|
|
infamous psv
|
|
|
PSV is de absolute titelfavoriet voor komend seizoen. Die conclusie kan getrokken worden na een indrukwekkend optreden tegen landskampioen Ajax (4-2 winst). De Eindhovenaren veroverden en passant hun negende Johan Cruijff Schaal.
Voor terugkerend PSV-trainer Dick Advocaat was het een mooie binnenkomer. Datzelfde gold voor Mark van Bommel en aankoop Luciano Narsingh. Ola Toivonen (twee keer), Jeremain Lens en Georginio Wijnaldum maakten de PSV-doelpunten in Amsterdam. Toby Alderweireld en Marcelo (e.d.) scoorden voor Ajax.
Flitsstart PSV De wedstrijd was nog geen 180 seconden onderweg of PSV stond al op voorsprong in de benauwde Arena, waar het dak in verband met onweersbuien gesloten was. Ola Toivonen liep weg bij Ajax-aanvoerder Siem de Jong en knikte simpel raak in de korte hoek (1-0). Het doelpunt leidde een soevereine wedstrijd van PSV in. De Eindhovenaren waren Ajax op alle fronten de baas.
De Amsterdammers speelden zonder Gregory van der Wiel, Christian Eriksen, Miralem Sulejmani en Derk Boerrigter. Het gemis van dat viertal was duidelijk te zien. Waar Frank de Boer tijdens de voorbereiding nog zo tevreden was over de jongelingen, konden zij het tegen PSV niet bolwerken. Pijnlijk voor de landskampioen was dat PSV na elf minuten al op 2-0 kwam.
Lens laat Blind hielen zien Daley Blind werd ter hoogte van de middenlijn in de luren gelegd door Jeremain Lens en kon vervolgens alleen maar achter de PSV-spits aanhollen. Lens bekroonde de rush met een subliem stiftje over Kenneth Vermeer (2-0). Centrale verdediger Marcelo had na zeventien minuten PSVs derde doelpunt moeten maken, maar raakte de bal schuin voor het Ajax-doel niet goed.
Mark van Bommel maakte in Amsterdam zijn rentree in het PSV-shirt en heerste op het middenveld, met Kevin Strootman en Ola Toivonen als adjudanten. Luciano Narsingh bezorgde de negentienjarige Mitchell Dijks op rechts een zware avond. Op slag van rust scoorde Ajax echter onverwachts tegen. Toby Alderweireld kopte een hoekschop van Theo Janssen via de onderkant van de lat binnen (2-1). Het was veelzeggend dat het de enige kans Ajax-kans was in de voor hen teleurstellende eerste helft.
Eerste prijs voor PSV In de tweede helft veranderde het spelbeeld amper. Ajax kreeg via Van Rhijn een aardige kans op de gelijkmaker, maar kon daarna niet doordrukken. PSV bleef de bovenliggende partij en was in de omschakeling zonder uitzondering levensgevaarlijk. Zo schoot Narsingh na een uitbraak, ingeleid door uitblinker Lens, op de buitenkant van de paal.
Na een klein uur spelen herstelde PSV de marge van twee treffers. Jetro Willems, die geen enkel probleem had met Araz Özbiliz, maakte een actie en bracht de bal voor het doel. Voor de vrijstaande Toivonen was het geen kunst om 3-1 te maken. De wedstrijd leek gespeeld, maar een knullig eigen doelpunt van Marcelo maakte het ineens weer spannend. De gelijkmaker viel, ondanks een grote kans voor De Jong, niet meer. Georginio Wijnaldum scoorde daarentegen wel en bracht PSV in veilige haven. De Eindhovense club won daardoor verdiende de Johan Cruijff Schaal. Buiten de eerste prijs van het seizoen woog ook de mentale tik die Van Bommel en co uitdeelden zwaar. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Was mooie partij en niet getreurd want voor ajax is dit toch geen prijs |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Heersend? Ik heb vooral een counterend en toneelspelend psv gezien hahah.Die Strootman. Wat een toneelspeler. Bommel moest zich weer als een Duitser gedragen. Ze worden in ieder geval kampioen als het misselijkmakende ventjes gaat. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
bedankt voor je felicitatie |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
PSVer Ola Toivonen heeft het eerste record van dit seizoen in de boeken geschoten. Zijn razendsnelle treffer tegen Ajax is de snelste openingsgoal in de historie van de Johan Cruijff Schaal.
