BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer: 'Ervaring van Van Bommel kan doorslag geven'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:14
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

De Boer: 'Ervaring van Van Bommel kan doorslag geven' (Supportersvereniging Ajax)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:25   quote  deeplink  
De Boer: 'Ervaring van Van Bommel kan doorslag geven'

Terwijl Ajax inzet op het talent van de jonkies, heeft PSV ervoor gekozen met Mark van Bommel ervaring binnen te halen. Frank de Boer werd tijdens het persmoment voor de Johan Cruijffschaal gevraagd of hij daar jaloers op is. Dat niet, maar belangrijk is het wel.

Op plek zetten
"De ervaring van Van Bommel kan van doorslaggevend belang zijn," luidt het antwoord van De Boer. Iedere club krijgt tijdens de 34 duels die de eredivisie in beslag neemt, te maken met zware wedstrijden. "Dan kan ervaring iets negatiefs omdraaien in een positieve uitkomst."

Ervaring is ook buiten de wedstrijden om van waarde, erkent De Boer. "Niet alleen kan ervaring jonkies helpen tijdens een mindere periode, ook als beide beentjes even in de lucht zijn, kan een ervaren speler helpen. Even zo'n jongen op zijn plaats zetten."

Siem de Jong is vanaf dit seizoen de aanvoerder van Ajax. Hij kent de waarde die Van Bommel met zich meebrengt. "Die paar dagen dat ik bij het Nederlands elftal trainde, heb ik goed naar Van Bommel gekeken. Ook met Jan Vertonghen trok ik altijd veel op. Hopelijk heb ik daarvan geleerd."

Wel of geen ervaring, Ajax begint als een van de favorieten aan het nieuwe seizoen. De Boer: "Ajax is altijd topfavoriet."
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Vreemde uitspraak... alsof de Boer het niet helemaal eens is met het 'jonkies' beleid
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 22:25 schreef Boudewijn het volgende:
Vreemde uitspraak... alsof de Boer het niet helemaal eens is met het 'jonkies' beleid
Is de pers laten horen wat ze willen horen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Buiten de wedstrijden bulkt Ajax van de ervaring,binnen begint het ook te komen
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is de pers laten horen wat ze willen horen
Of nog niet genoeg vertrouwen zien in de huidige selectie... indekken voor mogelijk verlies. Is Ajax onwaardig zou de echte ajacied zeggen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:45   quote  deeplink  
Heren het is toch duidelijk wat de Boer laat weten....hij wilt dolgraag een ervaren LCV....en misschien ook een ervaren aanvaller.....hij komt ervaring te kort in zijn elftal....dat laat hij via deze weg weten....de RVC heeft een plafondprijs afgegeven voor een nieuwe aankoop....ik denk dat de Boer graag Moisander of Ryan Donk ziet komen....deze beide heren zijn te duur....de RVC houdt dit tegen....
riveco
 riveco - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:47   quote  deeplink  
Jullie halen het een beetje uit het verband. de Boer heeft nooit gezegt dat hij alleen jonkies wilde, maar de jonkies inpassen. Dus ook in de huidige filosofie van Ajax heb je eigenlijk spelers met ervaring nodig, maar die worden niet gekocht tegen elke prijs.
Oceanu
 Oceanu - vrijdag 03 augustus 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 22:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heren het is toch duidelijk wat de Boer laat weten....hij wilt dolgraag een ervaren LCV....en misschien ook een ervaren aanvaller.....hij komt ervaring te kort in zijn elftal....dat laat hij via deze weg weten....de RVC heeft een plafondprijs afgegeven voor een nieuwe aankoop....ik denk dat de Boer graag Moisander of Ryan Donk ziet komen....deze beide heren zijn te duur....de RVC houdt dit tegen....
Dat Ajax ervaring moet hebben, is al een tijdje bekend. Ik vind Ajax erg passief op de transfermarkt. Met Narsingh is dermate lang gewacht dat PSV in beeld kwam, met Mathijsen is dermate lang gewacht dat Feyenoord betere papieren heeft, met Moisander wordt dermate lang gewacht dat ook Anderlecht ineens een optie is en ga zo maar door.

