BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Versterkingen moeten echt komen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
talentenjacht
 talentenjacht - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:14   quote  deeplink  
Ik ben allang blij als AJAX weer voetbalt, helemaal NIEMAND kopen meer voor dit jaar, hiermee kunnen we gewoon kampioen worden met de volgende opstelling, tussen haakjes de back-up voor die positie:
Cillesen (vermeer) -v.d. Wiel (v rhijn) - Alderweireld (denswil)- v Rhijn (denswil)- Boilesen (dijks)- Anita (enoh) - Janssen (eriksen) - de Jong ( Schone)- Boerrigter ( fischer) - Sightorsson ( de Jong) - Sulejmani ( sana)

Ik zie het probleem echt niet! En eindelijk weer eens een echt Ajax team mét veel talenten!
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:14 schreef talentenjacht het volgende:
Ik ben allang blij als AJAX weer voetbalt, helemaal NIEMAND kopen meer voor dit jaar, hiermee kunnen we gewoon kampioen worden met de volgende opstelling, tussen haakjes de back-up voor die positie:
Cillesen (vermeer) -v.d. Wiel (v rhijn) - Alderweireld (denswil)- v Rhijn (denswil)- Boilesen (dijks)- Anita (enoh) - Janssen (eriksen) - de Jong ( Schone)- Boerrigter ( fischer) - Sightorsson ( de Jong) - Sulejmani ( sana)

Ik zie het probleem echt niet! En eindelijk weer eens een echt Ajax team mét veel talenten!
Haal deze aub weg voordat AFCA MARCO het leest, dat is niet goed voor zijn gezondheid.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:

Sulejmani gaat nog vertrekken.
Boerrigter altijd maar ergens last van.
Sigthorrson is van glas.
Boilesen ook altijd maar blessures.
Janssen zal wellicht nog vertrekken.

Of moeten we weer pas in aktie komen als het te laat is?
Er moeten waardige vervanger gekocht worden en talent/kwaliteit kost nu eenmaal geld.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:24 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Haal deze aub weg voordat AFCA MARCO het leest, dat is niet goed voor zijn gezondheid.
te laat :)
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:24 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

te laat :)
Je kan niet zeggen dat ik niet aan je denk...;)
The Dude :)
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
ik denk dat jullie allebei irritante azijnpissers zijn die eens een keer moeten leren vertrouwen te hebben in een beleid dat wordt uitgevoerd door mensen die aangesteld zijn om die verantwoordelijkheid te dragen. Ik hoor niet anders dat wat jullie roepen. Of het bestuur zuigt of FdB is eigenwijs. Laatste keer dat ik checkte werd die man 3x kampioen in 2 jaar tijd, 1 jeugdteam en 2x Ajax 1.

Ik denk dat 'men' het in jullie ogen nooit goed kan doen bij Ajax, tenzij jullie het zelf waarschijnlijk doen....
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:26 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Je kan niet zeggen dat ik niet aan je denk...;)
Toppertje ben je :)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:26 schreef The Dude :) het volgende:
ik denk dat jullie allebei irritante azijnpissers zijn die eens een keer moeten leren vertrouwen te hebben in een beleid dat wordt uitgevoerd door mensen die aangesteld zijn om die verantwoordelijkheid te dragen. Ik hoor niet anders dat wat jullie roepen. Of het bestuur zuigt of FdB is eigenwijs. Laatste keer dat ik checkte werd die man 3x kampioen in 2 jaar tijd, 1 jeugdteam en 2x Ajax 1.

Ik denk dat 'men' het in jullie ogen nooit goed kan doen bij Ajax, tenzij jullie het zelf waarschijnlijk doen....
Als Ajax nu een volwaardige selectie had gehad, had je mij niets negatiefs horen roepen.
Als het aan jou ligt moeten we volgens mij allemaal lekker ons mondje houden en met de menigte meelopen?
We betalen dik voor onze kaartjes ( dan mag je ook een mening hebben ) en dat is gewoon afgelopen als ajax op deze tour verder gaat.
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:28 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Als Ajax nu een volwaardige selectie had gehad, had je mij niets negatiefs horen roepen.
Als het aan jou ligt moeten we volgens mij allemaal lekker ons mondje houden en met de menigte meelopen?
We betalen dik voor onze kaartjes ( dan mag je ook een mening hebben ) en dat is gewoon afgelopen als ajax op deze tour verder gaat.
Gaat het meneer Derksen?

