|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2012 - 22:32 schreef van geil het volgende:CLASIE...... deze jongen kan in een klap voor n positief saldo zorgen.... nogmaals verlengen,,,,,,,,,!!!!!kan t feyenoordtransferrecord verbreken!!!!! Daar ben ik van overtuigt.. Zou geweldig zijn als hij bijtekend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Moet men maar duidelijk maken over welke Mulder men het heeft .... inderdaad jammer dit , die onduidelijkheid. Onduidelijkheid..??? Er is maar een Mulder..!!!! En als we hetnover de fopneus hebben weet toch ook iedereen dat jij daarmee bedoeld word, dus ik snap jouw klagen niet zo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens, Clasie verlengen..!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, hij is wel klein he. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, dat is een goeie .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bij jouw is alles klein Stylzz..!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
BMI geselecteerd voor oranje. V Gaal zei dat hij na dinsdag niet om hem heen kan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wou er geen topic voor aanmaken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nou wat moet je dan met mathijssen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je die vraag stelt betekent dat dan dat je het antwoord daar ook op hebt? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die is ook geselecteerd !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Is geweldig voor de ontwikkeling van de Vrij, Indi, Nelom, Kongolo, Janmaat, Ramsteijn en alle andere jonge aanstormende talenten voor onze verdediging. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En is daarnaast op dit moment ook voetballend gewoon een versterking. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: duh, maar feyenoord bedoel ik: laat BMI lekker ballen in de verdediging, hij deed het uitstekend! Mathijssen staat zijn ontwikkeling alleen maar in de weg |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 12:37 schreef moa het volgende:[..] Is geweldig voor de ontwikkeling van de Vrij, Indi, Nelom, Kongolo, Janmaat, Ramsteijn en alle andere jonge aanstormende talenten voor onze verdediging. wat dat ze niet spelen als hij komt? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik voel weinig behoefte om dit uit te gaan leggen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: je begrijpt vast wat ik bedoel, ja ervaring in de groep is belangrijk maar de kans bestaat dat Indi daardoor niet naast de vrij komt te spelen..dat zou ik jammer vinden |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ron Beton!!! Gaat ons kampioen maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 14:19 schreef craven het volgende:[..] je begrijpt vast wat ik bedoel, ja ervaring in de groep is belangrijk maar de kans bestaat dat Indi daardoor niet naast de vrij komt te spelen..dat zou ik jammer vinden Op links, kan hij ook heel goed worden. Is lastig, maar ik denk dat dit een goede zet is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben eruit. Janmaat de Vrij Indy en Nelom gaan het maken dit seizoen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Joris moet het worden ..... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja je weet nooit hoe het uitpakt, ik vond het dinsdag achter wel goed staan met die 2. En mathijssen 3 jaar is best veel geld... |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van Gaal denkt daar anders over Indy///held!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kun je ook verlengen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
De Vrij, BMI en Janmaat, die laatste alleen al vanwege zijn achternaam ;) Hoop dat Joris de kar trekt, en ik denk dat Lexie een paar wedstrijdjes nodig heeft, toch anders als een club als ado natuurlijk, wij zijn zeker 3 maten groter!! En Koeman natuurlijk, maar die heeft laten zien dat hij er weer staat. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Langetermijnvisie, en niet zoals Bertje op oud geld teren. Want laten we wel wezen, over 3 jaar is BMI nog groter qua bouw dan van Gobbel, en die was groot. En Joris zit niet meer in de lente van z'n carriere, over vier jaar heb je daar niets meer aan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weer vol aan de troll Albert? |
|
|
|