Toivonen zette de Eindhovenaren al na drie minuten op voorsprong tegen de club uit Amsterdam. Met die snelle treffer nam Toivonen het record van een andere PSVer over. Mateja Kezman scoorde op 12 augustus 2001 al na vier minuten de 1-0 in het Super Cup-duel met FC Twente (3-2).
In de 23 edities om de Nederlandse Super Cup tussen de landskampioen en de bekerwinnaar kwam het tot dusverre vier keer voor dat het eerste doelpunt binnen de eerste tien minuten viel, zo vond Voetbal International uit. Zondagavond ging PSV aan de haal met de Johan Cruijff Schaal. Ajax werd met 4-2 verslagen. |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
Ga toch weg man als je een normale scheids hebt wint ajax deze wedstrijd. Maakt me voor de rest niks uit want dit is een JC schaal en het gaat om het kampioen worden en CL.
Blind moet lekker vertrekken echt een amateur. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: je hebt blijkbaar ajacieden nodig om je leven een beetje kleur lees zin te geven. Dus het is leuk geweest en tijd dat je oprot naar je eigen forum!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Inderdaad slotje boudewijn dit is provoceren! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 20:11 schreef Brandje het volgende:[..] je hebt blijkbaar ajacieden nodig om je leven een beetje kleur lees zin te geven. Dus het is leuk geweest en tijd dat je oprot naar je eigen forum!! slechte verliezer ben je... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Heb verder niks tegen supporters van de andere partij maar een eigen topic aanmaken om nog wat zout in de wonden te strooien gaat wat ver..
Ontopic: Zo heersend waren ze ook weer niet en gefeliciteerd met je prijs |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 20:11 schreef Brandje het volgende:[..] je hebt blijkbaar ajacieden nodig om je leven een beetje kleur lees zin te geven. Dus het is leuk geweest en tijd dat je oprot naar je eigen forum!! Helemaal mee eens waarom plaatst die irritante infamous psv dit topic binnen het Ajax forum? Dat noem ik gewoon provoceren en waarom blijft die pisnicht niet gewoon waar hij hoort z'n lampekappen forum!! Oftewel gewoon opsouten dit heeft niks met het slecht tegen je verlies kunnen of andere onzin te maken. Ik volg dit forum iedere dag en in ieder Ajax topic moet hij zich weer laten horen om te kunnen provoceren. Hoe zielig kan je dan zijn als je meer hier aanwezig bent dan op je eigen forum. Enne by the way ik reageerde een keer binnen het psv topic en wie tikte me als eerste op de vingers dat ik maar naar mijn eigen Ajax forum moest? Juist ettertje Infamous PSV..... kortom een misselijkmakend figuur de grootste provoceerder die hier rondzwerft!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 augustus 2012 door Ciler -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 20:20 schreef Ciler het volgende:[..] Helemaal mee eens waarom plaatst die irritante infamous psv dit topic binnen het Ajax forum? Dat noem ik gewoon provoceren en waarom blijft die pisnicht niet gewoon waar hij hoort z'n lampekappen forum!! Oftewel gewoon opsouten dit heeft niks met het slecht tegen je verlies kunnen of andere onzin te maken. Ik volg dit forum iedere dag en in ieder Ajax topic moet hij zich weer laten horen om te kunnen provoceren. Hoe zielig kan je dan zijn als je meer hier aanwezig bent dan op je eigen forum. Enne by the way ik reageerde een keer binnen het psv topic en wie tikte me als eerste op de vingers dat ik maar naar mijn eigen Ajax forum moest? Juist ettertje Infamous PSV..... kortom een misselijkmakend figuur de grootste die hier rondzwerft!! Had verder niks tegen hem en kan ook gewoon met supporters van andere clubs een normaal gesprek aangaan. Dit is gewoon zielig.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: Nogmaals,ga en blijf op je eigen forum,en ga niet hier iedereen zitten irriteren. Vraag het nu nog vriendelijk. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Zeg Boudewijn,hij is al weken aan de gang zo he? |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: voor ons ook niet niet maar lekker dat je wint van ajax. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 20:04 schreef Brandje het volgende:Heersend? Ik heb vooral een counterend en toneelspelend psv gezien hahah.Die Strootman. Wat een toneelspeler. Bommel moest zich weer als een Duitser gedragen. Ze worden in ieder geval kampioen als het misselijkmakende ventjes gaat. jansen doet niet onder. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