Ik zeg nergens dat je je mond dicht moet houden en in de menigte mee moet lopen, maar er wordt inmiddels jarenlang geklaagd op Ajax, door de buitenwereld maar misschien nog wel meer door de supporters. Dat is een tijd terecht geweest, maar als je kijkt waar we vandaan komen (belachelijke aankopen, wanbeleid, vd boog, ten have etc) snap ik gewoonweg niet dat mensen nu nog altijd zó ontevreden kunnen zijn. Wordt er 16 milj uitgegeven aan een topper, is dat belachelijk (tenzij die topper het had waargemaakt, dan had je niemand gehoord), nu wordt de hand op de knip gehouden en is het wéér niet goed. Bestuur etc vervangen, wéér niet goed. Nee, bij Ajax kan het nooit goed gaan.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 07 augustus 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:36 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Gaat het meneer Derksen?

Ik zeg nergens dat je je mond dicht moet houden en in de menigte mee moet lopen, maar er wordt inmiddels jarenlang geklaagd op Ajax, door de buitenwereld maar misschien nog wel meer door de supporters. Dat is een tijd terecht geweest, maar als je kijkt waar we vandaan komen (belachelijke aankopen, wanbeleid, vd boog, ten have etc) snap ik gewoonweg niet dat mensen nu nog altijd zó ontevreden kunnen zijn. Wordt er 16 milj uitgegeven aan een topper, is dat belachelijk (tenzij die topper het had waargemaakt, dan had je niemand gehoord), nu wordt de hand op de knip gehouden en is het wéér niet goed. Bestuur etc vervangen, wéér niet goed. Nee, bij Ajax kan het nooit goed gaan.
De fans hebben er grofweg gezegd schijt aan wie daar boven in die kamertjes zitten.
Er moeten prestaties geleverd worden bij AJAX.
Of dat nu met of zonder kamp Cruijff is zal me worst wezen.
Dat er financieel dingen zijn die rechtgetrokken moeten worden is helemaal geen probleem maar ben dan open tegen je fans en stel je doelstellingen bij.
Een blinde kan zien dat je met deze veel te jeugdige en blessuregevoelige selectie geen prijzen gaat pakken.
Er zitten in onze selectie spelers die altijd maar geblesseerd zijn en waar we geen fatsoenlijke backup voor hebben.
Tevens staat bijvoorbeeld een Sulejmani en Vd Wiel op punt van vertekken en mocht dat gebeuren loop je WEER achter de feiten aan.
71-72-73-95
 71-72-73-95 - dinsdag 07 augustus 2012 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:36 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Gaat het meneer Derksen?

Eindelijk iemand die het snapt. De mensen die nu roepen dat we weer de halve eredivisie leeg moeten kopen zijn dezelfde mensen die dat afgelopen jaar ook riepen. Dit is het elftal waarmee we kampioen zijn geworden afgelopen seizoen. Ja onze aanvoerder is weg, maar hé toen Suárez wegging werden we ook kampioen. bovendien speelde jantje een erg slechte eerste seizoenshelft hoor! Straks kopen we weer een aantal spelers en hoor je dezelfde mensen weer roepen dat er teveel wordt uitgegeven aan middelmatige spelers. Voor mij is het kernwoord ook vertrouwen! Vertrouwen in onze staf en onze spelers. Supporters supporten hun club en de spelers. Met zo weinig vertrouwen worden onze spelers ook niet beter. Dus pis eens wat minder azijn en ga achter je elftal staan!
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 15:19   quote  deeplink  
Kijk, wij zitten op 1 lijn :)
Jan1970
 Jan1970 - dinsdag 07 augustus 2012 - 15:54   quote  deeplink  
Hier sluit ik me graag bij aan.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 07 augustus 2012 - 15:55   quote  deeplink  
ik stond al in de rij ;)
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:57 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

