BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax zet door voor Assaidi: in gesprek met Heerenveen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Corné06
 Corné06 - dinsdag 07 augustus 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Ajax zet alles op alles om Oussama Assaidi komend seizoen in Amsterdam te laten spelen. Nadat er zondag contact was met de speler zelf, sprak directeur voetbalzaken Marc Overmars dinsdag opnieuw met een delegatie van SC Heerenveen. Tot dusverre zonder resultaat.

Nadat eerder een transfer van Luciano Narsingh afketste op 'het nieuwe realisme' van Ajax, is het maar zeer de vraag of Overmars zich nu wel slagvaardig toont. Het heeft er veel van weg dat Ajax en SC Heerenveen wel tot een akkoord kunnen komen. De Friezen lijken de vleugelspeler, wiens contract medio 2013 afloopt, wel te willen verkopen. De combinatie van transfersom én het salaris voor Assaidi, is Ajax op dit moment echter nog te gortig.

Dit terwijl Assaidi voor een beduidend lager salaris in De Arena wil gaan voetballen dan hij eerder bij Spartak Moskou en Galatasaray eiste. De Amsterdammer maakte er nooit een geheim van Ajax als een stap hogerop te zien. Wil die droom werkelijkheid worden, dan zal Ajax zich echter flexibeler op moeten stellen.

Bron : http://www.vi.nl/nieuws/225327/Ajax-zet-door-voor-Assaidi-in-gesprek-met-Heerenveen.htm
Robinho
 Robinho - dinsdag 07 augustus 2012 - 22:40   quote  deeplink  
Het champions league geld hoeft in ieder geval niet gedeeld te worden, dus zijn er weer een paar miljoentjes over.
Sander111
 Sander111 - dinsdag 07 augustus 2012 - 23:04   quote  deeplink  
Misschien heb ik het mis, maar was het niet beter om bij Narsingh door te zetten ipv Assaidi? Volgens mij is Assaidi niet goedkoper als Narsingh en een rechter aanvaller komt volgens mij beter van pas als een linker aanvaller (zeker nu ook Özbiliz weg is).
Loetje
 Loetje - dinsdag 07 augustus 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 23:04 schreef Sander111 het volgende:
Misschien heb ik het mis, maar was het niet beter om bij Narsingh door te zetten ipv Assaidi? Volgens mij is Assaidi niet goedkoper als Narsingh en een rechter aanvaller komt volgens mij beter van pas als een linker aanvaller (zeker nu ook Özbiliz weg is).
assaidi is 3.5 miljoen, narsingh 4.1 Nou als ajax dit niet meer over heeft voor een speler met deze kwaliteiten willen ze geen kampioen worden.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 07 augustus 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 23:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

assaidi is 3.5 miljoen, narsingh 4.1 Nou als ajax dit niet meer over heeft voor een speler met deze kwaliteiten willen ze geen kampioen worden.
idd Loet
---AJAX---
 ---AJAX--- - woensdag 08 augustus 2012 - 07:13   quote  deeplink  
De deal is rond volgens de telegraaf
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 08 augustus 2012 - 07:47   quote  deeplink  
En toch vraag ik me af of Ajax hem nou nodig heeft... lijkt me een lastig geval.... als je al leest dat het bij andere clubs is stukgelopen op zijn eisen.... dan gaat het bij Ajax denk ik al helemaal stuklopen. Hij zit uiteraard bij die bloedzuiger riola, ik voorzie el hammie onderhandelingen, die dit keer stuk lopen.

We hebben eerder een LCV nodig, steek daar wat meer geld in.
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 08:00   quote  deeplink  
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook voor een zaakwaarnemer er minder te halen valt met een transfervrije client.
Als grote transferbedragen over tafel schuiven is er ook voor hem meer te snoepen.
Cyprioot
 Cyprioot - woensdag 08 augustus 2012 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 23:04 schreef Sander111 het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd beleid om Narsingh niet te nemen omdat hij te duur is (4 mio) en Assaidi wel (3,5 mio). Wat is het verschil ? Is Assaidi beter ? Ik denk het wel, maar is hij ook beter voor Ajax ? Het is wel een ego tripper die zijn eigen wedstrijd speelt. Bovendien hadden we Sana toch ipv Narsingh ? Nu komt Assaidi ook nog eens. Ja, ik weet het, Assaidi speelt vanaf links, maar daar hebben we Boerrigter al. En evt Sulejmani. Of komt Assaidi omdat Boerrigter blessuregevoelig is ? Ik neem aan dat Assaidi ook vanaf rechts kan spelen, als rechtspoot. Iemand enig idee ?

