|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik begrijp je moa, blijf het vreemd vinden maar ja de commercie heerst.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wordt het daar ook uitgezonden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als,het niet te lang duurt kan ik het zien.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ja zelfde tijd live eredivisie live |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als het te lang gaat duren moet je mee ff sms'en Beempje.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik ga denk is ff wat te bunkere zoeken/maken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goed gerogelT..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Geplaatse clubs en mogelijke tegenstander Feyenoord:
Internazionale Milaan Liverpool Levante Racing Genk Partizan Belgrado Viktoria Pilzen Dnipro Dnipropetrovsk Fc Vaslui Olympique Marseille Sporting Lissabon CSKA Moskou Bordeaux VFB Stuttgart Metallist Charkov Atletic de Bilbao Club Brugge Apoel Nicosia Hapoel Tel-aviv Hannover 96 Lazio Roma Paok Saloniki Steaua Boekarest Spartak Praag Rosenborg Trabzonspor Newcastle United Young Boys
Kan dus meevallen maar eerder tegen zitten denk ik met de loting ..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Viktoria Plzen, 'klein' stukje rijden, of vliegen, goedkoop bier en een mooie stad. Goeie! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We kunnen van elke club in dit rijtje winnen/verliezen.
Internazionale Liverpool Olympique Marseille Sporting Lissabon CSKA Moskou Bordeaux VfB Stuttgart Metalist Kharkov Athletic Bilbao Club Brugge APOEL Nicosia Hapoel Tel-Aviv Hannover 96 Lazio Roma PAOK Saloniki Steaua Boekarest Sparta Praag Rosenborg BK Trabzonspor Newcastle United Young Boys Levante Racing Genk Partizan Belgrado Viktoria Pilzen Dnipro Dnipropetrovsk FC Vaslui
Zitten een paar behoorlijke rotploegen tussen. Doet ook wel pijn om te zien dat bijvoorbeeld Heerenveen een geplaatste ploeg is... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2012 - 23:46 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dat het niks oplevert is bekend en jammer, maar als je de afgelopen wedstrijd tegen Kiev heb meegemaakt Leon, zou je bijna alleen maar naar Europese wedstrijden gaan, wat een sfeer zeg..!! Liever kampioen. Laat die andere clubs maar schitteren in de EL.. We hebben zojuist de joden 10 miljoen rijker gemaakt en het word tijd dat een andere club dat bij Feyenoord doet.Liefst die Joden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 07:59 schreef Stylzz het volgende:We kunnen van elke club in dit rijtje winnen/verliezen. Internazionale Liverpool Olympique Marseille Sporting Lissabon CSKA Moskou Bordeaux VfB Stuttgart Metalist Kharkov Athletic Bilbao Club Brugge APOEL Nicosia Hapoel Tel-Aviv Hannover 96 Lazio Roma PAOK Saloniki Steaua Boekarest Sparta Praag Rosenborg BK Trabzonspor Newcastle United Young Boys Levante Racing Genk Partizan Belgrado Viktoria Pilzen Dnipro Dnipropetrovsk FC Vaslui Zitten een paar behoorlijke rotploegen tussen. Doet ook wel pijn om te zien dat bijvoorbeeld Heerenveen een geplaatste ploeg is... Alle andere Nederlandse clubs zijn geplaats ........... dat krijg je ervan als je lange tijd niks europees presteert |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
We zullen wel weer naar dat oostblok gezeik mogen...
Ik vind een Stutgart of Hannover96 wel een leuke, maken we best wel kans tegen en is niet zo ver. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 08:54 schreef lijdensweg het volgende:[..] Alle andere Nederlandse clubs zijn geplaats ........... dat krijg je ervan als je lange tijd niks europees presteert Dat had voor iedere club geteld die 2de had geworden en uitgeschakeld werd voor CL. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is onzin, heeft gewoon te maken met je europese prestaties van de afgelopen 5 jaar!! |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 09:28 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is onzin, heeft gewoon te maken met je europese prestaties van de afgelopen 5 jaar!! Hahaha en dat hebben WIJ niet gehad de afgelopen 5 jaar. Koppel het even aan de werkgever Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 09:10 schreef WDO het volgende:We zullen wel weer naar dat oostblok gezeik mogen... Ik vind een Stutgart of Hannover96 wel een leuke, maken we best wel kans tegen en is niet zo ver. Stuttgart heb ik nou niet echt goeie herinneringen aan... |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Feyenoord is vanmiddag ingedeeld in groep 4. Feyenoord zit in de ongeplaatste pot van groep 4 en kan alleen clubs loten uit de pot met geplaatste clubs in groep 4. De Rotterdammers kunnen nu loten: Sporting Clube de Portugal (POR), Fc Girondins de Bordeaux (FRA, Hapoel Tel-Aviv Fc (ISR), Levante UD (ESP), AC Sparta Praha (CZE). De loting voor de Play-off ronde in de Europa League begint vanmiddag om 13:30u in Nyon. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Doe mij Hapoel dan maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Doe mij maar Sparta Praag of Hapoel tel aviv,
De poulefase halen is dit jaar heel belangrijk voor Feyenoord, als we dit jaar een beetje naar behoren presteren en de poulefase "gewoon" doorkomen, zijn we voor de komende jaren weer gewoon geplaatst in eventuele play-off rondes zoals deze.
