BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh adviseert

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Voormalig ploeggenoot Luciano Narsingh denkt dat Oussama Assaidi er goed aan doet niet naar Ajax te vertrekken. Geruchten over de hernieuwde interesse uit Amsterdam doken afgelopen week op, de landskampioen meldde zich zelfs al bij sc Heerenveen.

"Het is niet raar dat Ajax belangstelling voor hem heeft, want Assaidi is een van de beste vleugelspelers in Nederland", reageert Narsingh in De Telegraaf. Ajax schrok echter van de vraagprijs, maar daar hoeft Assaidi niet rouwig om te zijn.

"Oussama kan bij een Nederlandse topclub niet veel meer leren", denkt de PSV'er. "Ik weet zeker dat hij een tussenstap bij Ajax kan overslaan. Daarom zou ik hem adviseren naar een mooie club in het buitenland te gaan, als die zich meldt. Assaidi is klaar voor de Europese top."

Het contract van de 23-jarige Assaidi loopt volgend jaar af. SC Heerenveen is daarom bereid de Marokkaan te verkopen, maar niet tegen elke prijs. Met Spartak Moskou en Galatasaray kwamen de Friezen al wel tot een akkoord, een transfer bleef evenwel tot dusver uit. Assaidi heeft Marco van Basten reeds laten weten open te staan voor nog een seizoen in Heerenveen.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Ook buiten het veld een topper..ghehehehe
Jan1970
 Jan1970 - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:46   quote  deeplink  
-"Oussama kan bij een Nederlandse topclub niet veel meer leren", denkt de PSV'er. "Ik weet zeker dat hij een tussenstap bij Ajax kan overslaan"."-
Ik denk dat het spelen bij Ajax voor iedereen een positieve bijdrage in zijn of haar ontwikkeling kan zijn.
-"Assaidi heeft Marco van Basten reeds laten weten open te staan voor nog een seizoen in Heerenveen"-
Deze laatste bewering geeft aan dat hij en Narsingh niet op één lijn zitten. Bespeur ik ook wat jaloesie bij Narsingh (omdat hij baalt dat Ajax en Heerenveen er niet uitgekomen zijn en PSV zijn tweede keuze is?)
Als Assaidi nog een jaartje langer bij Heerenveen wil blijven leren is dat zijn keuze. Ik hoop dat hij extra ervaring bij Ajax op komt doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door Jan1970 --
Rogier
 Rogier - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:48   quote  deeplink  
Lekker belangrijk. We hebben Narsingh en Assaidi helemaal niet nodig. Bas Dost maakte Narsingh beroemd in NL, en zo'n spits heeft PSV niet. Ben ervan overtuigd dat het algehele plaatje bij Ajax momenteel zo goed is, dat we weer kampioen worden. We raken niet in paniek, gaan niet ineens omdat het even niet lukt grote bedragen uitgeven zoals die sukkels uit Eindhoven. We doen het gewoon weer met eigen jeugdspelers als het nodig is. Laat die calimero's maar schreeuwen in augustus en december dat ze kampioen worden, dan gaat Ajax er weer mee aan de haal op het eind.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:49   quote  deeplink  
Hey Jan altijd leuk n reactie.. laat het seizoen mr beginnen
pERHV
 pERHV - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:53   quote  deeplink  
Dan maar niet toch? Als je na je transfer naar PSV al zo gaat doen naar een andere club dan heb je het hoog in je bol zitten.
Krijg een beetje het gevoel dat Narsingh zo loopt te doen omdat Ajax niet genoeg voor hem wilde betalen en zo negatieve adviezen gaat geven.

Assaidi was eerste helft competitie bij Heerenveen fantastisch goed, tweede helft heb ik hem nauwelijks gezien. Weet niet echt of je er zo blij mee moet zijn of ie zou komen.

Daarnaast speel je jezelf beter in the picture als je bij een Ajax speelt en CL speelt dan dat je bij een (op dit moment) matig Heerenveen speelt. (mijn mening)
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 10:53 schreef pERHV het volgende:
Dan maar niet toch? Als je na je transfer naar PSV al zo gaat doen naar een andere club dan heb je het hoog in je bol zitten.
Krijg een beetje het gevoel dat Narsingh zo loopt te doen omdat Ajax niet genoeg voor hem wilde betalen en zo negatieve adviezen gaat geven.