Ik heb De Boer toch horen zeggen dat ie snel zijn selectie rond wilde hebben. Van iedere speler wordt gezegd dat ie te duur is. Ajax schrikt van de prijs van Heracles ?? Laat me niet lachen. We hoeven, nee moeten, niet lukraak met miljoenen smijten maar een beetje slagvaardigheid kan geen kwaad.

We wisten al ruim een maand geleden dat Jan wegging en hadden Mathijsen dus al binnen kunnen hebben. Toen was er van een vertrek van Vlaar en dus interesse van Feyenoord geen sprake.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 03 augustus 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 23:18 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Dat Ajax ervaring moet hebben, is al een tijdje bekend. Ik vind Ajax erg passief op de transfermarkt. Met Narsingh is dermate lang gewacht dat PSV in beeld kwam, met Mathijsen is dermate lang gewacht dat Feyenoord betere papieren heeft, met Moisander wordt dermate lang gewacht dat ook Anderlecht ineens een optie is en ga zo maar door.

Ik heb De Boer toch horen zeggen dat ie snel zijn selectie rond wilde hebben. Van iedere speler wordt gezegd dat ie te duur is. Ajax schrikt van de prijs van Heracles ?? Laat me niet lachen. We hoeven, nee moeten, niet lukraak met miljoenen smijten maar een beetje slagvaardigheid kan geen kwaad.

We wisten al ruim een maand geleden dat Jan wegging en hadden Mathijsen dus al binnen kunnen hebben. Toen was er van een vertrek van Vlaar en dus interesse van Feyenoord geen sprake.
RVC houdt dit alles tegen....er is een plafondprijs....de Boer had zijn selectie zeer zeker allang rond willen hebben maar die spelers die hij wilt zijn te duur....uit eerdere berichtgeving had de Boer belangstelling voor Douglas...Ryan Donk en Moisander...deze gasten kunnen we niet halen omdat de RVC dit tegen houdt...de RVC heeft ook Narsingh tegen gehouden tegen de wens van de Boer....
johan14
 johan14 - vrijdag 03 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
geduld is een schone zaak , eerst de ultieme test voor de verdediging tegen PSV en daarna pas een beslissing nemen naar mijn mening loopt er al genoeg talent rond en sneller dan Mathijssen , was zeer aangenaam verrast in de wedstrijd tegen Norwich city
Oceanu
 Oceanu - vrijdag 03 augustus 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 23:40 schreef johan14 het volgende:
geduld is een schone zaak , eerst de ultieme test voor de verdediging tegen PSV en daarna pas een beslissing nemen naar mijn mening loopt er al genoeg talent rond en sneller dan Mathijssen , was zeer aangenaam verrast in de wedstrijd tegen Norwich city
Met alleen maar talent gaan we het echt niet redden. Wat overigens niet eens heel gek zou zijn. We zijn weliswaar kampioen, maar de concurrentie heeft zich enorm versterkt.
johan14
 johan14 - zaterdag 04 augustus 2012 - 00:14   quote  deeplink  
Wie heeft zich dan versterkt Psv met van Bommel en Narsingh , Ajax met Lasse Schöne en Sana ik denk niets minder dan Narsingh behalve 3.7 miljoen dan , en namen zeggen niet zo veel , laten zij zich eerst maar bewijzen op een hoger niveau.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 04 augustus 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 23:59 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Met alleen maar talent gaan we het echt niet redden. Wat overigens niet eens heel gek zou zijn. We zijn weliswaar kampioen, maar de concurrentie heeft zich enorm versterkt.
De concurrentie heeft zich meer versterkt met ervaring....wij missen nog ervaring....en dat kan wel eens de doorslag geven....vooral in de C.L.heb je ervaring nodig....dan mag je wel een miljoentje meer voor uitgeven...dus eens Oceanu!!
johan14
 johan14 - zaterdag 04 augustus 2012 - 00:30   quote  deeplink  
Als je van Bommel opjaagt en niet aanspeelbaar maakt is dat probleem geneutraliseerd en met b.v. Mathijssen of Moissander heb je echt geen betere achterhoude dan met Blind of Denswil op die plaats maar wel sneller zodat je meer naar voren kan spelen zoals tegen Norwich.
kaashaas
 kaashaas - zaterdag 04 augustus 2012 - 00:46   quote  deeplink  
Van bommel stopt volgend jaar kan niet met PSV mee als Dick een beetje aanvallend wil spelen
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 04 augustus 2012 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 00:30 schreef johan14 het volgende:
Als je van Bommel opjaagt en niet aanspeelbaar maakt is dat probleem geneutraliseerd en met b.v. Mathijssen of Moissander heb je echt geen betere achterhoude dan met Blind of Denswil op die plaats maar wel sneller zodat je meer naar voren kan spelen zoals tegen Norwich.
Mocht Mathijssen naar Feyenoord gaan dan kun je niet ontkennen dat ze achterin ineens een enorme ervaring erbij krijgen. Zo'n persoon heb je bij Ajax in de achterhoede niet.
johan14
 johan14 - zaterdag 04 augustus 2012 - 08:56   quote  deeplink  
Feyenoord heeft al veel moeten inleveren en Mathijssen is geen verbetering ten opzichte van Vlaar , ik denk dat je de achterhoede van Ajax flink onderschat.
riveco
 riveco - zaterdag 04 augustus 2012 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 23:18 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Waarom vind ik dit nou zo'n kut verhaal?
Als je alles denkt te weten van de transfers, heb je ook vorig jaar en dik een maand geleden kunnen lezen dat Ajax interesse had getoond in Mijthijsen en dat hij liever in het buitenland bleef en nu nog is er niet bekend of hij wel gratis weg mag. Ook wil hij een salaris naar statis, terwijl ons Ajax een top heeft, dus misschien valt hij daarom wel buiten de boot. Ja en dan Feyenoord wel? vraag je dan, maar die heeft geen top aan het salaris gesteld, dus heel misschien wel. Maarrrrrrrr voorlopig is hij daar nog niet, dus niet janken voor je geslagen wordt.
Jan1970
 Jan1970 - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Wat is routine en wat brengt een oude rot in het vak??
Van de Wiel heeft als meervouding international ruime ervaring maar dat is blijkbaar niet genoeg.
Janssen is 31 zou zomaar een routinier mogen heten.
Ja, ik ben ook voorstander voor het binnen halen van Moissander of Mathijssen. Ik denk dat zij evenwicht kunnen brengen.

