BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Versterkingen moeten echt komen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
The Dude :)
 The Dude :) - woensdag 08 augustus 2012 - 18:14   quote  deeplink  
Ja klopt...maar ik denk dat meer clubs hem wel op de korrel hebben. Hoop alleen dat hij verstandig is en naar het scenario van Vertonghen/Vermaelen kijkt.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Helaas bezwijkt bijna ieder mens aan de kans op het grote geld. Zou ook denken direct breek ik mijn poot of wat dan ook. Blijft een fysiek spelletje.

Hoor Jan nog zeggen, ik ga alleen weg voor een club die CL speelt. Heb een lijstje van 5 clubs.

Ik verzeker je dat de Spurs daar niet tussen stond. Maar goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door Mokum1 --
 The Dude :) - woensdag 08 augustus 2012 - 18:27   quote  deeplink  
Hmmm ze hadden wel pech he wat betreft CL-voetbal. En ik denk dat hij toen al de knoop had doorgehakt. En misschien waren zij als enige het meest concreet en had ie geen zin om nog n jaar te wachten? Ik heb ook geen idee, blijft giswerk.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 18:27 schreef The Dude :) het volgende:
Hmmm ze hadden wel pech he wat betreft CL-voetbal. En ik denk dat hij toen al de knoop had doorgehakt. En misschien waren zij als enige het meest concreet en had ie geen zin om nog n jaar te wachten? Ik heb ook geen idee, blijft giswerk.
Nee knoop had ie nog niet doorghakt, maar onderhandelingen waren denk wel al gestart.

Gissen idd maar vermoed dat het met geld maken heeft..waar de hele wereld om draait hehe
 The Dude :) - woensdag 08 augustus 2012 - 18:57   quote  deeplink  
hehehe ja dat is waar, helaas wel.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 09 augustus 2012 - 11:54   quote  deeplink  
'Ajax overweegt HSV-vechtersbaas terug naar Eredivisie te halen'

Donderdag, 9 augustus 2012 om 10:02

Slobodan Rajkovic keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De verdediger van Hamburger SV kwam in het verleden op huurbasis uit voor PSV, FC Twente en Vitesse en staat volgens BILD nu in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden bereid zijn om een miljoen euro te betalen voor de Servische mandekker, die mag vertrekken uit Hamburg.

De 23-jarige Rajkovic staat sinds kort op de transferlijst, nadat hij het op het trainingsveld aan de stok kreeg met de Zuid-Koreaan Heung-Min Son. Rajkovic ging daarbij door het lint en sloeg zijn ploeggenoot met de vuist, waarna Thorsten Fink besloot om hem naar uit de selectie te verbannen. De verdediger was daar woedend over en noemde zijn trainer onder meer 'een leugenaar'.
Het is duidelijk dat Rajkovic geen toekomst meer heeft bij HSV en Ajax zou van de situatie willen profiteren. De Amsterdammers zijn nog op zoek naar een vervanger voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen en zouden Rajkovic voor een miljoen euro willen binnenhalen. De Servische mandekker heeft in Hamburg nog een contract dat tot medio 2015 doorloopt.

Wat zeggen we hiervan? ;)
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 09 augustus 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 11:54 schreef dutchajaxmen het volgende:
'Ajax overweegt HSV-vechtersbaas terug naar Eredivisie te halen'

Donderdag, 9 augustus 2012 om 10:02

Slobodan Rajkovic keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De verdediger van Hamburger SV kwam in het verleden op huurbasis uit voor PSV, FC Twente en Vitesse en staat volgens BILD nu in de belangstelling van Ajax. De Amsterdammers zouden bereid zijn om een miljoen euro te betalen voor de Servische mandekker, die mag vertrekken uit Hamburg.

