BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BeNeLiga

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennie
 dennie - donderdag 09 augustus 2012 - 16:16   quote  deeplink  
Zag hier toevallig net een stukje over staan. Ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken. Een Beneliga is zowel commercieel als sportief een verbetering voor de grote clubs. Clubs als Club Brugge, Anderlecht, PSV, ajax, Feyenoord, Standaard, RC genk, Twente en AZ allemaal in 1 competitie. Europees worden we ook gelijk een heel stuk sterker. Mij lijkt het wel wat. Hoe staan jullie hier tegenover?

-
-
-
-

"Volgens Standard-topman Roland Duchâtelet is het een goede zaak dat de mediagroep Fox de televisierechten van de Nederlandse Eredivisie heeft gekocht. Deze overeenkomst raakte woensdag in Hilversum bekend. Fox, eigendom van de Australische mediamagnaat Rupert Murdoch, betaalde één miljard euro voor de uitzendrechten van het Nederlandse voetbal de komende twaalf jaar.

Duchâtelet meent dat dit een goede zaak is met het oog op het oprichten van een BeNeLiga in het mannenvoetbal. Bij de vrouwen bestaat deze competitie reeds sinds dit seizoen. "Murdoch en zijn mensen zijn voorstander voor een uitbreiding met de Belgische competitie", aldus de voorzitter van de Rouches in Het Laatste Nieuws.

Langs de andere kant beseft Duchâtelet dat de Nederlandse clubs nu nog sterker aan de onderhandelingstafel zullen staan. Wanneer je weet dat zij diegene zijn die een BeNeLiga niet zien zitten, is de conclusie snel gemaakt: een dergelijke competitie lijkt nog niet in de maak."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/164617/Standard-voorzitter_ziet_door_Fox_hoop_voor_BeNeliga#ixzz233ga7NxN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2012 door dennie --
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Geen slecht idee moet ik eerlijk zeggen.
JanM
 JanM - donderdag 09 augustus 2012 - 16:49   quote  deeplink  
De tijd gaat het leren!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Zou een geweldig idee zijn. Liever tegen anderlecht, standard luik, club brugge, genk, kv mechelen dan tegen een pec zwolle, vvv venlo, willem 2, rkc. Dat zijn tegenstanders die Feyenoord sterker maken , die belgen wel ......
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 09 augustus 2012 - 16:55   quote  deeplink  
BAH!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 16:55 schreef johan mansveld het volgende:
BAH!
Ben je soms een haagse hopje??
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 09 augustus 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 16:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ben je soms een haagse hopje??
Ik ben fan van de eredivisie en zou het vreselijk vinden om tegen belgen te spelen! Ik ben voorstander van het plan om heel belgie af te schaffen. Deel naar ons en deel naar Frankrijk en vanuit daar een nieuwe competitie starten. Maar absoluut geen belgen in onze competitie!
finsend
 finsend - donderdag 09 augustus 2012 - 17:05   quote  deeplink  
Eredivisie heeft zn eigen charmes, houden zo
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 09 augustus 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:02 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Ik ben fan van de eredivisie en zou het vreselijk vinden om tegen belgen te spelen! Ik ben voorstander van het plan om heel belgie af te schaffen. Deel naar ons en deel naar Frankrijk en vanuit daar een nieuwe competitie starten. Maar absoluut geen belgen in onze competitie!
Terug naar t Rijk der Nederlanden.
Maar ik vind allebei ze plus en minpunten hebben
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 09 augustus 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Liever vandaag dan morgen, kom op, wat hebben Zwolle en VVV nou te zoeken in een competitie als deze, dit hoort een hoog niveau te hebben, maar zo wordt Feyenoord ook niet beter.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:02 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Ik ben fan van de eredivisie en zou het vreselijk vinden om tegen belgen te spelen! Ik ben voorstander van het plan om heel belgie af te schaffen. Deel naar ons en deel naar Frankrijk en vanuit daar een nieuwe competitie starten. Maar absoluut geen belgen in onze competitie!
Dan ben je helemaal geen supporter van welke belg dan ook die in de eredivisie speelt of vroeger erin gespeeld heeft? Nazi trekjes .....
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:12 schreef ViezeFurr het volgende:
Liever vandaag dan morgen, kom op, wat hebben Zwolle en VVV nou te zoeken in een competitie als deze, dit hoort een hoog niveau te hebben, maar zo wordt Feyenoord ook niet beter.
Ja helaas heb je weer van die ' bekrompen ' supporters .... die er niks van willen weten.
Maar wat mij betreft ook nog liever vandaag dan morgen
JanM
 JanM - donderdag 09 augustus 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je helemaal geen supporter van welke belg dan ook die in de eredivisie speelt of vroeger erin gespeeld heeft? Nazi trekjes .....
Nare uitspraak!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Nare uitspraak!
Je zegt zelf toch dat je niks met belgen te maken wil hebben!!
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 09 augustus 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je helemaal geen supporter van welke belg dan ook die in de eredivisie speelt of vroeger erin gespeeld heeft? Nazi trekjes .....
Wist niet dat de nazi's specifiek iets tegen onze zuiderburen hadden/hebben?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Nare uitspraak!
Excuses, verkeerde persoon !!
Tjabba
 Tjabba - donderdag 09 augustus 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Gewoon in Nederland blijven .
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:24 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Wist niet dat de nazi's specifiek iets tegen onze zuiderburen hadden/hebben?
Jij zegt toch dat je niks met belgen te maken wil hebben ..... dat zijn voor mij nazi trekjes!
JanM
 JanM - donderdag 09 augustus 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je zegt zelf toch dat je niks met belgen te maken wil hebben!!
Kijk nog ff naar de naam op wie je reageerde! Ik vind het volstrekt overbodig om je mening met een dergelijke term kracht bij te zetten. Vandaar mijn post.

Persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als er een sterkere competitie zou komen met de beste teams van verschillende landen. Mag wat mij betreft zelfs een Europese competitie worden!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:26 schreef Tjabba het volgende:
Gewoon in Nederland blijven .
Hoezo? Hier hebben we het altijd over die 'duitsers' (Fc Twente en Heracles Almelo) en over die 'belgen' ( PSV, NAC, RKC )

Dan kunnen we er beter een Be-Ne-Du competitie van maken en de zwakke broeders in Nederland overboord gooien ......
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Kijk nog ff naar de naam op wie je reageerde! Ik vind het volstrekt overbodig om je mening met een dergelijke term kracht bij te zetten. Vandaar mijn post.

Persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als er een sterkere competitie zou komen met de beste teams van verschillende landen. Mag wat mij betreft zelfs een Europese competitie worden!
Ik mijn excuses al aangeboden als je verder kijk dan je neus lang is!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Kijk nog ff naar de naam op wie je reageerde! Ik vind het volstrekt overbodig om je mening met een dergelijke term kracht bij te zetten. Vandaar mijn post.

Persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als er een sterkere competitie zou komen met de beste teams van verschillende landen. Mag wat mij betreft zelfs een Europese competitie worden!
wat mij betreft ook: een europese competitie!
Tjabba
 Tjabba - donderdag 09 augustus 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoezo? Hier hebben we het altijd over die 'duitsers' (Fc Twente en Heracles Almelo) en over die 'belgen' ( PSV, NAC, RKC )

Dan kunnen we er beter een Be-Ne-Du competitie van maken en de zwakke broeders in Nederland overboord gooien ......
Heb je die beroerde stadionnetjes wel is gezien in belgie?
Daar schaamt een Nederlandse hoofdklasse amateur zich nog voor.
Dus qua voetbal is het misschien iets beter maar qua accomodaties is het dramatisch.
van geil
 van geil - donderdag 09 augustus 2012 - 18:26   quote  deeplink  
slecht plan,,,,en slecht voor de nederlandse voetballers...

