|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 20:55 schreef infamous psv het volgende:[..] Jij kan ook behoorlijk SCHREEUWEN hier op t forum.. stiekem toch n PSVer.. Dat is wel iets anders dan iemand enge ziekte,s toewensen.Dat zul je van mij nooit horen,en als er toch mensen zijn die dat normaal schijnen te vinden,zegt dat meer over hun dan over mij. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 21:14 schreef Aartus het volgende:[..] Dat is wel iets anders dan iemand enge ziekte,s toewensen.Dat zul je van mij nooit horen,en als er toch mensen zijn die dat normaal schijnen te vinden,zegt dat meer over hun dan over mij. staat in mijn tekst niks over ziektes..En nee , ik schrijf ook nergens dat jij dat roept.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Is al heel veel jaren gedoe en gezeik over die straat in schiebroek |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 21:15 schreef infamous psv het volgende:[..] staat in mijn tekst niks over ziektes..En nee , ik schrijf ook nergens dat jij dat roept.. Jij zegt dat ik ook behoorlijk kan schreeuwen.Ik zeg alleen,dat is wat anders dan iemand enge ziektes toe wensen.Ik zeg ook niet dat jij dat roept.Ik weet heus wel dat jij die woorden nooit zal gebruiken,Maar we zullen t zo horen op V.I ze zouden t nog over t incident hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb vanmorgen ook gedouched.....en net weer,dus 2x zeik nat |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja ik heb t gelezen.In eindhoven schijnt trouwens de ajaxlaan te bestaan volgens t verhaal dat renato publiceert.En daar zijn ze er ook niet blij mee.Ja Ambtenaren he???Alleen die kunnen zoiets bedenken. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
T word ontkent dat van bommel met enge ziektes heeft gestrooid.Waarom helpt de pers dan in godsnaam zulke dingen de wereld in.Die moet je ook maar niet meer serieus nemen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: waarom dan ook 2 keer douchen.Allemaal dubbel werk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wil ik je wel uitleggen.....maar dit is geen 18+ site vriend ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: wat een zeikerd ben je toch |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 21:29 schreef Aartus het volgende:T word ontkent dat van bommel met enge ziektes heeft gestrooid.Waarom helpt de pers dan in godsnaam zulke dingen de wereld in.Die moet je ook maar niet meer serieus nemen. Misschien mot je soms even nadenken voordat je gelijk als n dolle tekeergaat.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach de meeste kennen mij nu wel......dus dat scheelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 21:39 schreef infamous psv het volgende:[..] Misschien mot je soms even nadenken voordat je gelijk als n dolle tekeergaat.. Goh, zou hij het dan eindelijk inzien?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 21:39 schreef infamous psv het volgende:[..] Misschien mot je soms even nadenken voordat je gelijk als n dolle tekeergaat.. Ik weet niet waar je nu op doelt.Ik kan nu niet zeggen dat ik als een dolle tekeer ga.Weet niet waar je t vandaan haalt.Boeit me ook niet.Ga V.I kijken mazzel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach Aart is net zoals ik.....een ongeleid projectiel,maar hij ziet het zeker wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 21:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach Aart is net zoals ik.....een ongeleid projectiel,maar hij ziet het zeker wel Ik hoop toch niet dat jij jezelf met die kansloze vergelijkt?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kansloos? Aart ?...welnee man.......soms een beetje emotioneel,niks mis mee |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: nenam waarom is dat forum bij jullie weg gehaald was net zo gezellie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zit toch echt op het niveau van een paar mannetjes die jij hier niet weer wilt zien.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:03 schreef remco k het volgende:[..] Zit toch echt op het niveau van een paar mannetjes die jij hier niet weer wilt zien.. Ach man jij houdt het al 3 jaar met me uit,Pffffff,das pas knap......ik heb aan niemand een hekel Remco......herstel,een paar ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 21:46 schreef Aartus het volgende:[..] Ik weet niet waar je nu op doelt.Ik kan nu niet zeggen dat ik als een dolle tekeer ga.Weet niet waar je t vandaan haalt.Boeit me ook niet.Ga V.I kijken mazzel. Je ageert op nieuws en daarna reticifeer je jezelf enigzins.. Beetje voorbarig en ik druk me nu netjes uit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach man jij houdt het al 3 jaar met me uit,Pffffff,das pas knap......ik heb aan niemand een hekel Remco......herstel,een paar ;-) Die paar past hij prima bij.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach man jij houdt het al 3 jaar met me uit,Pffffff,das pas knap......ik heb aan niemand een hekel Remco......herstel,een paar ;-) je krijgt de groeten van Menace :) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
