BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 24 februari 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 17:59 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Inderdaad. Lens wilde zijn shirt hebben, maar kwam wat moeilijk uit zijn woorden.
Haha Scherrup :)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 februari 2013 - 18:11   quote  deeplink  
Hahahahaha!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 24 februari 2013 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 17:54 schreef Stylzz het volgende:
De bode vandaag.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 24 februari 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 17:59 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

Inderdaad. Lens wilde zijn shirt hebben, maar kwam wat moeilijk uit zijn woorden.
hehehe ;)
van geil
 van geil - zondag 24 februari 2013 - 20:20   quote  deeplink  
up.
JanM
 JanM - zondag 24 februari 2013 - 20:25   quote  deeplink  
MOTM! Mathijsen///HELD!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 24 februari 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 20:20 schreef van geil het volgende:
up.
Ja man, er werd al 20 minuten niet op gereageerd.
van geil
 van geil - zondag 24 februari 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 20:28 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ja man, er werd al 20 minuten niet op gereageerd.
wat!?

up.
ar
 ar - zondag 24 februari 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Prima gespeeld.
MMM
 MMM - zondag 24 februari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
Goede pot Joris.

Was geen elleboog, verwacht geen schorsing ondanks de knjb een onderzoek wilt starten.
JanM
 JanM - maandag 25 februari 2013 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:45 schreef MMM het volgende:
Goede pot Joris.

Was geen elleboog, verwacht geen schorsing ondanks de knjb een onderzoek wilt starten.
Eens, maar ben alleen een beetje bang dat ze dit opstootje als voorbeeld willen stellen. Zou me helemaal niets verbazen als er 4, 5, 6 spelers geschorst gaan worden, waaronder Mathijsen, Immers en Verhoek. Ik hoop dat ik het fout heb!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 februari 2013 - 10:01   quote  deeplink  
http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/8487/spelers-riskeren-straffen-van-knvb.html
JanM
 JanM - maandag 25 februari 2013 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Leuke woordspeling van Immers:

Lex Immers heeft geen spijt van zijn aandeel in het opstootje: "Wij zullen het niet groter maken dan het is. Maar het zegt wel iets over de hechtheid van dit Feyenoord-elftal. Eén ding is voor mij duidelijk: je moet altijd achter je teamgenoten staan. Wij hebben met 2-1 gewonnen en zijn de grote winnaar. Dat is het enige gevecht dat beslist is", vervolgde Immers. "Klaar. We zijn immers mannen."
van geil
 van geil - maandag 25 februari 2013 - 15:51   quote  deeplink  
niet in het elftal van de week bij het ad.

???
wel janmaat en boetius.
Pelle speler van de week.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2013 door van geil --
Wim2
 Wim2 - maandag 25 februari 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Bij vi staat hij er hopelijk wel in.
van geil
 van geil - maandag 25 februari 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 16:04 schreef Wim2 het volgende:
Bij vi staat hij er hopelijk wel in.
ook niet,vreemd.
volgens mij nergens.
JanM
 JanM - maandag 25 februari 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 21:12 schreef van geil het volgende:

[..]

ook niet,vreemd.
volgens mij nergens.
Dan is hij wat mij betreft genoeg gestraft voor gisteren en volstaat een (lange!) schorsing van die Lens ;-)
MMM
 MMM - dinsdag 26 februari 2013 - 08:58   quote  deeplink  
Kuipers vond het 'opvangen' van Lens niks dus verwacht geen schorsing..
kuipje
 kuipje - dinsdag 26 februari 2013 - 09:27   quote  deeplink  
ik vind het wel netjes van lens dat hij zegt dat Immers en Verhoek de boel alleen probeerden te sussen, zeker wat verhoek deed zag er niet netjes uit..

Hij is in ieder geval geen matennaaier
JanM
 JanM - dinsdag 26 februari 2013 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 09:27 schreef kuipje het volgende:
ik vind het wel netjes van lens dat hij zegt dat Immers en Verhoek de boel alleen probeerden te sussen, zeker wat verhoek deed zag er niet netjes uit..

Hij is in ieder geval geen matennaaier
Kun je van neusje Babel niet zeggen: die moet zonodig weer iets hierover twitteren.

Ryan Babel nam maandagavond de tijd om zich uit te laten over het incident dat zondag na afloop van de wedstrijd tussen Feyenoord en PiSVee (2-1) plaatsvond in de catacombe van De Kuip. In het stadion van de Rotterdammers ontstond een gevecht tussen Jeremain Lens en Joris Mathijsen, waarna tumult ontstond.