De 23-jarige Rajkovic staat sinds kort op de transferlijst, nadat hij het op het trainingsveld aan de stok kreeg met de Zuid-Koreaan Heung-Min Son. Rajkovic ging daarbij door het lint en sloeg zijn ploeggenoot met de vuist, waarna Thorsten Fink besloot om hem naar uit de selectie te verbannen. De verdediger was daar woedend over en noemde zijn trainer onder meer 'een leugenaar'.
Het is duidelijk dat Rajkovic geen toekomst meer heeft bij HSV en Ajax zou van de situatie willen profiteren. De Amsterdammers zijn nog op zoek naar een vervanger voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Jan Vertonghen en zouden Rajkovic voor een miljoen euro willen binnenhalen. De Servische mandekker heeft in Hamburg nog een contract dat tot medio 2015 doorloopt.

Wat zeggen we hiervan? ;)
Dat het hem nog niet gelukt is om zich te bewijzen bij een club?
reje
 reje - donderdag 09 augustus 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Rajkovic vind ik een erg goede 1. Moisander is leuk maar heb liever Rajkovic. Hoop dat dit rond komt, owjeeh psv heeft dit ook gelezen en aangezien ze de scouts van Ajax gebruiken kunnen ze Ajax wel weer eens in de weg gaan lopen....
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 09 augustus 2012 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 11:55 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Dat het hem nog niet gelukt is om zich te bewijzen bij een club?
Lukt het hem wel bij Ajax? ;). Zou jij de gok wagen?
 The Dude :) - donderdag 09 augustus 2012 - 12:21   quote  deeplink  
Nou zet mijn vraagtekens eerder bij zijn temperament...als verdediger wel aardig, maar inderdaad nergens nog echt een koning en als ie daarbij al ook z'n teammaten gaat beuken...
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 09 augustus 2012 - 12:25   quote  deeplink  
Oja was het niet die gozer dat hij bij Vitesse speelde en iemand in zijn neus beet?
bully
 bully - donderdag 09 augustus 2012 - 12:26   quote  deeplink  
Slobodan Rajković (Servisch: Слободан Рајковић) (Belgrado, 3 februari 1989) is een Servische voetballer. Hij begon zijn carrière bij OFK Belgrado. Als 16-jarige kreeg hij een vaste plaats in het Servisch-Montenegrijnse elftal onder 21, waarbij hij als de jongste speler deelnam aan de kwalificatie voor het EK onder de 21. Eind augustus 2011 tekende hij een contract voor vier jaar bij de Duitse club HSV.

In 2005 tekende hij een contract met de Engelse voetbalclub Chelsea voor een recordbedrag voor een 16-jarige van 5,2 miljoen euro. Tot het seizoen 2006/2007 bleef Rajković bij OFK Belgrado spelen, waarna Chelsea hem verhuurde aan de Nederlandse club PSV Eindhoven. Hij maakte zijn debuut in de wedstrijd tegen Heracles Almelo die eindigde in 0-2.[3] PSV Eindhoven heeft in de zomer van 2007 de 18-jarige Serviër voor één seizoen gehuurd van Chelsea FC. Met PSV werd hij landskampioen in het seizoen 2007/2008.

In de zomer van 2008 leende Chelsea hem opnieuw uit aan een Nederlandse club. Hij zal gedurende de periode van één jaar uitkomen voor FC Twente.[4]

Op 4 september 2008 werd Rajković door de FIFA geschorst, omdat hij tijdens de Olympische zomerspelen in Peking naar scheidsrechter Abdullah Al Hilali zou hebben gespuwd. Het was de eerste keer, dat de FIFA een speler schorste dat ook wedstrijden buiten interlands betreft. FC Twente, Chelsea en de Servische voetbalbond tekenen beroep aan tegen de schorsing. [5] Op 19 november 2008 maakte de FIFA bekend dat Rajković per direct weer voor FC Twente uit mag komen. Zijn schorsing voor het nationale elftal blijft echter ongewijzigd.[6] Uiteindelijk speelde hij dat jaar nog dertien competitieduels voor FC Twente waarin hij éénmaal scoorde. Ook in seizoen 2009/10 werd Rajković verhuurd aan de Tukkers. Bij de start had hij een basisplaats op de linksback positie. Een blessure gooide echter roet in het eten, waarna het voor hem moeilijk werd om in een draaiend elftal een plek te veroveren. Uiteindelijk speelde hij dat seizoen tien competitieduels voor de Tukkers die dat jaar landskampioen van Nederland werden. Aan het eind van seizoen 2009/10 besloot zijn werkgever Chelsea om de optie in zijn contract te lichten, waardoor hij tot medio 2012 onder contract staat bij de Londenaren.[7]

