|
|
Hummel10
|
|
|
Tja als Anita en Janssen ook nog vertrekken zie ik het somber in ja... |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Ik ook. voor Ajax dan. Maar jullie krijgen er heus nog wel 2 à 3 bij denk ik |
|
|
|
|
joey
|
|
|
MArkus Henriksen! Die moeten ze halen. En een ervaren mid ipv jansen mocht hij weg gaan. |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
quote: stond die ook niet bij Pisvee in de belangstelling? we zullen creatief moeten scouten, je ziet het met Sana! maakt een onwijs goede indruk! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
jaa. Markus Henriksen stond naar mijn weten in belangstelling van heerenveen. Voordat je hem over twee jaar voor miljoenen weer moet kopen bij heerenveen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Sana maakt zeker een goede indruk! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Tja......en wat moet je dan zeggen na de wedstrijd? Blind heeft zijn positie verloren en terecht. Ook op links maakt hij met zijn beperkte snelheid nog steeds geen indruk. Jansen laat weer zien in 10 minuiten wat het verschil is in inzicht met jongens die weinig ervaring hebben. Ik hoop dat de ogen van de Boer geopend worden en dat je zonder dragende spelers geen kampioen wordt. In een week kunnen 3 belangrijke spelers van Ajax weg zijn. Dus is er alles aan gelegen om dit op te vangen met spelers met ervaring. Anders loopt Ajax na 17 wedstrijden net als vorig jaar weer acher de feiten aan. Lichtpuntje was Sana......die komt er wel! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 18:30 schreef Bobby1972 het volgende:Tja......en wat moet je dan zeggen na de wedstrijd? Blind heeft zijn positie verloren en terecht. Ook op links maakt hij met zijn beperkte snelheid nog steeds geen indruk. Jansen laat weer zien in 10 minuiten wat het verschil is in inzicht met jongens die weinig ervaring hebben. Ik hoop dat de ogen van de Boer geopend worden en dat je zonder dragende spelers geen kampioen wordt. In een week kunnen 3 belangrijke spelers van Ajax weg zijn. Dus is er alles aan gelegen om dit op te vangen met spelers met ervaring. Anders loopt Ajax na 17 wedstrijden net als vorig jaar weer acher de feiten aan. Lichtpuntje was Sana......die komt er wel! Maakt inderdaad een goede indruk.. Janssen tja als je hem zo ziet lekker gretig dan heb ik hem er graag nog gewoon bij. Het vertrek van Anita hoop ik niet dat geprobeerd word het intern op te lossen want met Vertonghen is dat ook niet erg gelukt:( |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
nee Blind moeten we afschrijven, zelfs als je blind op volle snelheid in een slowmotion zet word ie nog op volle snelheid ingehaald, al wetende dat ie traag is dekt ie met regelmaat aan de verkeerde zijde wardoor de tegenstander gevlogen is en de aanvallers al ver aan hem voorbij zijn, inwisselen voor een sneller plakplaatje |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Naast zijn gebrek aan snelheid, is ook zijn visuele inschattingsvermogen niet altijd goed. Maar blind is niet het enige probleem. Wanneer zowel Jansen, Anita en ook van der Wiel vertrekken, zul je wel spelers moeten aantrekken. En dat kun je niet met jonge talentvolle spelers opvangen. Want dan weet je wat je gaat krijgen. Kijk naar vorig jaar? Daar moet de Boer zich van bewust zijn. Persoonlijk denk ik dat Moisander, Maher en ook Assaidi een welkome aanvullig kan zijn. Spelers als Serero en Lukoki zijn veel te onervaren. Maken veel fouten wat regelmatig tot balverlies lijdt, juist dit soort spelers zijn het grootste gevaar. Wanneer het aantal jonge spelers in het team groter worden, dan weet je dat je automatisch in de problemen gaat komen. En dat kun je je niet permitteren. |
|
|
|
|
hunter23
|
|
|
laat omaar eens open zetten. vermars nu zijn portomone en weg met al die klunzen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: mooie 1ste post gozer... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
'Ajax loopt opnieuw verdediger van Barça mis'
Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:Vandaag om 20:29Categorie:Nieuws
Het zit Ajax in de zoektocht naar defensieve versterkingen nog niet mee. Na Marc Muniesa is Ajax opnieuw een verdediger van FC Barcelona misgelopen.
