BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 mei 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 18:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Blijf jij lekker die losers supporteren in plaats van winnaars in je elftal willen hebben ...
Kijk, dat zie je dus dan weer verkeerd, maar generaliseren is ook jouW grootste hobby.
Zoals je gezien zou moeten hebben, ben ik juist kritisch, op ALLE spelers, geen enkele uitgezonderd. Maar ik steun wel de spelers die we hebben, tot het seizoen afgelopen is, dan is het tijd om te ruimen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 mei 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 18:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kijk, dat zie je dus dan weer verkeerd, maar generaliseren is ook jouW grootste hobby.
Zoals je gezien zou moeten hebben, ben ik juist kritisch, op ALLE spelers, geen enkele uitgezonderd. Maar ik steun wel de spelers die we hebben, tot het seizoen afgelopen is, dan is het tijd om te ruimen.
Ja oke dat is dan een verschil. Ik wil die losers al helemaal niet in een elftal zien!
En die losers kan ik dan ook niet supporteren, dat zeg ik er eerlijk bij ...
van geil
 van geil - zondag 05 mei 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 18:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kijk, dat zie je dus dan weer verkeerd, maar generaliseren is ook jouW grootste hobby.
Zoals je gezien zou moeten hebben, ben ik juist kritisch, op ALLE spelers, geen enkele uitgezonderd. Maar ik steun wel de spelers die we hebben, tot het seizoen afgelopen is, dan is het tijd om te ruimen.
zo zit ik ook in elkaar.
van geil
 van geil - maandag 06 mei 2013 - 11:40   quote  deeplink  
die Joris deelde even n rake klap uit...
Teamspeler !
MMM
 MMM - maandag 06 mei 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Was de enige met een voldoende gisteren.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 mei 2013 - 13:32   quote  deeplink  
Sterker nog, in mijn ogen misschien wel speler van het jaar. Hij heeft het zeer goed gedaan, ondanks de pessimistische kijk van velen. Oké, Pellè was vaak zeer belangrijk, waardoor Graziano het ongetwijfeld zal winnen...., maar voor mij is het Mathijsen.
salemi
 salemi - maandag 06 mei 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 13:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Sterker nog, in mijn ogen misschien wel speler van het jaar. Hij heeft het zeer goed gedaan, ondanks de pessimistische kijk van velen. Oké, Pellè was vaak zeer belangrijk, waardoor Graziano het ongetwijfeld zal winnen...., maar voor mij is het Mathijsen.
Eens. Hij heeft veel indruk op mij gemaakt na de wedstrijd tegen Pisvlek, toen die mafkees van Lens hem aanvloog. Hij verblikte nauwelijks en was heel beheerst. Goede gast die Joris!!
Ik was blij dat hij kwam aan het begin van het seizoen. En als hij een paar centen meer verdient boeit me niets. Als je maar inzet toont.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 mei 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 13:47 schreef salemi het volgende:

[..]

Eens. Hij heeft veel indruk op mij gemaakt na de wedstrijd tegen Pisvlek, toen die mafkees van Lens hem aanvloog. Hij verblikte nauwelijks en was heel beheerst. Goede gast die Joris!!
Ik was blij dat hij kwam aan het begin van het seizoen. En als hij een paar centen meer verdient boeit me niets. Als je maar inzet toont.
Natuurlijk mee eens. Echte ervaren voetballers staan er altijd. Mogen dan meer verdienen.
van geil
 van geil - maandag 06 mei 2013 - 13:50   quote  deeplink  
nu slaat de verheerlijking wel n beetje door in mijn oogjes
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 mei 2013 - 13:52   quote  deeplink  
Nee joh, simpele logica.
van geil
 van geil - maandag 06 mei 2013 - 13:53   quote  deeplink  
ok.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 mei 2013 - 14:01   quote  deeplink  
Alhier de logica:

jochies die meteen het hoogste van het hoogste krijgen, is dat een bijdrage in mentaliteitsverbetering?
Nee, het ene jochie 3 ton, dat andere jochie een miljoen. Dat gaat helpen.