De fans hebben er grofweg gezegd schijt aan wie daar boven in die kamertjes zitten.
Er moeten prestaties geleverd worden bij AJAX.
Of dat nu met of zonder kamp Cruijff is zal me worst wezen.
Dat er financieel dingen zijn die rechtgetrokken moeten worden is helemaal geen probleem maar ben dan open tegen je fans en stel je doelstellingen bij.
Een blinde kan zien dat je met deze veel te jeugdige en blessuregevoelige selectie geen prijzen gaat pakken.
Er zitten in onze selectie spelers die altijd maar geblesseerd zijn en waar we geen fatsoenlijke backup voor hebben.
Tevens staat bijvoorbeeld een Sulejmani en Vd Wiel op punt van vertekken en mocht dat gebeuren loop je WEER achter de feiten aan.
Let's agree to disagree. Wij kijken kennelijk heel anders tegen de club aan. Jij vindt puur de prestaties belangrijk, maar ik vind de club in zijn geheel belangrijk (zonder de prestaties onder te sneeuwen). Liever standvastig achter het huidige beleid, met alle neuzen dezelfde kant op bínnen de club en solide plaats 2-3 pakken, dan miljoenen over de balk smijten aan speler die het misschien wel eens zouden kúnnen gaan maken en dan weer in de schulden terecht komen, waar je jaren aan vast zit.
Als we op deze manier het seizoen in gaan en we eindigen in mei op plaats 8, geef ik je gelijk en zal ik mijn woorden terug nemen.

Maar ik ben er van overtuigd dat we bij de eerste 4 kunnen eindigen, ook met een jeugdig team en dan kom je wat mij betreft bij het punt waar het om draait. Het verwachtingspatroon. Ik kan er prima mee leven als we dit jaar geen kampioen worden. We leven in een competitie waar er 3-4 potentiële landskampioenen rondwaren. Je hebt sowieso altijd concurrentie van PSV. Daarom snap ik dat móeten niet. Is gewoon niet realistisch. Anders was ajax al wel 100 jaar achter elkaar kampioen geworden en dat is niet zo.

