BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer toont direct zijn waarde voor ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
uitnoord
 uitnoord - zondag 05 augustus 2012 - 18:08   quote  deeplink  
amper 5 minuten is de wedstrijd uit en ja hoor, de eerste blunder is een feit, de eerste paal is zijn standplaats en als de bal dan komt, helaas, 1 - 0 achter.
moet de boer nu toch cillissen maar in het coal plaatsen?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 05 augustus 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Waarom moet Jasper in de kolen?
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 05 augustus 2012 - 18:31   quote  deeplink  
Vind het meer een collectief falen.
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 05 augustus 2012 - 18:43   quote  deeplink  
Vermeer wil die bal weer eens naast kijken. Dat moet eens afgelopen zijn. Dat kost je doelpunten tegen. Blind laat ook weer zien niet te kunnen voetballen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 05 augustus 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Mijn conclusies na 1 helftje:

Blind niet goed genoeg voor basiself cv, Nuytinck ophalen bij NEC of voor mijn part Darryl Lachman bij PEC Zwolle, goede voetballer maar beetje vergelijkbaar met Denswill, dus hebben we al een type Lachman in de selectie.

Ontbreken vleugelspelers: Toch bod op Wildschut/Assaidi uitbrengen.

Armenteros of andere spits is ook geen overbodige luxe.

Succes Frank!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 05 augustus 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Verder vind ik Dijks, Anita en Alderweireld positief opvallen ;).
71-72-73-95
 71-72-73-95 - zondag 05 augustus 2012 - 18:53   quote  deeplink  
ijn conclusie: PSV is een sterk elftal en die straffen in het begin een paar nerveuze foutjes van Ajax af. Verder is Ajax gewoon de sterkste ploeg en vind ik Ajax prima spelen. Alleen het ontbreken van de vleugelaanvallers (Sulejmani, Boerigter, Sana) zorgt ervoor dat er nog wat weinig kansen zijn. Maar als het bij Ajax aanvallend wat beter gaat lopen komt het helemaal in orde. PSV speelt zoals altijd reactievoetbal. Daarmee zullen ze best wat wedstrijden gaan winnen, maar als ze zo reactief blijven spelen ben ik ervan overtuigd dat ze het ook weer heel vaak heel moeilijk gaan krijgen. Blijf positief jongens, de jonge gastjes hebben straks de zenuwen uit hun lijf en dan gaan we erop en erover!

p.s. Wat is die Dijks een beer zeg, heerlijk
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 05 augustus 2012 - 19:16   quote  deeplink  
Zijn dit de mensen die de hele voorbereiding al roepen dat het met Fischer en Ozbiliz en andere jonkies wel moet lukken? Ik roep al vanaf dag 1 dat ze moeten investeren! Dit is echt een ploeg voor de middenmoot.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 05 augustus 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 19:16 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Zijn dit de mensen die de hele voorbereiding al roepen dat het met Fischer en Ozbiliz en andere jonkies wel moet lukken? Ik roep al vanaf dag 1 dat ze moeten investeren! Dit is echt een ploeg voor de middenmoot.
Lukt niet kerel ;). Je moet ook beetje ervaring hebben. Ookal vind ik ze niet eens heel beroerd spelen, Blind die steekjes laat vallen en Fischer die zn dag niet heeft.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 05 augustus 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Denk dat Jasper de eerste competitiewedstrijd mag keepen van mij. Vind Kenneth niet bepaald sterk vandaag.
uitnoord
 uitnoord - zondag 05 augustus 2012 - 19:22   quote  deeplink  
ze spelen zeer zeker niet verkeerd, maar je ziet gewoon dat vermeer hier te onkundig is om mee te gaan, blind, traag en weinig overzicht, dijks speelt prima, ik hoop dat de boer snel ingrijpt!!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 18:53 schreef 71-72-73-95 het volgende:
ijn conclusie: PSV is een sterk elftal en die straffen in het begin een paar nerveuze foutjes van Ajax af. Verder is Ajax gewoon de sterkste ploeg en vind ik Ajax prima spelen. Alleen het ontbreken van de vleugelaanvallers (Sulejmani, Boerigter, Sana) zorgt ervoor dat er nog wat weinig kansen zijn. Maar als het bij Ajax aanvallend wat beter gaat lopen komt het helemaal in orde. PSV speelt zoals altijd reactievoetbal. Daarmee zullen ze best wat wedstrijden gaan winnen, maar als ze zo reactief blijven spelen ben ik ervan overtuigd dat ze het ook weer heel vaak heel moeilijk gaan krijgen. Blijf positief jongens, de jonge gastjes hebben straks de zenuwen uit hun lijf en dan gaan we erop en erover!