Joris begon ook met weinig he...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 mei 2013 - 14:04   quote  deeplink  
Joris heeft wel bewezen de laatste maanden dat hij zijn geld dubbel en dwars waard is! Daar kunnen die jonkies nog van leren ...
van geil
 van geil - maandag 06 mei 2013 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 mei 2013 - 14:01 schreef FR-Henk het volgende:
Alhier de logica:

jochies die meteen het hoogste van het hoogste krijgen, is dat een bijdrage in mentaliteitsverbetering?
Nee, het ene jochie 3 ton, dat andere jochie een miljoen. Dat gaat helpen.

Joris begon ook met weinig he...
ja klopt.
dus is er werk aan de winkel.
maar daar hebben we t al vaak over gehad.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 19:25   quote  deeplink  
Prima seizoen gedraaid onze Joris..
van geil
 van geil - zondag 12 mei 2013 - 19:27   quote  deeplink  
krijgt van mij n 7.5 voor het gehele seizoen.8- mag ook.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Eensert daar zat ik,ook aan te denken..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2013 - 00:07   quote  deeplink  
Joris Mathijsen na afloop FC Horst - Feyenoord 0-10

Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juli 2013 - 08:01   quote  deeplink  
Zit op de bank en moet vrezen voor zijn plek.
Els
 Els - woensdag 24 juli 2013 - 08:20   quote  deeplink  
Onvermijdelijk
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 juli 2013 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 08:20 schreef Els het volgende:
Onvermijdelijk
Gelukkig wel, door selecteren ... dat roep ik al jaren !! Het gaat er steeds beter uit zien. Nu nog eentje eruit ...
MMM
 MMM - woensdag 24 juli 2013 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
'Mathijsen moet vrezen voor basisplaats'

Ronald Koeman doet er alles aan om ook in zijn waarschijnlijk laatste jaar bij Feyenoord het maximale uit zijn selectie te halen. De oefenmeester spaart niemand en Joris Mathijsen, Jordy Clasie en Ruben Schaken moeten vanavond nadrukkelijk vrezen voor hun basisplaats in het oefenduel tegen Hellas Verona waarin Koeman zijn beoogde basiself aan het werk wil zien. Dat schrijft het Algemeen Dagblad woensdagochtend.

Het moet raar lopen willen Clasie en Schaken hun basisplaats definitief kwijtraken, maar het posteren van Bruno Martins Indi naast Stefan de Vrij kan zomaar een harde en vast keuze blijken, meent de ochtendkrant. Koeman gaf al aan dat de strijd voor een plekje naast aanvoerder De Vrij alles behalve gestreden is en Martins Indi een eerlijke kans te geven.

De hoofdtrainer van Feyenoord heeft in ieder geval alle reden om te sleutelen aan zijn opstelling na het beroerde oefenduel tegen FC Dordrecht. Koeman wil dat de Rotterdamse club op mentaal, voetbaltechnisch en fysiek opzicht stappen maakt. Harde beslissingen horen daar óók bij.
Interessant. Clasie en Schaken om te prikkelen denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juli 2013 door MMM --
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 08:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig wel, door selecteren ... dat roep ik al jaren !! Het gaat er steeds beter uit zien. Nu nog eentje eruit ...
jij-bent-zo-goed-echt-fantastisch.jpg
VVout
 VVout - woensdag 24 juli 2013 - 14:30   quote  deeplink  
Gewoon logisch, Koeman weet wat ie aan Mathijsen heeft en kann nu nog eens goed bekijken wat de alternatieven zijn. Het is dus niets om drukte over te schoppen gewoon kalm blijven lijkt me de beste optie.
JanM
 JanM - woensdag 24 juli 2013 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 14:30 schreef VVout het volgende:
Gewoon logisch, Koeman weet wat ie aan Mathijsen heeft en kann nu nog eens goed bekijken wat de alternatieven zijn. Het is dus niets om drukte over te schoppen gewoon kalm blijven lijkt me de beste optie.
Mathijsen verdient m.i. beter dan een plek op de bank. Na een moeilijke start heeft hij het vorig seizoen gewoon goed gedaan! Ik vind verkoop van BMI voor iedereen de beste optie, maar of AC Milan zich alsnog gaat melden met een fatsoenlijk bod ...
VVout
 VVout - woensdag 24 juli 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2013 - 15:28 schreef JanM het volgende:

[..]