Maar ook zonder een nieuwe ouwe rot loopt er bij Ajax zoveel kwaliteit en talent dat een derde landskampioenschap mogelijk is.
De rol van routinier die Van Bommel bij PSV krijgt opgelegd had hij ook bij het Nederlands elftal. Daar wil ik niet eens aan terug denken.
Het talent bij Ajax heeft de steun van erg veel routiniers zoals De Boer en Bergkamp e.a.
Ik heb er veel vertrouwen in!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door Jan1970 --
Brandje
 Brandje - zaterdag 04 augustus 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 00:30 schreef johan14 het volgende:
+1
Bommel komt daarbinnen als DE verlosser maar meneer speelt alles op safe dus of de bal gaat breed of terug naar de verdediging. Bovendien heeft hij niet meer het vermogen om van zestyien tot zestien te spelen. Sterker nog! hij komt amper over de middenlijk. Strootman speelt iets dieper maar is ook geen speler die eroverheen komt. Net als Toivonen.Een middenveld met 0,0 diepgang
Eide
 Eide - zaterdag 04 augustus 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 22:25 schreef Boudewijn het volgende:
Helemaal niet. Past precies bij eerdere uitspraken van de Boer, Janssen en de Jong dat Ajax nog ervaring nodig heeft in de selectie. Bovendien zet hij hiermee ook PSV in de favorieten rol en van Bommel in de schijnwerper, allemaal manieren om zelf met de ploeg in de luwte te kunnen blijven.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 05 augustus 2012 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 16:24 schreef Eide het volgende:
Helemaal niet. Past precies bij eerdere uitspraken van de Boer, Janssen en de Jong dat Ajax nog ervaring nodig heeft in de selectie.
Dat het past bij hun eigen eerdere uitspraken is logisch, maar het past niet in de visie van Cruijff (en Jonk, Overmars) dat het vanuit de jeugdopleiding opgelost moet worden. Nu is het natuurlijk nog maar net aan de gang en kan er pas na 2 jaar enige conclusies aan verbonden worden maar blijkbaar wil de Boer (en de rest van de selectie) liever ook een ervaren speler erbij in het veld. Eentje die niet rechtstreeks uit de jeugdopleiding komt.

