BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Özbiliz klaar voor vertrek naar Krasnodar

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 06 augustus 2012 - 10:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajacied Özbiliz voor vertrek (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 06 augustus 2012 - 11:00   quote  deeplink  
Özbiliz klaar voor vertrek naar Krasnodar

AMSTERDAM - Aras Özbiliz staat voor een vertrek bij Ajax. De 22-jarige buitenspeler kan zijn handtekening zetten onder een lucratief contract bij Koeban Krasnodar, de huidige nummer 13 van de hoogste Russische voetbalklasse.

Ajax en Koeban Krasnodar zijn akkoord over een transfersom van ongeveer een miljoen voor de aanvaller uit Armenië, die zijn opleiding in Amsterdam genoot. Özbiliz en zijn zaakwaarnemer hebben nog geen definitieve overeenstemming met de Russische club bereikt.

Ajax nam afgelopen maanden ook al afscheid van Jan Vertonghen, Mounir El Hamdaoui, Dmitri Boelikin, Nicolas Lodeiro, André Ooijer, Dario Cvitanich en Nicolas Lodeiro. De club trok tot nu toe ruim 300.000 euro uit voor de Deen Lasse Schöne en Zweed Tobias Sana.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 11:17   quote  deeplink  
Die gaat een lekker centje verdienen en horen we niets meer van!
Jan1970
 Jan1970 - maandag 06 augustus 2012 - 11:35   quote  deeplink  
Een aardig positief saldo op de transfers deze zomer.
Ben benieuwd of er nog inversteringen mee worden gedaan. (Ik hoop op nog een verrassing!!)
Mis ik Boccara, die toch ook nieuw is. Misschien speelt hij nog niet in het eerste, maar hoort toch bij de aankopen.
Van de vertrokken spelers is eigenlijk alleen Vertonghen een echte aderlating.
Hopelijk kan de "jeugd" de andere plekken invullen.
Ik heb vertrouwen in de nieuwe strategie, al is het nog een jaar (of twee) te vroeg om te kunnen oordelen.

Ook Özbiliz wens ik heel veel succes bij zijn nieuwe werkgever.
en natuurlijk mijn dank voor zijn geleverde bijdrage aan de afgelopen successen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2012 door Jan1970 --
joey
 joey - maandag 06 augustus 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Heel slecht! Die moet je niet laten gaan joh!!!!:S
Ik snap niet dat ze nu iedereen maar laten gaan, terwijl je gisteren toch duidelijk zag dat de selectie al veel te dun is! Versterkingen komne er wel, oke, maar dan moet je er niet nog meer laten gaan! Ozbilliz is naar mijn mening een goede speler, die nog heel erg kan groeien.. Ik dacht dat ajax meer met zn jeugd ging doen! Jammer dit.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 12:19   quote  deeplink  
Geef Ebecillio er maar gratis bij.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:15 schreef joey het volgende:
Heel slecht! Die moet je niet laten gaan joh!!!!:S
Ik snap niet dat ze nu iedereen maar laten gaan, terwijl je gisteren toch duidelijk zag dat de selectie al veel te dun is! Versterkingen komne er wel, oke, maar dan moet je er niet nog meer laten gaan! Ozbilliz is naar mijn mening een goede speler, die nog heel erg kan groeien.. Ik dacht dat ajax meer met zn jeugd ging doen! Jammer dit.
tis niet een kwestie van laten gaan, Ozbilliz is ook niet gek, Sana word aangekocht voor zijn positie en heeft Mickey staat al voor hem. Als je dan naar een club kan waar hij wellicht het tienvoudige kan verdienen....
JohnnyH
 JohnnyH - maandag 06 augustus 2012 - 12:52   quote  deeplink  
Pff zo blij dat we daar vanaf zijn. Kapot geergerd aan die kerel, alleen Ebecilio is nog slechter. Nog liever met 10 man dan deze twee koekebakkers
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:52 schreef JohnnyH het volgende:
Pff zo blij dat we daar vanaf zijn. Kapot geergerd aan die kerel, alleen Ebecilio is nog slechter. Nog liever met 10 man dan deze twee koekebakkers
AMEN!
joey
 joey - maandag 06 augustus 2012 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:36 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

tis niet een kwestie van laten gaan, Ozbilliz is ook niet gek, Sana word aangekocht voor zijn positie en heeft Mickey staat al voor hem. Als je dan naar een club kan waar hij wellicht het tienvoudige kan verdienen....
Sanecht..Sana is denk ik meer voor links gehaald hoor!
Maargoed.. Ik persoonlijk .. vind het erg jammer.
joey
 joey - maandag 06 augustus 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:52 schreef JohnnyH het volgende:
Zonder die twee KOEKEBAKKERS hadden we vorig seizoen geen titel!;-)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 13:06 schreef joey het volgende:

[..]

ach hou toch op man!
JohnnyH
 JohnnyH - maandag 06 augustus 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 13:06 schreef joey het volgende:

[..]

