BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 november 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 20:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Het was niet eens dat hij zelf nou zo goed inviel, het was meer de rust die hij bracht.
Inderdaad.
Met hierbij rekenend dat Cambuur's pijp ook leeg was.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 november 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2013 - 21:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Inderdaad.
Met hierbij rekenend dat Cambuur's pijp ook leeg was.
Ook dat.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 november 2013 - 15:32   quote  deeplink  
Mathijsen: 'Elke voetballer wil spelen, ik ook'

13894_1380718229_1805946.jpg

Routinier Joris Mathijsen mag sinds eind september eindelijk weer eens hopen op een basisplek. De mandekker viel zondag tegen Cambuur (0-2) in voor de tegenvallende Miquel Nelom en lijkt zich te hebben teruggevochten in de basiself.
"Elke voetballer wil altijd spelen, ik ook dus", liet de centrale verdediger weten. "Deze invalbeurt doet me goed. We hebben na rust de nul gehouden en nog een doelpunt gemaakt. Ik heb niets te klagen", kijkt Mathijsen terug op zijn invalbeurt tijdens het duel tegen Cambuur.


Mathijsen kon echter wel leven met zijn rol als bankzitter. "Ik voelde me niet echt gepasseerd. De ploeg won echter veel, waardoor ik op mijn kans moest wachten. Deze wedstrijd tegen Cambuur was het weer eens mijn beurt. Of ik tegen AZ in de basis mag beginnen? Dat moet je aan de trainer vragen. Maar ik heb en houd altijd hoop", aldus de verdediger.
Bron:Voetbalinfo
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 14:34   quote  deeplink  
Koeman lovend over Mathijsen: 'Hij is een voorbeeld'

600x400-kd-1306508.jpg

Ronald Koeman is erg tevreden over de mentaliteit van Joris Mathijsen. De 33-jarige verdediger van Feyenoord is sinds een maand weer hersteld van een hamstringblessure, maar sinds zijn terugkeer moet hij genoegen nemen met een plaats op de reservebank. Afgelopen zondag tegen SC Cambuur (2-0 winst) speelde hij eindelijk weer een Eredivisiewedstrijd. Bij rust verving hij de teleurstellend spelende Miquel Nelom.

"We begonnen beter te spelen, zodat Joris na zijn blessure even geduld moest hebben", legde Koeman uit in gesprek met Voetbal International. "Maar zondag stond hij er weer toen we hem nodig hadden. Hij is een voorbeeld, een professional, iedereen wil altijd spelen, maar op het gedrag en de instelling van Mathijsen viel niets aan te merken. Een brok ervaring en dat is wat je wil als trainer."

"We zullen deze week kijken hoe we het zondag tegen AZ gaan doen. Ik kies voor het in mijn ogen beste elftal", aldus de vijftigjarige trainer. Indien hij kiest voor Mathijsen, schuift Bruno Martins Indi door naar de linksbackpositie. "Vorig seizoen had Bruno er moeite mee dat hij op die plek moest spelen, hij deed dat tegen wil en dank. Dit seizoen speelt dat probleem niet meer."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 november 2013 - 09:30   quote  deeplink  
Clubwatcher: 'Feyenoord heeft Mathijsen nodig bij titelstrijd'

19968.jpg

Joris Mathijsen stond afgelopen zondag in het thuisduel van Feyenoord tegen AZ (2-2) sinds weken weer eens in de basis bij de Rotterdammers. De verdediger vervulde zijn rol, net als bij zijn invalbeurt tegen Cambuur, met verve. De ervaring van Mathijsen zou wel eens hard nodig kunnen zijn bij het verwezenlijken van de Rotterdamse titelaspiraties.

Eerder dit seizoen moest Mathijsen veel kritiek incasseren. De Oranje-international oogde niet scherp, gaf cruciale goals bij vlagen net zo makkelijk weg zoals Sinterklaas zijn cadeautjes en stond tot overmaat van ramp de ontwikkeling van Bruno Martins Indi (als centrumverdediger) en Miquel Nelom ook nog eens in de weg. Eerlijk is eerlijk: ook bij ondergetekende was het stoïcijnse geslof van Mathijsen, toch één van de grootverdieners bij Feyenoord, met regelmaat een doorn in het oog. De verdediger werd uiteindelijk tot de reservebank veroordeeld.

