BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - dinsdag 05 maart 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 23:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Laat ik je dan vertellen dat het niet passend is, kap met die onzin Wim..
+1908 maar ben alleen bang dat het na die val op z'n achterhoofd helemaal niet meer doordringt ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 00:01 schreef JanM het volgende:

[..]

+1908 maar ben alleen bang dat het na die val op z'n achterhoofd helemaal niet meer doordringt ...
Dan moeten we hem maar aanmelden voor een gesloten inrichting..
Els
 Els - dinsdag 05 maart 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 00:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan moeten we hem maar aanmelden voor een gesloten inrichting..
Joh, laat hem. Hij is zo aardig geweest om mij een paar pb's te sturen. En dan blijkt hij zo ongelofelijk dom te zijn. Echt stuitend. En dan niet stuitend omdat hij onaardige of ongepaste opmerkingen maakt (al doet hij dat ook) maar echt omdat hij hele domme dingen beweert. Ik twijfel nog of ik het zielig vind, of alleen vervelend.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 00:09 schreef Els het volgende:

[..]

Joh, laat hem. Hij is zo aardig geweest om mij een paar pb's te sturen. En dan blijkt hij zo ongelofelijk dom te zijn. Echt stuitend. En dan niet stuitend omdat hij onaardige of ongepaste opmerkingen maakt (al doet hij dat ook) maar echt omdat hij hele domme dingen beweert. Ik twijfel nog of ik het zielig vind, of alleen vervelend.
Dan sturen we hem terug naar de kleuterschool..!!
Els
 Els - dinsdag 05 maart 2013 - 00:14   quote  deeplink  
Vervelend voor die kleuters.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 00:14 schreef Els het volgende:
Vervelend voor die kleuters.
Vuurpeloton dan??
Els
 Els - dinsdag 05 maart 2013 - 00:18   quote  deeplink  
Ik ben tegen geweld. In principe. En er zijn dagen dat ik dat jammer vind.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 00:21   quote  deeplink  
Ghehe..d:-))))
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 maart 2013 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 22:38 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Nogmaals..

Ik mag zelf weten of ik dit doe.. Ik vind het gewoon passend omdat ik het een waardeloze speler vind.
Dan ben jij wat mij betreft vanaf nu 020-fan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 maart 2013 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 22:38 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Nogmaals..

Ik mag zelf weten of ik dit doe.. Ik vind het gewoon passend omdat ik het een waardeloze speler vind.
het is gewoon sneu, maar dat past dan wel weer.
craven
 craven - dinsdag 05 maart 2013 - 11:19   quote  deeplink  
We kunnen Wim ook gewoon negeren, dan krijgt hij echt de aandacht die hij verdiend...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 maart 2013 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 07:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan ben jij wat mij betreft vanaf nu 020-fan.
Nou, daar ben je dan knap laat mee.... Ik denk zo ongeveer de laatste die dat beseft... op zijn pseudo (lijdensweg) na....
JanM
 JanM - dinsdag 05 maart 2013 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 14:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, daar ben je dan knap laat mee.... Ik denk zo ongeveer de laatste die dat beseft... op zijn pseudo (lijdensweg) na....
Haha en die lijdensweg heeft die trouwens al weer een ban ???
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 05 maart 2013 - 15:30   quote  deeplink  
Je hoort 'm niet meer hè... of komt dat omdat hij niets te mopperen heeft op moment? Hij wacht tot er een keer wat fout gaat en dan komt hij....
JanM
 JanM - dinsdag 05 maart 2013 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 15:30 schreef Arie.Klooster het volgende:
Je hoort 'm niet meer hè... of komt dat omdat hij niets te mopperen heeft op moment? Hij wacht tot er een keer wat fout gaat en dan komt hij....
Wat mij betreft blijft lijdensweg!
Wim2
 Wim2 - dinsdag 05 maart 2013 - 17:04   quote  deeplink  
De topic titel moet dan ook verandert worden want dat is ook met dubbel SS.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 05 maart 2013 - 18:20   quote  deeplink  
Goed punt, alleen wordt er in de titel (gelukkig) niet de nadruk op gelegd. En volgens mij is Chico geen frequente bezoeker, dus gooi het in de ideeënbus bij Boudewijn!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 maart 2013 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 14:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, daar ben je dan knap laat mee.... Ik denk zo ongeveer de laatste die dat beseft... op zijn pseudo (lijdensweg) na....
Ach ja, halfgaren zoals hem geef je nog voordeel van de twijfel.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 08 maart 2013 - 10:44   quote  deeplink  
Nee, ik niet... ik schat hem niet zo hoog in... half is teveel waardering...
Thijs
 Thijs - vrijdag 08 maart 2013 - 11:37   quote  deeplink  
mathijsen speelt de laatste wedstrijden wel goed
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 maart 2013 - 22:22   quote  deeplink  
Absoluut, maar goed dat doet het hele team ook..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 maart 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Mathijsen: "Ik verwacht dat het lastig wordt"

