid als Apollo, Minerva, Nee, Ajax is niet vernoemd en dat zal ook niet snel gebeuren, zegt Hans Tomson, secretaris van de Amsterdamse straatnamencommissie. Ze hebben vroeger de kans gehad en alle straten een naam gegeven. Ajax is toen overgeslagen. Alleen als er een nieuwe straat verrijst in het gebied en die kans is echt heel klein dan zou het weer een optie zijn. Maar voorlopig is daar geen sprake van. Ik kan alleen verzinnen als een nieuwe woonwijk straten gaat noemen naar voetbalclubs dat Ajax aan bod komt. Voorlopig is het niet zo ver en moeten we het doen met de Ajaxstraat in Rotterdam. Maar ook de PSV-supporters zullen hun gemeente meerdere malen vervloekt hebben, want in de lichtstad ligt een prachtige Ajaxlaan. Ach, soms gun je je vijanden het allerbeste |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 23:45 schreef RenatoBos het volgende:Ajaxstraat, Rotterdam: een vervloekt adres[ afbeelding ] Je zal er maar wonen als ras-Rotterdammer: de Ajaxstraat. Twee dagen voor de aftrap van Ajax-Feyenoord een reportage uit een buurt waarover iedereen het liefst zwijgt. Ach man, schei uit. Het is toch vreselijk! De 31-jarige Patrick Rutteman is er nog altijd doodziek van. Toen hij enige jaren geleden inschreef op een woning in de Rotterdamse wijk, ging hij ervan uit dat hij op het Nestorpad kwam te wonen. Maar nee hoor. De woning viel nog net binnen het gebied dat de Ajaxstraat heet! Balen als een stekker natuurlijk. Ik ben zwaar Feyenoordfan. Dan kan je toch niet in een Ajaxstraat gaan wonen. Ik schrok me echt kapot. Maar ja, ik heb een ziek kindje en moest gewoon een grotere woning. En eerlijk is eerlijk, het zijn mooie huizen. Maar overal waar je komt en zegt waar je woont, krijg je commentaar. De 020-straat noemen wij het nu maar. Ja, het is vernoemd naar die Griekse god, maar daar zijn er toch wel meer van? Moest dit nou? Ik ga vaak naar Feyenoord met mijn zoontje. Soms regelt het Sofia-kinderziekenhuis een skybox voor de kinderen. Schitterend is dat. Maar uiteindelijk kom je altijd weer terug in de Ajaxstraat. Patrick is een vrolijke vent en kan er nog wel om lachen. Er woont hier ook een gozer die hangt bij iedere wedstrijd een grote Feyenoordvlag buiten om de boel te compenseren. Ach, het schept ook wel weer een band. We kennen elkaar allemaal in deze straat. Even verderop wonen Angela en Walter Vermeulen, vanzelfsprekend Feyenoorders in hart en nieren. Onze dochter mag van ons op school niet zeggen waar ze woont. Zij noemt het de Voetbalstraat, dan weet iedereen wel genoeg. Ach, echt druk maken we ons er ook niet om hoor, maar we noemen de naam niet graag. Onze glazenwasser komt hier echt met de pest in zijn lijf de ramen zemen. Hij doet het liever niet, maar het is een vriend van ons. Walter en Angela runnen een café, waar steevast op een groot scherm de wedstrijden van Feyenoord worden vertoond. Een brandblusser of schoonmaakmiddel van Ajax komt er niet in bij het duo. Toch hebben ze geen moment getwijfeld om de ruime woning te huren. Normaal moet je zeven jaar wachten op een huurwoning, maar dit is vrije sector en het was beschikbaar. Dus we hebben het maar gedaan. Vrienden van ons roepen altijd hard dat ze er nooit zouden gaan wonen, maar ze komen wel gewoon op visite. Helaas, lacht Walter. Ik had gehoopt dat ze weg zouden blijven. Scheelt me weer in de drank. De Ajaxstraat stamt uit de jaren vijftig. En hoewel het straatnaambordje meerdere malen is gesloopt door Feyenoorders, piekert niemand van het stadsbestuur erover de naam te veranderen. Dat gaat ook niet zo simpel natuurlijk, zegt een medewerkster van Bouwvereniging Onze Woning, de eigenaar van de huizen. Als we zeggen waarvoor we komen, begint ze al te lachen. Ja, erg hè! Joh, we krijgen er zoveel opmerkingen over. Er zijn mensen die durven niet eens een verhuiskaartje te versturen als ze hier komen wonen. Maar het is niet zo dat we de woningen minder makkelijk verhuren. Daarvoor zijn ze net iets te mooi. En de naam wijzigen gaat niet. Het staat nu eenmaal zo in het kadaster. De 72-jarige John ziet de humor er wel van in. De kwieke senior lacht zijn kunstgebit bloot als hem wordt gevraagd hoe het is om in de straat te wonen. Ik heb er totaal geen problemen mee. Ik woon zelfs op nummer 14! En dat vind ik alleen maar mooi. Ik vond het ook geweldig dat Cruyff bij ons kwam voetballen. Het is natuurlijk wel heel apart dat deze straat zo heet. Als Feyenoord heeft verloren lopen er hier hordes supporters. Zie je al die sippe koppies en dan moeten ze ook nog door de Ajaxstraat, lacht John. Jullie kunnen ook omlopen