Mathijsen verdient m.i. beter dan een plek op de bank. Na een moeilijke start heeft hij het vorig seizoen gewoon goed gedaan! Ik vind verkoop van BMI voor iedereen de beste optie, maar of AC Milan zich alsnog gaat melden met een fatsoenlijk bod ...
Dus gewoon kalm blijven, we zullen wel zien wie er op de bank zit als het er echt weer om gaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2013 - 18:09   quote  deeplink  
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws30m
Verschillende spelers van #Feyenoord, waaronder Pellè, zouden deze week intern een lans hebben gebroken voor Joris Mathijsen. (#FCRijnmond)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Is eigenlijk ronduit idioot dat Mathijsen reserve stond.
Al zou hier ook een big trick van Koeman achter kunnen zitten...
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 18:38 schreef FR-Henk het volgende:
Is eigenlijk ronduit idioot dat Mathijsen reserve stond.
Al zou hier ook een big trick van Koeman achter kunnen zitten...
flauw achteraf, volgens mij heeft iedereen wel een keer geopteerd voor De Vrij en Indi als duo
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 18:40 schreef craven het volgende:

[..]

flauw achteraf, volgens mij heeft iedereen wel een keer geopteerd voor De Vrij en Indi als duo
Heb je net de verkeerde.
Heb altijd pal voor Mathijsen gestaan.
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 18:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb je net de verkeerde.
Heb altijd pal voor Mathijsen gestaan.
Dan ben jij misschien net de uitzondering, maar normaal gesproken had het centrum de vrij-Indi tegen Zwolle over eind moeten blijven staan. Dat Koeman het uitprobeerde tegen Zwolle vindt ik niet verrassend....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2013 door craven --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 18:52 schreef craven het volgende:

[..]

Dan ben jij misschien net de uitzondering, maar normaal gesproken had het centrum de vrij-Indi tegen Zwolle over eind moeten blijven staan. Dat Koeman het uitprobeerde tegen Zwolle vindt ik niet verrassend....
Had ik liever tegen Getafe en amateurs gezien...
VVout
 VVout - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:29   quote  deeplink  
-----> kijken mensen ----> heb het gehad met PEC, nu gaan we er voor tegen Twente. En L. laat het, hoef dat gezeik niet weer te horen.
craven
 craven - vrijdag 09 augustus 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2013 - 19:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Had ik liever tegen Getafe en amateurs gezien...
Nederlands team speelt zo al, het enige verschil is dat ze daar meer leider figuren om hun heen hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 09 augustus 2013 - 20:55   quote  deeplink  
Krijgt die Indi een keer zijn kans pffffffff
Conclusie....Joris is 2x beter..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Ja, indi moet nog een hoop fouten maken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2013 - 07:44   quote  deeplink  
Joris, de boss!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:
Joris, de boss!
Eens..
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 18 augustus 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:
Joris, de boss!
Eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 augustus 2013 - 22:15   quote  deeplink  
Beste Joris!!
Nu is het gebruikelijk dat voordat de wedstrijd begint ,de reserves een applaus
krijgen voor ze de dugout in gaan...Als je dan zo'n applaus krijgt geven de
spelers altijd even een bedankje terug...Dus draai dan niet dat rare koppie
van je naar beneden want dat kan je maar 1 keer doen...tipje