Jij kijkt door n ajax-bril zeker..ajax is beter hahahaha.. PSV is veel te makkelijk want het had wel 5-1 moeten zijn
Hummel10
 Hummel10 - zondag 05 augustus 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 18:08 schreef uitnoord het volgende:
amper 5 minuten is de wedstrijd uit en ja hoor, de eerste blunder is een feit, de eerste paal is zijn standplaats en als de bal dan komt, helaas, 1 - 0 achter.
Ach eerste doelpunt kun je Vermeer niet alleen aanrekenen Blind gaat ook niet vrijuit..
2-0 Blind ook weer slecht als die jongen geen Blind heette speelde ie al in de Topklasse!
Ook ik zie liever Cillisen keepen! Aissaidi,Armenteros, Mathijssen en Nuytinck maar snel halen. Kost je niet eens heel veel hoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 augustus 2012 door Hummel10 --
71-72-73-95
 71-72-73-95 - zondag 05 augustus 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 19:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij kijkt door n ajax-bril zeker..ajax is beter hahahaha.. PSV is veel te makkelijk want het had wel 5-1 moeten zijn
PSV is doortastender en hebben met deze selecties op het veld meer individuele kwaliteit en natuurlijk ook ervaring. Als je puur kijkt naar het veldspel zie ik een PSV dat niets anders doet dan lange halen naar voren en profiteren van de fouten van de tegenstander. En vanuit mijn Ajax-bril is dat een soort voetbal waar je uiteindelijk geen kampioen mee wordt. Ik zie Ajax in balbezit en van achteruit proberen te voetballen, dat is een filosofie waarin ik wel vertrouwen heb. Dus ja, ondanks dat PSV op dit moment beter is, vind ik Ajax beter voetballen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 19:42   quote  deeplink  
is jou mening en dat mag..
71-72-73-95
 71-72-73-95 - zondag 05 augustus 2012 - 19:42   quote  deeplink  
Of misschien moet ik het zo zeggen: Ik vind Ajax beter foeballuh
71-72-73-95
 71-72-73-95 - zondag 05 augustus 2012 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 19:42 schreef infamous psv het volgende:
is jou mening en dat mag..
dankje
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 19:44   quote  deeplink  
PSV maakt klassieke fout en dat is als ze voor staan dan worden ze weer erg laks..Als ze 90 min gewoon gefocust zijn dan was er van n wedstrijd nu al geen sprake meer
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 19:43 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

dankje
Ben de rotste nie
71-72-73-95
 71-72-73-95 - zondag 05 augustus 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 19:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ben de rotste nie
Nee klopt, je bent alleen wel supporter van de rotste club
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 19:46 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

Nee klopt, je bent alleen wel supporter van de rotste club
Die eer laat ik aan jou
71-72-73-95
 71-72-73-95 - zondag 05 augustus 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 19:16 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Dit is een ploeg voor de middenmoot... Sorry hoor, maar lees dat zelf nog even terug. Dit is op Jan Verthongen na de ploeg die afgelopen seizoen kampioen is geworden. Dag 1 van de competitie en hier is de negativiteit alweer. Allemaal om het hardst roepen wie er wel allemaal niet gehaald moeten worden en dan het jaar erop weer roepen dat er teveel wordt uitgegeven aan middelmatige spelers. We hebben gekozen voor de jeugd: dit is de jeugd. En ja dit is een goede ploeg die absoluut kampioen kan worden. Misschien nog een ervaren man erbij, maar ik heb vertrouwen in dit elftal. Ga er nou eens achter staan man negative nancy
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 19:54   quote  deeplink  
WINNAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uitnoord
 uitnoord - zondag 05 augustus 2012 - 20:02   quote  deeplink  
helaas moet ik ook toegeven dat blind totaal niet goed genoeg is voor dit ajax, ondanks zijn wil is hij te traag, zowel in handelen als zijn loopwerk, mijn mening blijft, Vermeer vervangen.omdat hij bij drie van de vier doelpunten verantwoordelijk is voor een verkeerde inschatting, blind verkopen aan de Volenwijckers en nog eens een paar ervaren spelers toevoegen aan het team zodat de jeugdige spelers wat meer begeleid/ ondersteund worden in het voetballen
Brandje
 Brandje - zondag 05 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
De conclusie is heel simpel. Vermeer, Blind en Ozbilliz zijn wederom gewogen en te licht bevonden. Maar eigenlijk wist iedereen dat al wel!
Dijks wordt de toekomstig back van Oranje want die speelde een puike partij
Brandje
 Brandje - zondag 05 augustus 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 19:51 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