Ajax hoopte op de tijdelijke komst van Andreu Fontas Prat, maar die heeft de club uit Amsterdam meegedeeld niet naar Nederland te willen vertrekken. De 22-jarige Fontas wil bij Barcelona voor zijn kans gaan, meldt El Mundo Deportivo.
De landskampioen zette in eerste instantie in op de komst van Muniesa, maar die raakte vlak voor zijn overgang zwaar geblesseerd. Nu ook Prat niet komt, moet directeur voetbalzaken Marc Overmars op zoek naar een volgend alternatief.
De Spaanse krant maakt ook nog melding van de interesse van Ajax in de Barcelona-talenten Sergi Roberto en Cristian Tello. De Catalaanse topclub is echter niet van plan om de middenvelder en de aanvaller te laten gaan.
Bron: voetbalprimeur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
Ik begrijp dat Ajax financieel niet meer afhankelijk wil zijn van de Champions League, en dus geld aan het oppotten is voor als Ajax geen kampioen wordt, maar dit wordt langzaam een hachelijke situatie. De afgelopen twee seizoenen hebben we goed gespeeld, maar uiteindelijk moet iedereen binnen ajax toch toegeven dat het ook heel erg afhankelijk was van het falen van andere teams. Als of PSV, AZ of Twente een goed seizoen hadden gedraaid dan was AJAx nooit kampioen geworden de afgelopen twee jaar. in mijn ogen betekent dat je dus als ajax zijnde een team bijelkaar hebt gehaald dat niet op eigen kracht kampioen is geworden en dat dit team nu ook nog eens met de dag zwakker aan het worden is door verkopen. Dat kan eigenlijk alleen maar fout gaan dit seizoen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat we voor de derde jaar op rij geluk gaan krijgen dat de andere nederlandse top teams weer gaan falen. En dan heb ik het niet eens over onze kansen in de CL. Ik begrijp de filosofie van Ajax wel, maar ook weer niet. Want als je geen kampioen kan worden op eigen kracht dan zal op een gegeven moment ook geen talentvolle jeugdspelers meer naar Ajax willen komen en liever voor een andere club kiezen waar ze zich meer in de kijkers van de echte grote clubs kunnen spelen. Dus als ajax moet je gewoon een goed team neerzetten met ervaring om in ieder geval iedere jaar CL te halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door Dev -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik denk dat ook al komt de versterking, ajax het moeilijk gaat krijgen als ze weer een blessuregolf krijgen... Dit jaar cl halen is het belangrijkste en het liefste met titel 32 natuurlijk... Het zal het jaar van eriksen moeten worden... Dit jaar zal hij moeten pieken....en hopen dat boerrighter het volhoudt... Verder zal het gemis van anita doorslaggevend zijn...is een zeer belangrijke schakel Als je daar geen goeie vervanger voor hebt zie ik het somber in Maar we hebben nog een aantal weken te gaan tot 31 aug en we zullen zien wat er nog bij komt Hier is goed scouten van belang...bij sana is dat geslaagd, maar hij heeft nog maar 45 min gespeeld Waarin hij wel een goeie indruk maakte...lef en drang naar voren We moeten hopen dat de scouting het zelfde presteert met de vervangers van jan en anita |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Ook al ligt de prio qua versterkingen op het middenveld en in de verdediging. Maar toen ik onderstaande passage op VZ las, dacht ik van ... hmmm Bendtner bij Ajax ... waarom niet?
Nicklas Bendtner heeft nogal wat noten op zijn zang als het om een nieuwe club gaat. De Deense spits is weer terug bij Arsenal, maar lijkt daar niet veel kans te maken op speelminuten en mag vertrekken. Bendtner verbindt echter wel de nodige voorwaarden aan een transfer. Ik wil Champions League spelen, ik moet makkelijk naar Londen kunnen reizen, ik wil er blij zijn en bovendien vaak spelen, zegt de Deen.
CL, binnen een uur in Londen en blij wordt je altijd van Amsterdam ;-) Wellicht kan Bergkamp zijn connecties met Arsenal gebruiken?! |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Jammer dat zijn salaris veel te hoog ligt.. Bendtner is een goede spits maar gewoonweg niet te betalen voor Ajax |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
Het zit Ajax deze zomer niet echt mee op de transfermarkt. Ajax verloor de strijd om Luciano Narsingh van psv, zag Barcelona-verdediger Marc Muniesa zwaar geblesseerd raken en bleek gisteren ook naast Oussama Assaidi te grijpen.
