|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 10:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Een philips oorbel,hoorne bril,flaporen en een haakneus met wrat,kunstgebit,seniorenflatje met lift,65+ pas,gewatteerde sloffen en een grote bek.......Hoi Jonass ;-) nanamus ik lijk sprekend op de beschrijving die je geeft,je lijkt wel helderziend lelijke neus. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehehehe ouwe gek...alles goed ?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Het kan beter randdebiel !!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kolere.....je kent mijn naam,maar dan is het nog MENEER randdebiel |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hahahaha meneer halve gare,doe ff normaal lig hier compleet in een deuk,poetslappen gezicht |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mijn gezicht is als een jonge adonis....krentje......hoe ouder hoe knapper,beetje Sean Connery idee.....ben gewoon onweerstaanbaar |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
he nak....zit je met mijn vrouwtje te lullen gek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:Mijn gezicht is als een jonge adonis....krentje......hoe ouder hoe knapper,beetje Sean Connery idee.....ben gewoon onweerstaanbaar Ik hoorde anders kerel... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:Mijn gezicht is als een jonge adonis....krentje......hoe ouder hoe knapper,beetje Sean Connery idee.....ben gewoon onweerstaanbaar Sta je zeker met de blote kont voor de spiegel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pffff....ben blij dat jij dat zegt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hahahaha..... Dat wil ik graag geloven, het is ook logisch dat je dat van je grote voorbeeld hoort.....;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 22:19 schreef remco k het volgende:hahahaha..... Dat wil ik graag geloven, het is ook logisch dat je dat van je grote voorbeeld hoort.....;-) Ik heb maar één grote voorbeeld......en dat is niet jou vriend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
DEZE DISCUSSIE GAAT DOOR IN HET AJAX CAFE..........pffffffff |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: En jij denkt zeker dat ik dat azijn amstel ga zuipen . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ???????.....wel fijn dat je lol in je leven hebt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee....melk,meer krijg je niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb altijd lol kerel, dat weet je toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik begrijp geen reet van dit jiddisch, kunnen jullie ook ABN lullen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 maart 2013 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:Mijn gezicht is als een jonge adonis....krentje......hoe ouder hoe knapper,beetje Sean Connery idee.....ben gewoon onweerstaanbaar Zal ik ff een foto plaatsen leugenaarT.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja doe effe Renato.Trouwens die Sean Connery was niet zo knap.Hij is nu ook al dik 70,een ietsje ouder dan Nenam dus . |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Niveau is weer ouderwets hoog |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is bij mij nooit hoog geweest.....weet je toch ;-),en Renato is gek |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Niveau hier kijk is na de namen hier boven zegt al genoeg. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en ??....wat is je punt ouwe ?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: .....een chat op niveau hier is met de huidige leden hier in het cafe niet mogelijk,ja op mij na dan he ............ |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
hehehehe met jou op niveau....schei uit man,je lult net zo slap als ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja nu ik je toch spreek wil ik ff jouw mening over het volgend..... De psychologie van paradigmaverschuiving.....ik kom er ff niet uit |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 - 19:37 schreef Nenam_tiL het volgende:Oja nu ik je toch spreek wil ik ff jouw mening over het volgend..... De psychologie van paradigmaverschuiving.....ik kom er ff niet uit om van een paradigma te spreken als zijnde het samenhangende en moverende stelsel van vooronderstellingen, theorieën en modellen waarmee men binnen een bepaalde discipline of stroming de werkelijkheid pleegt te benaderen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 - 19:40 schreef jonass het volgende:[..] om van een paradigma te spreken als zijnde het samenhangende en moverende stelsel van vooronderstellingen, theorieën en modellen waarmee men binnen een bepaalde discipline of stroming de werkelijkheid pleegt te benaderen. Ja dat snap ik wel.....maar dat onderbouwd het paradigma niet,dat stukje begrijp ik niet |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 - 19:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja dat snap ik wel.....maar dat onderbouwd het paradigma niet,dat stukje begrijp ik niet jij snapt er niks van wat bedoel ik dan ??????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij wilt toch op niveau lullen slome.....nou dan krijg je hem....auw hoofd nu?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 - 19:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij wilt toch op niveau lullen slome.....nou dan krijg je hem....auw hoofd nu?? Een complex geheel van opvattingen, methoden en vraagstellingen, dat de wetenschappelijke gemeenschap van een bepaald tijdvak een idee geeft van wat de belangrijke vragen zijn, en hoe die opgelost moeten worden. Een paradigma is het referentiekader van waaruit wij de werkelijkheid interpreteren. Als je het nu nog niet snapt zoek maar een andere gek ,dit is simpel te begrijpen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 - 19:50 schreef jonass het volgende:[..] Een complex geheel van opvattingen, methoden en vraagstellingen, dat de wetenschappelijke gemeenschap van een bepaald tijdvak een idee geeft van wat de belangrijke vragen zijn, en hoe die opgelost moeten worden. Een paradigma is het referentiekader van waaruit wij de werkelijkheid interpreteren. Als je het nu nog niet snapt zoek maar een andere gek ,dit is simpel te begrijpen Fijn dat je even overstapte in je parallelle wereld Jonass....dit is het stukje wat ik miste....tnx maat |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gaan we nu weer slap lullen?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Laten we maar doen dan begrijp je mij ook beter ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe en kan Renato ook weer mee doen |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja das waar had ik niet aan gedacht. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is dan ook niet je sterkste punt |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: gaan we weer katten berguil |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb een bloed hekel aan katten....en die beesten aan mij...pipo |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 - 19:50 schreef jonass het volgende:[..] Een complex geheel van opvattingen, methoden en vraagstellingen, dat de wetenschappelijke gemeenschap van een bepaald tijdvak een idee geeft van wat de belangrijke vragen zijn, en hoe die opgelost moeten worden. Een paradigma is het referentiekader van waaruit wij de werkelijkheid interpreteren. Als je het nu nog niet snapt zoek maar een andere gek ,dit is simpel te begrijpen Niet zoveel van Google kopieren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|