Ook in seizoen 2010/11 wordt Rajković uitgeleend aan een Nederlandse club. Ditmaal is het Vitesse dat de verdediger huurt van Chelsea.[8] Rajković wordt aanvoerder van het team.

In de zomer van 2007 kwam hij met Jong Servië in actie op het EK onder 21 in Nederland. In mei 2008 werd Rajković voor het eerst opgeroepen voor het Servische nationaal elftal, dat op 24 mei tot en met 31 mei oefenwedstrijden speelde tegen Ierland, Rusland en Duitsland. Rajković vertegenwoordigde zijn vaderland eveneens bij de Olympische Spelen van 2008 in Peking. Daar werd de selectie onder leiding van bondscoach Miroslav Đukić uitgeschakeld in de groepsronde na nederlagen tegen Ivoorkust (2-4) en Argentinië (0-2) en een gelijkspel tegen Australië (1-1). Hij scoorde in de openingswedstrijd tegen Australië, en maakte een eigen doelpunt in het duel tegen Ivoorkust.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slobodan_Rajkovi%C4%87

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2012 door bully --
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 09 augustus 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 12:10 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Lukt het hem wel bij Ajax? ;). Zou jij de gok wagen?
Heb hem niet gevolgd zou het me god niet weten.

Magische woord is op het moment "vertrouwen" hebben in het beleid.
bully
 bully - donderdag 09 augustus 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 12:26 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Heb hem niet gevolgd zou het me god niet weten.

Magische woord is op het moment "vertrouwen" hebben in het beleid.
is pas 23 jaar en als je ziet waar hij al heeft gespeelt.
lijkt me 1 miljoen niet teveel om gokje tewagen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 09 augustus 2012 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 12:33 schreef bully het volgende:

[..]

is pas 23 jaar en als je ziet waar hij al heeft gespeelt.
lijkt me 1 miljoen niet teveel om gokje tewagen.
Bij veel clubs gespeeld maar waar gemaakt?
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 09 augustus 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Tijd om zijn wilde haren af te gooien.
Kent iemand hem als speler?
Ajax_fan
 Ajax_fan - donderdag 09 augustus 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 12:25 schreef Mokum1 het volgende:
Oja was het niet die gozer dat hij bij Vitesse speelde en iemand in zijn neus beet?
Nee dat was Sebastian Sansoni
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 09 augustus 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 12:58 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Nee dat was Sebastian Sansoni
aha
Sicko
 Sicko - donderdag 09 augustus 2012 - 13:01   quote  deeplink  
Gokje waard lijkt mij, vind ik meer mans dan Blind!
bully
 bully - donderdag 09 augustus 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 12:41 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Bij veel clubs gespeeld maar waar gemaakt?
met 18 jaar 13 keer in de basis bij psv.
23 keer in de basis bij fc twente in kampioens jaar was hij basisspeler totdat hij blessure kreeg.
bij vitesse 24 wedstrijden in de basis en was hij aanvoerder.
dit is wat ik kon vinden over hem want zelf ken ik hem ook niet.
maar gezien zijn leeftijd lijkt me dit niet slecht.
zal altijd risico zijn ook wat betreft zijn karakter.
maar wat ik al zei voor 1 miljoen kan je wel wat risico nemen.
en lijkt me dat de technische staf van ajax er meer verstand van heeft als ons.
en die lijken dat risico wel tewillen nemen.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 09 augustus 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Wat ik hier lees is dat Rajković weggestuurd is doordat hij op de training op de vuist is gegaan. Hij moet dus niet weg om zijn kwaliteiten. Inprincipe wel goed nieuws.
Ajax_fan
 Ajax_fan - donderdag 09 augustus 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 13:02 schreef bully het volgende:

[..]

met 18 jaar 13 keer in de basis bij psv.
23 keer in de basis bij fc twente in kampioens jaar was hij basisspeler totdat hij blessure kreeg.
bij vitesse 24 wedstrijden in de basis en was hij aanvoerder.
dit is wat ik kon vinden over hem want zelf ken ik hem ook niet.
maar gezien zijn leeftijd lijkt me dit niet slecht.
zal altijd risico zijn ook wat betreft zijn karakter.
maar wat ik al zei voor 1 miljoen kan je wel wat risico nemen.
en lijkt me dat de technische staf van ajax er meer verstand van heeft als ons.
en die lijken dat risico wel tewillen nemen.
de Boer denkt dat Blind ook nog steeds een goede voetballer is, ook na Zondag.Omdat hij het in het 2e zo goed deed volgens hem. Ecilio is ook nog niet uit de picture verdwenen bij hem. Ze zien het zitten in spelers die niet goed genoeg zijn dus elke speler die ze willen halen (apart van Assaidi ) zal ik met twijfel begroeten.
Of ze er meer verstand van hebben betwijfel ik. Iedereen ziet bijv dat Blind dramatisch is behalve de trainer....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2012 door Ajax_fan --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 09 augustus 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 13:06 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

de Boer denkt dat Blind ook nog steeds een goede voetballer is, ook na Zondag.Omdat hij het in het 2e zo goed deed volgens hem. Ecilio is ook nog niet uit de picture verdwenen bij hem. Ze zien het zitten in spelers die niet goed genoeg zijn dus elke speler die ze willen halen (apart van Assaidi ) zal ik met twijfel begroeten.
Of ze er meer verstand van hebben betwijfel ik. Iedereen ziet bijv dat Blind dramatisch is behalve de trainer....
Verhuur Blind een jaartje aan een club als PEC, Willem II of VVV, met als afspraak dattie centraal speelt. Dan kun je na een jaar een beoordeling opstellen en is die onvoldoende, moet je hem wegdoen en anders gewoon houden. Maar zeker op dit moment geen basisspeler voor Ajax, gaat keihard falen in de topwedstrijden en CL.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 09 augustus 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hoe zat het ook alweer met azijnpissers....
bully
 bully - donderdag 09 augustus 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

danny blind was ook een speler zonder snelheid.
en een laatbloeier die het met slimheid oploste.
dus om daley blind al zo snel als dramatisch tebeoordelen.
is er momenteel nog niet aan toe maar denk dat hij in de kleine wedstrijden er misschien wel naar toe kan gaan groeien.
Ebecilio werd in zijn eerste seisoen ook door iedereen als super talent beoordeelt.
maar na een minder seisoen is hij gelijk ajax onwaardig.
we vergeten dat dit nog jonge spelers zijn die nog moeten groeien.
er zijn bij ajax al eerder spelers afgeschreven die later toch de top berijkte.
of het echt ajax onwaardige spelers zijn zal de toekomst uitwijzen.
en de boer heeft ons al twee jaar de landstitel gebracht wat meerdere trainers al jaren niet lukte.
dus lijkt me dat hij er toch wel kijk op heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2012 door bully --
Loetje
 Loetje - donderdag 09 augustus 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Was lees ik nou toch weer, ziet Ajax in Skodran Rajkovic de opvolger van??? Ik ga de naam niet eens noemen wat dit vind ik diep en diep triest. Maar dat komt omdat ik een grafhekel heb aan die servier. Vond hem bij zowel PSV, FC Twente en ook bij Vitesse gewoon een matige verdediger. Zijn de zolang aan het zoeken naar een verdediger, dan kom je toch niet hier uit of wel dan? Doe dan viergever maar hoor. Of nesnoods Bram Nuytink. Krankzinnig dit. Sorry

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2012 door Loetje --
bully
 bully - donderdag 09 augustus 2012 - 20:34   quote  deeplink  
Volgens Omroep Gelderland wordt Ajax-middenvelder Theo Janssen vrijdag gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Vitesse. De 31-jarige Arnhemse middenvelder zou volgens meerdere bronnen rondom de club voor twee seizoenen tekenen bij Vitesse.