Waarom moet een club zijn beleid open naar de fans communiceren? Het beleid is ook in constructie en bovendien is het uitvoeren van het beleid tot in detail niet altijd haalbaar. Daarnaast, als je naar de supporters communiceert, doe je dit ook naar de concurrentie. Je ziet multinationals ook niet hun strategie voor de komende 5 jaar presenteren...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 07 augustus 2012 - 16:54   quote  deeplink  
Bij de eerste 4 eindigen? Jonge alleen dat is me al te veel. Als je dat al voldoende vind word je lekker supporter van twente ofzo.
Ik ben er klaar mee op dit forum.
Schijnbaar ben ik de enige die kritisch is.
lopen jullie maar lekker als een hondje achter de menigte aan.
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 17:02   quote  deeplink  
Denk dat jouw reactie voldoende zegt :)
Brandje
 Brandje - dinsdag 07 augustus 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 16:54 schreef AFCA MARCO het volgende:
Bij de eerste 4 eindigen? Jonge alleen dat is me al te veel. Als je dat al voldoende vind word je lekker supporter van twente ofzo.
Nee hoor ik ben ook zeer kritisch. ga al 20 jaar naar wedstrijden maar dat terzijde!!
Laat ik voorop stellen dat ik met je eens ben dat dit Ajax geen gooi doet naar de titel en dat er best wat bij mag komen. Aan de andere kant ben sta ik voor 100% achter het nieuwe beleid. nDe laatste twee jaar zijn we kampioen geworden en hebben we relatief weinig uitgegeven aan spelers. de zeven jaar ervoor hebben we bakken met geld weggegooid aan een Mido, urzaiz, Atouba, Hamdaoui, Aisatti, Delorge, Juanfran, Lodeiro, bruno silva en Olequer en ik zal er ongetwijfeld wat vergetebn zijn. Met al deze waardeloze miskopen hebben we ruk gepresteerd!!
Versterkingen absoluut mee eens maar we gaan niet meer die achterlijke bedragen als voorheen. Is er geen speler voor handen voor handen voor een bedrag wat marktconform is dan maar niet. Dat heb ik tien liever dan een tropische verassing die even zijn zakken komt vullen. Laat dan een Daley Blind maar schutteren of geef een Veltman of Denswil de kans. Stefan de Vrij van f''noord werd uitgelachen toen hij als back speelde bij de vijand. Maar is nu gewoon aanvoerder, zeer snel een international en gaat een mooie transfer maken en een ding kan ik je zeggen. Veltman en Denswil hebben meer dan talent dan de Vrij.
biba1970
 biba1970 - dinsdag 07 augustus 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 16:54 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ik geef je helemaal gelijk in je commentaar,AJAX MOET 2of3 versterkingen halen en wel heel snel.Met een selectie van glas denk ik dat we een zwaar seizoen krijgen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 augustus 2012 - 18:17   quote  deeplink  
De enige basisspeler die is verkocht is Vertonghen, die ook in de afgelopen eerste seizoenshelftniet al te best presteerde. Ook ik ben van mening dat er een ervaren kracht bij moet komen, maar ik zal niet negatief doen als dat niet gebeurt. Ik denk dat we evenzogoed mee gaan doe voor de titel. Als er geen ervaren speler bij komt, denk ik dat Denswil wel eens de relevatie van het seizoen kan gaan worden, omdat Blind het (helaas) niet gaat redden. Maar wat er ook gebeurt: AJAX 4ever!!! ***+2
nora
 nora - dinsdag 07 augustus 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Het is goed dat we geen bakken met geld meer betalen,en dat we idien voorhanden alle posities met jeugd opvullen,maar indien die positie niet ingevuld kan worden dan MOET je die kopen en voor Jan zijn positie is Daley nog te licht dus MOET die positie gekocht worden,in mijn ogen is dat Moisander,en ook de reservespits moet nog gekocht worden want de Jong is lachwekkend op die positie,ik zou kunnen leven met Armateros.Als dat gebeurd dan zijn wij in de breedte nog sterker als vorig jaar en als AFC Marco het daar niet mee eens bent dan ben je echt een azijnpisser wat al werd aangegeven door The Dude.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 augustus 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 18:18 schreef nora het volgende:
Het is goed dat we geen bakken met geld meer betalen,en dat we idien voorhanden alle posities met jeugd opvullen,maar indien die positie niet ingevuld kan worden dan MOET je die kopen en voor Jan zijn positie is Daley nog te licht dus MOET die positie gekocht worden,in mijn ogen is dat Moisander,en ook de reservespits moet nog gekocht worden want de Jong is lachwekkend op die positie,ik zou kunnen leven met Armateros.Als dat gebeurd dan zijn wij in de breedte nog sterker als vorig jaar en als AFC Marco het daar niet mee eens bent dan ben je echt een azijnpisser wat al werd aangegeven door The Dude.
Iedereen mag een eigen mening hebben en dus ook Marco...
Zoals ik het nu zie faalt Blind dus vervanger aantrekken is logisch naar mijn mening
moet dat worden Moisander of Mathijssen(heel veel ervaring en kan volgend jaar verder in rol van Ooijer en kost alleen loon)worden. Dan Aissaidi is een gewenste versterking omdat er links weinig keuze is Boeriggter/Sulejmani nooit fit helaas! Armenteros achter Sig kan ook geen kwaad voor 1,8 miljoen! Dan heb je echt een hele sterke selectie en moet financieel ook wel haalbaar zijn. Zoveel minder loonkosten en transfer inkomsten dus moet makkelijk kunnen!
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Hummel, tuurlijk heeft iedereen daar recht op, alleen de wijze waarop staat me tegen. Om de redenen die ik eerder al noemde.
ik ben het er absoluut mee eens dat er 1 of 2 speler bij moeten, maar als.dat niet gebeurt, kan ik daar mee leven. Vanwege het beleid en de duidelijk verbeterde structuur.

ik vind dat mensen als Marco doen overkomen alsof ze net zulk wanbeleid voeren als de voorgangers en passanten met carte blanche.
daarbij hoorde je deze verhalen vorig jaar al en frons is wel 2x kampioen geworden met indrukwekkende reeksen in de 2e seizoenshelft
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:

Dus jij denkt dat Ajax ver gaat komen in de C.L. met alleen jeugd?

