BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: 'Transferwindow moet dicht bij begin competitie'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Geel: "Transferwindow moet dicht bij begin competitie" (SoccerNews.NL)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:35   quote  deeplink  
Van Geel: 'Transferwindow moet dicht bij begin competitie'

Feyenoord heeft nog altijd interesse in een nieuwe verhuurperiode van John Guidetti, terwijl ook Joris Mathijsen op het verlanglijstje staat. Bij laatstgenoemde speler, die wellicht transfervrij mag vertrekken bij Málaga CF, is de intentie goed, verzekert Martin van Geel tegenover RTV Rijnmond.

"Hij zou bij ons passen, dat vindt hij andersom ook. Wij volgen de financiële situatie van Málaga met veel interesse", aldus de technisch directeur, die aangeeft dat Feyenoord niet bij machte is om Mathijsen een deadline op te leggen. "Op 1 september sluit de transferwindow en daar zijn we vaak erg blij mee. Ik vind dat dat sowieso veel te lang duurt."

"Als de competitie begint, moet elke club weten: met deze selectie beginnen wij aan het seizoen", vindt Van Geel, die ook ingaat op de situatie rondom Guidetti. "We hebben een heel goed scoutingsapparaat, maar transfervrije spitsen, die in ons salarisbudget passen én twintig doelpunten of meer maken, zijn zeer schaars. We gaan kijken hoe Guidetti zich ontwikkelt", zegt de bestuurder, refererend aan zijn blessure die hem nog twee tot drie maanden aan de kant houdt.

"Als hij snel fit raakt, is dat voor Feyenoord misschien niet gunstig", aldus de beleidsbepaler. "Dan komt hij weer op de markt en kunnen financieel daadkrachtige clubs zich melden. Als hij bij Manchester City blijft en veel later fit wordt, is het ook minder interessant. Hij moet op het juiste moment fit worden, dan is het een overweging waard. Vinden wij geen speler die meer kan brengen dan de mensen die wij al hebben, dan doen wij het niet. Dan gaan we spelers als Guyon Fernandez het vertrouwen geven."
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Als de competitie begint, moet elke club weten: met deze selectie beginnen wij aan het seizoen"
Helemaal mee eens!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 04 augustus 2012 - 00:24   quote  deeplink  
Zou voor elke club zo moeten zijn. Begin competitie = einde transferwindow.
tomson
 tomson - zaterdag 04 augustus 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Ook eens. Zorgt bij iedere club voor onrust.
dr love
 dr love - zaterdag 04 augustus 2012 - 02:58   quote  deeplink  
Daar ben ik het 1000% mee eens want eigenlijk is dit een competitie vervalsing,
Als het effe niet loopt of de trainer raakt gezichtverlies moet hij weer andere speler hebben daarom heeft een team max 22 spelers nodig 11 op het veld en 11 als standbeye.
dr love
 dr love - zaterdag 04 augustus 2012 - 03:11   quote  deeplink  
Ik denk wel dat fernandes het wel inzicht heeft om een top spits te worden alleen hij moet wat slimmer gaan denken hij heeft het wel op voetbaltechnische gezien als hij nou es flink aan werkt
Dan hebben we een spits vergelijking van adebayor, batistuta, pipo inzaghi mis ik nog iemand natuurlijk p.v.hooijdonk.
dr love
 dr love - zaterdag 04 augustus 2012 - 03:38   quote  deeplink  
Oh ja laten we achabar ook niet te kort doen geef die jongen ook de kans dat wordt de volgende r.v.p echt geloof me
Voetballen kan vreselijk goed oké hij heeft z,n lengte niet mee maar daar heb je ook oplossingen voor koppel ze samen in de spits systeem 4-4-2 dan heb een is goed in voet en een in de lucht.
Moet je dan 1 jaar of 2 opletten wat er gebeurt topclubs staan in de rij om die twee kopen, dan is het voor Feyenoord de zaak om er een mega bedrag eruit te halen, ik begrijp dat jullie denken ik droom nou ik droom niet ik kijk en denk ver vooruit, we zijn al heel lang vernederd op voetbal gebied en financiële gedoe maar ik kan je zeker zeggen dat er echt een ijzersterk en mooi goed voetbal wordt gespeeld zelfs Ajax kan dat niet meer inhalen dan moeten eerst voelen hoe het is om te verzuipen,
En dat zal niet gaan want de overheid of banken zullen ajax altijd steunen ook psv.
dr love
 dr love - zaterdag 04 augustus 2012 - 03:58   quote  deeplink  
Joh v. Geel laat die Guidetti toch gaan het is een prima motivator voor de team impuls, maar voetballend gezien is hij lang niet zo ver als hij denkt dan begrijp mancini wel die jongen komt net kijken en wilt zich al vergelijken met dzeko,ballatelli,aquerro tja dan heb je wel wat te bewijzen het is leuk voor hem en feyenoord, laten we hem maar even bij een andere club rijpen.
En als een club echt geïnteresseerd is betaal maar min 8 miljoen.
Omekees
 Omekees - zaterdag 04 augustus 2012 - 05:29   quote  deeplink  
NepperT
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 06:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 03:58 schreef dr love het volgende:
Joh v. Geel laat die Guidetti toch gaan het is een prima motivator voor de team impuls, maar voetballend gezien is hij lang niet zo ver als hij denkt dan begrijp mancini wel die jongen komt net kijken en wilt zich al vergelijken met dzeko,ballatelli,aquerro tja dan heb je wel wat te bewijzen het is leuk voor hem en feyenoord, laten we hem maar even bij een andere club rijpen.
En als een club echt geïnteresseerd is betaal maar min 8 miljoen.
Dit gaat me te ver..
Omekees
 Omekees - zaterdag 04 augustus 2012 - 07:05   quote  deeplink  
Zijn posts slaan nergens op
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 augustus 2012 - 08:33   quote  deeplink  
Dan kan niet: Want overal begin de competitie op een andere tijdstip! Dus in plaats van 1 september kunnen ze beter 1 augustus gaan hanteren ......
Over een bepaalde periode 2 keer per jaar een transfer window, bijvoorbeeld: De maand Juli en de maand Januari

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel: 'Transferwindow moet dicht bij begin competitie'









0.0050020