Levante is op zich ook prima te doen, ploeg met weinig kwaliteit, beste speler daar is Arouna Kone.
Sporting en Bordeaux zijn van het niveau van Dinamo Kiev, en het zou prettig zijn als we die nu even ontlopen. |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Ik heb eigenlijk geen zin in Hapoel. Veel te ver :s Tickets zijn duur.
Praag kan met de auto |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Je hebt gelijk, doe maar bordeaux of Sporting, daar is het mooi weer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jaja Sporting... Dan hoef je jezelf de rest van het seizoen niet meer druk te maken over hoe ver het is of wat voor weer het elders is... |
|
|
|
|
010-78
|
|
|
Dat word dus gewoon Sporting,let op mijn woorden. En gezien de resultaten van Nederlandse clubs tegen Sporting word dat een kort EuropaCup seizoen voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Zoals ook op het veld liggen hier nog alle mogelijkheden open. Al deze clubs mogen hopen dat ze Feijenoord niet loten. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
UEFA heeft inmiddels de pottenindeling bekendgemaakt voor de loting van de vierde voorronde Europa League, welke vrijdagmiddag 13.30 wordt verricht, bekendgemaakt. Feyenoord zal blij zijn met deze indeling, de Rotterdamse club ontwijkt Internazionale en Liverpool. Guus Hiddink keert misschien toch eerder dan verwacht terug naar Nederland.
AZ is namelijk een van de mogelijke tegenstanders van Anzhi Makhachkala. PSV treft op papier eenvoudigere tegenstanders, alleen Dinamo Moskou is een lastige. sc Heerenveen en FC Twente weten dat zij geen verre reis hoeven maken naar in de vierde voorronde. SoccerNews heeft voor u de pottenindeling op een rijtje gezet.
FEYENOORD: Sporting Lissabon (Por) Girondins Bordeaux (Fra) Hapoel Tel Aviv (Isr) Levante (Spa) Sparta Praag (Tsj)
PSV: FK Zeta (Mon) Dinamo Moskou (Rus) Slovan Liberec (Tsj) FC Luzern (Zwi) FK Ekranas (Lit) Rapid Wien (Oos)
AZ Alkmaar: FC Vaslui (Roe) Atromitos (Gri) FC Anzhi (Rus) Tromso IL (Noo) Neftci (Azb)
sc Heerenveen: Debreceni VSC (Hon) Maritimo Funchal (Por) Hearts (Sch) Molde FK (Noo) HJK Helsinki (Fin)
FC Twente: Bursaspor (Tur) AIK Solna (Zwe) Lokeren (Bel) Legia Warschau (Pol) ND Mura (Slo)
http://www.soccernews.nl/news/164677/Pottenindeling_EL:_Feyenoord_ontwijkt_Internazionale_en_Liverpool,_AZ_kan_Anzhi_treffen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 08:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Liever kampioen. Laat die andere clubs maar schitteren in de EL.. We hebben zojuist de joden 10 miljoen rijker gemaakt en het word tijd dat een andere club dat bij Feyenoord doet.Liefst die Joden. Eens liever kampioen, alle,pijlen daar op richten..!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Had Feyenoord van Kiev gewonnen dan zouden we tegen BMG spelen. Zouden mooie wedstrijden zijn en die hadden we wel gewonnen. Helaas, nu dus maar concentreren op EL.
Ik denk dat we gaan loten tegen Sparta Praag. PSV krijgt FK Ekranas AZ komt tegen FC Vaslui. Heerenveen loot HJK Helsinki. Fc Twente moet tegen Legia Warschau. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tik tok tik tok tik tok tik tok.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eredivisie live staat aan.. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
geen verkeerde indeling voor elke Nederlandse ploeg kan het mooi uitpakken
laat het sowieso voor ons een keer meezitten |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
quote: leuk he PEC Zwolle tv lol |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe..moet er op tijd bij zijn toch.. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
ja staat bij mij ook al een tijdje aan idd ..mag niet gemist worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Diegene metde afstandsbediening in de hand is de baas in huis..d:-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben benieuwd.. Geen Sporting en Bordeaux alstublieft! |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
wie hopen jullie dat we gaan loten |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
ik denk dat Levante het gaat worden ..of is dat mijn hoop die weer eens spreekt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2012 door twitch -- |
|
|
|
|
diesel
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
There we go! Duimen op een leuke ploeg als tegenstander! |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
quote: net even de market value van de teams vergeleken .. Feyenoord is meer waard dan Levante |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan iemand die vent van het podium afslaan aub.. |
|
|
|