|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2012 - 10:22 schreef echte Ajaxfan het volgende:Ik hoor iedereen roepen: "" we hebben Beorrigter toch?" Die Boerrigter heeft een probleem tussen de oren.....30 scans laten zien dat het prima met zijn rug gaat maar hij is daar zelf nog niet van overtuigd.....dat gaat uit als een nachtkaars...let op mijn woorden. Prima aankoop zou Assaidi zijn. Aan Boerrigter gaan we weinig plezier meer beleven vrees ik! Er is tot 2x toe een breuk gevonden in 1 van zijn ruggewervels.
Deze man gaat bijdragen aan het kampioenschap....let op mijn woorden |
|
|
|
|
echte Ajaxfan
|
|
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
Wildschut niks voor Ajax. Die kan alleen maar heel hard rennen en daarom valt ie op bij VVV. Hoop dat Assaidi gehaald wordt al heb ik mijn twijfels. Is meer de man van de actie dan van de voorzet. En dat zal Sigthorsson niet ten goede komen |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Wat lul je nou, staat toch dat de breuk hersteld is. En jij denkt waarschijnlijk dat als de breuk hersteld hij meteen weer fit is?
Die jongen heeft op een bepaald moment gedacht dat hij niet meer kon lopen en einde carriere was, logisch dat het mentaal iets met je doet.
Bij de eerste breuk is hij weer gaan ballen en werd nadien weer een breuk geconstateerd. Lastig om je lijf te vertrouwen naar al dit leed. |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
quote: Rugklachten weet ik genoeg van. Feit is dat tot twee maal toe een storing in zijn rugwervels was. Daarom is hij nu voorzichtig. Elk pijntje in zijn rug zal hem herinneren aan zijn rugklachten en onbewust zal dit hem remmen. Door voorzichtig op te bouwen en de spieren in zjn rug voorzichtig te verstevigen zal het beter gaan. Zijn vertrouwen in zijn rug zal doorslag geven in zijn prestaties. Hopeljk komt hij er weer helemaal bovenop, zie hem graag terugkeren in de selectie en zijn steentje bijdragen aan het komende kampioenschap. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dit bericht is inmiddels ruim een week oud (31 juli 2012) Denk dat het echt goed gaat komen met Derk Boerrigter. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2012 - 11:55 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dit bericht is inmiddels ruim een week oud (31 juli 2012) Denk dat het echt goed gaat komen met Derk Boerrigter. Precies, zijn rug moet nu herstellen, alle dagen dat ie plat heeft gelegen helpen zijn aanhechtingen van spieren ook niet, die zijn verslapt. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Ja maar veel van die gasten kijken alleen naar de prestaties van Ajax en de spelers. Als het voor hen te lang duurt en ajaxshowtime schrijf een leuk stukje, nemen ze het voor waar aan. Zoals Jan1970 ook al aangaf, heb ik zelf ook erg veel last van rugproblemen. Daar kamp ik inmiddels al een paar jaar mee en ze kunnen ook niks vinden. Is wel lekker makkelijk om het gelijk op de mentale staat van die jongen te gooien, dat zal waarschijnlijk voor hem nog het meest frustrerende zijn: onbegrip. |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
al jaren loop ik rond met rugklachten, volgens huisarts en ziekenhuis niets aan de hand... Recentelijk hebben ze in de SI gewrichten een zware vorm van reuma gevonden. Ze waren verbaasd met die diagnose, dat ik uberhaupt nog overeind stond.... Dus veroordeel Derk niet te snel....
ON: Ik vind Assaidi beter passen bij Ajax dan Narsingh. Technisch sterker, beter in 1 op 1 duels en scoort meer. Plus als de prijs van de TG klopt, een miljoen goedkoper ;). |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jongens, ineens schiet mij iets te binnen. Balazs Dszudszak he, die jongen komt niet in actie bijj Dinamo Moskou, hadden we daar niet voor moeten gaan? Zou die duur zijn? Gewoon eens een vraag aan jullie. Speler schiet me gewoon ineens te binnen |
|
|
|
|
|
|
|
Pistventje, maar wel een goeie voetballer. Fabuleuze traptechniek. Zou ik niet tegen zijn. Maar lukt je niet qua salaris. Wellicht huur... :) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2012 - 14:33 schreef Loetje het volgende:Jongens, ineens schiet mij iets te binnen. Balazs Dszudszak he, die jongen komt niet in actie bijj Dinamo Moskou, hadden we daar niet voor moeten gaan? Zou die duur zijn? Gewoon eens een vraag aan jullie. Speler schiet me gewoon ineens te binnen Gelukkig dat ie mij niet te binnen schiet ;) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die neus pas niet bij Ajax is een naar ventje!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar voetballen kan die! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ;) ach was om een gedachte te delen. vind het een geweldige voetballer |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wel aardige voorzet maar denk dat als Dinamo er 15 miljoen voor betaald heeft hij aardig duur zal zijn! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2012 - 14:33 schreef Loetje het volgende:Jongens, ineens schiet mij iets te binnen. Balazs Dszudszak he, die jongen komt niet in actie bijj Dinamo Moskou, hadden we daar niet voor moeten gaan? Zou die duur zijn? Gewoon eens een vraag aan jullie. Speler schiet me gewoon ineens te binnen Gedachte laten varen Loet:) |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
echte Ajaxfan, ben je uberhaupt ooit wel eens in de Arena geweest? Volgens 47 scans tussen mijn 16e en mijn 25e ben ik in topvorm, één klein probleembje, de ziekte van Bechterev! Nu slik ik dagelijks hele zware pijn stillers, het soort, waar jij na 1 pilletje van in coma ligt1 als je een echte fan was, stond je tot de dood achter Derk! Mensen zoals jij zijn de pest voor de maatschappij, je ziet niets aan een mens, dus moet ie alles kunnen! Ik ben 1m95 en 90kg, maar ik kan tegenwoordig niet eens mijn bed meer uitkomen, en artsen hielden 10 jaar vol, dat er niets mis was... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
mooie acties vandaag alleen beetje zelfzuchtig! Maar toch kom maar snel deze kant op! Ik zeg welkom Aissaidi! |
|
|
|