IS GEMELD....ZAL NIET LANG MEER DUREN..... |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Hier nog zo 1 wat een triest provocerend volk die einhovenaren wat zal ik lachen als ze dit jaar met dat bijeengekocht zooitje weer naast de titel grijpen. Ik heb meer respect voor de kakkerlakken dan dat trieste volk in eindhoven! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: En dat geld voor jou ook. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Vind het allemaal wel meevallen. Het Ajax idee achter het voetbal staat als een huis, Ajax is een ploeg dat zelf wil bepalen wat er gebeurt. PSV is een ploeg die afwacht op fouten van een tegenstander en dit zal op den duur minder punten gaan opleveren. Daaar ben ik deze wedstrijd van overtuig geworden. We kunnen wel wat meer power voorin gebruiken, maar iedereen riep zelfde tijd vorig jaar precies wat ze nu riepen. En Ajax werd kampioen. Na deze wedstrijd, en het idee achter bedie ploegen gezien te hebben ben ik daar nog zekerder van geworden. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 20:38 schreef Rogier het volgende:Vind het allemaal wel meevallen. Het Ajax idee achter het voetbal staat als een huis, Ajax is een ploeg dat zelf wil bepalen wat er gebeurt. PSV is een ploeg die afwacht op fouten van een tegenstander en dit zal op den duur minder punten gaan opleveren. Daaar ben ik deze wedstrijd van overtuig geworden. We kunnen wel wat meer power voorin gebruiken, maar iedereen riep zelfde tijd vorig jaar precies wat ze nu riepen. En Ajax werd kampioen. Na deze wedstrijd, en het idee achter bedie ploegen gezien te hebben ben ik daar nog zekerder van geworden. Ben het welk in grote lijnen met je eens,alleen achterin is het kinderspel nu he? Er moet echt een waardig vervanger komen voor Vertonghen hoor.De ploeg is echt veel te jong nu. Daartegenover staat wel de terugkeer van Boerigter,eriksen.Dat is de power voorin. Janssen zal gaan en aissaidi zal komen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 20:45 schreef bahbah het volgende:[..] Ben het welk in grote lijnen met je eens,alleen achterin is het kinderspel nu he? Er moet echt een waardig vervanger komen voor Vertonghen hoor.De ploeg is echt veel te jong nu. Daartegenover staat wel de terugkeer van Boerigter,eriksen.Dat is de power voorin. Janssen zal gaan en aissaidi zal komen. Ja, vervanger voor Blind en iemand voorin denk ik. Wat ik ook mis is een middenvelder die de steekpass geeft, heb zo vaak die mogelijkheid gezien maar die durven niet.
Maar Ajax heeft een situatie gecreeerd waar alles duidelijk is en zomaar jeugdspelers kunnen worden ingepast. En waarbij spelers de bal durven te hebben, ik heb dit bij PSV totaal niet gezien. Ik zou niet willen dat ik Ajax zo zou zien voetballen als PSV...ik wil een team zien dat bepaalt en wil controleren als basis. En van daaruit zullen er excessen in het team moeten komen, op middenveld en voorin. Ajax is echt op de goede weg. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Goed bezig!
Niet om zout in de wonden te wrijven, maar mister psv heeft wel een beetje gelijk.
Zonder ajax of psv bril op was het krachtsverschil gisteren wel heel groot, psv had werkelijk geen kind aan ajax in hun eigen arena. Na de 2-0 ging psv hangen en wachten op een kansje, ondanks dat had ajax een eigen doelpunt van marcelo nodig om voor het eerst echt een beetje in de wedstrijd te komen.
Het middenveld en de aanval van ajax leken een beetje flets maar de verdeiging was echt ongelovelijk zwak, bij de doelpunten van psv wordt er zo makkelijk door de verdediging van ajax heengelopen.
Bij de 2-0 oogt Blind ontzettend zwak, bij de 3-1 is Toivonen volledig ongedekt en ij de 4-2 legt niemand Wijnaldum een stroobreed in de weg. Dat kan echt niet op dit niveau. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Gasten als je er zoveel problemen mee hebt, reageer dan ook niet?
Snap jullie niet, alsof Boudewijn verantwoordelijk moet zijn voor jullie vermogen om zaken te negeren.