Dit is een ploeg voor de middenmoot... Sorry hoor, maar lees dat zelf nog even terug. Dit is op Jan Verthongen na de ploeg die afgelopen seizoen kampioen is geworden. Dag 1 van de competitie en hier is de negativiteit alweer. Allemaal om het hardst roepen wie er wel allemaal niet gehaald moeten worden en dan het jaar erop weer roepen dat er teveel wordt uitgegeven aan middelmatige spelers. We hebben gekozen voor de jeugd: dit is de jeugd. En ja dit is een goede ploeg die absoluut kampioen kan worden. Misschien nog een ervaren man erbij, maar ik heb vertrouwen in dit elftal. Ga er nou eens achter staan man negative nancy
Als tegen een PSV al veel zwakke plekke worden blootgelegd hoe wil je dadelijk de CL in gaan??
Blind is niks en zal nooit wat worden! ozbiliz kom nog geen lantaarnpaal voorbij en Vermeer blijft die onzekere factor achterin.
Ik ga niet schreeuwen om aankopen maar als er drie spelers van je basis FALEN ben je zelfs tegen Willem II kwetsbaar.
Siem de Jong die gewoon weer mag laten zien dat hij tekort voor de plaats waar hij nu speelt. In mijn ogen is het ook niet meer dan een stand-in. of voor Eriksen of voor Sightorsson. Maar ja Frankie maakt hem aanvoerder dus deze waterdrager is zeker van zijn plek.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 augustus 2012 - 20:38   quote  deeplink  
Heb het exact van tevoren aangegeven....had ook ergens gehoopt op een nederlaag...anders komt er niemand om ons elftal te versterken...Ajax is in het hart van de verdediging minder geworden....onze backs zijn er beter op geworden met Dijks en van Rhijn...maar Blind wisten we van tevoren....en maar wachten met aankopen...geen stuiver uit willen geven...ergens gelukkig maar...nu is het tijd om ervaring binnen te halen...hehe is het nou zo moeilijk....
bahbah
 bahbah - zondag 05 augustus 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 20:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Heb het exact van tevoren aangegeven....had ook ergens gehoopt op een nederlaag...anders komt er niemand om ons elftal te versterken...Ajax is in het hart van de verdediging minder geworden....onze backs zijn er beter op geworden met Dijks en van Rhijn...maar Blind wisten we van tevoren....en maar wachten met aankopen...geen stuiver uit willen geven...ergens gelukkig maar...nu is het tijd om ervaring binnen te halen...hehe is het nou zo moeilijk....
Nee,aankoop centraal komt er wel....rustig maar....zijn ze dik mee bezig kerel.....
uitnoord
 uitnoord - zondag 05 augustus 2012 - 21:34   quote  deeplink  
waren ze dat niet ook met Narsingh, wat betekend bezig zijn in de zin van ajax, ze zijn bezig met aankopen of bezig met het laten kopen door tegenstanders als psv en feyenoord, ik snap dat je geld in je pocket wilt houden maar volgens mij brengen de aankopen die je mist na een aankoop ook nog extra geld op
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 augustus 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 21:34 schreef uitnoord het volgende:
waren ze dat niet ook met Narsingh, wat betekend bezig zijn in de zin van ajax, ze zijn bezig met aankopen of bezig met het laten kopen door tegenstanders als psv en feyenoord, ik snap dat je geld in je pocket wilt houden maar volgens mij brengen de aankopen die je mist na een aankoop ook nog extra geld op
Klopt helemaal...als je goed inkoopt kan dat zich ook weer goed verkopen...maar goed wie gaat dat hun vertellen ???
bully
 bully - zondag 05 augustus 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 20:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als tegen een PSV al veel zwakke plekke worden blootgelegd hoe wil je dadelijk de CL in gaan??
Blind is niks en zal nooit wat worden! ozbiliz kom nog geen lantaarnpaal voorbij en Vermeer blijft die onzekere factor achterin.
Ik ga niet schreeuwen om aankopen maar als er drie spelers van je basis FALEN ben je zelfs tegen Willem II kwetsbaar.
Siem de Jong die gewoon weer mag laten zien dat hij tekort voor de plaats waar hij nu speelt. In mijn ogen is het ook niet meer dan een stand-in. of voor Eriksen of voor Sightorsson. Maar ja Frankie maakt hem aanvoerder dus deze waterdrager is zeker van zijn plek.
volgens mij is het de zelfde blind waar iedereen om riep toen jol nog trainer was.
dat hij nooit geen kans kreeg.
zijn vader was ook een laatbloeier denk dat hij zijn gebrek aan snelheid in de toekomst nog wel met slimheid kan compenseren.
is natuurlijk altijd afwachten hoe hij zich verder ontwikkelt.
de jong word hier door de meeste toch wel onderschat.
maar ook hij kan niet alleen zo`n jong team op sleeptouw nemen net als jansen.
zowiezo zal er nog ervaring bij moeten komen anders zie ik ze dit jaar niet meedoen om de titel.
adriu
 adriu - zondag 05 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Ajax was Beter! er waren er 5 spelers niet!!!!!!!!!!!!!
adriu
 adriu - zondag 05 augustus 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 23:21 schreef bully het volgende:

[..]

volgens mij is het de zelfde blind waar iedereen om riep toen jol nog trainer was.
dat hij nooit geen kans kreeg.
zijn vader was ook een laatbloeier denk dat hij zijn gebrek aan snelheid in de toekomst nog wel met slimheid kan compenseren.
is natuurlijk altijd afwachten hoe hij zich verder ontwikkelt.
de jong word hier door de meeste toch wel onderschat.
maar ook hij kan niet alleen zo`n jong team op sleeptouw nemen net als jansen.
zowiezo zal er nog ervaring bij moeten komen anders zie ik ze dit jaar niet meedoen om de titel.
elke speler weet als je tegen stander sneller is en je zelf niet snel!? dat je hem niet moet volgen!maar zo snel mogelijk tussen je ceeper en de speler moet staan! dus BLIND?? volgende x niet meer doen!!!
bully
 bully - zondag 05 augustus 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 23:40 schreef adriu het volgende:
Ajax was Beter! er waren er 5 spelers niet!!!!!!!!!!!!!
je zal deze competitie nog wel eens meer spelers missen
in de breedte kom je gewoon tekort.
vooral ervaring.
nora
 nora - maandag 06 augustus 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 19:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Nou ga je toch echt de fout in Infamous een corner geluksbal of blunder van Vermeer daarna blunder van Blind ,was niet echt overtuigend de tweede helft was Ajax beter met een niet te missen kans voor onze lachwekkende reservespits die uiteraard weer mist,dat had de 2-2 moeten zijn en dat voor een half juniorenteam niet slecht.
Loetje
 Loetje - maandag 06 augustus 2012 - 00:21   quote  deeplink  
wordt me reactie weer verwijderd pfff
Per4manc
 Per4manc - maandag 06 augustus 2012 - 09:06   quote  deeplink  
Wat een paniek hier weer zeg. Verliezen we een oefenpotje van psv en gelijk moeten we weer kopen,kopen, kopen. Als we nou direct zo beginnen zoals we de 2de helft speler wordt het nog een spannend potje. En wij zijn nog niet op volle sterkte, maar psv wel. Dit potje kwam te vroeg en misschien AZ ook nog wel.
Kampioen is die ploeg die aan het EIND van de competitie bovenaan staat, niet de ploeg die de beste seizoensstart krijgt.
Ik moet wel zeggen dat ik Blind weer erg pover vond spelen.
Rogier
 Rogier - maandag 06 augustus 2012 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 18:53 schreef 71-72-73-95 het volgende:

Iemand met kijk erop. Helemaal gelijk. Belangijke prijzen worden pas aan het eind verdeeld en niet nu. Het systeem en de gedachten over voetbal zijn allemaal goed, en gaat ons meer opleveren dan zo'n reactie team als PSV. Mogen nog wel wat erbij krijgen en gisteren waren er natuurlijk nog een aantal spelers niet bij.