Anyway, spelers als hij zijn altijd welkom, MAAR NU GRAAG EEN LINKER CENTRALE VERDEDIGER !!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 08 augustus 2012 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 08:04 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

Ik vind het ook een beetje vreemd beleid om Narsingh niet te nemen omdat hij te duur is (4 mio) en Assaidi wel (3,5 mio). Wat is het verschil ? Is Assaidi beter ? Ik denk het wel, maar is hij ook beter voor Ajax ? Het is wel een ego tripper die zijn eigen wedstrijd speelt. Bovendien hadden we Sana toch ipv Narsingh ? Nu komt Assaidi ook nog eens. Ja, ik weet het, Assaidi speelt vanaf links, maar daar hebben we Boerrigter al. En evt Sulejmani. Of komt Assaidi omdat Boerrigter blessuregevoelig is ? Ik neem aan dat Assaidi ook vanaf rechts kan spelen, als rechtspoot. Iemand enig idee ?

Anyway, spelers als hij zijn altijd welkom, MAAR NU GRAAG EEN LINKER CENTRALE VERDEDIGER !!!
Hehe eindelijk eens lekker nieuws over AJAX.
Ik denk dat ze nu met 5 aanvallers gaan spelen ;)
Wellicht dat Sulejmani dus toch gaat vertrekken.
Nu heb je Sana/ lukoki en eventueel Aissaidi op rechts en op links heb je Boerrigter/ Assaidi en Fisher.
Dat begint er aardig op te lijken al zeg ik het zelf.
Nu nog een CV en een reservespits en ik trek al mijn woorden negatieve woorden terug.

Sorry mannen ik zag gewoon even het licht niet meer :(
AZvakY
 AZvakY - woensdag 08 augustus 2012 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 08:04 schreef Cyprioot het volgende:

[..]

Assaidi heeft van de week zelf al aamgegeven dat hij liever nummer 10 speelt en dat aan de rechterkant, dus wat dat netreft is hij naar mijn idee een directe versterking voor jullie club, en een gevaar voor de tegenstander het is een geweldenaar waar ik als "voetbal-liefhebber" graag naar kijk,

Narsingh en Assaidi heb vergelijkbare kwaliteiten in mijn ogen heb je nu eentje van hetzelfde caliber voor een goedkopere prijs, in het kader van de bezuinigingen
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Nou is het ook duidelijk waarom Narsingh afgeketst is, Assaidi wilden ze!

Suleymani is nog onduidelijk of hij wel blijft bij Ajax Boerriger nog probs met zijn rug.

Had zoiezo al vertrouwen in de gang van zaken, nu helemaal laat die LCV maar komen.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:16 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Hehe eindelijk eens lekker nieuws over AJAX.
Ik denk dat ze nu met 5 aanvallers gaan spelen ;)
Wellicht dat Sulejmani dus toch gaat vertrekken.
Nu heb je Sana/ lukoki en eventueel Aissaidi op rechts en op links heb je Boerrigter/ Assaidi en Fisher.
Dat begint er aardig op te lijken al zeg ik het zelf.
Nu nog een CV en een reservespits en ik trek al mijn woorden negatieve woorden terug.

Zo zie je maar Marco dat het niet ff met de vingers knippen is en je hebt je speler.
Vertrouwen moet je hebben!! Weet dat het lastig is na afgelopen decenia, nu onstaat er iets moois bij ons clubbie!

Heracles wilt Lukoki wat ik lees wij Armenteros voor de backupspitspositie. Met Assaidi hebben we Lukoki niet nodig en kan gaan rijpen.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 augustus 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:22 schreef Mokum1 het volgende:
Nou is het ook duidelijk waarom Narsingh afgeketst is, Assaidi wilden ze!

Suleymani is nog onduidelijk of hij wel blijft bij Ajax Boerriger nog probs met zijn rug.

