|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 18:21 schreef Mokum1 het volgende:[..] Vind het meer een beetje triest Dude, dat iemand elk forum aangraait om te zuigen. En ook eerlijk is in zijn meningen....(niet dus) zuig nergens gozer.. soms alleen hier dan mr sommige mag ik graag beetje sarren en die zijn ook zeer vriendelijk tegen mij ongeacht topic of commentaar erop.. wie kaatst kan bal verwachten en mij boeit het niets al kom heel het ajax-forum mij beledigen of weet ik t wat , daar heb ik schijt an... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: De meeste van jullie heb ik wel respect voor. Jij bent een provocatiekutje |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Loet ouwe topper , wat jij hier.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mag ik ook meedoen Loet... |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 18:21 schreef Mokum1 het volgende:[..] Vind het meer een beetje triest Dude, dat iemand elk forum aangraait om te zuigen. En ook eerlijk is in zijn meningen....(niet dus) oh ik vatte het anders op, maar dan toch nog, lekker laten |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
Regelmatig lees ik dat mensen een ban krijgen. Hoe kan het dan zo zijn dat dergelijke provocerende posts niet worden bestraft? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
vind ik ook behalve de 1ste en 2e regel |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 21:34 schreef ashols het volgende:Regelmatig lees ik dat mensen een ban krijgen. Hoe kan het dan zo zijn dat dergelijke provocerende posts niet worden bestraft? is mijn mening en hoe provocerend die ook overkomt..ik ga nergens over de schreef , behalve in jullie bloedbaan |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
Wat is dan je doel op dit forum? Ben je op je eigen forum ook reeds uitgekotst? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 21:34 schreef ashols het volgende:Regelmatig lees ik dat mensen een ban krijgen. Hoe kan het dan zo zijn dat dergelijke provocerende posts niet worden bestraft? Snap ik dus ook niet. Niet voor niets zijn veel mensen weg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja voor sommige keer je graag nog eens terug D!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jij altijd gap. Hoe ist met je? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hadden nooit weg motte gaan , Loet.. je kan het zowat zien als overwinning van die karate kleuter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 21:55 schreef infamous psv het volgende:[..] hadden nooit weg motte gaan , Loet.. je kan het zowat zien als overwinning van die karate kleuter Ja ap, maar wij denken er wel anders over. Het was allang niet gezellig meer |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
wat waren je kritische noten na de partij van gisteren Loet.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geen strijd gap. Weinig passie, en overmars die zn ongelijk krijgt. Ik ga nu slapen. Ben hier binnenkort wel weer. We pben gap! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 22:25 schreef Loetje het volgende:[..] Geen strijd gap. Weinig passie, en overmars die zn ongelijk krijgt. Ik ga nu slapen. Ben hier binnenkort wel weer. We pben gap! is goed Loet.. slaap ze gap |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik zou als psver niet te vroeg juichen... Statistieken wijzen er op dat als je de jc schaal wint je geen kampioen wordt... Dus beste ajaxieden, zijn jullie klaar voor een feestje volgend jaar 😉 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 23:09 schreef hippy het volgende:Ik zou als psver niet te vroeg juichen... Statistieken wijzen er op dat als je de jc schaal wint je geen kampioen wordt... Dus beste ajaxieden, zijn jullie klaar voor een feestje volgend jaar juich alleen voor deze wedstrijd.. en Mark VBommel won in zijn tijd zowel JC-schaal als de titel. en raad eens wie er terug is. |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
de assistent bondscoach moet eerst het einde van het seizoen maar eens zien te halen. Ajax heeft altijd een koude start. Psv heeft altijd een bedroevend einde. We zullen zien wat het wordt. Voor PSV wordt het dit jaar hoe dan ook er op of eronder. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 23:15 schreef ashols het volgende:de assistent bondscoach moet eerst het einde van het seizoen maar eens zien te halen. Ajax heeft altijd een koude start. Psv heeft altijd een bedroevend einde. We zullen zien wat het wordt. Voor PSV wordt het dit jaar hoe dan ook er op of eronder. Ernst Faber haalt eind van t seizoen wel denk ik |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