joris-mathijsen(feyenoord)(3).jpg

Joris Mathijsen verwacht niet dat zijn ploeg zondagmiddag makkelijk zal winnen van Roda JC Kerkrade. De verdediger van Feyenoord heeft namelijk de wedstrijd tussen Roda JC Kerkrade en FC Groningen teruggekeken (4-1) en zag de Limburgers daarin goed spelen.

"Ik verwacht dat het lastig wordt", liet Mathijsen weten aan Feyenoord TV. "We hebben op de terugreis de wedstrijd tegen FC Groningen (4-1 winst) bekeken. We zagen dat het veld lastig te bespelen was en ze hebben vertrouwen."

"Ik verwacht dat het een lastige uitwedstrijd wordt", vervolgde Mathijsen. "We moeten gewonnen winnen. Wat we in Nijmegen hebben laten zien tegen NEC (0-3 winst), geeft ons vertrouwen. Als we dat soort uitwedstrijden gewoon kunnen winnen, moeten we het vertrouwen hebben dat we dat ook in Kerkrade kunnen."

Dat Roda vaak in de eerste minuut scoort, zorgt voor extra scherpte. "We moeten de eerste minuut goed doorkomen. We hebben het erover gehad. Dat ze zo vaak binnen één minuut scoren, is wel uniek. Laten we die minuut dan maar goed doorkomen", besloot de mandekker zijn verhaal.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 03:01   quote  deeplink  
Lens heeft weer vrede gesloten met Mathijsen

579988_462366287169240_1505129768_n.jpg

Bondscoach Louis van Gaal hoeft deze week niet te vrezen dat Jeremain Lens en Joris Mathijsen elkaar ook bij Oranje in de haren vliegen. De aanvaller van PSV wachtte de verdediger vorige maand op in de catacomben van de Rotterdamse Kuip en greep de Feyenoorder bij het shirt.

"De kou is uit de lucht", verklaarde Lens maandag tegenover het ANP vlak voor de start van het trainingskamp van Oranje voor de komende duels in de WK-kwalificatie met Estland en Roemenië. "Ik heb hem na dat incident meteen opgebeld."

"Ik heb geen problemen met hem. Na die wedstrijd wilde ik gewoon verhaal bij hem halen vanwege een beuk die ik in het veld had gekregen. Ik wilde hem alleen bij zijn shirt pakken. Het leek vervolgens heel wat omdat allerlei spelers er tussenkwamen."
Bron:FCUpdate.nl
van geil
 van geil - dinsdag 19 maart 2013 - 12:02   quote  deeplink  
Rots in de branding.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 15:08   quote  deeplink  
Mathijsen wil interlandcarrière mooi afsluiten

600x400-hd-974668.jpg

Joris Mathijsen (32) is vastberaden in 2014 met Oranje mee te gaan naar het WK in Brazilië. "Ik wil mijn interlandcarrière mooi afsluiten, zegt Feyenoord-verdediger Mathijsen. "Ik heb nog veel last van de verloren WK-finale in Zuid-Afrika, maar dat is voor mij geen extra drive. Elk eindtoernooi is geweldig en een WK in Brazilië moet helemaal fantastisch zijn. Dat vooruitzicht zorgt al voor voldoende motivatie.