En Vormer,volgens mij krijg jij een strakke plassert als jij jezelf ziet in de spiegel...
Je wilt zo graag gezien worden tijdens de warming up dat ik er bijna van moet nekken brrr
Hou je gewoon bezig met warmlopen want je heb nog niks laten zien
in bijna 1,5 seizoen...
tomson
 tomson - zondag 25 augustus 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Wat je allemaal niet opvalt vanaf Z he... :p
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 augustus 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 22:37 schreef tomson het volgende:
Wat je allemaal niet opvalt vanaf Z he... :p
Vanaf Z2 heel veel van dan soort dingen ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2013 - 16:55   quote  deeplink  
Vond Vormer altijd al een dandy..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 augustus 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 16:55 schreef RenatoBos het volgende:
Vond Vormer altijd al een dandy..
Bij zijn tijd bij AZ had ik dat ook altijd maar bij Roda vond ik het wel meevallen/niet opvallen...
Maar die kwal staat langs de lijn aanwijzingen te geven aan Janmaat
die aan de andere kant van t veld loopt en hem nog niet ziet al staat hij daar een uur te wijzen...
Daarna kijkt hij een beetje schuin naar t publiek van kijk mij eens even brrrrr echt eng
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 augustus 2013 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Bij zijn tijd bij AZ had ik dat ook altijd maar bij Roda vond ik het wel meevallen/niet opvallen...
Maar die kwal staat langs de lijn aanwijzingen te geven aan Janmaat
die aan de andere kant van t veld loopt en hem nog niet ziet al staat hij daar een uur te wijzen...
Daarna kijkt hij een beetje schuin naar t publiek van kijk mij eens even brrrrr echt eng
Ik heb ook moeite met dat gedrag bij spelers, hetzelfde als je weet dat er een groot scherm in het stadion hangt om dan steeds daar naar te kijken om te zien of je in beeld ben..
JanM
 JanM - vrijdag 30 augustus 2013 - 13:07   quote  deeplink  
Mathijsen dubbel niet blij zijn met Koeman nu hij ook door Van Gaal gepasseerd is. Persoonlijk vind ik dat Mathijsen bij Feyenoord in ieder geval een plek verdient en daarom hoop ik (tegen beter weten in vrees ik) dat BMI alsnog verkocht wordt voor dinsdag!

P.S. erg slordig dat in de titel van het officiële JM-topic diens naam verkeerd gespeld is!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 september 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Mathijsen: 'Gezien onwaarheden weet niet iedereen dat'

600x400-mat.jpg

"Waarschijnlijk niet, nee." Dat is het antwoord van Joris Mathijsen op de stelling 'Zonder Martin van Geel had ik nooit bij Feyenoord gezeten'.

"In de media verschijnen weleens verhalen dat we huisvrienden zouden zijn, maar daar moet ik altijd om lachen. Natuurlijk kennen we elkaar goed, we komen uit hetzelfde dorp, we hebben bij dezelfde amateurvereniging en Willem II gespeeld. En toen hij technisch directeur bij Willem II was, stond ik er onder contract."

"Daarna heeft hij me naar AZ en naar Feyenoord gehaald. Ja, we hebben dus een band. De vrouwen gaan ook goed met elkaar om, maar dat wil niet zeggen dat we constant bij elkaar over de vloer komen." Dat vertelt de 33-jarige centrale verdediger van Feyenoord in de nieuwe editie van ELF Voetbal Magazine.

"Onze band zou de enige reden zijn, dat ik een contract kreeg bij Feyenoord, maar dat is gewoon onzin. Als ik niet de kwaliteiten zou hebben om bij Feyenoord te spelen, had hij me nooit gehaald. Dat weet hij, dat weet ik, maar gezien de onwaarheden die af en toe in de media opduiken, weet niet iedereen dat."

"Nu hopelijk wel. Ron Vlaar ging weg en Van Geel wist dat ik graag wilde terugkomen naar Nederland. Hij wist ook hoe ik in elkaar steek, als speler maar ook karakterologisch, dus was het voor beide partijen een logische stap. En ik heb er geen spijt van. Ik mag voor de mooiste topclub van het land spelen, in een geweldig stadion. Wat wil een voetballer nog meer?"
Bron:Elfvoetbal
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 september 2013 - 16:17   quote  deeplink  
uaibr.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 september 2013 - 16:18   quote  deeplink  
Cijfers zijn van de eredivisiewedstrijden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 september 2013 - 16:22   quote  deeplink  
Toch opvallend de positie van Mathijsen ivm de andere verdedigers en de positie van Clasie en Vilhena tov Lex.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!









0.0129151