BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer toont direct zijn waarde voor ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:13 schreef Per4manc het volgende:
Hoe kan jou vertrouwen weg ebben als het seizoen nog moet beginnen. Dan heb je gewoon nooit vertrouwen gehad man. Wie hadden we vorig jaar als reserve spits? Onze super rus. Heeft hij veel gespeeld en gescoord? Nee.
Er mag best een verdediger bij komen. Ik vond Blind ook niet geweldig spelen. Maar dat heeft ook te maken met de samenwerking met Alderweireld. Dat moet nog ingespeeld raken. Ik snap best dat Ajax niet wil investeren in Moisander. Nu 5 miljoen voor Viergever betalen..... NEC is geen Ajax. Toen Vermaelen verkocht werd had iedereen twijfel of Jantje het wel aan zou kunnen. Nu beleven we hetzelfde weer.
Die super rus was volgens mij in de minuten die hij maakte de meeste effectieve spits in de eredivisie.
Blind niet geweldig? Die was gewoon verschrikkelijk net zoals Theo Janssen, Victor Fisher en Aras Ozbiliz.
Jij vergelijkt Blind met Vertonghen?? dan zijn we meteen uitgepraat.
Per4manc
 Per4manc - maandag 06 augustus 2012 - 12:39   quote  deeplink  
Waar vergelijk ik Blind met Vertonghen? Ik zeg dat het vertrouwen in Vertonghen destijds ook niet groot was. Janssen was slecht, en Fisher was ook slecht. Ja klopt. Gisteren wel. So What?
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:39 schreef Per4manc het volgende:
Waar vergelijk ik Blind met Vertonghen? Ik zeg dat het vertrouwen in Vertonghen destijds ook niet groot was. Janssen was slecht, en Fisher was ook slecht. Ja klopt. Gisteren wel. So What?
Een blind mens kan zien dat Blind NOOIT in de beurt zal komen bij het nivo Vertonghen.
Deze speler zou bij VVV moeten knokken voor een basisplaats en dat staat bij AJAX in de basis.
Die mannen moeten er staan als het erop aan komt.
bully
 bully - maandag 06 augustus 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:02 schreef Per4manc het volgende:
Dit Ajax is vorig jaar gewoon kampioen geworden. En nee we zullen de CL niet winnen. Ook al geven we 50 mlj uit aan spelers. Zolang de financiele verschillen blijven bestaan gaan wij, Nederlandse clubs, geen rol van betekenis spelen in europa. Als je daarom als club geld over de balk smijt en ziet dat je aankopen een half jaar later door eigen talent naar de bank gewezen worden dan ben je niet goed bezig.
Ajax heeft dat jaren gedaan en is daar nu mee gestopt. Kan dat alleen maar toejuichen. Let wel we hebben alleen Jantje maar verkocht!
PSV bouwt al een aantal jaren aan dit elftal. Zet de miljoenen maar eens op een rijtje. En al 4 jaar geen resultaat. Nee kopen helpt!
je kan niet je beste speler verkopen en dan verwachten dat hij gelijk door de jongere generatie word vervangen.
die zal je rustig moeten brengen.
en dat we de cl niet winnen weten we allemaal.
maar in de cl een beetje tegenstand bieden kan wel.
denk dat de concurentie goed heeft ingekocht.
en dat we nu niet kunnen verwachten dat ze alweer in tweede competitie helft punten laten liggen.
Boerrigter Sulejmani en Sigthórsson zie ik niet het hele seisoen spelen.
van der wiel zal nog wel vertrekken een dezer dagen.
van sana weet niemand wat we daarvan kunnen verwachten.
dus deze selectie heeft gewoon nog wat ervaring nodig want met alleen jonkies red je het niet.
uitnoord
 uitnoord - zondag 12 augustus 2012 - 18:20   quote  deeplink  
weer een wedstrijd voorbij, weer een niet al te beste Vermeer, maar ondanks progressie van hem zien we wederom een speler genaamd en dat zal ik schrijven met de snelheid die hij neemt tijdens zijn sprint, mr B L I N D, wederom een vertrager in het ajax spel, de boer moet nu toch maar eens snel maatregelen nemen
sebas1
 sebas1 - zondag 12 augustus 2012 - 18:47   quote  deeplink  
Vermeer is echt een bagger keeper, cillisen hoort een kans te krijgen
Sander111
 Sander111 - zondag 12 augustus 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 18:47 schreef sebas1 het volgende:
Vermeer is echt een bagger keeper, cillisen hoort een kans te krijgen
Ik ben bang dat Cillisen ook niet op het gehoopte niveau is... De Boer heeft gezegd dat beide keepers weer van nul af aan beginnen en Vermeer is er toch beter uitgekomen volgens De Boer. Vermeer maakt wel echt belangrijke fouten in de wedstrijd. Zo lag hij bij de eerste goal veel te snel op de grond! Blijft gewoon een dilemma
uitnoord
 uitnoord - zondag 12 augustus 2012 - 18:59   quote  deeplink  
we hebben in ieder geval weer een pluspuntje, Sana, helaas gaat er toch weer eea veranderen bij Ajax nu Anita in grotere belangstelling van het buitenland staat en Janssen mogelijk terugkeerd bij Vitesse terwijl Aissaidi loopt te mekkeren om meer geld zonder al een keer de bal te hebben geraakt
Ajax moet haast maken met nieuwe aankopen als moisander en Maher voor onze zuidelijke pisvrienden zich in ons terratorium gaan mengen en de boel weer onder pissen
Panzer
 Panzer - zondag 12 augustus 2012 - 19:17   quote  deeplink  
Ik ben in ieder geval klaar met Vermeer. Tuurlijk hij had wat krediet nadat hij een paar jaar geleden toch heel verdienstelijk heeft gespeeld, maar dat is wat mij betreft iig nu op. Twee wedstrijden achter elkaar dezelfde fouten maken geeft voor mij aan dat hij geen top-keeper is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer toont direct zijn waarde voor ajax

0.0048179