|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zouden jullie het misschien bij 1 topic kunnen houden hier... Wordt een beetje moe van al die lampjes weg klikken. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Waar zit je ben je moe van gisteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind je het gek, je hebt al die Duitsers uitgerookt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfoe... ergens verkeerde afslag genomen vrees ik. Slecht voor je reputatie hierzo. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wo ist der Stirnenwachtert..(?) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ach ach..Zielig..Feyenoord heeft de doelstelling niet gehaald en dan gaan ze dat botvieren op andere clubs o,a FC Twente.We zijn moffen,gays.Ik zou zeggen leef je lekker uit hier.Als je hier je frustatie kwijt kan dan leveren we toch nog een psychische bijdrage aan jullie minderwaardigheidscomplex. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Zitten ze in Rotterdam allemaal aan de anti depresiva pilletjes? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 01:22 schreef Aartus het volgende:Ach ach..Zielig..Feyenoord heeft de doelstelling niet gehaald en dan gaan ze dat botvieren op andere clubs o,a FC Twente.We zijn moffen,gays.Ik zou zeggen leef je lekker uit hier.Als je hier je frustatie kwijt kan dan leveren we toch nog een psychische bijdrage aan jullie minderwaardigheidscomplex. Hey Calimero gedraag je ff het was toch echt jij die naar ons toe kwam op het forum. Nou niet de boel gaan omdraaien he..👀 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga lekker een tali omhelzen zou ik zeggen, die zijn gek op je. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 03:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hey Calimero gedraag je ff het was toch echt jij die naar ons toe kwam op het forum. Nou niet de boel gaan omdraaien he..👀 Klopt..Daar word je als supporter van een andere club niet gepruimd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gelul man, ik kan met jouw best door een deur.. Ti's ook de toon waarop je binnenkomt he.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nog iets in de actie hier bij de Aldi?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2015 - 20:32 schreef RenatoBos het volgende:[..] Gelul man, ik kan met jouw best door een deur.. Ti's ook de toon waarop je binnenkomt he.. Dat is de hele crux. Het maakt me geen zak uit welke club je support. Heb "vrienden" bij zo ongeveer alle clubs uit de eredivisie. Maar het is de toon die de muziek maakt en ruziezoekers tolereer ik bij mijn eigen soortgenoten ook niet eens. That's all Aartjuh.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beademing weer uitgezet hier.. HALLO DEUTSCHLAND WIE GEHTS HIER ? ALLES GUT AARTUS ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Supporters ook in de uitverkoop gedaan. |
|
|
|