Frank de Boer baalt: "Ik vind het heel jammer dat Oussama niet naar ons komt", zei de coach op de persconferentie. "Ik dacht dat er nog licht aan het einde van de tunnel was tijdens de onderhandelingen, maar toen meldde Liverpool zich opeens weer. Liverpool had zich eerder al gemeld, maar was toen afgehaakt. Nu deden ze weer een poging en tegen die club konden we als Ajax zijnde helaas niet opboksen. Dat is zonde."
Voor het einde van de transfermarkt hoopt De Boer zijn selectie nog te kunnen versterken met drie nieuwe spelers: een verdediger voor links in het centrum, een verdedigende middenvelder en een rechts- of linksbuiten. "Drie versterkingen zijn echt nodig", meent De Boer. "We zijn echt druk bezig. Maar we gaan niet zo maar strooien met geld. Het moet reëel zijn, anders ga je verder kijken."
BRON: Ajaxfanzone.nl |
|
|
|
|
roy020
|
|
|
ik zou van jansen de linkercentrale verdediger maken komt niet zo veel op als vertongen michien kwa snelheid maar heeft wel een aardige lange paas en kan het spel ook denk ik wel verdelen zo en zo zou ik een beetje een vervelend mannetje daar zetten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 10:29 schreef roy020 het volgende:ik zou van jansen de linkercentrale verdediger maken komt niet zo veel op als vertongen michien kwa snelheid maar heeft wel een aardige lange paas en kan het spel ook denk ik wel verdelen zo en zo zou ik een beetje een vervelend mannetje daar zetten. Typisch gevalletje van een post plaatsen terwijl je geen account hebt en dan wanneer die wel aangemaakt wordt, na lange tijd, wordt de post wel geplaatst. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 11:01 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Typisch gevalletje van een post plaatsen terwijl je geen account hebt en dan wanneer die wel aangemaakt wordt, na lange tijd, wordt de post wel geplaatst. oooooohhh, dus we hoeven niets meer te halen....
voor seizoen 2012-2013-2014
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juli 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wij worden voor de 4e keer op rij ' gewoon' kampioen dus!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ik ook niet ;-)
maar sinds wanneer spreek jij mij aan met u??? |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Dan spreekt iemand je met u aan en dan is eht nog niet goed. Respect is belangrijk.
Als je de Ajax filosofie zou kennen dan zou je niet alleen aan kopen denken. Eigen jeugd in brengen en alleen waar nodig is iets halen. Zolang er niks weg gaat ,is het team niet verkeerd. We hebben ook een paar leuke talenten gekocht. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oh doe ik vaker hoor. Maakt niet uit wie je bent. Zeg zelfs tegen mn zus "danku" enzo. Klinkt grappig ofzo haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 21:14 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Oh doe ik vaker hoor. Maakt niet uit wie je bent. Zeg zelfs tegen mn zus "danku" enzo. Klinkt grappig ofzo haha Geeft niet Hasjkoph, maar dan voel ik me zo oud. Misschien ben ik dat ook wel in jouw ogen ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 18:34 schreef frankdribben het volgende:Dan spreekt iemand je met u aan en dan is eht nog niet goed. Respect is belangrijk. Als je de Ajax filosofie zou kennen dan zou je niet alleen aan kopen denken. Eigen jeugd in brengen en alleen waar nodig is iets halen. Zolang er niks weg gaat ,is het team niet verkeerd. We hebben ook een paar leuke talenten gekocht. Hoi Frank, Ik ken de ajax filosofie redelijk goed, maar ik reageerde om het feit dat het een mailtje van vorig seizoen was. Vandaar |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 21:58 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Geeft niet Hasjkoph, maar dan voel ik me zo oud. Misschien ben ik dat ook wel in jouw ogen ;-) Stok oud ouwe.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahahahaha, Ie haalt me toch niet in gap, al zou je nog zo graag willen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan moet ik éen keer 3 jaar overbruggen.....ik zie je wel in het Ajax home for the oldies ....kunnen we lekker bomen over ons cluppie ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juli 2013 - 21:58 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Geeft niet Hasjkoph, maar dan voel ik me zo oud. Misschien ben ik dat ook wel in jouw ogen ;-) Ja, maar betekent niet dat jij je oud moet voelen ^^ |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb er eentje van twintig hier wonen.....die is mij fysiek de baas....geloof mij maar, ik voel me oud....verbaal wals ik over hem heen...voel ik me nog ouder ;-( |
|
|
|