quote:

Bovendien zet hij hiermee ook PSV in de favorieten rol en van Bommel in de schijnwerper, allemaal manieren om zelf met de ploeg in de luwte te kunnen blijven.
Wat heel on-ajax is, nietwaar?
Eide
 Eide - zondag 05 augustus 2012 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 00:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat het past bij hun eigen eerdere uitspraken is logisch, maar het past niet in de visie van Cruijff (en Jonk, Overmars) dat het vanuit de jeugdopleiding opgelost moet worden. Nu is het natuurlijk nog maar net aan de gang en kan er pas na 2 jaar enige conclusies aan verbonden worden maar blijkbaar wil de Boer (en de rest van de selectie) liever ook een ervaren speler erbij in het veld. Eentje die niet rechtstreeks uit de jeugdopleiding komt.

[..]
Maar ook wat je nu zegt past in die filosofie, namelijk een kern van Ajax spelers uit de eigen opleiding en waar nodig aangevuld met een bepekt aantal spelers van buiten die iets brengen dat Ajax niet in eigen huis heeft. Momenteel dus ervaring.

Maar ja, de nieuwe koers heeft natuurlijk gewoon een paar jaar nodig voordat we er iets van gaan merken.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 05 augustus 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 15:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

+1
Bommel komt daarbinnen als DE verlosser maar meneer speelt alles op safe dus of de bal gaat breed of terug naar de verdediging. Bovendien heeft hij niet meer het vermogen om van zestyien tot zestien te spelen. Sterker nog! hij komt amper over de middenlijk. Strootman speelt iets dieper maar is ook geen speler die eroverheen komt. Net als Toivonen.Een middenveld met 0,0 diepgang
Ik had gelezen dat 'meneer' gemiddeld bij Milan 10 dieptepasses per wedstrijd gaf met een nauwkeurigheid van 88%. Blijkbaar waren er slechts 4 spelers in Europa die meer dieptepasses hebben gegeven. Van Bommel moet juist niet van 16 tot 16 spelen, daar hebben we Strootman voor die daar juist wel erg goed in is. Van Bommel moet het net als bij jullie Theo Janssen van de passing hebben, spel verleggen, mensen de diepte insturen, etc.
Eide
 Eide - zondag 05 augustus 2012 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 11:49 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik had gelezen dat 'meneer' gemiddeld bij Milan 10 dieptepasses per wedstrijd gaf met een nauwkeurigheid van 88%. Blijkbaar waren er slechts 4 spelers in Europa die meer dieptepasses hebben gegeven. Van Bommel moet juist niet van 16 tot 16 spelen, daar hebben we Strootman voor die daar juist wel erg goed in is. Van Bommel moet het net als bij jullie Theo Janssen van de passing hebben, spel verleggen, mensen de diepte insturen, etc.
Ben wel benieuwd of Advocaat hem weer aan het voetballen krijgt want bij Milan was hij een veredelde laatste man geworden die meer op een standbeeld dan een goed voetballende middenvelder leek. Dat soort voetbal gaat in Nederland, waar kwalitatief minder goed maar wel veel dynamischer voetbal wordt gespeeld.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 05 augustus 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 12:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd of Advocaat hem weer aan het voetballen krijgt want bij Milan was hij een veredelde laatste man geworden die meer op een standbeeld dan een goed voetballende middenvelder leek. Dat soort voetbal gaat in Nederland, waar kwalitatief minder goed maar wel veel dynamischer voetbal wordt gespeeld.
Ik denk dat het voor PSV juist goed is om een middenvelder te hebben die van achteruit kan sturen en waar spelers altijd de bal kwijt kunnen. Zolang er maar vaker diep dan breed wordt gespeeld, dat is het belangrijkste.
dege
 dege - zondag 05 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
de enige aderlating die ajax heeft is dat jan weg is, daar zou ik graag een ervaren speler voor terug zien keren.
voor middenveld en aanval, indien iedereen fit ziet het er goed uit, hoop dat sana een goede is. dan zie ik het wel met vertrouwen tegemoet en om op van bommel in te springen, als je mij vraagt wie heb je liever, anita of van bommel, doe mij anita maar, die is veel feller en fitter, van bommel is aan zijn laatste jaar begonnen
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 05 augustus 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 13:26 schreef dege het volgende:
de enige aderlating die ajax heeft is dat jan weg is, daar zou ik graag een ervaren speler voor terug zien keren.
voor middenveld en aanval, indien iedereen fit ziet het er goed uit, hoop dat sana een goede is. dan zie ik het wel met vertrouwen tegemoet en om op van bommel in te springen, als je mij vraagt wie heb je liever, anita of van bommel, doe mij anita maar, die is veel feller en fitter, van bommel is aan zijn laatste jaar begonnen
Ik snap jouw voorkeur voor Anita wel, omdat hij het vorig jaar samen met Vertonghen goed gedaan heeft. Maar Anita is geen leider zoals Vertonghen dat wel voor Ajax was en Van Bommel dat dit seizoen voor PSV zal zijn.
hippy
 hippy - maandag 06 augustus 2012 - 23:36   quote  deeplink  
V bommel vond gister zeer traag en verloor veel de bal...ik denk dat het wel eens mee kan vallen hoe belangrijk van bommel kan zijn
Gaat veel kaarten pakken dit seizoen...vond hem vrij traag gister
Mokum1
 Mokum1 - zondag 12 augustus 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 23:36 schreef hippy het volgende:
V bommel vond gister zeer traag en verloor veel de bal...ik denk dat het wel eens mee kan vallen hoe belangrijk van bommel kan zijn
Over kaarten pakken gesproken, gisteren verdiende hij 100% ROOD! Eesrte instantie had hij direct rood moeten krijgen voor gestrekt been (en plaatst hem bewust op de scheen van zijn tegenstander). Vervolgens verdient hij zijn 2de geel en krijgt hem ook niet. Terwijl die knul van RKC binnen een minuut 2x geel krijgt.