Had zoiezo al vertrouwen in de gang van zaken, nu helemaal laat die LCV maar komen.
Nou nee, Assaidi kwam in beeld nadat het met Narsingh niet lukte, als Ajax Narsingh jad kunnen halen was Ajax niet concreet voor Assaidi geworden!

Maar moet maar zien of het echt rond komt!
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:16 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

....

Excuses aanvaard ;-)
Soms kunnen dingen niet snel genoeg gaan.
Heb vertrouwen!!
De Boer gaf aan dat hij voor- en achterin nog versterking wilde aantrekken. Dat eerste is nu gelukt. Wat er ondertussen nog achter de schermen speelt weten we niet. Gezien alle ophef misschien maar goed ook.
Had ik al het vertouwen in het elftal van vorig jaar (m.u.v. Vertonghen) dit jaar weer van zich zou laten spreken.
Als er nog een LCV komt is, mijnsinziens, de selectie ook in de breedte sterk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door Jan1970 --
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nou nee, Assaidi kwam in beeld nadat het met Narsingh niet lukte, als Ajax Narsingh jad kunnen halen was Ajax niet concreet voor Assaidi geworden!

Maar moet maar zien of het echt rond komt!
Denk wel dat ze Assaidi in het achterhoofdje hadden, waardoor ze niet alles op alles hebben moeten zetten voor Narsingh. Dan had het wellicht ook geen 4.1mln maar 4.5mln geweest.
brutes
 brutes - woensdag 08 augustus 2012 - 09:43   quote  deeplink  
voor mij mag ie komen,maar achter in moeten ze ook wat aan doen dat loop ook nog niet zo best vind ik.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 08 augustus 2012 - 09:44   quote  deeplink  
Volgens mij was Assaidi destijds bijna rond met Galatasaray.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 09:46   quote  deeplink  
En Narsingh was er persoonlijk al uit met Ajax. Balletje kan raar rollen.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:44 schreef AFCA MARCO het volgende:
Volgens mij was Assaidi destijds bijna rond met Galatasaray.
Misschien is dat ook wel afgeketst omdat Ajax intersse heeft getoond...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 08 augustus 2012 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:50 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel afgeketst omdat Ajax intersse heeft getoond...
Of omdat Raiola belachelijke eisen stelde?
Brandje
 Brandje - woensdag 08 augustus 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:54 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Raiola nam het destijds ook op Ajax en vond dat het bod van Ajax martkconform was. Maar ik ben blij wanner Assaidi komt. Ik denk echt dat het een sensatie kan gaan worden. Hij heeft nog die onbevangenheid om gewoon de back van de tegenstander op te zoeken en ik vind hem in de kleine ruimte beter dan Narsingh
Brandje
 Brandje - woensdag 08 augustus 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:43 schreef brutes het volgende:
voor mij mag ie komen,maar achter in moeten ze ook wat aan doen dat loop ook nog niet zo best vind ik.
Ach je moet het maar zo zien. Deze transfer wordt betaald door onze grote vrienden uit Rotterdam omdat zij niet door zijn in de CL hahahahahah
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 08 augustus 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Op de kleine ruimte is die misschien wel 10x beter dan Narsingh. Ik vind Aissaidi echt een ajaxspeler aangezien deze inderdaad de back opzoekt en vaak compleet te kijk kan zetten. Zullen spelers ga ik voor naar het stadion.
Enorme aanwinst voor ajax als dit doorgaat.
Wellicht dat Boerrigter zijn problemen toch groter zijn dan gedacht?
hjf
 hjf - woensdag 08 augustus 2012 - 10:22   quote  deeplink  
Het lijkt erop, dat jullie allemaal blij zijn met de komst van Assaidi. Nou, ik niet. Je haalt een karakter jongen alla Hamlap binnen. En we weten, dat dit niet de makkelijkste jongens zijn. Zeker als ze een keer op de reservebank komen of worden gewisseld. Bovendien verstoord dit de ontwikkeling van Fisher. Het lijkt mij nu voor de hand liggen, dat Suljemani wordt verkocht. Als ik Overmars geweest was, dan had ik al mijn prioriteiten op de aankoop van een LCV gelegd (Bram Nuytinck).