Maar ere wie ere toekomt: dat Mathijsen acceptatie van zijn bijrol boven muiterij verkoos, is op zich al lovenswaardig. Hoeveel vedettes met internationale ervaring laten zich per slot van rekening zonder slag of stoot tot wissel degraderen? Toen er tegen Cambuur (0-2 winst) en AZ wel een beroep op Mathijsen werd gedaan, liet hij zijn ploeg dan ook niet zakken. Sterker nog, de geboren Brabander toonde aan nog altijd van waarde te zijn voor Feyenoord.

In de eerste helft in het duel tegen Cambuur wisten de jonge Feyenoorders zich geen raad. Ajaks, PSV, FC Groningen en FC Twente morsten punten; het Legioen, lijdend aan een zware vorm van kampioenskoorts, rekende zich al rijk. En dan waren er nog die overijverige Friezen, die halsstarrig weigerden mee te werken aan het prille begin van een rood-witte triomftocht richting Coolsingel. Het ontbrak aan een fatsoenlijke opbouw van achteruit bij de nerveuze Rotterdammers. Na de thee bracht invaller Mathijsen dat waar Feyenoord behoefte aan had: rust, ervaring en slimmigheid. Ook tegen AZ was de opbouw meer dan voldoende met Mathijsen in de basis. De defensie zocht sneller de diepte, Stefan de Vrij oogde rustiger en zelfverzekerder en Feyenoord speelde een van de beste wedstrijden van het seizoen. Dat AZ een punt mee mocht nemen naar Alkmaar was op zichzelf een klein wonder te noemen.

Mathijsen beschikt (met onder meer een WK-finale op zijn curriculum vitae) over een schat aan ervaring en lijkt mede daardoor onverstoorbaar - ook na de nodige kritiek en een bijrol als invaller. Die ervaring zou wel eens het ontbrekende ingrediënt kunnen zijn dat het wisselvallige jonge elftal nodig heeft om achterin stabieler te worden en zo - wie zal het zeggen - koers richting de Coolsingel te kunnen zetten. Het klinkt wellicht wat opportunistisch na anderhalve goede wedstrijd en de kritiek van weleer, maar uiteindelijk ging het de wedstrijden zonder Mathijsen niet aantoonbaar beter. De verguisde routinier met al zijn ervaring leek zowaar gemist te worden.
Bron:Voetbalcentraal
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 november 2013 - 11:06   quote  deeplink  
Topspeler.
Jammer dat hij geen echte leider is.
sportverteller
 sportverteller - maandag 11 november 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 november 2013 - 11:06 schreef FR-Henk het volgende:
Topspeler.
Jammer dat hij geen echte leider is.
Eens.
van geil
 van geil - maandag 11 november 2013 - 12:50   quote  deeplink  
misschien verbaal niet.
maar trekt wel aan de kar hoor,door zijn wilskracht trekt hij anderen mee op.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 november 2013 - 11:31   quote  deeplink  
'Mathijsen international? Nee hoor, dat zie ik niet meer gebeuren'

media_xll_1959477.jpg

Bijna geruisloos is Joris Mathijsen teruggekeerd in de basiself van Feyenoord. De 33-jarige centrumverdediger begon het seizoen als wisselspeler, keerde een korte periode terug als basisspeler, maar belandde snel weer op de bank. Zondag in Waalwijk tegen RKC rekent trainer Ronald Koeman echter weer op de ervaring van de 83-voudig international.