Volgens Babel heeft Wesley Verhoek een groot aandeel in wat er zondag tijdens de catacomberel gebeurde. "Het lijkt met duidelijk dat Verhoek het heeft laten opborrelen", liet Babel weten op zijn officiële Twitter-pagina.

De aanvaller van 020 is daarnaast van mening dat wat zondag na de wedstrijd tussen Feyenoord en PiSVee is gebeurd, eigenlijk niet had mogen gebeuren. "Zoiets mag sowieso nooit gebeuren", zo besloot de speler van 020.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/188070/Babel:_Het_lijkt_me_duidelijk_dat_Verhoek_het_heeft_laten_opborrelen#ixzz2Lziahuzf


Waar bemoeit die klootzak zich mee ???
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 februari 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 09:27 schreef kuipje het volgende:
ik vind het wel netjes van lens dat hij zegt dat Immers en Verhoek de boel alleen probeerden te sussen, zeker wat verhoek deed zag er niet netjes uit..

Hij is in ieder geval geen matennaaier
Die haalde hem gewoon netjes weg, nadat Lens ging tegenstribbelen, pakte hij hem iets harder beet. Niets aan de hand.
eko-sporter
 eko-sporter - dinsdag 26 februari 2013 - 10:30   quote  deeplink  
quote:


Volgens Babel heeft Wesley Verhoek een groot aandeel in wat er zondag tijdens de catacomberel gebeurde. "Het lijkt met duidelijk dat Verhoek het heeft laten opborrelen", liet Babel weten op zijn officiële Twitter-pagina.

De toren van Babel.
JanM
 JanM - dinsdag 26 februari 2013 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 10:30 schreef eko-sporter het volgende:

[..]

De toren van Babel.
Dat 'ie om mag vallen dan, de L*L
Wim2
 Wim2 - dinsdag 26 februari 2013 - 12:18   quote  deeplink  
Ik heb mijn mening over deze Mathijsen bijgesteld.

Ik heb gehoord dat hij gister een dijk van een wedstrijd speelde. En ook prachtig om de vreugde te zijn bij hem wanneer Pellè gescoord heeft.
JanM
 JanM - dinsdag 26 februari 2013 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 12:18 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb mijn mening over deze Mathijsen bijgesteld.

Ik heb gehoord dat hij gister een dijk van een wedstrijd speelde. En ook prachtig om de vreugde te zijn bij hem wanneer Pellè gescoord heeft.
Je spelt zijn naam zomaar goed joh! Nu moet alleen de topictitel nog even aangepast worden:

Het officiële Joris Mathijsen///HELD! topic!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 26 februari 2013 - 17:32   quote  deeplink  
Lens dus drie wedstrijden? Vind ik zwaar. Ze hadden hem gewoon de rest van het seizoen voorwaardelijk moeten geven, meer niet. Dan heeft de knjb zijn signaal afgegeven. Dan moeten ze er wel bij zeggen dat eenieder die nu nog in de fout gaat wel vijf wedstrijden minimaal aan de broek krijgt, plus dat ze Babel direct voor de rest van het seizoen schorsen.... Wat een kloothommel!
van geil
 van geil - dinsdag 26 februari 2013 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 17:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Lens dus drie wedstrijden? Vind ik zwaar. Ze hadden hem gewoon de rest van het seizoen voorwaardelijk moeten geven, meer niet. Dan heeft de knjb zijn signaal afgegeven. Dan moeten ze er wel bij zeggen dat eenieder die nu nog in de fout gaat wel vijf wedstrijden minimaal aan de broek krijgt, plus dat ze Babel direct voor de rest van het seizoen schorsen.... Wat een kloothommel!
nou..ik vind dat hij in zn handjes mag klappen.
maar gelukkig valt t allemaal mee voor ons.

Nogmaals in t amateurvoetbal krijg je voor zoiets gewoon 8 wedstrijden.
dus t valt me echt mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 februari 2013 - 18:59   quote  deeplink  
ik vond het niks..
Wat is er nou helemaal gebeurd ? Niks is mijn mening..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 26 februari 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 18:59 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik vond het niks..
Wat is er nou helemaal gebeurd ? Niks is mijn mening..
Niks! Gewoon een opstootje, niks aan de hand!

Wordt weer van een mug een ollie gemaakt!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 februari 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 19:28 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Niks! Gewoon een opstootje, niks aan de hand!

Wordt weer van een mug een ollie gemaakt!
Eens, meerderheid probeerde juist excessen te voorkomen. Beetje duwen, beetje trekken, meer niet.
Media had weer ff blad/tv-vultijd. Opklopperij.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 27 februari 2013 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 februari 2013 - 17:48 schreef van geil het volgende:

[..]

nou..ik vind dat hij in zn handjes mag klappen.
maar gelukkig valt t allemaal mee voor ons.