Gelukkig werd die goal van hem afgekeurt, normaal zwijnt PSV op die manier.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 augustus 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 09:28 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Over kaarten pakken gesproken, gisteren verdiende hij 100% ROOD! Eesrte instantie had hij direct rood moeten krijgen voor gestrekt been (en plaatst hem bewust op de scheen van zijn tegenstander). Vervolgens verdient hij zijn 2de geel en krijgt hem ook niet. Terwijl die knul van RKC binnen een minuut 2x geel krijgt.

Gelukkig werd die goal van hem afgekeurt, normaal zwijnt PSV op die manier.
Ja gelukkig maakten ze zelfs niet eens gelijk:) Tot aan al die trucjes van ze was er voor
Rkc helemaal niets aan de hand..
Mokum1
 Mokum1 - zondag 12 augustus 2012 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 09:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja gelukkig maakten ze zelfs niet eens gelijk:) Tot aan al die trucjes van ze was er voor
Rkc helemaal niets aan de hand..
Klopt die waren een stuk feller, maar je weet dat ze uit het niets van die Juul Ellerman goaltjes scoren, van die vieze onterchte ingetikte viavia goals.
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 09:35 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Klopt die waren een stuk feller, maar je weet dat ze uit het niets van die Juul Ellerman goaltjes scoren, van die vieze onterchte ingetikte viavia goals.
als ze tellen zijn ze nooit onterecht
Mokum1
 Mokum1 - zondag 12 augustus 2012 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 09:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

als ze tellen zijn ze nooit onterecht
tegen de verhuodingen in dan...srry Famous Ajax
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 09:39 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

tegen de verhuodingen in dan...srry Famous Ajax
bedoel je verhoudingen.. je klinkt als n boer , zit je hier wel juist...
Mokum1
 Mokum1 - zondag 12 augustus 2012 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 09:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