Ajax en Vitesse zouden afgelopen week al een akkoord hebben bereikt over de transfersom voor Janssen. De middenvelder wilde zelf niet reageren donderdagavond, maar liet eerder al weten een terugkeer naar Vitesse te zien zitten.

Vitesse-trainer Fred Rutten zei onlangs al dat hij Janssen, met wie Rutten bij FC Twente samenwerkte, er graag bij wil hebben. Interim-directeur Erwin Kasakowski wilde donderdagmiddag tegen het regionale medium niet veel kwijt over de mogelijk komst van Janssen. Hij zei zich enkel te willen bezighouden met de return tegen Anzhi Makhachkala in de derde voorronde van de Europa League van donderdagavond. Kasakowski, rechterhand en vertrouwenspersoon van Vitesse-eigenaar Merab Jordania, zei eerder al wel dat Vitesse Janssen absoluut wil.

Janssen speelde van 1995 tot 1998 in de jeugd van Vitesse en speelde van 1998 tot 2008 in de hoofdmacht van de Arnhemmers. In het seizoen 2003/2004 kwam hij wel een half seizoen op huurbasis uit voor KRC Genk. Voor de Arnhemse club kwam Janssen tot 206 competitieduels en 21 doelpunten.

Sinds medio 2011 komt Janssen uit voor Ajax. Voor de kampioen van vorig seizoen kwam hij tot 29 competitieduels en acht doelpunten. Daarvoor kwam hij drie seizoenen met succes uit voor FC Twente
bully
 bully - donderdag 09 augustus 2012 - 20:36   quote  deeplink  
selectie word nu wel heel dun.
van der wiel zal ook nog wel gaan.
en denk dat anita nu hij nieuwe zaakwaarnemer heeft ook wel vertrekt.
en anders volgent seisoen wel.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 09 augustus 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 20:34 schreef bully het volgende:
Volgens Omroep Gelderland wordt Ajax-middenvelder Theo Janssen vrijdag gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Vitesse. De 31-jarige Arnhemse middenvelder zou volgens meerdere bronnen rondom de club voor twee seizoenen tekenen bij Vitesse.

Ajax en Vitesse zouden afgelopen week al een akkoord hebben bereikt over de transfersom voor Janssen. De middenvelder wilde zelf niet reageren donderdagavond, maar liet eerder al weten een terugkeer naar Vitesse te zien zitten.

Vitesse-trainer Fred Rutten zei onlangs al dat hij Janssen, met wie Rutten bij FC Twente samenwerkte, er graag bij wil hebben. Interim-directeur Erwin Kasakowski wilde donderdagmiddag tegen het regionale medium niet veel kwijt over de mogelijk komst van Janssen. Hij zei zich enkel te willen bezighouden met de return tegen Anzhi Makhachkala in de derde voorronde van de Europa League van donderdagavond. Kasakowski, rechterhand en vertrouwenspersoon van Vitesse-eigenaar Merab Jordania, zei eerder al wel dat Vitesse Janssen absoluut wil.

Janssen speelde van 1995 tot 1998 in de jeugd van Vitesse en speelde van 1998 tot 2008 in de hoofdmacht van de Arnhemmers. In het seizoen 2003/2004 kwam hij wel een half seizoen op huurbasis uit voor KRC Genk. Voor de Arnhemse club kwam Janssen tot 206 competitieduels en 21 doelpunten.