Assaidi was eerste helft competitie bij Heerenveen fantastisch goed, tweede helft heb ik hem nauwelijks gezien. Weet niet echt of je er zo blij mee moet zijn of ie zou komen.

Daarnaast speel je jezelf beter in the picture als je bij een Ajax speelt en CL speelt dan dat je bij een (op dit moment) matig Heerenveen speelt. (mijn mening)
eigen mening is niks mis mee..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door infamous psv --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 04 augustus 2012 - 11:01   quote  deeplink  
Vind ik ook. En nu weer lekker naar je gloeilampen forum!
Jan1970
 Jan1970 - zaterdag 04 augustus 2012 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 10:49 schreef infamous psv het volgende:
Hey Jan altijd leuk n reactie.. laat het seizoen mr beginnen
:-)
Nog één nachtje slapen...
swennos
 swennos - zaterdag 04 augustus 2012 - 11:12   quote  deeplink  
Voor mij hoeft hij ook niet te komen hoor.
Laat boerrigter en fisher het maar doen
koekkoek007
 koekkoek007 - zaterdag 04 augustus 2012 - 11:12   quote  deeplink  
narsingh is gewoon gefrusteerd .hier uit blijkt gewoon dat hij liever bij ons had gevoetbald.
hjf
 hjf - zaterdag 04 augustus 2012 - 11:58   quote  deeplink  
We weten allemaal hoe het met Hamlap is vergaan. Dus alsjeblieft geen Assaïdi voor Ajax en dan zeg ik het netjes. Ik zie dit seizoen Victor Fischer de revelatie van de Eredivisie worden. Er zit een goeie kop op die jongen. Daar gaan we de komende jaren veel plezier aan beleven.
Jan1970
 Jan1970 - zaterdag 04 augustus 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 11:58 schreef hjf het volgende:
We weten allemaal hoe het met Hamlap is vergaan. Dus alsjeblieft geen Assaïdi voor Ajax en dan zeg ik het netjes. Ik zie dit seizoen Victor Fischer de revelatie van de Eredivisie worden. Er zit een goeie kop op die jongen. Daar gaan we de komende jaren veel plezier aan beleven.
Klopt helemaal en na het aantrekken van Sana heb ik veel vertrouwen in de huidige aanvalslinie. Toch denk ik dat voor het komende intensieve seizoen Assaïdi een welkome aanvulling is.
pat
 pat - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 10:53 schreef pERHV het volgende:

op de een of andere manier zijn er meer die de weg naar ajax niet willen vinden lijkt het wel.
ik denk niet dat hij baalt omdat ajax niet kon of wilde betalen, ik denk dat er meer voor hem in het team van psv te doen is.
heeft niks met jaloezie te maken hoor en zeker niet met hoog in ze bol.
Panzer
 Panzer - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Suurtebal eerste klas die Narsingh, als ik dit soort reacties lees ben ik plots ook blij dat hij niet bij Ajax speelt....
schapio
 schapio - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:46   quote  deeplink  
narsingh krijgt het al n beetje hoog in de bol denk ik.
1 goed jaar bij heerenveen en verder in de top nog niks laten zien, hij kan zichzelf beter eerst maar bewijzen voordat hij goede raad gaat geven aan anderen.
de jongen heeft net haar op de piemel en denkt alles al te weten, hopelijk krijgt hij eelt op zijn kont van het bankzitten.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 13:32 schreef pat het volgende:

[..]

op de een of andere manier zijn er meer die de weg naar ajax niet willen vinden lijkt het wel.
ik denk niet dat hij baalt omdat ajax niet kon of wilde betalen, ik denk dat er meer voor hem in het team van psv te doen is.
heeft niks met jaloezie te maken hoor en zeker niet met hoog in ze bol.
Denk het wel die jongen is in de jeugd weggestuurd en nu willen ze niet genoeg voor hem betalen. We gaan het meemaken maar op dit moment ben ik er niet rouwig om dat ie niet gekomen is. Weet niet of dat ie bij Ajax zal slagen we gaan het zien dit seizoen bij psv.. Wij hebben Sana nu voor heel wat minder ben benieuwd of ie in de buurt van Narsingh komt!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 12:16 schreef Jan1970 het volgende:

[..]