Laat die sukkels uit Ehoven nu maar springen en juichen, maakt het plezier aan het eind van het seizoen alleen maar groter !!!
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 18:08 schreef uitnoord het volgende:
Als je goed hebt gekeken zie je dat Blind de eerste paal verlaat om de bal weg te koppen.
Alleen is hij (zoals gewoonlijk) te laat waardoor hij in de korte hoek ingekopt kon worden.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 11:16   quote  deeplink  
Vermeer is al 2 jaar een onzekere factor binnen dit ajax.
Nu heb je Daley Blind er ook nog eens in de basis dus heb je 2 super onzekere factoren op hele belangrijke posities.
Daarbij komt nog eens dat Theo Janssen totaal niet meer gemotiveerd is ( check gesprek met Kraai jr ) en telkens zijn man laat lopen waardoor Anita zich de longen uit het lijf loopt.
De Jong is een bruikbare speler maar zeker geen basisspeler in mijn ogen.
Dan hebben we links Fisher die nog net tekort komt op dit nivo en rechts hadden we Ozbiliz die acties maakt waar totaal geen idee achter zit.

Kortom met deze selectie word je geen kampioen ( misschien niet eens top 3 ).
En in de Cl krijg je er elke wedstrijd 5 om de oren met deze verdediging.

Nu weet ik wel dat er een aantal mensen nog niet fit zijn zoals Boerrigter en Boilesen, maar nu is de vraag; worden deze ooit wel eens 100% fit?
Die lopen toch al vanaf het begin met problemen rond.
Tevens hebben we geen fatsoenlijke reservespits en die heb je wel degelijk nodig aangezien Sigthorsson van glas is.

Ik zie het heel somber met deze selectie.
Assaidi staat zogenaamd in de belangstelling van AJAX.
Nou als ik de gelaatsuitdrukking van hem goed heb bekeken hoeven we er niet op te rekening dat hij naar AJAX zal komen.

Er moeten nu eindelijk eens wat versterkingen gekocht worden en eindelijk die beurs eens trekken.
Op deze manier zal AJAX niet naar de top gaan maar langzaam wegzakken.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 11:16 schreef AFCA MARCO het volgende:
Nu heb je Daley Blind er ook nog eens in de basis dus heb je 2 super onzekere factoren op hele belangrijke posities.
Daarbij komt nog eens dat Theo Janssen totaal niet meer gemotiveerd is ( check gesprek met Kraai jr ) en telkens zijn man laat lopen waardoor Anita zich de longen uit het lijf loopt.
Dan hebben we links Fisher die nog net tekort komt op dit nivo en rechts hadden we Ozbiliz die acties maakt waar totaal geen idee achter zit.

Nu weet ik wel dat er een aantal mensen nog niet fit zijn zoals Boerrigter en Boilesen, maar nu is de vraag; worden deze ooit wel eens 100% fit?
Tevens hebben we geen fatsoenlijke reservespits en die heb je wel degelijk nodig aangezien Sigthorsson van glas is.

Nou als ik de gelaatsuitdrukking van hem goed heb bekeken hoeven we er niet op te rekening dat hij naar AJAX zal komen.

Er moeten nu eindelijk eens wat versterkingen gekocht worden en eindelijk die beurs eens trekken.
De pest is dat de TS deadline pas over een maand afloopt. Het is lastig zakendoen met nog een ruime tijd te gaan. Spelers die bij Ajax van meerwaarde kunnen zijn genieten meestal de interesse van meerdere clubs.