hoor, roep ik dan. Hoewel John er dus helemaal niet mee zit, krijgt hij de naam van de straat niet uit zijn mond. Ook hij houdt het op 020′ als straatnaam. En vrienden vragen altijd hoe is het daar in je weet wel. Toen enige jaren geleden enkele woningen gesloopt moesten worden om plaats te maken voor nieuwe huizen, mochten Feyenoordfans zich met sloophamers uitleven op de gehate stenen. Een cadeautje van de woningbouwvereniging, grijnst Patrick. Buurtjes Even later verschijnt Marjan ten tonele. Zij lacht haar buurtjes nog even fijntjes uit. Marjan woont in het eerste huis dat níet meer in de Ajaxstraat ligt. Gelukkig wel, zegt ze. Je wilt toch niet in een straat met die naam wonen! Het is op het nippertje, maar ik ben ontsnapt. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het huis niet had afgewezen hoor. Het zijn echt prachtige woningen. De buurvrouw van een paar huizen verderop heeft het helemaal niet getroffen. Ik ben Feyenoordfan, woon in de Ajaxstraat en heet De Brabander. Kan het nog erger!? Ach, ik lach er maar om en zie er ook de humor van in. Maar het is wel bizar dat dit je als geboren en getogen Rotterdamse moet overkomen. Ik vind het prima om hier te wonen. Vind het wel lachen, stelt Patrick Oehlers. Maar dat komt omdat ik van voetbal hou en dus voor Ajax ben. Maar ik loop er in deze buurt niet mee te koop omdat ik weet hoe gevoelig het allemaal ligt. Zijn vriendin Charlotte Girmscheid baalt wel van de naam. Leuk is anders. De Ajaxstraat heeft ook nog een ander groot nadeel, omdat er kennelijk postsorteerders werken die ook een gloeiende hekel aan die club uit 020 hebben en de post die voor deze straat bestemd is gewoon weggooien. Daardoor missen we veel post en moeten we vaak checken of er bepaalde stukken nu wel of niet verstuurd zijn. Het was wel zo simpel geweest deze straat naar een andere Griekse held te vernoemen, dat had een hoop ellende gescheeld. In Amsterdam is dat vreemd genoeg wel gebeurd. Daar zijn in Amsterdam-Zuid veel straten vernoemd naar mythologische figuren uit de oudheid als Apollo, Minerva, Nee, Ajax is niet vernoemd en dat zal ook niet snel gebeuren, zegt Hans Tomson, secretaris van de Amsterdamse straatnamencommissie. Ze hebben vroeger de kans gehad en alle straten een naam gegeven. Ajax is toen overgeslagen. Alleen als er een nieuwe straat verrijst in het gebied en die kans is echt heel klein dan zou het weer een optie zijn. Maar voorlopig is daar geen sprake van. Ik kan alleen verzinnen als een nieuwe woonwijk straten gaat noemen naar voetbalclubs dat Ajax aan bod komt. Voorlopig is het niet zo ver en moeten we het doen met de Ajaxstraat in Rotterdam. Maar ook de PSV-supporters zullen hun gemeente meerdere malen vervloekt hebben, want in de lichtstad ligt een prachtige Ajaxlaan. Ach, soms gun je je vijanden het allerbeste ben bekaf dit hele kut verhaal lezen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En daar wonen ook nog mensen???? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ga je na de kuip een seizoenkaart bestellen.Vragen ze en t adres meneer.Ajax straat 22.Lig je gelijk vlak. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ik ga kappen bejaardenhuis doet het ligt uit tot vanavond boys |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vergeet je vanavond niet je incontinentieslip niet aan te doen opa.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hahaha vuile klefbek ben je toch ook he |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ja hoor weer een nieuw incident na de wedstrijd heerenveen-psv.Van Bommel schold van de berg uit voor ka..er-homo.Ook al smijten met ziektes.Gelijk de rest van t seizoen schorsen.Wat is daar aan de hand??Slikken ze pepmiddelen of xtc daaro.Allemaal gekken daar.Strootman,barbiepop toivonen,Van bommel,Lens.En t bestuur,trainer enz vind t allemaal prima.Symphatiek ploegje dat Psv.EN MAAR SCHREEUWEN OVER (RESPECT). |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 20:22 schreef Aartus het volgende:Ja hoor weer een nieuw incident na de wedstrijd heerenveen-psv.Van Bommel schold van de berg uit voor ka..er-homo.Ook al smijten met ziektes.Gelijk de rest van t seizoen schorsen.Wat is daar aan de hand??Slikken ze pepmiddelen of xtc daaro.Allemaal gekken daar.Strootman,barbiepop toivonen,Van bommel,Lens.En t bestuur,trainer enz vind t allemaal prima.Symphatiek ploegje dat Psv.EN MAAR SCHREEUWEN OVER (RESPECT). Jij kan ook behoorlijk SCHREEUWEN hier op t forum.. stiekem toch n PSVer.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: was vanmorgen zeik nat |
|
|
|