je vermoord hiermee vele nederlandse clubs,,en dus spelers......
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:38 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Heb je die beroerde stadionnetjes wel is gezien in belgie?
Daar schaamt een Nederlandse hoofdklasse amateur zich nog voor.
Dus qua voetbal is het misschien iets beter maar qua accomodaties is het dramatisch.
Ben je wel eens bij Anderlecht, Standard Luik en Club Brugge geweest? Is niks mis mee
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 19:09   quote  deeplink  
Wordt op die manier voor supporters ook lastiger een uitwedstrijd te bezoeken. Supporters van Groningen die een wedstrijdje tegen bijvoorbeeld Charleroi, of Zulte Waregem willen bezoeken, zijn ruim 4 uur onderweg. Leuk joh, zo'n competitie.
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:09 schreef Bosifyable het volgende:
Wordt op die manier voor supporters ook lastiger een uitwedstrijd te bezoeken. Supporters van Groningen die een wedstrijdje tegen bijvoorbeeld Charleroi, of Zulte Waregem willen bezoeken, zijn ruim 4 uur onderweg. Leuk joh, zo'n competitie.
Wat dacht je dan van bijvoorbeeld de amerikaanse competitie als LA galaxy tegen NY RB speelt?!?!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 augustus 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:27 schreef Omekees het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van bijvoorbeeld de amerikaanse competitie als LA galaxy tegen NY RB speelt?!?!
Daar zitten dan nauwelijks uit supporters.
Sterker nog, daar zitten sowieso nauwelijks supporters.
010-78
 010-78 - donderdag 09 augustus 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Ik denk dat er in de toekomst 2 opties zijn om het niveau een beetje op peil te houden/krijgen;
-een BeNeLiga met 10 NL clubs en 6 Be clubs.
-Lozen van clubs als VVV, RKC, PEC, enz. Dus verder met 10 of 12 clubs en dan 4x tegen elkaar spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:09 schreef Bosifyable het volgende:
Wordt op die manier voor supporters ook lastiger een uitwedstrijd te bezoeken. Supporters van Groningen die een wedstrijdje tegen bijvoorbeeld Charleroi, of Zulte Waregem willen bezoeken, zijn ruim 4 uur onderweg. Leuk joh, zo'n competitie.
Moet je mee naar een uitwedstrijd dan?
JanM
 JanM - donderdag 09 augustus 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik mijn excuses al aangeboden als je verder kijk dan je neus lang is!
Excuses waren voor reactie op andere poster, niet voor die nare uitspraak!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:27 schreef Omekees het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van bijvoorbeeld de amerikaanse competitie als LA galaxy tegen NY RB speelt?!?!
Zie post Stylzz.
010-78
 010-78 - donderdag 09 augustus 2012 - 19:48   quote  deeplink  
En over die afstanden voor uitduels, rara hoe gaat dat in pakweg Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Engeland en dan heb ik het nog niet over Rusland.
Allemaal ietsje groter dan Nl en België samen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet je mee naar een uitwedstrijd dan?
Ah, jij woont tegenwoordig in de buurt. Mag ik met je mee in je Jaguar dan? Begin ik daar alvast met aanstekers gooien ;)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:48 schreef 010-78 het volgende:
En over die afstanden voor uitduels, rara hoe gaat dat in pakweg Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Engeland en dan heb ik het nog niet over Rusland.
Allemaal ietsje groter dan Nl en België samen.
Daar zie je dan ook amper uitsupporters. En in grotere landen kijken mensen er niet naar om om een stuk te rijden. Amerikanen vinden het heel normaal als je 6 uur verderop woont. Rijden ze ff op en neer joh. Wij vinden het al te ver om (bijvoorbeeld) via Marktplaats iets op te gaan halen bij de aanbieder die 2 uur verder woont.