Haha, die grappenmaker toch! Ik bedoel die andere rollator behoevende. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 23:12 schreef infamous psv het volgende:[..] juich alleen voor deze wedstrijd.. en Mark VBommel won in zijn tijd zowel JC-schaal als de titel. en raad eens wie er terug is. Vond ik niet best gister...was meer bezig met zieken dan met voetballen... Maar dat is old news...😉 Gefeliciteerd ...psv strafte ajax goed af, maar vond ajax voetballend beter Als eriksen en boerrighter er weer bij zijn gaat het goed komen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 23:21 schreef hippy het volgende:[..] Vond ik niet best gister...was meer bezig met zieken dan met voetballen... Maar dat is old news... Gefeliciteerd ...psv strafte ajax goed af, maar vond ajax voetballend beter Als eriksen en boerrighter er weer bij zijn gaat het goed komen Eriksen moet nog steeds zijn belofte waarmaken en Boerrighter is speler met potentie mr blessuregevoelig.. Vondt jullie zeker niet goed en PSV werd slordig na voorsprong. als ze scherp bleven van begin tot eind dan was het 1ste helft al klaar geweest |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 23:25 schreef infamous psv het volgende:[..] Eriksen moet nog steeds zijn belofte waarmaken en Boerrighter is speler met potentie mr blessuregevoelig.. Vondt jullie zeker niet goed en PSV werd slordig na voorsprong. als ze scherp bleven van begin tot eind dan was het 1ste helft al klaar geweest Psv stond heel goed gegroepeerd op eigen helft en daar had ajax het moeilijk mee...de bal ging niet snel genoeg rond daardoor... Begrijp me niet verkeerd(doet pijn om te zeggen) was verdiende overwinning, maar een heersend psv heb ik niet gezien... Ajax was niet scherp in de aanval en zeker niet in de verdediging...geen combinatievoetbal meer passes over de breedte dan steekballen op bewegende mensen... En als het wel kon gaven ze de bal niet...maar nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat je mij ook feliciteerd in mei 😜 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 augustus 2012 - 23:31 schreef hippy het volgende:[..] Psv stond heel goed gegroepeerd op eigen helft en daar had ajax het moeilijk mee...de bal ging niet snel genoeg rond daardoor... Begrijp me niet verkeerd(doet pijn om te zeggen) was verdiende overwinning, maar een heersend psv heb ik niet gezien... Ajax was niet scherp in de aanval en zeker niet in de verdediging...geen combinatievoetbal meer passes over de breedte dan steekballen op bewegende mensen... En als het wel kon gaven ze de bal niet...maar nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat je mij ook feliciteerd in mei beker is in april toch.. mocht het zo zijn dan doe ik dat met pijn in t hart.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Word hier ook appelsap geschonken..?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik kan niet wachten 😁 ja eerst in april en dan in mei...vergat dat andere prijsje nog 😳 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Met een dikke schuimlaag en aaaalllcccooohoooll... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan is ie waarschijnlijk over de datum.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vraag om appelsap slome.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En vergeet die twee blondjes niet..!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Sorry heb alleen bier en whiskey...hahaha the british breakfast... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe dan maar alleen twee blondjes.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Heineken of amstel? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Haha, nou moet je niet Infamous de schuld geven, het gebeurd wel vaker bij jullie dat er heel veel mensen weg zijn als jullie hebben verloren. :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Zet jij eens een open flesje op de kachel en plaats hier over een maand de foto's. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Goedeavond Renato, tis weer ouderwets gezellig hier :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Freewilly
|
|
|
Ik hecht er eerlijk gezegd weinig waarden aan de JC schaaltje zie het meer als een oefenpotje,voor Ajax was het duidelijk dat ze niet het beste team op het veld hadden staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2012 - 00:48 schreef moa het volgende:[..] Haha, nou moet je niet Infamous de schuld geven, het gebeurd wel vaker bij jullie dat er heel veel mensen weg zijn als jullie hebben verloren. :) Whahaha, lees even terug. Ik doel hierbij niet op Infamous PSV!! Alleen was een een reactie die ik quote op hem. Als je het gehele gesprek terugleest kun je eruit halen dat het niet op hem bedoeld was. Gelukkig weet hij dat zelf ook')
Ik heb het over de vaste generatie die weg is, zoals Amsterdammer 113, Nenam-tiL, Baco 74, Joduh en nog vele anderen. Dat heeft niks met winnen of verliezen te maken, maar met dingen die hier hebben plaatsgevonden;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 augustus 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mogguh gap. Ff verder via pb gap. Heb het wel ff gezien hier XD |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
Als ze er nu ook eens een echt succes mee boeken, voorlopig hebben jullie al ren aantal jaren helemaal niks belangrijks gewonnen hahaha |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2012 - 09:40 schreef AZvakY het volgende:Als ze er nu ook eens een echt succes mee boeken, voorlopig hebben jullie al ren aantal jaren helemaal niks belangrijks gewonnen hahaha haha...landskampioenschappen. Deze zijn "niks belangrijks", vandaar dat AZ er al jaren geen moeite meer voor doet?? |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2012 - 09:55 schreef Jan1970 het volgende:[..] haha...landskampioenschappen. Deze zijn "niks belangrijks", vandaar dat AZ er al jaren geen moeite meer voor doet?? +10 |
|
|
|