Dan gaat het lang duren, verkopende partij houdt zo lang mogelijk het pootje stijf.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 11:28   quote  deeplink  
Dan leggen ze maar eens 5 miljoen op tafel verdomme!
Als je Viergever koopt heb je voor de komende jaren daar geen zorgen meer.
Zo was dat ook met Narsingh die over een jaartje of 3 voor het dubbele of zelfs meer verkocht zal worden.
We lopen al jaren achter de feiten aan en ik zie dat niet zo snel veranderen.
Marc Overmars denkt voor een appel en een ei spelers los te peuteren.
Frank de Boer zei het de eerste dag al "Marc zit op de centjes".
Dat is wel gebleken ja , maar doe dat dan lekker bij Go Ahead Eagles ofzo.
Bij ajax horen de beste spelers op het veld te staan en niet een 2de of zelfs 3de garnituur.
Schande!!!
Per4manc
 Per4manc - maandag 06 augustus 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 11:16 schreef AFCA MARCO het volgende:

Wat een kolder. Zelfde team als vorig seizoen minus Jantje. Ozbilliz is net verkocht lees ik, en dat is ook niet erg voor het team. Jansen is idd niet gemotiveerd, en zal ook weinig spelen denk ik. Eriksen zal moeten opstaan. Siem is normaal 1 van de betere spelers van Ajax. Maar ook hij is afhankelijk van z'n medespelers. Hij zal de passes van Eriksen moeten krijgen om als middenvelder gevaarlijk te worden.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 11:31 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Wat een kolder. Zelfde team als vorig seizoen minus Jantje. Ozbilliz is net verkocht lees ik, en dat is ook niet erg voor het team. Jansen is idd niet gemotiveerd, en zal ook weinig spelen denk ik. Eriksen zal moeten opstaan. Siem is normaal 1 van de betere spelers van Ajax. Maar ook hij is afhankelijk van z'n medespelers. Hij zal de passes van Eriksen moeten krijgen om als middenvelder gevaarlijk te worden.
Jij vindt dit kolder, ik vind dit een waardeloos team.
Als ik de jeugd wil zien spelen ga ik wel naar jong AJAX.
Per4manc
 Per4manc - maandag 06 augustus 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 11:28 schreef AFCA MARCO het volgende:
Dan leggen ze maar eens 5 miljoen op tafel verdomme!
Als je Viergever koopt heb je voor de komende jaren daar geen zorgen meer.
Zo was dat ook met Narsingh die over een jaartje of 3 voor het dubbele of zelfs meer verkocht zal worden.
We lopen al jaren achter de feiten aan en ik zie dat niet zo snel veranderen.
Marc Overmars denkt voor een appel en een ei spelers los te peuteren.
Frank de Boer zei het de eerste dag al "Marc zit op de centjes".
Dat is wel gebleken ja , maar doe dat dan lekker bij Go Ahead Eagles ofzo.
Bij ajax horen de beste spelers op het veld te staan en niet een 2de of zelfs 3de garnituur.
Schande!!!
Worden we zoveel sterker van Viergever? Was Narsingh gister fantastisch? Ik zie het niet. Iedereen die niet ziet dat Ajax nu de juiste weg ingeslagen is, is tamelijk blind. Een elftal kun je niet kopen!
Per4manc
 Per4manc - maandag 06 augustus 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Ik lees hierboven " de beste spelers horen bij Ajax te spelen". Dus we moeten Pieters en Bouma kopen van PSV? De beste spelers spelen in Oranje toch?
We weten toch allemaal dat dat niet zo werkt! Ik ben blij dat Ajax op de centjes let. Als PSV dit jaar geen kampioen wordt en niet nog wat centjes uit europa mee sprokkeld krijgen ze het volgend jaar nog lastig om de deuren open te houden. De gemeente Eindhoven blijft niet sponsoren. Dat krijg je wanneer je blijft kopen...kopen...kopen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 11:34 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Worden we zoveel sterker van Viergever? Was Narsingh gister fantastisch? Ik zie het niet. Iedereen die niet ziet dat Ajax nu de juiste weg ingeslagen is, is tamelijk blind. Een elftal kun je niet kopen!