En als je dat artikel met die kop leest en je hebt de wedstrijd gisteren gezien, dan kun je toch sowieso niet serieus nemen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Wat me het meest steekt is dat een PSV'er zo'n topic moet openen op het AJAX gedeelte van dit forum. Plaats dat lekker op jullie eigen forum aub. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op zondag 05 augustus 2012 - 20:05 schreef infamous psv het volgende:PSVer Ola Toivonen heeft het eerste record van dit seizoen in de boeken geschoten. Zijn razendsnelle treffer tegen Ajax is de snelste openingsgoal in de historie van de Johan Cruijff Schaal. Toivonen zette de Eindhovenaren al na drie minuten op voorsprong tegen de club uit Amsterdam. Met die snelle treffer nam Toivonen het record van een andere PSVer over. Mateja Kezman scoorde op 12 augustus 2001 al na vier minuten de 1-0 in het Super Cup-duel met FC Twente (3-2). In de 23 edities om de Nederlandse Super Cup tussen de landskampioen en de bekerwinnaar kwam het tot dusverre vier keer voor dat het eerste doelpunt binnen de eerste tien minuten viel, zo vond Voetbal International uit. Zondagavond ging PSV aan de haal met de Johan Cruijff Schaal. Ajax werd met 4-2 verslagen. En Ajax is de eerste met 30 titels, o herstel 31 titels.. Waar wil je heen met je stats? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Weg met dit topic!!! Waardeloze gast die infamous PSV. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Het kan aan mij liggen maar ik heb niets provocerends gezien van infamous PSV. Hij geeft alleen maar de feiten weer. Het was verdomme toch dramatisch wat Ajax liet zien ? En het is toch algemeen bekend dat Blind ongeschikt is als CV voor Ajax 1 ? Op het laatste mag je De Boer aanspreken, tenzij er druk wordt gewerkt aan het aantrekken van een CV en hij dus ook moet roeien met de riemen die hij heeft.
Maar; je kunt nmm beter met Alderweireld en Van Rhijn centraal achterin spelen, ook al heb je dan twee rechtspoten, dan met Blind/Alderweireld. |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
als incompetent psv hier een topic maakt,en we reageren daar met ze allen niet op.stopt hij daar ook mee. dit is genieten voor hem .maar ik heb afgelopen seizoen nog op me netvliezen.fey-psv toen calimero naar afloop zei "zo dit was de kampioenswedstrijd". .lol |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Ik als AJAX supporter ben het volledig eens met deze topic alleen moet PSV wel beseffen dat ze de Johan Cruijf schaal hebben gewonnen en niet het kampioenschap. Ondanks dat ik altijd wil winnen denk ik dat er ook positieve punten zitten aan dit verlies. Zoals iedereen al heeft aangegeven, inclusief de Boer, moeten er nog enkele versterkingen komen (2e spits, buitenspeler, LCV) alleen is de RVC en directie van mening dat dit bijna gratis moet. Ik zou zeggen geef gepast geld uit voor de laatste paar versterkingen zodat zij onze "eigen jeugd" ook weer naar een hoger plan kunnen tillen. Dit i.c.m. de spelers die nog terug komen van blessures en het WK en dan zeg ik op naar de revanche op 1 december, de volgende AJAX-psv. Psv (infamous) jullie zijn wederom van harte welkom bij ons in de Arena. |
|
|
|
|
|
|
|
Gun die jongen nou ff z'n gelukje, die is toch hard vernederd de afgelopen seizoenen... :P
@ infamous, doet je poepert nog altijd pijn? :P |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Hahaha nu begrijp ik wat die Infamous PSV hier kwam doen, die gast is totaal verknipt zeg. Hij houdt bijna in zijn ééntje het PSV forum draaiende, reageert op zijn eigen topics hehehe...