Klopt helemaal en na het aantrekken van Sana heb ik veel vertrouwen in de huidige aanvalslinie. Toch denk ik dat voor het komende intensieve seizoen Assaïdi een welkome aanvulling is.
Ben verder ook tevreden en Aissaidi zal mooi zijn maar alleen als ie niet veel te duur is..
Aanval ziet er goed uit heb liever Armenteros(of een andere spits) erbij.
Aanval: Boerrigter,Sigtorsson,Sana,Fischer,Sulejmani + Spits(aankoop) is gewoon goed!
Dan heb je altijd nog Sorrero,Ozbillic en Ebicillio achter de hand!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 11:01 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Vind ik ook. En nu weer lekker naar je gloeilampen forum!
Ghehe doet het licht pijn aan je ogen d:-)
koekkoek007
 koekkoek007 - zaterdag 04 augustus 2012 - 14:16   quote  deeplink  
ik snap niet wat die narsingh topics hier doen .hij speelt toch bij psv
mennobakker
 mennobakker - zaterdag 04 augustus 2012 - 20:44   quote  deeplink  
ik zou zeggen ,laten wij als ajaxieden en de spelers van ajax onze mond houden en onze voeten laten spreken komend seizoen , op naar drie keer achtereen kampioen!!!!!
bully
 bully - zaterdag 04 augustus 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 14:16 schreef koekkoek007 het volgende:
ik snap niet wat die narsingh topics hier doen .hij speelt toch bij psv
geplaatst door psv fan dus gewoon provocatie.
net als dat ik het idee krijg dat narsingh er wel mee zit dat ajax niet meer heeft geboden.
en nu bang is dat zijn maatje wel de kans krijgt.
en dat hij toch de verkeerde keus heeft gemaakt.
al heb ik wel mijn twijfels bij assaidi.
zijn reactie op de soap Mounir El Hamdaoui heeft hem hier niet gelieft gemaakt.
en wie zegt dat hij niet de tweede Mounir El Hamdaoui word.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door bully --
Robinho
 Robinho - zaterdag 04 augustus 2012 - 23:57   quote  deeplink  
De neuris met Plarsingh.
Ik snap trouwens wel dat we achter deze speler aanzitten. Derk blijft blessuregevoelig, Sulejmani is nog niet fit en hij kan op links en rechts spelen
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zaterdag 04 augustus 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 11:58 schreef hjf het volgende:
Bespeur ik hier nu een vlaag van racisme? Hoop toch dat ik me vergis.
swennos
 swennos - zondag 05 augustus 2012 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 23:59 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Bespeur ik hier nu een vlaag van racisme? Hoop toch dat ik me vergis.
dat denk ik niet
maar het blijft een feit dat er nog nooit een marokaanse of Turkse speler bij ajax heeft gepresteerd
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 augustus 2012 - 01:32   quote  deeplink  
Verstrekken ze bij Ajax wel inburgeringscursussen..?
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 05 augustus 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Hopelijk een afstraffing vanavond....misschien wordt er dan eens iemand wakker!
Loetje
 Loetje - zondag 05 augustus 2012 - 14:34   quote  deeplink  
Pfff lekker provocerend allemaal weer.
hjf
 hjf - zondag 05 augustus 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 01:23 schreef swennos het volgende:

[..]

dat denk ik niet
maar het blijft een feit dat er nog nooit een marokaanse of Turkse speler bij ajax heeft gepresteerd
Swennos. Je hebt mijn gedachten prima verwoord. We kunnen ons geen "moeilijke" jongens in ons vernieuwde en verjongde Ajax team meer veroorloven. Dit zou het teambelang kunnen beschadigen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh adviseert

0.0079889