Whahahaha grappenmaker
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 13:05 schreef joey het volgende:

[..]

Sanecht..Sana is denk ik meer voor links gehaald hoor!
Maargoed.. Ik persoonlijk .. vind het erg jammer.
Links en rechts kan hij spelen. De Boer wilt op 1 vleugel iemand hebben die 9 van de 10 het achterlijntje probeert te halen. Dus als Boerigter geblest is kan hij daar spelen als rechts een probleem is kan hij daar spelen en naar binnen trekken.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 06 augustus 2012 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 13:12 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Links en rechts kan hij spelen. De Boer wilt op 1 vleugel iemand hebben die 9 van de 10 het achterlijntje probeert te halen. Dus als Boerigter geblest is kan hij daar spelen als rechts een probleem is kan hij daar spelen en naar binnen trekken.
En wat nou als Sana toch een miskoop blijkt te zijn?
Boerrigter nooit fit, Sulejmani gaat niet bijtekenen volgens mij en Lukoki en Ebecillio komen beide veel te kort.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 13:18 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

En wat nou als Sana toch een miskoop blijkt te zijn?
Boerrigter nooit fit, Sulejmani gaat niet bijtekenen volgens mij en Lukoki en Ebecillio komen beide veel te kort.
Ben het echt weleens dat er iets bij moet komen, alleen jouw opstelling dat we ff een spelertje kopen gaat er bij mij niet in. Alle echte goede spelers die moeiteloos mee kunnen draaien komen echt niet naar Ajax, die gaan lekker cashen. Moisander Nuyting of wie dan ook is geen garantie dat die moeiteloos meedraaien.

Zoals ik het zie is Ajax aan een jarenplan bezig, jeugdige spelers aantrekken en deze het spelletje eigen laten maken.

Dat is de enige manier om exceptionele spelers in Ajax1 te krijgen, of er moet één of andere Laudrup figuur bereidt zijn om bij Ajax te spelen. Dat is nu ook vermoord met die Arabieren, lekker voor 10mln nog ff een jaartje in de zandbak spelen.
nora
 nora - maandag 06 augustus 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 12:19 schreef AFCA MARCO het volgende:
Geef Ebecillio er maar gratis bij.
Graag ook mijn vriend Siem er bij !!!
hippy
 hippy - maandag 06 augustus 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Kom niet aan siem 😡 😉
Ajx
 Ajx - woensdag 08 augustus 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Gewoon lekker miljoentje gepakt voor een waardeloze speler! Heeft nooit gebracht wat we hoopten. Hij is financieel onafhankelijk, Ajax heeft geld en is af van een verder hopeloze speler.
The Dude :)
 The Dude :) - donderdag 09 augustus 2012 - 16:11   quote  deeplink  
't is rond, hij poseert in het shirt van Krasnodar. Als halve Armeniër vind ik het heel jammer, maar zeer begrijpelijk van Ajax kant.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170526

ozzz26108000.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2012 door The Dude :) --
thomASS
 thomASS - donderdag 09 augustus 2012 - 23:33   quote  deeplink  
ik vind het eerlijk gezegd toch jammer dat het er nooit echt is uitgekomen. Sommige momenten op de training of in enkele wedstrijden kon je zien dat hij technisch zeer begaafd is maar helaas nooit heeft kunnen omzetten in rendement.
 The Dude :) - vrijdag 10 augustus 2012 - 13:54   quote  deeplink  
klopt, ze vergeleken m niet voor niks met messi. niet dat ie van hetzelfde kaliber was, maar qua type kwam het wel overeen.
Jammer dat ie vorig jaar geblesseerd was geraakt...dat is denk ik het breekpunt geweest. Denk niet dat ie nu nog écht uit de verf gaat komen helaas.
hippy
 hippy - zaterdag 11 augustus 2012 - 01:05   quote  deeplink  
Bang om bij ajax te falen...en €€€€€...
Laat maar lekker gaan
 The Dude :) - zaterdag 11 augustus 2012 - 11:13   quote  deeplink  
kennelijk ziet Ajax t ook niet in mn zitten...
Ajx
 Ajx - zaterdag 11 augustus 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 11:13 schreef The Dude :) het volgende:
kennelijk ziet Ajax t ook niet in mn zitten...
Wie wel dan?? Kan volgens mij heel aardig ballen, alleen kwam er nooit goed uit. De voorzetten kwamen er nooit en als ze er waren, kwamen ze niet aan... Heft nog een aantal leuke goals gescoord (bv, Man United-AJax de 1-1) maar uiteindelijk niet goed genoeg voor Ajax. Toch nog goed dat we er een miljoen voor meepakken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Özbiliz klaar voor vertrek naar Krasnodar

0.0053019