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:54 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Raiola is nog niet zo'n verkeerd mannetje wat ik in een docu en intervieuw heb gezien.
Als die belachelijk eisen zou stellen zou hij nu niet zoveel spelers onder zich hebben.
Brandje
 Brandje - woensdag 08 augustus 2012 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:22 schreef hjf het volgende:
Het lijkt erop, dat jullie allemaal blij zijn met de komst van Assaidi. Nou, ik niet. Je haalt een karakter jongen alla Hamlap binnen. En we weten, dat dit niet de makkelijkste jongens zijn. Zeker als ze een keer op de reservebank komen of worden gewisseld. Bovendien verstoord dit de ontwikkeling van Fisher. Het lijkt mij nu voor de hand liggen, dat Suljemani wordt verkocht. Als ik Overmars geweest was, dan had ik al mijn prioriteiten op de aankoop van een LCV gelegd (Bram Nuytinck).
Fisher is 17, dus nog een A-junior in feite dus die wil jij verzieken door hem voor de leeuwen te gooien?? Tegen PSV heb ik hem niet gezien en dat mag want hij is nog zo jong!! Boerrigter loop al bijna een jaar te sukkelen dus Fisher zou dan eerste keus zijn voor op links en dat mag je die jongen niet aan doen.
Maar we zijn weer lekker aan generaliseren met je vergelijking met Hamdaoui.
JohnnyH
 JohnnyH - woensdag 08 augustus 2012 - 10:29   quote  deeplink  
Zie zijn komst wel zitten. Heb hem liever dan Narsingh, ben blij dat Ajax die niet gehaald heeft.
Assaidi is veel verrassender is zijn spel en heeft ook meer kwaliteiten. Al zal hij wel contstanter moeten worden. Bij Heerenveen wisselde hij topwedstrijden af met potjes waarin hij geen bal goed raakte
Brandje
 Brandje - woensdag 08 augustus 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:20 schreef AFCA MARCO het volgende:
Op de kleine ruimte is die misschien wel 10x beter dan Narsingh. Ik vind Aissaidi echt een ajaxspeler aangezien deze inderdaad de back opzoekt en vaak compleet te kijk kan zetten. Zullen spelers ga ik voor naar het stadion.
Enorme aanwinst voor ajax als dit doorgaat.
Wellicht dat Boerrigter zijn problemen toch groter zijn dan gedacht?
Ik houd er al rekening mee dat het wel eens einde carriere kan zijn voor Boerrigter. Ik hoop dat hij fit woord want ben groot fan van hem maar houd mijn hart vast
Brandje
 Brandje - woensdag 08 augustus 2012 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:29 schreef JohnnyH het volgende:
Zie zijn komst wel zitten. Heb hem liever dan Narsingh, ben blij dat Ajax die niet gehaald heeft.
Assaidi is veel verrassender is zijn spel en heeft ook meer kwaliteiten. Al zal hij wel contstanter moeten worden. Bij Heerenveen wisselde hij topwedstrijden af met potjes waarin hij geen bal goed raakte
Maar dan heb je altijd nog een Fisher, Boerrigter, Sulejmani of Sana die je kan inzetten. Bij Heerenveen was de spoeling natuurlijk veel dunner
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Waarom denk je dat hij net als Hamlap is?

Fischer is er nog lang niet, je zag hem moeite hebben tegen PSV. Die moet dit seizoen veel leren van bijvoorbeeld Assaidi.
JohnnyH
 JohnnyH - woensdag 08 augustus 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik houd er al rekening mee dat het wel eens einde carriere kan zijn voor Boerrigter. Ik hoop dat hij fit woord want ben groot fan van hem maar houd mijn hart vast
Dat zou wel heel zuur zijn, maar zover zal het toch niet komen.
En mocht t wel zo zijn.. zijn transfersom heef ie vorig jaar al terugverdiend. Ook al deed hij na de winterstop niet meer zo vaak mee.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij heeft het zelf ook gedacht dat het over was, hij komt denk ik wel terug.

Laatste MRI scan schijnt hoopvol geweest te zijn.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 08 augustus 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:32 schreef JohnnyH het volgende:

[..]