Met dit elftal zonder ervaring want Janssen speelt niet indien Eriksen fit is(Janssen zelfs op weg naar Vitesse) mag je blij zijn dat je op plaats 4 eindigt...we werden zondag met de neus op de feiten gedrukt...zeg nu niet dat dit niet waar is....want de uitslag was zelfs in ons voordeel...

In onze achterste lijn moet je minimaal 1 verdediger hebben die de lijnen gaat uitzetten...denk hierbij aan de LCV positie....hierbij moet je iemand hebben die ervaring heeft....daar wordt naar geluisterd....Denswil als stand inn van die ervaren verdediger leert hier van....daarnaast heb je nog een tweede spits nodig....een paar miljoen uitgeven levert je veel geld op....anders wordt het echt huilen met de pet op....
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Jack ben het verder met je eens hoor, begrijp je pessimisme na 1 wedstrijd alleen niet. Dit werd vorig jaar en t jaar daarvoor ook geroepen he...
sebas1
 sebas1 - dinsdag 07 augustus 2012 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 14:50 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het snapt. De mensen die nu roepen dat we weer de halve eredivisie leeg moeten kopen zijn dezelfde mensen die dat afgelopen jaar ook riepen. Dit is het elftal waarmee we kampioen zijn geworden afgelopen seizoen. Ja onze aanvoerder is weg, maar hé toen Suárez wegging werden we ook kampioen. bovendien speelde jantje een erg slechte eerste seizoenshelft hoor! Straks kopen we weer een aantal spelers en hoor je dezelfde mensen weer roepen dat er teveel wordt uitgegeven aan middelmatige spelers. Voor mij is het kernwoord ook vertrouwen! Vertrouwen in onze staf en onze spelers. Supporters supporten hun club en de spelers. Met zo weinig vertrouwen worden onze spelers ook niet beter. Dus pis eens wat minder azijn en ga achter je elftal staan!
Met dit elftal stonden we vorig jaar ookla 11 punten achter met de winterstop, was ookal niet goed genoeg. Kampioen geworden met geluk. Je snapt toch zelf ook wel dat je met Daley Blind achterin niet voor de dag kan komen , en Anita en De jong op het middenveld
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 augustus 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 20:36 schreef The Dude :) het volgende:
Jack ben het verder met je eens hoor, begrijp je pessimisme na 1 wedstrijd alleen niet. Dit werd vorig jaar en t jaar daarvoor ook geroepen he...
Heeft niets met pessimisme maar eerder realisme te maken....als je zondag goed heb gekeken komen wij op dit moment duidelijk te kort aan PSV...we ontberen het ene wat PSV wel heeft en dat is ERVARING....die ene persoon die ervaring had is weg (Jantje)....1 ervaren speler aan je selectie toevoegen op de plaats van Jantje scheelt je miljoenen aan inkomsten.... Blind is een leuke voetballer voor Heerenveen of Groningen maar niet voor Ajax....
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Zoals ik al zei ben ik dat met je eens. ik ben alleen wat positiever, vanwege het vertrouwen in het beleid. zoals je zelf al terecht aangeeft lopen we nu wat achter de feiten aan, maar aan de andere kant vond ik het krachtsverschil wel mee vallen. Ajax heeft al 2 seizoen met min of meer dezelfde selectie bewezen de langste adem te hebben. Dat het nu wat mat lijkt en er overduidelijk versterking achterin bij moet, vind het wat ver gaan om gelijk het seizoen af te schrijven op basis van 1 wedstrijd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 augustus 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 21:11 schreef The Dude :) het volgende:
Zoals ik al zei ben ik dat met je eens. ik ben alleen wat positiever, vanwege het vertrouwen in het beleid. zoals je zelf al terecht aangeeft lopen we nu wat achter de feiten aan, maar aan de andere kant vond ik het krachtsverschil wel mee vallen. Ajax heeft al 2 seizoen met min of meer dezelfde selectie bewezen de langste adem te hebben. Dat het nu wat mat lijkt en er overduidelijk versterking achterin bij moet, vind het wat ver gaan om gelijk het seizoen af te schrijven op basis van 1 wedstrijd.
Het gaat maar om 1 positie die het elftal op sleeptouw kan nemen....we kunnen toch niet met alleen maar jeugd aan de C.L. beginnen ? Waarom denk je dat PSV van Bommel haalt ?
Waarom denk je dat Feijenoord Mathijssen haalt ? Waarom denk je dat Ajax interesse had in Mathijssen ? De boer heeft zelf gezegd dat hij nog graag ervaring ziet komen...en om nog even positief te zijn denk ik dat die ervaring er nog gaat komen...en dan zie ik het weer helemaal zitten...
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Maar je hebt het over ervaring en champions league, dus we zijn het eens dat je met dit team alsnog iig bij de eerste 4 moet eindigen? Dat is voor mij voor dit team acceptabel. Nogmaals, ik ben ook voor een versterking op CV. Echter is op dit moment de enige die in de buurt komt van dat profiel Moisander. zonder veel CL ervaring...vind je dan dat je met miljoenen moet smijten om dit jaar ietsje verder te kunnen komen? M.i. kunt dan beter een jaar je verlies nemen en denswill klaar stomen
Aglh
 Aglh - dinsdag 07 augustus 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Geld op de bank is belangrijker dan op het veld. Met goede resultaten in de cl verdien je dat geld wel terug. Met dit team heeft Ajax niets te zoeken in de cl
nora
 nora - dinsdag 07 augustus 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Ja daar is iedereen het wel over eens een Moisander of een andere LCV met ervaring zou al enorm schelen,en eigenlijk ook een spits voor inaller of bij blessure van Sigi.Die 2 plekken zou voldoende zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 augustus 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 21:40 schreef Aglh het volgende:
Geld op de bank is belangrijker dan op het veld. Met goede resultaten in de cl verdien je dat geld wel terug. Met dit team heeft Ajax niets te zoeken in de cl
Daarom is ervaring halen een must....kijk naar Feijenoord ligt er nu al uit met zijn jeugdige ploeg....ervaring...ervaring....ervaring....ook wij missen dat...wij komen met onze jeugdige jongens ook geen stap verder....wij hebben ook niets te zoeken in de C.L. wij zijn op dit moment niks beter dan Feijenoord....het is pijnlijk maar het zij zo....
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Ze liggen er uit omdat ze een afmaker misten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 07 augustus 2012 - 23:39   quote  deeplink  
Ja een ervaren afmaker....de jeugdige spitsen kwamen te kort....

