|
|
feyenoord1979
|
|
|
Sunderland heeft de strijd om de handtekening van John Guidetti gewonnen. Martin O'Neill wil zijn aanval al langere tijd versterken en heeft inmiddels groen licht gekregen over de huur van de aanvaller. Manchester City ontvangt 1,9 miljoen euro voor de verhuur van de Zweed en volgend jaar nog eens dik acht miljoen euro als Sunderland tot koop overgaat. Pech dus voor Feyenoord.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170175 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
diesel
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Was natuurlijk te verwachten. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Jammer, maar wel op tijd duidelijkheid voor de beleidsbepalers. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heeft bij mij af gedaan. wat een loser die guidetti zeg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AFWACHTEN ..!!!!
Zijn twitteraccount vermeld niks en op de site van Sunderland is ook niks te vinden..!!!! |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
op die site staat wel vaker onzin
maar ik ging er al niet vanuit .. die gast is van 75.000 naar 7.000.000 gegaan dus levert city nu genoeg op dus die moest gewoon verkocht worden
jammer maar helaas voor ons .. wat tovert van Geel nu uit de hoed , afwachten |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Er is ook geen enkele vervanger te vinden in de kleinere competities... heb net ff rondgekeken bij de topscorers bij competities als polen roemenie etc. Ik heb 2 interessante spelers gezien maar 1 is al naar HSV en de ander naar Metalurh Donetsk in Ukraine :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2012 - 14:19 schreef twitch het volgende:op die site staat wel vaker onzin maar ik ging er al niet vanuit .. die gast is van 75.000 naar 7.000.000 gegaan dus levert city nu genoeg op dus die moest gewoon verkocht worden jammer maar helaas voor ons .. wat tovert van Geel nu uit de hoed , afwachten Er staat nog niks op die site twitch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En mocht het wel rond zijn dan had headliner er al een hoop nieuwsberichten bij gehad maar ik zie niks.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Suggestie van mij is Glynor Plet van Twente, voorheen goaltjesdief van Heracles. Benieuwd naar de reacties! |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Alsjeblieft niet. Te sloom. Te statisch. Niet goed genoeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik loop achter...;-) Senk joe Renny
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Op zo'n koekenbakker reageer ik niet... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Op zo'n koekenbakker reageer ik niet... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sunderland.. inderdaad. Brood voetballer |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Gerucht....... pfff, gaan we nou bij elk gerucht janken? Lazio, Sunderland weet ik veel wat voor clubs dr allemaal al zouden zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2012 - 15:13 schreef Sensi het volgende:Gerucht....... pfff, gaan we nou bij elk gerucht janken? Lazio, Sunderland weet ik veel wat voor clubs dr allemaal al zouden zijn. In zijn geval ja, dan en ik ontroostbaar..ik schrik me elke keer weer de pleuris.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Moe je niet doen man slecht voor je hart =) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Helaas pindakaas , geen John Guidetti in ons kuipke ..... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Het is nog altijd niet rond dus.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik zie niets staan op de Headliner bij mij. Maargoed het zou mij niets verbazen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ogjee ik zie het nu pas. Van voetbalzone de wandelgangen! Mensen hun hebben 99% gelul op hun site staan. Is een jodesite niets anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2012 - 14:15 schreef RenatoBos het volgende:AFWACHTEN ..!!!! Zijn twitteraccount vermeld niks en op de site van Sunderland is ook niks te vinden..!!!! Nog steeds niks.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Nadat ik door had dat het van de wandelgangen kwamen weet ik genoeg. Wil eerst andere stukken hebben. Want die site is echt ongeloofwaardig |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Heb m'n dochter de rest van het weekend straf gegeven, zij heeft me dus voorgelogen dat Guidetti terug zou komen. Vertrouw nooit een elfjarige schattige nekzwetser meer.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
+1 en ik blijf maar zoeken en niks te vinden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2012 - 15:50 schreef Vincent1970 het volgende:Heb m'n dochter de rest van het weekend straf gegeven, zij heeft me dus voorgelogen dat Guidetti terug zou komen. Vertrouw nooit een elfjarige schattige nekzwetser meer.... Whahahahh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2012 - 15:50 schreef Vincent1970 het volgende:Heb m'n dochter de rest van het weekend straf gegeven, zij heeft me dus voorgelogen dat Guidetti terug zou komen. Vertrouw nooit een elfjarige schattige nekzwetser meer.... Goed zo dat zal haar leren zeg haar maar dat ik zwaar gedesillusioneerd ben, en laat dat schattige voortaan ook maar weg d:-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik zal haar hier mee confronteren, dat zal ze leren! |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Goed nieuws. We zitten niet te wachten op een spits die pas in de winterstop fit is. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
guidetti///ploert///losert |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Omdat? Er weer een gerucht over hem in de media veschijnt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goede vaderT die Vincent..!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Broodvoetballer, nepFeyenoordert! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das niet waar Stylzz hier heeft City ook de hand in natuurlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: welnee, hij wil weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij heeft zelf aangegeven bij City te willen slagen, jammer dat City het niet in hem ziet zitten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe punt voor jouw die voetbalt niet..maar wel weer een prachtige prestatie..!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: JANKERD .............. |
|
|
|