Dat zou wel heel zuur zijn, maar zover zal het toch niet komen.
En mocht t wel zo zijn.. zijn transfersom heef ie vorig jaar al terugverdiend. Ook al deed hij na de winterstop niet meer zo vaak mee.
Het is natuurlijk ook zonde dat ajax hier niets meer aan kan verdienen mocht dit einde carriere zijn. Ik denk dat ajax toch wel de intentie had om hem over een jaartje of 2 voor een paar miljoen te slijten.
JohnnyH
 JohnnyH - woensdag 08 augustus 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar dan heb je altijd nog een Fisher, Boerrigter, Sulejmani of Sana die je kan inzetten. Bij Heerenveen was de spoeling natuurlijk veel dunner
Klopt! Maar van Fisher en Sana kun je nog niet zeggen of ze het niveau aankunnen. En ik ben (waarschijnlijk als een van de weinigen) totaal geen fan van Sujemani. Als het geen goal maakt voegt hij niks toe want hij gaat alleen voor eigen succes. Als hij niet zoveel had gekost had die allang bij een of andere club ver weg gevoetbald.
Maar goed.. hopen op een fitte Boerrigter. Is absoluut de beste buitenspeler die we hebben. En met hem erbij zal Sigthorsson ook beter renderen want dan komen er tenminste voorzetten
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:41 schreef JohnnyH het volgende:

[..]

Klopt! Maar van Fisher en Sana kun je nog niet zeggen of ze het niveau aankunnen. En ik ben (waarschijnlijk als een van de weinigen) totaal geen fan van Sujemani. Als het geen goal maakt voegt hij niks toe want hij gaat alleen voor eigen succes. Als hij niet zoveel had gekost had die allang bij een of andere club ver weg gevoetbald.
Maar goed.. hopen op een fitte Boerrigter. Is absoluut de beste buitenspeler die we hebben. En met hem erbij zal Sigthorsson ook beter renderen want dan komen er tenminste voorzetten
Die Boerriger kan wel een voorzetje geven idd, ik zit op 409 en zie altijd goed dat meneer niet eens zijn man voorbij hoeft om een mooie aangesneden voorzet te geven.
Brandje
 Brandje - woensdag 08 augustus 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:41 schreef JohnnyH het volgende:

[..]

Ik ben ook niet lyrisch over Mickey maar onder de Boer is het toch een vaste kracht en versterking gebleken. Het is echter niet iemand dier voorop gaat in de strijdt. Toch ben ik blij dat hij bij ons speelt. Zeker vorig jaar(30e landstitel) heeft hij op het einde cvan de competitie veel belangrijke goal gemaakt
Brandje
 Brandje - woensdag 08 augustus 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:43 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Die Boerriger kan wel een voorzetje geven idd, ik zit op 409 en zie altijd goed dat meneer niet eens zijn man voorbij hoeft om een mooie aangesneden voorzet te geven.
Van 't Schip kon dat vroeger ook zo goed
nora
 nora - woensdag 08 augustus 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Geen Bram Nuytinck geen ervaring daar komt Denswil volgend seizoen voor eerst een ervaren speler Moisander als Backup Denswil.
JohnnyH
 JohnnyH - woensdag 08 augustus 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 11:53 schreef nora het volgende:

[..]

Geen Bram Nuytinck geen ervaring daar komt Denswil volgend seizoen voor eerst een ervaren speler Moisander als Backup Denswil.
Denswil komt er inderdaad aan. Maar of Moisander nu de man is die onze defensie gaat redden, heb mijn twijfels. De boer kennende zal het toch het vertrouwen aan Blind geven.
Of zal hij Boilesen centraal gaan gebruiken? Als hij weer fit is
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 11:59 schreef JohnnyH het volgende:

[..]

Denswil komt er inderdaad aan. Maar of Moisander nu de man is die onze defensie gaat redden, heb mijn twijfels. De boer kennende zal het toch het vertrouwen aan Blind geven.
Of zal hij Boilesen centraal gaan gebruiken? Als hij weer fit is
Als Cv wil je toch een beetje een kerel hebben staan, geen boilesen, moet trouwens nog maar zien of Dijks niet beter is dan Boilesen. Verdedigend iig wel.