wij spreken elkaar nog mits Ajax geen ervaring binnen haalt....
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 01:27   quote  deeplink  
Blijft toch een maf fenomeen. Feyenoord mist een afmaker, en Ajax een 'leider'. Typisch dat beide clubs dit niet kunnen realiseren, aldus een Feyenoorder.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 01:27 schreef Vincent1970 het volgende:
Blijft toch een maf fenomeen. Feyenoord mist een afmaker, en Ajax een 'leider'. Typisch dat beide clubs dit niet kunnen realiseren, aldus een Feyenoorder.
Een afmaker kan je kopen een leider in mijn ogen niet.
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Die leiderrol wil Eriksen graag op zich nemen.
Hopelijk maakt hij zijn woorden waar.
(ik zal hem niet meteen tijdens de eerste wedstrijd hierop afrekenen, wil hem die kans wel geven)
Stanley
 Stanley - woensdag 08 augustus 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Fijn dat er ontwaakt wordt. Nu de rvc nog!
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:43 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Een afmaker kan je kopen een leider in mijn ogen niet.
Mee eens, dat heeft meer met toekomstvisie te maken.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:51 schreef Jan1970 het volgende:
Die leiderrol wil Eriksen graag op zich nemen.
Hopelijk maakt hij zijn woorden waar.
(ik zal hem niet meteen tijdens de eerste wedstrijd hierop afrekenen, wil hem die kans wel geven)
De Boer ziet de Jong als verlengstuk.
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
ehhh...