Feyenoord
De 84-voudig international was lange tijd het mikpunt van kritiek. "Ik kwam van Malaga terug naar Nederland en je weet dat de mensen in Nederland heel kritisch zijn. Maar zo erg als geschreven werd, was mijn spel niet. Ik denk dat ik de laatste weken bij Feyenoord wel heb laten zien, waartoe ik in staat ben. En ik ben blij dat ik hier ben, wees hij naar Huis ter Duin, het onderkomen van Oranje.

Lens
Joris Mathijsen wenste geen woorden meer vuil te maken aan het tunnelincident, waarbij hij na Feyenoord-PSV door Jeremain Lens bij zijn shirt werd gepakt. "Klaar is klaar, zei de verdediger van Feyenoord en Oranje. "Ik verwijt Jeremain niets. Als iets is uitgesproken, moet je daar niet meer over zeiken.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 09:07   quote  deeplink  
Joris Mathijsen na winst op VVV Venlo

Mathijsen,%20Joris2_9.jpg

Door de overwinning, waarmee Feyenoord voor de 25ste keer ongeslagen bleef in eigen huis, sloot Joris Mathijsen zijn 33ste verjaardag op positieve wijze af. Met een glimlach nam de international, die Pellè bij zijn winnende doelpunt van de assist voorzag, na afloop de dubbele felicitatie in ontvangt, al erkende hij ook dat Feyenoord niet goed voor de dag was gekomen. Zeker de eerste helft had VVV kunnen scoren, sprak Mathijsen. Erwin heeft ons in een aantal situaties geweldig gered.

Volgens Mathijsen speelde de nederlaag tegen sc Heerenveen van afgelopen week een rol bij het mindere optreden van de ploeg. Het vertrouwen leek minder groot dan normaal. In de rust zijn er flinke discussies geweest, maar tijdens de tweede helft kwamen we wel een stuk agressiever voor de dag. De verdediger sloot af met een schuine blik op de ranglijst. We doen nog steeds mee bovenin. Nu de drie punten voor ons binnen zijn, kunnen we rustig afwachten wat de concurrentie dit weekend doet.


Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - zaterdag 06 april 2013 - 10:09   quote  deeplink  
speelde wederom zeer goed.
en nog n belangrijke assist ook.

PETJE AF!
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 06 april 2013 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:09 schreef van geil het volgende:
speelde wederom zeer goed.
en nog n belangrijke assist ook.

PETJE AF!
Vind ik ook. Prima wedstrijd gespeeld in een elftal dat verder, op nog een enkeling na, slecht presteerde.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 april 2013 - 10:15   quote  deeplink  
Prima aankoop,moet alleen meer coachen.En de jong helden even rechtzetten
eko-sporter
 eko-sporter - zaterdag 06 april 2013 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:15 schreef piet de paler het volgende:
Prima aankoop,moet alleen meer coachen.En de jong helden even rechtzetten
mee eens, maar het geven van het goede voorbeeld is ook van belang. Als je ziet hoe fanatiek en verbeten hij de dueals in gaat, fantastisch. Hij neemt daarbij overigens wel risico door altijd te proberen voor zijn man te komen. Heel vaak slaagt hij daar goed in, waardoor hij Feyenoord de kans biedt om snel om te schakelen. Als het echter mis gaat, dan ligt het achter hem open. Vandaar dat Mathijsen altijd scherp moet zijn, want bij hem is het alles of niets.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 april 2013 - 19:42   quote  deeplink  
En dat laatste is zijn grootste nadeel, had echt lang mijn twijfels bij hem mede daardoor, nu ben ik blij met zijn aanwezigheid..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 april 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2013 - 10:15 schreef piet de paler het volgende:
Prima aankoop,moet alleen meer coachen.En de jong helden even rechtzetten
Leiderschap? Zit niet in Joris.
Trouwens: hoe eigenwijs zijn die jonge helden wel niet?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 april 2013 - 16:43   quote  deeplink  
feea3c167e97d3af4556da2da8a207de.png