Nogmaals in t amateurvoetbal krijg je voor zoiets gewoon 8 wedstrijden.
dus t valt me echt mee.
Nou, dat had hij ook wel gekregen als hij was gaan meppen. Dat is hier nog net niet het geval... Vind ik wel een verschilletje, iemand bij het shirtje pakken, waarna iedereen bovenop elkaar springt of gaan meppen...
JanM
 JanM - woensdag 27 februari 2013 - 10:22   quote  deeplink  
Lens dus 1 + 3 wedstrijden geschorst! Of zou hij nog in beroep (durven) gaan ;-P ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 februari 2013 - 10:33   quote  deeplink  
PSV is akkoord gegaan.
tomson
 tomson - woensdag 27 februari 2013 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 10:33 schreef Stylzz het volgende:
PSV is akkoord gegaan.
Ik denk dat ze best wel opgelucht waren met dit schikkingsvoorstel.
Milo
 Milo - woensdag 27 februari 2013 - 10:43   quote  deeplink  
Ja die worden geen kampioen de shit is aan daar! Het gaat nu tussen ons en de joden, ik hoop dat die moffen winnen in Enschede!!
Na zondag is er iets los gekomen bij onze jongens! Dit gevoel heb ik 15 jaar niet gehad, WIJ worden KAMPIOEN!!
En Joris is los hoe hij zijn eigen rol weer in mocht vullen deed hij fantastisch!
Ik ben zeer positief. Ik had Ruben vd week nog gesproken de jongens zijn er overtuigd van dat ze kampioen gaan worden......
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 februari 2013 - 10:49   quote  deeplink  
Ik ga het niet roepen, is de teleurstelling weer zo groot.
Milo
 Milo - woensdag 27 februari 2013 - 10:57   quote  deeplink  
Gewoon doen stylzz gewoon doen!!!!!!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 27 februari 2013 - 21:48   quote  deeplink  
Zal mooi zijn maar geloof niet dat we kampioen worden
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 februari 2013 - 10:05   quote  deeplink  
En dát is juist het verschil met vorig jaar. Toen waren we niet van de gedachte af te brengen dat we het zouden flikken. We zaten in een soort roes, waar we nu maar niet in komen omdat het geloof er niet is... Calimero dus... Als wij weten dat we de beste zijn, gaat het gebeuren, maar helaas kun je geen knop omdraaien. Ik ben ervan overtuigd dat we kampioen worden naarmate we langer in de strijd blijven, want dan gaat het geloof erin groeien.... Zet de zegekar maar klaar!

Zo mis ik het scanderen van KAMPIOENEN, KAMPIOENEN... teken aan de wand hè...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 februari 2013 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 10:43 schreef Milo het volgende:
Ja die worden geen kampioen de shit is aan daar! Het gaat nu tussen ons en de joden, ik hoop dat die moffen winnen in Enschede!!
Na zondag is er iets los gekomen bij onze jongens! Dit gevoel heb ik 15 jaar niet gehad, WIJ worden KAMPIOEN!!
En Joris is los hoe hij zijn eigen rol weer in mocht vullen deed hij fantastisch!
Ik ben zeer positief. Ik had Ruben vd week nog gesproken de jongens zijn er overtuigd van dat ze kampioen gaan worden......
Ik kreeg dat gevoel toen we van AZ wonnen, wat een weekje later enorm bekoeld was. Misschien dat er nu wat ontstaat nu Mathijssen los is.... De meesten waren critisch over hem (negatief dus), maar het lijkt alsof hij afgelopen zondag eindelijk iedereen overtuigd heeft dat we toch wel heel erg blij met hem zijn.... Is hij die befaamde leider die elk elftal nodig heeft? Ik denk het wel!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 28 februari 2013 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 10:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
En dát is juist het verschil met vorig jaar. Toen waren we niet van de gedachte af te brengen dat we het zouden flikken. We zaten in een soort roes, waar we nu maar niet in komen omdat het geloof er niet is... Calimero dus... Als wij weten dat we de beste zijn, gaat het gebeuren, maar helaas kun je geen knop omdraaien. Ik ben ervan overtuigd dat we kampioen worden naarmate we langer in de strijd blijven, want dan gaat het geloof erin groeien.... Zet de zegekar maar klaar!

