|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 22:48 schreef RedDevil1990 het volgende:Ook niet als je op het woord afbeelding klikt? Nu je me gequote heb staat er afbeelding in mijn tekstbalk Verrek ja nu wel.Heb ik je toch nog effe gered. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Trouwens dat gekke Vitesse wint ook effe met 0-4. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 23:23 schreef Aartus het volgende:Trouwens dat gekke Vitesse wint ook effe met 0-4. [/quote Laten wij morgen maar eens eerst proberen te winnen van groningen anders dwalen we nog verder af naar beneden |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 23:28 schreef jonass het volgende:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 23:23 schreef Aartus het volgende:Trouwens dat gekke Vitesse wint ook effe met 0-4. [/quote Laten wij morgen maar eens eerst proberen te winnen van groningen anders dwalen we nog verder af naar beneden T word nu toch wel een keer tijd om te winnen. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Dit is al de tweede zondag achter elkaar om 16.30 doen ze dit ook met die andere clubs |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik vind t in ieder geval beter dan 12.30 uur.Dat vind ik een verschrikkelijke tijd.16.30 heeft ook voordelen.Je weet in ieder geval wat de anderen hebben gedaan.Trouwens geldt natuurlijk ook voor de tegenstander. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Renato,ook nog daar.En morgen feijenoord-utreg.Wat denk je?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Psv-Rkc leek er niet op.ajax morgen naar az,ook geen makkie.Dus zeg t maar.Trouwens Vitesse is een gevaarlijke outsider vanavond 0-4 bij ado. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 00:31 schreef RedDevil1990 het volgende:Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag hoop dat feyenoord wint maar dat is nog geen zekerheid tegen dit utrecht |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 00:31 schreef RedDevil1990 het volgende:Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag Denk ik ook,anders weer de toto fout. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven Feyenoord, Feyenoord, Feyenoord, ole |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Heb je Twente op winst staan ? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja tuurlijk,maar feijenoord ook.Ik doe altijd mee aan zo,n toto kun je maximaal 6 wedstrijden tippen en minimaal 3.Ik heb twente,feijenoord,psv op winst en ajax gelijk.ach 5 euro ingezet en kan 35.70 winnen niet veel maar toch.dus op 4 wedstrijden getipt.Kiekn wat word. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 00:46 schreef Aartus het volgende:[..] Ja tuurlijk,maar feijenoord ook.Ik doe altijd mee aan zo,n toto kun je maximaal 6 wedstrijden tippen en minimaal 3.Ik heb twente,feijenoord,psv op winst en ajax gelijk.ach 5 euro ingezet en kan 35.70 winnen niet veel maar toch.dus op 4 wedstrijden getipt.Kiekn wat word. Oké ik denk dat Ajax wel wint en Twente ja eens moet toch ook de ommekeer op t scorebord staan Ik weet niet of Groningen t goed doet de afgelopen weken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 00:49 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Oké ik denk dat Ajax wel wint en Twente ja eens moet toch ook de ommekeer op t scorebord staan Ik weet niet of Groningen t goed doet de afgelopen weken Nou met ajax weet ik t niet.Az haalt meestal t beste in zich boven tegen ajax.En twente heeft t altijd behoorlijk moeilijk in groningen.Al draait groningen momenteel ook niet goed.Twente ook niet trouwens.We gaan t beleven. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: neeee 2-0 utrecht doet het goed |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 00:51 schreef jonass het volgende:[..] red devil er is mij gezegd dat jij ajax bent maar ben je nu voor...... ik begrijp het ff niet meer Hè zaadstaaf hoe kom je hierbij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zie je antwoord al op t andere forum haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Jonass ouwe hooligan,heb je een ban ?? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik een ban ik ben het liefste kereltje op headliner |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: hoho,en ikke dan??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ikke is al een tijdje niet meer hier.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Sorry aart maar ik ben het liefste kereltje hier op headliner ik kan er ook niks aan doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze vatten hem niet.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Heee ouwe klapper chinees en ze vatten meer dan je denkt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Baasje..d:-) In dit geval niet.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Is goed ik laat je maar in die waan . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bent in een goede bui d:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik ben bijna altijd in een goede bui haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart doe alte swheinehund wo bist du |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ich werde im erschiessen wen er wieder komt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ja aber mit bonen ,ich habe keine lust in einen zimmer mit toilet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aber das ist sehr handig zin scheissen..!! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hier heb ik een tolk voor nodig en die is er nu niet hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe ik snap er zelf ook niks van.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ik dacht al word ik nou dement |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: neee heb al rollator volgens nenam ik wacht nog ff met dement zijn hopelijk gvd zit ik niet op te wachten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Uiteraard..!!!! Maar was zo niet bedoeld he.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 01:42 schreef jonass het volgende:[..] neee heb al rollator volgens nenam ik wacht nog ff met dement zijn hopelijk gvd zit ik niet op te wachten Een philips oorbel,hoorne bril,flaporen en een haakneus met wrat,kunstgebit,seniorenflatje met lift,65+ pas,gewatteerde sloffen en een grote bek.......Hoi Jonass ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het lijkt er inderdaad op.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 10:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Een philips oorbel,hoorne bril,flaporen en een haakneus met wrat,kunstgebit,seniorenflatje met lift,65+ pas,gewatteerde sloffen en een grote bek.......Hoi Jonass ;-) Klinkt lekkah.. |
|
|
|