Sinds medio 2011 komt Janssen uit voor Ajax. Voor de kampioen van vorig seizoen kwam hij tot 29 competitieduels en acht doelpunten. Daarvoor kwam hij drie seizoenen met succes uit voor FC Twente
Geven we nu niet ons laatste beetje routine uit handen? Gaan we hier nog een routinier voor terughalen?
 The Dude :) - donderdag 09 augustus 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Ja, routine is weg. Ik hoop dat daar wat voor terug komt, maar ik zou echt niet meer weten wie.
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 09 augustus 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Ga ik nu maar vertrouwen hebben in het achterliggende grote plan.
Subaru
 Subaru - donderdag 09 augustus 2012 - 21:50   quote  deeplink  
heb zo het gevoel dat dit nog wel eens een dramatisch seizoen kan worden want van der wiel zal ook nog wel gaan en als ajax met het nieuwe beleid al moeilijk over transfers dan zie ik het met veel pijn in me hart alles tegemoet van haal maar eens 2 spelers met de kwaliteiten en ervaring van verthongen en janssen terug dan betaald je de absolute hoofdprijs
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 augustus 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:04 schreef Jan1970 het volgende:
Ga ik nu maar vertrouwen hebben in het achterliggende grote plan.
ik hoop niet dat dat resulteert in paniek aankopen! janssen weg scheelt 2 a 3 miljoen ozbilic weg 2 miljoen el ham weg scheelt 3 miljoen Cvitanich weg 3 miljoen jan weg 9 miljoen bully en lodeiro van de loonlijst dus ik weg niet zo kinderachtig doen en trek een spelers aan! Narsing te duur 4 miljoen HahaHaha met ajax shirt aan is ie al dubbele waard! Armenteros idem die Kost Max 1,8 en is beter dan bv ebecillio! Ben echt zeer benieuwd! Verwacht dat er heus nog wel 1 en ander komt! Hoop alleen dat als we geld uitgaan geven gelijk iets meer uitgeven aan toppers en niet iets minder aan prutser!
riveco
 riveco - donderdag 09 augustus 2012 - 22:23   quote  deeplink  
Ten 1e heb ik meer vertrouwen in de kunsten van Frank de Boer als die van Ajaxfan en ten 2e heeft Theo ook nooit een hele wedstrijd laten zien wat hij kan.
Zo heeft hij de vrijetrappen op doel alleen verknalt als ik me niet vergis, en de routine zou vaak op de bank zitten dus zie ik persoonlijk geen probleem.
XarenaX
 XarenaX - donderdag 09 augustus 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Vervanger voor Janssen , Asare van 030 voor een mooi prijsje op te halen daar.
Robinho
 Robinho - donderdag 09 augustus 2012 - 23:02   quote  deeplink  
pff, dan was er gewoon een plekkie voor Seedorf vrij geweest!
bully
 bully - donderdag 09 augustus 2012 - 23:46   quote  deeplink  
Technisch Directeur Vitesse ontkent akkoord tussen Ajax en Vitesse over Janssen
09-08-12
Voor de camera van Eredivisie Live ontkent technisch directeur van Vitesse Ted van Leeuwen dat er al een akkoord zou zijn tussen Ajax en Vitesse. 'De status is dat iedereen weet dat we geïnteresseerd zijn en dat iedereen weet dat Ajax nog iets teveel vraagt.' Maar volgens Van Leeuwen is het niet uitgesloten dat Janssen naar Arnhem komt. 'Het hangt af van wat Ajax vraagt. Maar misschien is er straks wat mogelijk.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=23465
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 10 augustus 2012 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 20:40 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Geven we nu niet ons laatste beetje routine uit handen? Gaan we hier nog een routinier voor terughalen?
Heb het niet zo op Janssen en denk dat er anderen beter uit de voeten kunnen in dit Ajax. Janssen nu in een wedstrijd geeft 99% korte passes wat iedereen op dat niveau kan, het opendraaien kunnen anderen sneller dan meneer Janssen. Steekpasses zijn er ook zelden.
En daarbij is hij makkelijk verdedigbaar

De enige meerwaarde die Janssen in mijn ogen heeft is zijn traptechniek. Zijn directe vrije trappen zijn niet uit de verf gekomen, indirecte zijn wel uitstekend.