joris_mathijsen6.jpg

In zijn eerste seizoen bij Feyenoord kreeg de ervaren Joris Mathijsen te maken met de typisch Nederlandse kritiek. Kritiek die dus vooral van buiten kwam.

Met al zijn ervaring stond hij hierboven en groeide hij uiteindelijk uit tot een van de meest betrouwbare spelers dit seizoen.

Een speler die ook heel belangrijk was voor het jonge talentvolle team om zijn ervaring over te brengen. Hand in Hand spreekt de sympathieke Brabander vlak voor de belangrijke thuiswedstrijd tegen Vitesse en hoort hoe hij alle kritiek weerlegt.

Na het gelijkspel vorige week tegen RKC zei je voor de camera's van de media dat het voelt alsof de titel weg is. We zijn nu een week verder, vlak voor de wedstrijd tegen Vitesse. Voelt dat nog steeds zo? "Hij is weg. We wisten dat we alleen mee konden blijven doen door te winnen van RKC, onafhankelijk van het resultaat van PSV-Ajaks. Maar door ons gelijkspel en de winst van Ajaks staan we er nu gewoon heel anders voor. Laten we nu eerst maar eens zondag winnen van Vitesse en dan kijken of Ajaks nog ergens punten laat liggen. Maar ik acht de kans op het laatste niet zo groot."

Jij bent waarschijnlijk de meest ervaren speler van dit team. Probeer jij eens te verklaren waar het fout ging in de strijd om de titel? "Dan moet ik teveel op details in gaan en dat is voor de kleedkamer.

Globaal komt het natuurlijk vooral omdat we in Zwolle, Heerenveen en Waalwijk punten hebben laten liggen. Als je dit soort uitwedstrijden niet wint, doe je niet meer mee. Thuis zijn we ook een paar keer door het oog van de naald gekropen, maar dan heb je de volle Kuip achter je. Roda-uit was ook al moeilijk. Intern weten we wel waar het aan ligt, het is een combinatie van factoren. Zoals de trainer ook al zei: we zijn er gewoon nog niet rijp genoeg voor. Een groot deel van het seizoen speelden we heerlijk onbevangen en dat was de laatste weken weg."

Lees het gehele interview met Mathijsen in Hand in Hand nummer 9 van dit seizoen. Verder in het magazine een interview met vertrekkend talentenmaker Brard naar Azerbeidzjan, topspeelsters dromen van vrouwenteam Feyenoord en in gesprek met John Goossens. Hand in Hand nummer 9 valt zaterdag bij de leden op de mat en is tevens los verkrijgbaar in de winkel, waaronder de Feyenoord Fanshops.

Word lid van de FSV. Voor slechts € 20,00 voor het seizoen 13/14, ontvangt u dan ook Hand in Hand bij u thuis. Daarnaast ontvangt u ook nog eens een leuk welkomstgeschenk. Klik hier om lid te worden.
Bron:Feyenoordnet.nl
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 mei 2013 - 18:12   quote  deeplink  
Joris Mathijsen in de aanloop naar het duel met ADO

