|
|
jonass
|
|
|
quote: Sorry aart dacht dat je mijn maatje was ,maar krijg zolangzamerhand geen hoogte meer van je . |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 00:32 schreef jonass het volgende:[..] Sorry aart dacht dat je mijn maatje was ,maar krijg zolangzamerhand geen hoogte meer van je . Dat maakt Aart tot wie hij is.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: denk dat aart ff in rot periode zit en ff rustg aan moet doen inhoudelijk op voetbal is die jonge goed maar word vaak afgekraakt hij is daar gevoelig voor en daar moet die jonge ff aan werken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:18 schreef Aartus het volgende:[..] Ik ben niet die journalist die die geruchten de wereld in helpt.Ik mag toch aannemen als je iets leest dat diegene de waarheid schrijft.dat heeft niks met zelfrectificatie te maken.Je hoeft je niet netjes uit te drukken.Zeg maar gewoon wat je denkt.Pffff discusseren over iets wat een ander de wereld in helpt. Er zijn heel veel websites die over voetbal gaan, en allemaal doen ze net alsof ze het wiel uitgevonden hebben..
Als ik jou was zou ik niet ieder bericht zomaar geloven, er wordt vrij veel onzin geschreven door journalistiek Nederland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 01:01 schreef jonass het volgende:[..] denk dat aart ff in rot periode zit en ff rustg aan moet doen inhoudelijk op voetbal is die jonge goed maar word vaak afgekraakt hij is daar gevoelig voor en daar moet die jonge ff aan werken Ik zal wat voorzichtiger worden.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid Hoeveel Twente supporters zitten hier eigenlijk alleen Aartus en Jonass of zijn er stiekem toch meer ? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 18:36 schreef RedDevil1990 het volgende:Even een vraagje uit nieuwsgierigheid Hoeveel Twente supporters zitten hier eigenlijk alleen Aartus en Jonass of zijn er stiekem toch meer ? Meestal na een wedstrijd,Voetbalkennis,Lubje,Wolf_haley,Ari Kanarie.Alleen ari-kanarie is een tijd afwezig heeft t druk met werkzaamheden en woont momenteel in t buitenland.En Heel stiekem Red Devil 1990.PSSSSST niet verder vertellen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ohja Ari was ik vergeten en van voetbalkennis wist ik ze voorkeur niet en die andere ken ik niet Hee mondje dicht hè dat mogen ze op t Feyenoord forum niet weten |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 19:13 schreef RedDevil1990 het volgende:Ohja Ari was ik vergeten en van voetbalkennis wist ik ze voorkeur niet en die andere ken ik niet Hee mondje dicht hè dat mogen ze op t Feyenoord forum niet weten Ach mogen ze wel weten toch?T Twente Cafe is zelfs geopend door een feijenoorder. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
RB en Nenam zijn ook stilletjes twente fans |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja maar wil niet alles op straat gooien.Straks heb ik ook een rechtszaak net als Derksen haha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dacht het toch ff van niet....ouwe trektijger....AJAX CBS |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: tis moeilijk om het toe te geven maar ik zal het niet verder vertellen hangbuikzwijntje |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: oppassen jij Olli....maak ik een drekdevil van je |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 20:49 schreef jonass het volgende:[..] tis moeilijk om het toe te geven maar ik zal het niet verder vertellen hangbuikzwijntje Ga het lampie op je rolator repareren slome |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: je zit toch altijd in vak p als je hier bent draadloze robot |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: WTF is vak p.....??? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat vak waar jij altijd zit,samen met de devil. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan zal het eerder de kuip worden......mijn vriendin is fanatiek Feijenoorder |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: tandloze versnellingsbak en in rotterdam willen ze jou niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: True...uienkop,maar in Mokum wel ;-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Trouwens PSV-RKC eindstand 2-0.Maar zie PSV geen kampioen worden.T leek weer nergens op. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man .....die is tukker |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Nee had eerst de bijnaam rode duivel alleen in t Engels klonk t beter ManU is wel me favoriete Engelse club maar dat staat los van me nickname |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 22:36 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Nee had eerst de bijnaam rode duivel alleen in t Engels klonk t beter ManU is wel me favoriete Engelse club maar dat staat los van me nickname Waarom rode duivel dan?
Buj rood-harig? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: wat is dat dan weer.Ik kan t niet vinden in de dikke van dale. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: zo ben er weer had botsing met rollator ,en wat lees ik nou ben je een rukker nenam? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 22:36 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Nee had eerst de bijnaam rode duivel alleen in t Engels klonk t beter ManU is wel me favoriete Engelse club maar dat staat los van me nickname Bij naam van mijn vriendin......het mistige rooie beest |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nnneeee,omdat ie stiekem voor twente is natuurlijk. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Engels voor Rukken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hier leer je nog is wat. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: weet niet wat je plakt,maar krijg m niet open. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: met schilmesje lukt het wel |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ook niet als je op het woord afbeelding klikt? Nu je me gequote heb staat er afbeelding in mijn tekstbalk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: If your not manc your a wank. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik heb er al een zaag bij,maar niks hoor.Allemaal de schuld van boudewijn. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990