ik pak een broodje knakworst heb honger
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha...jij kent mij,die zou ik graag een keer tegen willen komen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:11 schreef infamous psv het volgende:[..] Je ageert op nieuws en daarna reticifeer je jezelf enigzins.. Beetje voorbarig en ik druk me nu netjes uit.. Ik ben niet die journalist die die geruchten de wereld in helpt.Ik mag toch aannemen als je iets leest dat diegene de waarheid schrijft.dat heeft niks met zelfrectificatie te maken.Je hoeft je niet netjes uit te drukken.Zeg maar gewoon wat je denkt.Pffff discusseren over iets wat een ander de wereld in helpt. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart het is hier toch gezellie weer he |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Beregezellig.Ik geniet iedere minuut. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Jammer dat dat ene forum van ajax is weg gehaald RB had er zoveel werk van gemaakt om het mooi te maken en het was zo gezellie vanmiddag |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Juist aart dat vind ik nou ook |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:18 schreef Aartus het volgende:[..] Ik ben niet die journalist die die geruchten de wereld in helpt.Ik mag toch aannemen als je iets leest dat diegene de waarheid schrijft.dat heeft niks met zelfrectificatie te maken.Je hoeft je niet netjes uit te drukken.Zeg maar gewoon wat je denkt.Pffff discusseren over iets wat een ander de wereld in helpt. Klopt je bent n stuk erger dan de journalist.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Oja van bommel:bron De Telegraaf.En op headliner onder heerenveen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
hey mister pb.. met wie loop ik mee |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat weet je zelf toch ook wel.Ga nu effe niet schijnheilig doen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Kom mr op met argumenten |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Jongens hou het toch gezellig ,moet je horen wie het zegt hahaha |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Het is toch gezellig.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik heb het wel gezellig heb baco met peukje en broodje knakworst zie foto |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Iedere keer als een er paar negatief benaderen,ben jij er als de kippen bij om mee te doen aan die speeltuin.Hoe lang ben je al aan t zeiken over Van bommel.Je valt me aan op iets aan wat ik zelf niet bedacht heb. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:41 schreef Aartus het volgende:[..] Iedere keer als een er paar negatief benaderen,ben jij er als de kippen bij om mee te doen aan die speeltuin.Hoe lang ben je al aan t zeiken over Van bommel.Je valt me aan op iets aan wat ik zelf niet bedacht heb. Calomero-gedrag.. Je voelt je snel aangevallen als je ergens op aangesproken word, waar je als kip zonder kop achteraan holt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:43 schreef infamous psv het volgende:[..] Calomero-gedrag.. Je voelt je snel aangevallen als je ergens op aangesproken word, waar je als kip zonder kop achteraan holt.. Inderdaad D.pffffff.....ik neem alles terug,Aart wil het niet zien,leren...laat staan oppakken |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:43 schreef infamous psv het volgende:[..] Calomero-gedrag.. Je voelt je snel aangevallen als je ergens op aangesproken word, waar je als kip zonder kop achteraan holt.. Je geeft je eigen draai er maar aan.T zal mij een worst wezen.Dr Phil.Je weet ja alles zo goed. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Inderdaad D.pffffff.....ik neem alles terug,Aart wil het niet zien,leren...laat staan oppakken en toch is aart een goeie jongen ken een paar neuzen die slechter zijn bedoel ik jou niet ouwe ganze kop |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:48 schreef jonass het volgende:[..] en toch is aart een goeie jongen ken een paar neuzen die slechter zijn bedoel ik jou niet ouwe ganze kop niemand beweert dat hij slecht is.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Niet zo bijdehand infa je weet wel wat ik bedoel |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Het Twente Cafe sterft af zit hier in mijn eentje te zuipen ,denk dat ik maar ander cafe op ga zoeken |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 23:53 schreef jonass het volgende:Het Twente Cafe sterft af zit hier in mijn eentje te zuipen ,denk dat ik maar ander cafe op ga zoeken hoho ik ben d,r ook nog.ben de barman. |
|
|
|