|
|
twitch
|
|
|
quote: staat toch echt dat city 1.8 ontvangt voor verhuur en 8 voor verkoop daarna |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
voor op gesteld John is een super spits en zou hem graag terug zien. echter wat niet kan kan niet,maar stap daar overheen. En late we de mythe vorming van het vorig seizoen blijven herinneren .Maar alles hangt niet om 1 man,het is het team wat het moet doen,En neem van mij aan binnen deze eigen groep staan grote spelers op.Maar dat kan niet als we blijven terug grijpen op John. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: FOPNEUS............ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
poep lip ach ik roep ook maar eens in deze trend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik volg je weer, ik dacht dat je op mij reageerde middels je post doelende dus op de site van Sunderland..Ik begreep je opmerking niet dat er alleen maar onzin opstond..
Maar er staat toch ook dat City nog geen beslissing heeft genomen.. Ik krijg ook steeds meer mijn twijfels overigens.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
villa is ook te huur (droom maar verder jongens) mijn nieuwe held wordt Janmaat,Fernandez en let op schaken die laatste heeft de grootste progressie gemaakt dus John the legend thanks en nu weer terug naar het huidige feyenoord wat onze steun dinsdag hard nodig heeft, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 augustus 2012 - 22:53 schreef piet de paler het volgende:villa is ook te huur (droom maar verder jongens) mijn nieuwe held wordt Janmaat,Fernandez en let op schaken die laatste heeft de grootste progressie gemaakt dus John the legend thanks en nu weer terug naar het huidige feyenoord wat onze steun dinsdag hard nodig heeft, Poeplip.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geef die wassabi nootjes maar terug OUI..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: best een lekker wijf, maar volgens mij slechte voetballer :) |
|
|
|