T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 mei 2013 - 15:17   quote  deeplink  
Hij stond er wel. Eigenlijk als enige.
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 05 mei 2013 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 15:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Hij stond er wel. Eigenlijk als enige.
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 mei 2013 - 15:40   quote  deeplink  
Laat iedereen het zwijgen er toe leggen.
Mathijsen toont zich een echte prof. Is z'n geld waard.
van geil
 van geil - zondag 05 mei 2013 - 15:51   quote  deeplink  
n winnaar.
dat is ook de reden waarom hij alles uit z'n carriere heeft gehaald.
tuurlijk,maakt wel ns n slippertje.
maar verzaakt en zeikt NOOIT.
weet waar het om draait.
ideaal voor elke trainer.
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 mei 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 15:51 schreef van geil het volgende:
n winnaar.
dat is ook de reden waarom hij alles uit z'n carriere heeft gehaald.
tuurlijk,maakt wel ns n slippertje.
maar verzaakt en zeikt NOOIT.
weet waar het om draait.
ideaal voor elke trainer.
geen man voor in de spotlights mr hij doet altijd zijn werk..
Had liever hem als Marcelo in de verdediging gezien bij PSV.. Had ons aantal pnt gescheeld..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 05 mei 2013 - 17:02   quote  deeplink  
Hulde voor Mathijsen. De man die de laatste weken standaard de beste man van onze kant is. Had wat tijd nodig om te wennen, maar is zijn geld inmiddels zeker waard!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:02 schreef feyenoord!!! het volgende:
Hulde voor Mathijsen. De man die de laatste weken standaard de beste man van onze kant is. Had wat tijd nodig om te wennen, maar is zijn geld inmiddels zeker waard!
Dat zegt weer genoeg over de rest van het elftal ...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 05 mei 2013 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zegt weer genoeg over de rest van het elftal ...
Dat mag jij vinden, maar ik denk dat met het huidige niveau van Mathijsen hij bij elke club in de eredivisie in de basis hoort te staan. Doet het gewoon uitstekend. Maar ja, jij ziet natuurlijk weer de negatieve kant in plaats van eens positief te kijken naar hoe goed Mathijsen het momenteel doet.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:13 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, maar ik denk dat met het huidige niveau van Mathijsen hij bij elke club in de eredivisie in de basis hoort te staan. Doet het gewoon uitstekend. Maar ja, jij ziet natuurlijk weer de negatieve kant in plaats van eens positief te kijken naar hoe goed Mathijsen het momenteel doet.
Dan lees jij mijn commentaren over Mathijsen niet !!! Dat zegt dan weer iets over jouw ...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 05 mei 2013 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan lees jij mijn commentaren over Mathijsen niet !!! Dat zegt dan weer iets over jouw ...
Tsja, is ook best lastig om dat eruit te filteren tussen al dat commentaar van je op onze doelman. Daar wordt je dan ook zo moe van dat je soms ergens overheen leest. En ik reageerde alleen maar op jouw bericht waarin jij zei dat zoiets meer zegt over de rest van het elftal. Maar als jij dat een positieve opmerking vindt ten opzichte van Mathijsen, dan hanteren wij verschillende definities.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 mei 2013 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan lees jij mijn commentaren over Mathijsen niet !!! Dat zegt dan weer iets over jouw ...
Dat je jouw schrijft in plaats van jou, zegt ook iets over jou.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 05 mei 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat je jouw schrijft in plaats van jou, zegt ook iets over jou.
En ik had nog wel in gedachten om dat maar te laten passeren, maar er zijn er blijkbaar meer die het in de gaten hebben.
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 mei 2013 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:45 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En ik had nog wel in gedachten om dat maar te laten passeren, maar er zijn er blijkbaar meer die het in de gaten hebben.
al tijden, als je er wat van zegt, krijg je het antwoord dat hij daar mensen voor heeft en blablabla. Laat maar waaien :)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 05 mei 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

al tijden, als je er wat van zegt, krijg je het antwoord dat hij daar mensen voor heeft en blablabla. Laat maar waaien :)
Ja, daar heb je ook wel gelijk in.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat je jouw schrijft in plaats van jou, zegt ook iets over jou.
Boeien , ik was nooit goed in grammatica nederlands ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 17:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat je jouw schrijft in plaats van jou, zegt ook iets over jou.
Blijf jij lekker die losers supporteren in plaats van winnaars in je elftal willen hebben ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!









0.0138528