Als controleur heeft ie het verspeeld, als aamvallende mid is Siem en Eriksen veel interresanter, meer diepgang, die lopen wel goed door met een 12. Eriksen geeft veel steekpasses en Siem duikt verrassend veel op voor het doel.

Nee laat die Janssen maar zijn peukies bij Vitesse roken.
 The Dude :) - vrijdag 10 augustus 2012 - 11:13   quote  deeplink  
@Mokum1
Ben het wel met je eens. Toen ie kwam was ik lyrisch, maar hij heeft helaas te weinig laten zien om de waarde te zijn die hij kán zijn (en we graag hadden gezien). Denk dat Janssen beter rendeert bij clubs als Twente/Vitesse, waarbij hij de grote regisseur op het middenveld is en alle ogen op hem gericht zijn.

@bully
Eén ding begrijp ik niet, als Vitesse het zo'n klasbak vindt en hem zo graag wil hebben, hoe kunnen ze dan zeggen dat "iedereen weet dat Ajax nog iets te veel vraagt" ??? Volgens mij vraagt Ajax juist iets te weinig en volgens mij weet niet iedereen wat de exacte bedragen zijn... maar goed, die TvL is een beetje dom als we Louis moeten geloven :P
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 10 augustus 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2012 - 11:13 schreef The Dude :) het volgende:
@Mokum1
Ben het wel met je eens. Toen ie kwam was ik lyrisch, maar hij heeft helaas te weinig laten zien om de waarde te zijn die hij kán zijn (en we graag hadden gezien). Denk dat Janssen beter rendeert bij clubs als Twente/Vitesse, waarbij hij de grote regisseur op het middenveld is en alle ogen op hem gericht zijn.

@bully
Eén ding begrijp ik niet, als Vitesse het zo'n klasbak vindt en hem zo graag wil hebben, hoe kunnen ze dan zeggen dat "iedereen weet dat Ajax nog iets te veel vraagt" ??? Volgens mij vraagt Ajax juist iets te weinig en volgens mij weet niet iedereen wat de exacte bedragen zijn... maar goed, die TvL is een beetje dom als we Louis moeten geloven :P
Hij heeft niet te weinig laten zien, hij kan niet meer laten zien als de ruimtes zo klein zijn. Das allemaal niets voor hem...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 augustus 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Klopt en hij is totaal verkeerd neergezet als cvm en zat daarna niet heel lekker in zijn vel. Ook zijn wapen vrije trappen is ie kwijt:(
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 augustus 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 22:28 schreef XarenaX het volgende:
Vervanger voor Janssen , Asare van 030 voor een mooi prijsje op te halen daar.
Mijn oom die hard utreg fan is helemaal lyrisch over kan makkelijk mee met de top van eredivisie...
 The Dude :) - zaterdag 11 augustus 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Vind ik ook altijd een goeie speler, fysiek heel sterk en n goed schot, vraag me alleen af of ie genoeg kan brengen op t hoogste niveau.
bully
 bully - zaterdag 11 augustus 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:05 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Spreek je over een half jaartje graag weer. Dan staat Ajax gewoon bovenaan en loopt iedereen weer te verkondigen dat Frank en het bestuur het fantastisch doen.
Ik heb er wel vertrouwen is hoor. Het seizoen is nog lang!
spreken we jou ook over half jaar als het minder gaat dan jij verwacht?
bully
 bully - zaterdag 11 augustus 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Ajax liet deze zomer al liefst dertien spelers vertrekken, waaronder grootverdieners als Dario Cvitanich, Dmitry Bulykin, Nicolás Lodeiro, Mounir El Hamdaoui en Jan Vertonghen. Spelers als Gregory van der Wiel, Theo Janssen en Vurnon Anita staan bovendien ook op het punt om verkocht te worden.