Pffff word je niet hartstikke moe van jezelf?
Je ziet aan PSV dat het zogenaamde bij elkaar gekocht elftal, AJAX van het kastje naar muur stuurd. Complete afgang in de eigen volle arena waar de mensen dik geld voor neerleggen en sommige ( zoals ik ) vanuit Limburg gaan kijken.
Viergever is niet een beetje beter dan Blind maar een keer of 10.
Als jij niet ziet dat deze selectie geen enkele kans maakt op prijzen ben je blind.
Prima dat ajax alle sterkhouders wil verkopen elk jaar en er NIKS voor terug haald maar stel dan even de doelstellingen bij en hou de fans niet voor de gek.
Gierig en arrogant zijn de juiste woorden voor het bestuur van dit ajax.
Per4manc
 Per4manc - maandag 06 augustus 2012 - 12:02   quote  deeplink  
Dit Ajax is vorig jaar gewoon kampioen geworden. En nee we zullen de CL niet winnen. Ook al geven we 50 mlj uit aan spelers. Zolang de financiele verschillen blijven bestaan gaan wij, Nederlandse clubs, geen rol van betekenis spelen in europa. Als je daarom als club geld over de balk smijt en ziet dat je aankopen een half jaar later door eigen talent naar de bank gewezen worden dan ben je niet goed bezig.
Ajax heeft dat jaren gedaan en is daar nu mee gestopt. Kan dat alleen maar toejuichen. Let wel we hebben alleen Jantje maar verkocht!
PSV bouwt al een aantal jaren aan dit elftal. Zet de miljoenen maar eens op een rijtje. En al 4 jaar geen resultaat. Nee kopen helpt!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:02 schreef Per4manc het volgende:
Dit Ajax is vorig jaar gewoon kampioen geworden. En nee we zullen de CL niet winnen. Ook al geven we 50 mlj uit aan spelers. Zolang de financiele verschillen blijven bestaan gaan wij, Nederlandse clubs, geen rol van betekenis spelen in europa. Als je daarom als club geld over de balk smijt en ziet dat je aankopen een half jaar later door eigen talent naar de bank gewezen worden dan ben je niet goed bezig.
Ajax heeft dat jaren gedaan en is daar nu mee gestopt. Kan dat alleen maar toejuichen. Let wel we hebben alleen Jantje maar verkocht!
PSV bouwt al een aantal jaren aan dit elftal. Zet de miljoenen maar eens op een rijtje. En al 4 jaar geen resultaat. Nee kopen helpt!
Sorry maar mijn vertrouwen ebt langzaam weg. Een centrale verdediger ipv die trage Blind lijkt me het minste wat we moeten doen. Tevens hebben we geen reservespits en zitten we met een middenvelder ( Janssen ) die nog wel eens heel vervelend kon gaan worden. Greg dreigt gratis de deur uit te lopen als deze niet snel verkocht word en na van Rhijn hebben we daar niemand. Boerrigter begin ik mijn twijfels te krijgen of die ooit nog wel eens 100% fit word en zijn vervanger ( Fischer ) kun je nog niet van verwachten dat hij het top gaat doen. Daarbij heb je een Sulejmani die of verkocht moet worden of een contract moet tekenen met aanzienlijk minder salaris ( wat zou jij doen? ) en hebben we daar als backup Ebecillio die er niks van kan en Sana die over de laatste 3 seizoenen statistieken heeft waar je niet trots op hoeft te zijn.
Per4manc
 Per4manc - maandag 06 augustus 2012 - 12:13   quote  deeplink  
Hoe kan jou vertrouwen weg ebben als het seizoen nog moet beginnen. Dan heb je gewoon nooit vertrouwen gehad man. Wie hadden we vorig jaar als reserve spits? Onze super rus. Heeft hij veel gespeeld en gescoord? Nee.
Er mag best een verdediger bij komen. Ik vond Blind ook niet geweldig spelen. Maar dat heeft ook te maken met de samenwerking met Alderweireld. Dat moet nog ingespeeld raken. Ik snap best dat Ajax niet wil investeren in Moisander. Nu 5 miljoen voor Viergever betalen..... NEC is geen Ajax. Toen Vermaelen verkocht werd had iedereen twijfel of Jantje het wel aan zou kunnen. Nu beleven we hetzelfde weer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer toont direct zijn waarde voor ajax

0.0062599