jammer dat ie gebanned is...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 13:38 schreef Cyprioot het volgende:Maar; je kunt nmm beter met Alderweireld en Van Rhijn centraal achterin spelen, ook al heb je dan twee rechtspoten, dan met Blind/Alderweireld. en als ik Dens will, kan dat ook? :P |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 13:57 schreef Mokum1 het volgende:Hahaha nu begrijp ik wat die Infamous PSV hier kwam doen, die gast is totaal verknipt zeg. Hij houdt bijna in zijn ééntje het PSV forum draaiende, reageert op zijn eigen topics hehehe... jammer dat ie gebanned is... ja lafjes, provoceren kun je leren. er schijnen plekken te zijn waar dat geen probleem is :)) |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote: Tuurlijk ;)
Ik ken die 'Dens' alleen niet zo goed als voetballer. is ie een beetje goed, snel etc.? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: :) Goed topic dit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2012 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 13:45 schreef Twanus het volgende:Ik als AJAX supporter ben het volledig eens met deze topic alleen moet PSV wel beseffen dat ze de Johan Cruijf schaal hebben gewonnen en niet het kampioenschap. Ondanks dat ik altijd wil winnen denk ik dat er ook positieve punten zitten aan dit verlies. Zoals iedereen al heeft aangegeven, inclusief de Boer, moeten er nog enkele versterkingen komen (2e spits, buitenspeler, LCV) alleen is de RVC en directie van mening dat dit bijna gratis moet. Ik zou zeggen geef gepast geld uit voor de laatste paar versterkingen zodat zij onze "eigen jeugd" ook weer naar een hoger plan kunnen tillen. Dit i.c.m. de spelers die nog terug komen van blessures en het WK en dan zeg ik op naar de revanche op 1 december, de volgende AJAX-psv. Psv (infamous) jullie zijn wederom van harte welkom bij ons in de Arena. +1 |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
psv was gewoon 100% counter ploeg!!! |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
ajax zal heel anders zijn als Sigi bediend wordt van linker en rechterflank. een speler als Aissaidi zou niet verkeerd zijn erbij, wat betreft rechts met Sana ,valt nog niets te zeggen. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 14:09 schreef Cyprioot het volgende:[..] Tuurlijk ;) Ik ken die 'Dens' alleen niet zo goed als voetballer. is ie een beetje goed, snel etc.? ik moet eerlijk bekennen dat ik ook geen grote jeugdscout bent, maar heb zo'n vermoeden dat ie Stakey er wel uit sprint. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 15:09 schreef frankdribben het volgende:ajax zal heel anders zijn als Sigi bediend wordt van linker en rechterflank. een speler als Aissaidi zou niet verkeerd zijn erbij, wat betreft rechts met Sana ,valt nog niets te zeggen. zou jij 't aandurven met zijn noord-afrikaanse temperament? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 13:57 schreef Mokum1 het volgende:Hahaha nu begrijp ik wat die Infamous PSV hier kwam doen, die gast is totaal verknipt zeg. Hij houdt bijna in zijn ééntje het PSV forum draaiende, reageert op zijn eigen topics hehehe... jammer dat ie gebanned is... ja vindt het ook klote dat ik gebanned ben
Mr krijg nou wat joh , mijn post komt gewoon binnen.. dus heb je weer geluk Mokum.. gelukkig mr hey.. Waar zijn we toch zonder discussies...ghehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 13:45 schreef Twanus het volgende:Ik als AJAX supporter ben het volledig eens met deze topic alleen moet PSV wel beseffen dat ze de Johan Cruijf schaal hebben gewonnen en niet het kampioenschap. Ondanks dat ik altijd wil winnen denk ik dat er ook positieve punten zitten aan dit verlies. Zoals iedereen al heeft aangegeven, inclusief de Boer, moeten er nog enkele versterkingen komen (2e spits, buitenspeler, LCV) alleen is de RVC en directie van mening dat dit bijna gratis moet. Ik zou zeggen geef gepast geld uit voor de laatste paar versterkingen zodat zij onze "eigen jeugd" ook weer naar een hoger plan kunnen tillen. Dit i.c.m. de spelers die nog terug komen van blessures en het WK en dan zeg ik op naar de revanche op 1 december, de volgende AJAX-psv. Psv (infamous) jullie zijn wederom van harte welkom bij ons in de Arena. Thx zeer vriendelijk van je.. En besef zonder meer dat t seizoen nog mot beginnen mr prijs is n prijs en deze hebben we alvast op zak.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 17:22 schreef infamous psv het volgende:[..] ja vindt het ook klote dat ik gebanned ben Mr krijg nou wat joh , mijn post komt gewoon binnen.. dus heb je weer geluk Mokum.. gelukkig mr hey.. Waar zijn we toch zonder discussies...ghehehehe Ben voor het geluk geboren!
Wat ik al typte heb ff op PSV forum gekeken maar je bent wel heel anders hier zeg. En wat een actief persoon ben je, dat PSV forum is niets zonder je, oja enne bij Feyenoord, Az en Ajax forum ook niet. Je mengt je echt overal in, onvermoeibaar. Waar anderen weleens anders over denken ;) |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 17:54 schreef Mokum1 het volgende:[..] Ben voor het geluk geboren! Wat ik al typte heb ff op PSV forum gekeken maar je bent wel heel anders hier zeg. En wat een actief persoon ben je, dat PSV forum is niets zonder je, oja enne bij Feyenoord, Az en Ajax forum ook niet. Je mengt je echt overal in, onvermoeibaar. Waar anderen weleens anders over denken ;) kruip er gelijk ff helemaal in joh, je arm zit er toch al tot aan de schouder in |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Vind het meer een beetje triest Dude, dat iemand elk forum aangraait om te zuigen. En ook eerlijk is in zijn meningen....(niet dus) |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|