bedoel je verhoudingen.. je klinkt als n boer , zit je hier wel juist...
Je zegt het verkkerd, klink meer als "De" Boer.....die vanmiddag bij een lekker wedstrijdje zit kijken hoe er uitgelopen wordt op PSV.
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 09:48 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Je zegt het verkkerd, klink meer als "De" Boer.....die vanmiddag bij een lekker wedstrijdje zit kijken hoe er uitgelopen wordt op PSV.
Verkeerd bedoel je..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 12 augustus 2012 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 11:49 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

dit snapt brandje nog niet helemaal, heeft de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Mokum1
 Mokum1 - zondag 12 augustus 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 09:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Verkeerd bedoel je..
Waar zijn nu je scherpe reacties Famous Ajax? Je stelt je net zo slap op als PSV gisteren.
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 10:08 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Waar zijn nu je scherpe reacties Famous Ajax? Je stelt je net zo slap op als PSV gisteren.
mag een man niet fatsoenlijk f zeiken gozer
Brandje
 Brandje - zondag 12 augustus 2012 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 23:36 schreef hippy het volgende:
Eens! Zet druk op hem en je ziet dat hij daar moeite mee heeft. Je ziet ook steeds meer dat doordat hij te traag is dat de tegenstander hem steeds raakt.
Men wil met Bommel het Cocu-effect evenaren. Alleen was Cocu een gentlemen in het veld. Bommel heeft nu twee wedstrijden gespeeld en zowel tegen Ajax als RKC eiste hij negatieve aandacht op. wat zullen zijn teamgenoten als hij zich zo gedraagt?
Maar ja ondanks dat ik mij mateloos irriteer aan Bommel doet Strootman daar nog een schepje bovenop. Die is werkelijk bij elk opstootje betrokken.
Brandje
 Brandje - zondag 12 augustus 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 10:00 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dit snapt brandje nog niet helemaal, heeft de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Strootman wordt totaal overschaduwd door de komst van Bommel. Dat is zonde want Bommel is op zijn retour terwijl Strootman nog jong is.
Ik heb het voorspeld en denk dat ik gelijk krijg dat de komst van Bommel ee negatieve uitwerking gaat hebben.
Verder snap ik helemaal niks van de tactiek van Dickie. Hij offert zijn topscorer van vorig jaar in feite op. Mertens moet constant naar binnen trekken zoadat willems op kan komen en daar is Driesje niet blij mee
Mokum1
 Mokum1 - zondag 12 augustus 2012 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 10:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Strootman wordt totaal overschaduwd door de komst van Bommel. Dat is zonde want Bommel is op zijn retour terwijl Strootman nog jong is.
Ik heb het voorspeld en denk dat ik gelijk krijg dat de komst van Bommel ee negatieve uitwerking gaat hebben.
Verder snap ik helemaal niks van de tactiek van Dickie. Hij offert zijn topscorer van vorig jaar in feite op. Mertens moet constant naar binnen trekken zoadat willems op kan komen en daar is Driesje niet blij mee
Ook een beetje hetzelfde als het Ned elftal 2 controleurs erin tegen een op papier zwakkere tegenstander.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 12 augustus 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 10:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

we hadden het over van bommel niet over strootman, heb je de klepel al.
Mokum1
 Mokum1 - zondag 12 augustus 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 11:02 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

we hadden het over van bommel niet over strootman, heb je de klepel al.
Niet we Maar WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!

Meepraten alla maar bepalen waar WIJ het over hebben, NEE, ajus.hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door Mokum1 --
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 12:46 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Niet we Maar WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM!

Meepraten alla maar bepalen waar WIJ het over hebben, NEE, ajus.hehe
kalm Mokum , het is n stralende dag..
Mokum1
 Mokum1 - zondag 12 augustus 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 12:48 schreef infamous psv het volgende:

[..]

kalm Mokum , het is n stralende dag..
vandaar de lach...
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 14 augustus 2012 - 11:10   quote  deeplink  
Whaha gisteren met Gijpie bij VI...

Als van Bommel zo door gaat is het de nieuwe Manolev whehee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer: 'Ervaring van Van Bommel kan doorslag geven'

0.0070340