|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 21:10 schreef infamous psv het volgende:[..] heb t over de wedstrijden die PSV gespeeld heeft gozer.. En het feit dat je zegt dat het verwacht was.. Iedereen verwacht de titel van PSV! En dat weet jij ook! En bovendien vind ik de verdediging nooit goed geoogd hebben |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 21:14 schreef Loetje het volgende:[..] Iedereen verwacht de titel van PSV! En dat weet jij ook! En bovendien vind ik de verdediging nooit goed geoogd hebben verwacht ik elk jaar Loet.. en de verdediging is oud nieuws gap.. mr het was het weer niet vandaag.. van meerdere trouwens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 21:14 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom zou dit AZ van Ajax winnen? Leg de spelers naast elkaar en Ajax heeft op bijna op elke positie de betere speler Ook niet waar
Ik acht Ajax achterin zeer kwetsbaar. AZ niet. Tussen vermeer en Esteban zit weinog verschil in. Op het middenveld loopt een ongemotiveerde Anita, De Jong verzuipt altijd op het middenveld en Janssen speelt vermoedelijk niet eens, dat zal Schone wel worden. AZ vind ik een zeer sterk middenveld hebben en daar veel kwaliteit. Wij werden vorige week ook al afgezet op het middenveld. We missen ook nog Eriksen, Boerrigter en Sulejmani. Voorin hebben ze de snelle Beerens en de sterke Altidore. Wij zetten daar de jong jonge Fisher tegenover. Daar mag je nog niet teveel van verwachten. Sigi bakt er de hele voorbereiding geen drol van. En Sana kan ik nog niets over zeggen. Zo onrieel is het niet wat ik zeg hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 21:16 schreef infamous psv het volgende:[..] verwacht ik elk jaar Loet.. en de verdediging is oud nieuws gap.. mr het was het weer niet vandaag.. van meerdere trouwens Was schandalig slecht |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Scandalous mag ik wel zeggen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 21:10 schreef infamous psv het volgende:[..] heb t over de wedstrijden die PSV gespeeld heeft gozer.. En het feit dat je zegt dat het verwacht was.. Ja ik had het verwacht. Tegen Ajax konden jullie heerlijk counteren den deden dat goed. Moet jezelf het spel maken dan wordt het een ander verhaal |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 21:23 schreef Brandje het volgende:[..] Ja ik had het verwacht. Tegen Ajax konden jullie heerlijk counteren den deden dat goed. Moet jezelf het spel maken dan wordt het een ander verhaal we liepen er met open ogen in.. mr tegen ajax waren we gewoon beter , dat weer wel dan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ach man, RKC was beter dan Ajax |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee hoor. Gewoon goed op de counter gespeeld wat de juiste taktiek bleek te zijn |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: waarvan hulde voor RKC...geen pretje om dit te schrijven trouwens |
|
|
|