Edit: maar oké, stel, jij woont aan de Eemshaven, en moet naar Charleroi. Dat is 4,5 uur rijden. Twee keer, dus 9 uur in de auto. En dat doe je voor anderhalf uur voetbal?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2012 door Bosifyable --
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daar zitten dan nauwelijks uit supporters.
Sterker nog, daar zitten sowieso nauwelijks supporters.
Wat dacht je dan van american football en honkbal? die stadions zitten wel vol...
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:50 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Daar zie je dan ook amper uitsupporters. En in grotere landen kijken mensen er niet naar om om een stuk te rijden. Amerikanen vinden het heel normaal als je 6 uur verderop woont. Rijden ze ff op en neer joh. Wij vinden het al te ver om (bijvoorbeeld) via Marktplaats iets op te gaan halen bij de aanbieder die 2 uur verder woont.
Daar heb je gelijk in!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:51 schreef Omekees het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van american football en honkbal? die stadions zitten wel vol...
Met thuissupporters vooral.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:49 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ah, jij woont tegenwoordig in de buurt. Mag ik met je mee in je Jaguar dan? Begin ik daar alvast met aanstekers gooien ;)
Bah , gooien met aanstekers !!
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 19:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Met thuissupporters vooral.
ja!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bah , gooien met aanstekers !!
Hé! Wel dure, geen goedkope zooi van de Action of de Xenos hè.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:45 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Hé! Wel dure, geen goedkope zooi van de Action of de Xenos hè.
Moet ik mijn aansteker uit mijn Jaguar gaan halen! Je weet niet wat die kost zeker ...
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moet ik mijn aansteker uit mijn Jaguar gaan halen! Je weet niet wat die kost zeker ...
Like I care. Zolang er een vlammetje uit komt, vind ik het goed. Mogen er plofjes gerookt worden in de Jag? Je mag wel meeroken hoor.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 augustus 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:52 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Like I care. Zolang er een vlammetje uit komt, vind ik het goed. Mogen er plofjes gerookt worden in de Jag? Je mag wel meeroken hoor.
Hey, welke wedstrijd gaan we? ;)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hey, welke wedstrijd gaan we? ;)
Ah, meerdere mensen, altijd leuk :') Shotgun..!
tomson
 tomson - donderdag 09 augustus 2012 - 21:56   quote  deeplink  
pofpof
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 augustus 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 17:02 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Ik ben fan van de eredivisie en zou het vreselijk vinden om tegen belgen te spelen! Ik ben voorstander van het plan om heel belgie af te schaffen. Deel naar ons en deel naar Frankrijk en vanuit daar een nieuwe competitie starten. Maar absoluut geen belgen in onze competitie!
Alles naar Frankrijk aub, of niet alleen de Hedwigespolder onder laten lopen maar een flink stuk meer dus..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 augustus 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hey, welke wedstrijd gaan we? ;)
Ghehe word er nog 1 wakker..d:-))
moa
 moa - donderdag 09 augustus 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 16:16 schreef dennie het volgende:
Zag hier toevallig net een stukje over staan. Ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken. Een Beneliga is zowel commercieel als sportief een verbetering voor de grote clubs. Clubs als Club Brugge, Anderlecht, PSV, ajax, Feyenoord, Standaard, RC genk, Twente en AZ allemaal in 1 competitie. Europees worden we ook gelijk een heel stuk sterker. Mij lijkt het wel wat. Hoe staan jullie hier tegenover?

-
-
-
-

"Volgens Standard-topman Roland Duchâtelet is het een goede zaak dat de mediagroep Fox de televisierechten van de Nederlandse Eredivisie heeft gekocht. Deze overeenkomst raakte woensdag in Hilversum bekend. Fox, eigendom van de Australische mediamagnaat Rupert Murdoch, betaalde één miljard euro voor de uitzendrechten van het Nederlandse voetbal de komende twaalf jaar.

Duchâtelet meent dat dit een goede zaak is met het oog op het oprichten van een BeNeLiga in het mannenvoetbal. Bij de vrouwen bestaat deze competitie reeds sinds dit seizoen. "Murdoch en zijn mensen zijn voorstander voor een uitbreiding met de Belgische competitie", aldus de voorzitter van de Rouches in Het Laatste Nieuws.

Langs de andere kant beseft Duchâtelet dat de Nederlandse clubs nu nog sterker aan de onderhandelingstafel zullen staan. Wanneer je weet dat zij diegene zijn die een BeNeLiga niet zien zitten, is de conclusie snel gemaakt: een dergelijke competitie lijkt nog niet in de maak."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/164617/Standard-voorzitter_ziet_door_Fox_hoop_voor_BeNeliga#ixzz233ga7NxN
In een dergelijke competitie hadden we het afgelopen jaar eerste divisie gespeeld.
de flh
 de flh - vrijdag 10 augustus 2012 - 02:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 23:53 schreef moa het volgende:

[..]

In een dergelijke competitie hadden we het afgelopen jaar eerste divisie gespeeld.
Ga ff uit van je kracht. Ook in zo'n competitie hadden we het nog kunnen redden.

Zowiezo doen. Wordt gek van die kleine kutwedstrijden. Anders moet je idd net als in Schotland 4x tegen elkaar spelen. Best zielig.

Nederland en Belgie waren vroeger één land. Een mooie pot voetbal moet dan ook wel lukken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2012 door de flh --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BeNeLiga









0.0085339