"Ajax raakt na Jan Vertonghen wellicht ook Toby Alderweireld nog kwijt. De Belgische verdediger is weliswaar niet bezig met een transfer, maar dat kan wel eens veranderen, wanneer AC Milan concreet wordt. I Rossoneri zijn nog op zoek naar een opvolger voor Thiago Silva en Mapou Yanga-Mbiwa van Montpellier is te duur. Alderweireld schijnt nu in beeld te zijn als alternatief. (Tuttosport)"

Alderweireld is mijn vaste man in de defensie, hopelijk blijft dit bij een gerucht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door Jan1970 --
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 15:29 schreef Jan1970 het volgende:
ehhh...

"Ajax raakt na Jan Vertonghen wellicht ook Toby Alderweireld nog kwijt. De Belgische verdediger is weliswaar niet bezig met een transfer, maar dat kan wel eens veranderen, wanneer AC Milan concreet wordt. I Rossoneri zijn nog op zoek naar een opvolger voor Thiago Silva en Mapou Yanga-Mbiwa van Montpellier is te duur. Alderweireld schijnt nu in beeld te zijn als alternatief. (Tuttosport)"

Alderweireld is mijn vaste man in de defensie, hopelijk blijft dit bij een gerucht
Bah slecht nieuws idd, maar ze moeten wel dik hun knip gaan trekken lijkt me.
Wij kunnen wel een oude knar van Milan gebruiken, Nesta ofzo ;)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 08 augustus 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 15:45 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Bah slecht nieuws idd, maar ze moeten wel dik hun knip gaan trekken lijkt me.
Wij kunnen wel een oude knar van Milan gebruiken, Nesta ofzo ;)
Ben benieuwd of er nog iets over blijft of dat we meteen compleet jong ajax doorschuiven naar ajax 1 :)
AZvakY
 AZvakY - woensdag 08 augustus 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 16:00 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ben benieuwd of er nog iets over blijft of dat we meteen compleet jong ajax doorschuiven naar ajax 1 :)
Denk dat je gelijk heb,
op Voetbal Primeur word al beweert dat Theo Janssen zo goed als over is naar Vitesse,
Gaat nog een heel raar transfer periode worden...
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 16:00 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

En het ging nog wel zo goed met je...;)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 08 augustus 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 16:42 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

En het ging nog wel zo goed met je...;)
Het gaat nog steeds prima hier :)
Je hebt wel eens van die dagen dat alles tegenzit he.
Werk liep het niet lekker en was superdruk.
Als je dan eindelijk eens tijd hebt om momentje te gaan zitten en je kijkt op headliner met alleen maar kl*tenieuws dan wil er wel eens iets breken :)
 The Dude :) - woensdag 08 augustus 2012 - 17:59   quote  deeplink  
Zapata naar Milan, 1 jaar op huur basis, met optie tot koop. Lijkt me dat Aldeweireld dan uit de picture is?
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 16:46 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Het gaat nog steeds prima hier :)
Je hebt wel eens van die dagen dat alles tegenzit he.
Werk liep het niet lekker en was superdruk.
Als je dan eindelijk eens tijd hebt om momentje te gaan zitten en je kijkt op headliner met alleen maar kl*tenieuws dan wil er wel eens iets breken :)
koffiemok?
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 17:59 schreef The Dude :) het volgende:
Zapata naar Milan, 1 jaar op huur basis, met optie tot koop. Lijkt me dat Aldeweireld dan uit de picture is?
laten we het hopen alleen heeft Milan er behoorlijk wat spelers uitgeknikkerd....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door Mokum1 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Versterkingen moeten echt komen

0.0066578