Een tussenjaar lonkt, zeker omdat Ajax niet meer de club is die met miljoenen smijt om de selectie op peil te houden. Spelers komen alleen nog naar de ArenA als het technische hart écht is overtuigd. "Als we twijfels hebben of de prijs is te hoog, doen we het niet", verklaart trainer Frank de Boer in Het Parool. "Dan gaan we gewoon met deze spelers, en dan weet je dat je wel eens kwetsbaar bent."

Het beleid is volledig naar wens van Johan Cruijff, zo blijkt bijna twee jaar na de door hem ingezette revolutie. "Achter de schermen probeert Johan het voor mij zo goed mogelijk voor elkaar te maken. Dat de jeugd een hoog niveau heeft, en ik in een gespreid bedje terecht kom", zegt De Boer, die daarnaast blij is met de aanwezigheid van directeur voetbalzaken Marc Overmars.

Overmars gaf tot op heden zo'n drie ton uit aan Tobias Sana, daarnaast moet Oussama Assaidi voor zo'n 3,5 miljoen euro naar Amsterdam komen. De Boer: "Als speler noemden we hem altijd al Marc Netto, omdat hij zo scherp onderhandelde. Dat doet hij nu niet anders." De lat blijft intussen hoog liggen: kampioen worden en overwinteren in de Champions League is het doel.

Van een tussenjaar wil De Boer dan ook niets weten. "We hebben zo veel talent. Als de nood het hoogst is, moeten er jongens opstaan. We gaan voor onze doelstellingen. Een uitdaging", besluit de oefenmeester.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/tussenjaar-vloeken-amsterdam-arena
bully
 bully - zaterdag 11 augustus 2012 - 13:34   quote  deeplink  
denk dat ze met de selectie die ze nu hebben die lat een stukje lager kunnen zetten.
en zie eerder nog spelers vertrekken dan dat ik er bij zie komen.
geloof ook niet dat het motiveert voor spelers zoals anita.
dus de keuze om te vertrekken is makkelijker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door bully --
Ajx
 Ajx - zaterdag 11 augustus 2012 - 17:51   quote  deeplink  
Ajax gaat gewoon voor de Top2 met de wil om voor de 32ste te gaan. De versterkingen zullen er echt wel komen! Voor de CV vind ik Viergever een goede opptie, maar Rajkovic kan ook, omdat die verdedigend een sloper is. Heeft ook ervaring en wil zich natuurlijk bewijzen na de incidenten bij HSV. Assaidi zal komen, uiteindelijk en ik hoop dat Anita een jaartje extra blijft om zich echt volle bak te bewijzen als CM!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 augustus 2012 - 19:37   quote  deeplink  
Daarom het komt vast goed morgen alvast eerste test!
frankdribben
 frankdribben - zaterdag 11 augustus 2012 - 20:36   quote  deeplink  
MAher gaat zo ie zo niet komen, deze zou geweldig zijn als eriksson volgend jaar verkocht zou worden om toch zo kwaliteit en een spelverdeler op het middenveld te hebben.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 augustus 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 20:36 schreef frankdribben het volgende:
MAher gaat zo ie zo niet komen, deze zou geweldig zijn als eriksson volgend jaar verkocht zou worden om toch zo kwaliteit en een spelverdeler op het middenveld te hebben.
Wil wel eens weten of Ajax nog iets gaat doen als Janssen weggaat. Als je Maher wil hebben moet je het in mijn ogen nu doet, die gozer gaat zich in de belangstelling spelen van veel grotere clubs als Ajax en PSV.

Vraag me af wie de opvolger van Anita moet worden trouwens. Enoh is een goede balveroveraar. Maar een fatsoenlijke pass geven kan die niet!

Maak me zorgen, veel zorgen, heel veel zorgen!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Versterkingen moeten echt komen

0.0072731