Zo mis ik het scanderen van KAMPIOENEN, KAMPIOENEN... teken aan de wand hè...
Als we de komende 3 wedstrijden winnen, zal er tegen Utrecht vast wel iets vanaf de tribune geroepen worden. Komt goed..!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 februari 2013 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 10:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Als we de komende 3 wedstrijden winnen, zal er tegen Utrecht vast wel iets vanaf de tribune geroepen worden. Komt goed..!
Nee tegen NEC er gelijk in kegelen ...Vooral Platje en Koolwijk stil krijgen..
Mathijsen heeft vanaf AZ laten zien hoe dat moet...Elke speelminuut elke seconde vanaf nu is
een finale...knallen moeten ze!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 28 februari 2013 - 10:33   quote  deeplink  
Dat sowieso, maar ik doelde op de laatste opmerking van Arie, dat er geen 'KAMPIOENUH!' van de tribune werd geroepen. Snap ik best, ene week is het helemaal geweldig, andere week verlies je van een laagvlieger. Dus wanneer we thuis tegen Utrecht spelen, met 6 punten meer op de ranglijst, dan zullen er vast wel supporters zijn die 'KAMPIOENUH' inzetten.

En anders doe ik het :P
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 februari 2013 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 10:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
En dát is juist het verschil met vorig jaar. Toen waren we niet van de gedachte af te brengen dat we het zouden flikken. We zaten in een soort roes, waar we nu maar niet in komen omdat het geloof er niet is... Calimero dus... Als wij weten dat we de beste zijn, gaat het gebeuren, maar helaas kun je geen knop omdraaien. Ik ben ervan overtuigd dat we kampioen worden naarmate we langer in de strijd blijven, want dan gaat het geloof erin groeien.... Zet de zegekar maar klaar!

Zo mis ik het scanderen van KAMPIOENEN, KAMPIOENEN... teken aan de wand hè...
ik geloofde er vorig jaar ook niet in.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 28 februari 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Nee, maar toen was een tweede plek op voorhand ondenkbaar, maar omdat we wat onoverwinnelijks hadden, haalden we dat... Er zat overtuiging in en nu lijkt het, vooral vanaf de tribune, dat die overtuiging er dus niet is.... Wellicht dat het geloof in de Coolsingel zal toenemen naarmate we langer in de strijd blijven. En dat ik (nog) geen KAMPIOENEN, KAMPIOENEN hoorde, had ik eigenlijk wel verwacht, vooral omdat we wonnen van een directe concurrent. Hè, even laten merken dat wij kampioen worden en pisvee niet (spierballen tonen)....!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 februari 2013 - 12:31   quote  deeplink  
Volgens mij sloop dat er eerder in door overwinningen op de 'topclubs'
Dat is nu grotendeels achtergebleven. Kan alsnog gebeuren door nu een serie neer te zetten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 februari 2013 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 10:33 schreef Bosifyable het volgende:
Dat sowieso, maar ik doelde op de laatste opmerking van Arie, dat er geen 'KAMPIOENUH!' van de tribune werd geroepen. Snap ik best, ene week is het helemaal geweldig, andere week verlies je van een laagvlieger. Dus wanneer we thuis tegen Utrecht spelen, met 6 punten meer op de ranglijst, dan zullen er vast wel supporters zijn die 'KAMPIOENUH' inzetten.

En anders doe ik het :P
Je heb gelijk,het elftal moet het laten zien en wij steunen gewoon zoals normaal...
kampioenen scanderen kan pas als je het bent..
eko-sporter
 eko-sporter - donderdag 28 februari 2013 - 13:23   quote  deeplink  
Voor mij is Feyenoord titelkandidaat, maar geen titelfavoriet. Dat zeg ik ook uit respect voor dit jonge elftal. Ik vind het belangrijk om als supporter uit te stralen dat ik weet dat we met een jong elftal uit een financieel en sportief diep dal zijn gekomen. Ik gun dit elftal de kampioenschap maar ze hoeven geen kampioen te worden om mij als supporter tevreden te stellen. Als ze dit jaar bij de eerste vijf eindigen, het het moet nu wel heel gek lopen als dat niet bereikt wordt, dan ben ik blij.
kuipje
 kuipje - donderdag 28 februari 2013 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 13:23 schreef eko-sporter het volgende:
Voor mij is Feyenoord titelkandidaat, maar geen titelfavoriet. Dat zeg ik ook uit respect voor dit jonge elftal. Ik vind het belangrijk om als supporter uit te stralen dat ik weet dat we met een jong elftal uit een financieel en sportief diep dal zijn gekomen. Ik gun dit elftal de kampioenschap maar ze hoeven geen kampioen te worden om mij als supporter tevreden te stellen. Als ze dit jaar bij de eerste vijf eindigen, het het moet nu wel heel gek lopen als dat niet bereikt wordt, dan ben ik blij.
gelukkig
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 28 februari 2013 - 14:30   quote  deeplink  
het is te hopen dat joris het niveau tegen psv volhoud. was echt een beest zondag voor het eerst dat ik dat zag bij hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!









0.0120229