Of Dijks centraal? Hij heeft zelf wel aangegeven dat hij zich volledig stort op de linsback positie.
JohnnyH
 JohnnyH - woensdag 08 augustus 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 12:02 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Als Cv wil je toch een beetje een kerel hebben staan, geen boilesen, moet trouwens nog maar zien of Dijks niet beter is dan Boilesen. Verdedigend iig wel.

Of Dijks centraal? Hij heeft zelf wel aangegeven dat hij zich volledig stort op de linsback positie.
Nou Boilesen is 1,85m, das in ieder geval groter dan Blind. En hij is ook een stuk sneller. En Boilesen heeft vroeger ook centraal gespeeld toch? Dijks gewoon lekker back laten staan. Deed het prima tegen Narsingh
Brandje
 Brandje - woensdag 08 augustus 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 11:53 schreef nora het volgende:

[..]

Moisander is net zo''n waardeloze verdediger als Blind. Kost ook nog eens een hoop geld en dat geld ben je ook nog eens kwijt want die is niet meer te verkopen vanwege zijn leeftijd.
Viergever moeten ze halen.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 12:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Moisander is net zo''n waardeloze verdediger als Blind. Kost ook nog eens een hoop geld en dat geld ben je ook nog eens kwijt want die is niet meer te verkopen vanwege zijn leeftijd.
Viergever moeten ze halen.
Heb een fanatieke AZ hooligan als collega ;) Die zei in het begin al waarom gaat ajax niet voor Viergever...
hjf
 hjf - woensdag 08 augustus 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 10:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Volgens mij spreek je jezelf nu tegen op jouw reactie van mijn eerdere mail. Fisher zou volgens jou als A junior nog niet geschikt zijn. Je mag natuurlijk nooit op één wedstrijd afgaan. Bovendien zijn er voorbeelden (Bergkamp) die op 17-jarige leeftijd ook debuteerden. Wat goed is komt snel. Bovendien ben ik niet generaliserend bezig. Ik baseer mij op feiten. Vorig seizoen nam Assaidi het op voor Hamlap omtrent zijn gedrag en begreep De Boer dus niet. Waarvan acte.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 12:06 schreef JohnnyH het volgende:

[..]

Nou Boilesen is 1,85m, das in ieder geval groter dan Blind. En hij is ook een stuk sneller. En Boilesen heeft vroeger ook centraal gespeeld toch? Dijks gewoon lekker back laten staan. Deed het prima tegen Narsingh
Boilesen 1.85 dan vergis ik me behoorlijk, hij oogt 170cm ofzo, zal wel door dat jonge koppie komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door Mokum1 --
J.D.
 J.D. - woensdag 08 augustus 2012 - 23:51   quote  deeplink  
Ik denk dat als ze een links buiten willen halen ze veel beter wildschut kunnen halen van VVV . Deze jongen komt uit de Ajax opleiding hij kan zich dus sneller aanpassen is goedkoper en er zit veel meer rek in deze jongen
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 09 augustus 2012 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 23:51 schreef J.D. het volgende:
Ik denk dat als ze een links buiten willen halen ze veel beter wildschut kunnen halen van VVV . Deze jongen komt uit de Ajax opleiding hij kan zich dus sneller aanpassen is goedkoper en er zit veel meer rek in deze jongen
Hoe kom jij aan deze info?
Wildschut heeft contract voor 3 jaar en is momenteel net zo duur of misschien wel duurder dan Assaidi.
Daarbij komt nog eens dat Assaidi 3 klasses beter is op dit moment.
Talenten genoeg, we hebben nu echt spelers nodig die er staan.
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 09 augustus 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 23:51 schreef J.D. het volgende:
Beide argumenten kloppen niet, en niet goedkoper en Assaidi komt ook uit de Ajax jeugd.
echte Ajaxfan
 echte Ajaxfan - donderdag 09 augustus 2012 - 10:22   quote  deeplink  
Ik hoor iedereen roepen: "" we hebben Beorrigter toch?" Die Boerrigter heeft een probleem tussen de oren.....30 scans laten zien dat het prima met zijn rug gaat maar hij is daar zelf nog niet van overtuigd.....dat gaat uit als een nachtkaars...let op mijn woorden. Prima aankoop zou Assaidi zijn. Aan Boerrigter gaan we weinig plezier meer beleven vrees ik!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax zet door voor Assaidi: in gesprek met Heerenveen

0.0071399