|
|
jonass
|
|
|
quote: deze kroeg is ook voor leden hoogvliet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoogflut is overal welkom Jonass.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: maken we hem gewoon moffen lid geen probleem zoek nog ff helmpje voor zijn kanis hij zal het hier naar zijn zin hebben |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dat lijkt me stug.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: drank is hier wel gratis he tomson |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar de taxi naar huis zo duur! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Duitse taxi rijdt altijd achteruit.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dat is dan helemaal verschrikkelijk! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Maar zal dat wel niet meer mee krijgen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: wat doe je hier dan kutvliet??? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Mmm wat staat er eigenlijk op dat doek?NSB taal? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Geen idee aarnus! :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Oke verdwaald zeker.Geeft niks.Heb ik ook wel eens. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nu maar hopen dat ze deze lijn voortzetten in de play offs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Quote van de dag:
Feyenoord heeft al meer seizoenkaarten verkocht dan FC Twente capaciteit in het stadion heeft. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:Quote van de dag: Feyenoord heeft al meer seizoenkaarten verkocht dan FC Twente capaciteit in het stadion heeft. Zal ook wel moeten feyenoord moet huur betalen voor die ouwe badkuip en fc twente is eigenaar van het mooie stadion. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 17:47 schreef jonass het volgende:[..] Zal ook wel moeten feyenoord moet huur betalen voor die ouwe badkuip en fc twente is eigenaar van het mooie stadion. Whahahaha! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hey hoogie en toch stroomt er een beetje rotterdams bloed door mijn aderen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:Quote van de dag: Feyenoord heeft al meer seizoenkaarten verkocht dan FC Twente capaciteit in het stadion heeft. Dat betekent dus dat er in de kuip komend seizoen Zich 45000 mensen zich moeten ergeren en bij ons kunnen komend seizoen 30000 mensen genieten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 18:30 schreef Aartus het volgende:[..] Dat betekent dus dat er in de kuip komend seizoen Zich 45000 mensen zich moeten ergeren en bij ons kunnen komend seizoen 30000 mensen genieten. Nou wat heb jij genoten Aart, ik heb genoeg posts van je gelezen hoe je afgeeft op je Mannshaft.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 21:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nou wat heb jij genoten Aart, ik heb genoeg posts van je gelezen hoe je afgeeft op je Mannshaft.. Ik heb t over volgend seizoen.Renato.Laat dat duits maar achterwege.T is mannschaft. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 - 18:30 schreef Aartus het volgende:[..] Dat betekent dus dat er in de kuip komend seizoen Zich 45000 mensen zich moeten ergeren en bij ons kunnen komend seizoen 30000 mensen genieten. Komend seizoen staat hier toch. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
weet je nog toen ik je dat helmpje opzette d;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Tering wat een dooie boel op headliner grrrrrr |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Hier is dat feestje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij jou thuis....??,past al die Twente forummers wel in jou huis |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Heb op dit moment 45 vrienden hier komen er nog heleboel bij d;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Allemaal tukkers ?.....dus de hele bezetting van de Grolschveste is linea recta naar jou gegaan....wie komen er nog meer dan? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2013 - 18:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Allemaal tukkers ?.....dus de hele bezetting van de Grolschveste is linea recta naar jou gegaan....wie komen er nog meer dan? Nee plofkop ze komen uit gronau kijken een beetje glazig |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: vissekoppen.....jak |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Lek mich am arsch du heinie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat dacht je van een paar rossen op dat poffertjesporum van je ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
kom maar op |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha.....Aart was me al voor....tering wat ben jij lelijk man,raar handje heb je ook |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2013 - 20:00 schreef Nenam_tiL het volgende:Hahahaha.....Aart was me al voor....tering wat ben jij lelijk man,raar handje heb je ook nee jij trekt volle zalen met je vissebek |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dat is jullie nieuwe keeper slome....wel opletten hé |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik word echt moe van jou ,ik heb medelijden met Ria,die moet je elke dag zien en aanhoren frustrerend moet dat zijn . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2013 - 20:12 schreef jonass het volgende:[..] Ik word echt moe van jou ,ik heb medelijden met Ria,die moet je elke dag zien en aanhoren frustrerend moet dat zijn . Niet alleen zien en aanhoren ouwe...... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ik pak me een bacootje ouwe kiezelschijter |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik dacht effe een bezoekje aan t Twente cafe,maar t is mij te druk hier.Mazzel! |
|
|
|