Het was een zeldzaam beeld en omdat de oefenwedstrijd dinsdagmiddag tegen Jong FC Groningen (4-1) achter gesloten deuren werd afgewerkt, kreeg ook vrijwel niemand het te zien. Joris Mathijssen die kort voor rust fanatiek aan de rechterflank doorbrak en met een voorzet het hoofd van Samuel Armenteros bereikte. De Zweed kopte simpel raak en leek op weg naar de eigen helft nog eens verbaasd te kijken wie nou precies de bal op zijn hoofd had gelegd.

media_xll_1959475.jpg

Het tekent Mathijsen, die ook in een niemendalletje tegen Jong FC Groningen voluit ging. Al was het alleen maar om het ritme weer op te pakken. Want na een periode naast de boot te zijn gevallen, is hij sinds de winst tegen Cambuur (0-2) terug. In Friesland viel hij na rust in, tegen AZ speelde hij de volledige wedstrijd. Zondag wacht RKC.

Volgens Rinus Israël, jarenlang toonaangevend in De Kuip als centrale verdediger en 42-voudig international, is het voor Ronald Koeman ideaal om iemand als Mathijsen achter de hand te hebben. 'Mathijsen heeft sinds zijn komst naar Feyenoord veel kritiek gekregen', zegt de 71-jarige 'IJzeren Rinus'. 'Maar hij is nog altijd een prima bruikbare centrale verdediger. Maar dan moet hij wel het niveau halen van de tweede helft van vorig seizoen.'

media_xll_1959485.jpg

Het gaat Israël echter veel te ver om nog een international te zien in Mathijsen, ook al schuift Co Adriaanse de speler in Studio Voetbal naar voren als basiskracht voor het WK. 'Nee hoor, dat zie ik niet meer gebeuren', zegt Israël. 'Joris speelt bij Feyenoord nu toch al niet meer regelmatig? Bovendien heeft Oranje volop jonge centrale verdedigers die er aan komen. Nee, niet Virgil van Dijk van Celtic. Dat vind ik een te simpele voetballer. Als ik even puur naar Feyenoord kijk, dan zie ik Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi en dat zijn twee jongens die echt kunnen uitgroeien tot prima centrale verdedigers. Als De Vrij meer routine krijgt en hopelijk harder wordt, kan hij een goede speler worden. Martins Indi speelt liever centraal dan linksback, maar een paar seizoenen aan de zijkant is voor zijn loopbaan niet slecht. En dan ook nog Mathijsen achter de hand hebben.'

Nu Miquel Nelom (bovenbeen) en Bruno Martins Indi (hamstring) niet fit zijn, hoeft Koeman even niet meer te kiezen. De Vrij en Mathijsen vormen het centrum in Waalwijk. Als Nelom en Martins Indi niet op tijd fit zijn, heeft hij John Goossens en Terence Kongolo over als opties voor de linksbackpositie.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 november 2013 - 11:46   quote  deeplink  
Mathijsen: 'We bespreken dit intern heel vaak'

600x400-mathijsenrkc.jpg

Vanwege de afwezigheid van Bruno Martins Indi (blessure) speelde Joris Mathijsen weer eens negentig minuten mee. De verdediger kon niet voorkomen dat Feyenoord in blessuretijd onderuit ging bij laagvlieger RKC Waalwijk (1-0).

Een late treffer van Aurélien Joachim dompelde Feyenoord in rouw. De Rotterdammers zijn na de nederlaag inmiddels afgezakt naar de zevende plaats en kunnen volgens Mathijsen nog niet constant genoeg presteren.

"Deze wedstrijd verlies je uiteindelijk op details", analyseerde Mathijsen na afloop tegenover onder meer VoetbalPrimeur. "Maar je verliest een wedstrijd niet alleen in de laatste minuut, dat moge duidelijk zijn. In uitwedstrijden hebben we blijkbaar veel moeite om over een dood punt heen te komen. Dat gebeurt ons vaker."

Een echte oplossing is er volgens de routinier niet. "We bespreken dit intern heel vaak en zijn er dagelijks mee bezig, maar meer kun je daar niet aan doen. We moeten gewoon door blijven gaan en niet verslappen."
Bron:Voetbalprimeur
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 november 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 november 2013 - 11:46 schreef RenatoBos het volgende:
Mathijsen: 'We bespreken dit intern heel vaak'

[ afbeelding ]

Vanwege de afwezigheid van Bruno Martins Indi (blessure) speelde Joris Mathijsen weer eens negentig minuten mee. De verdediger kon niet voorkomen dat Feyenoord in blessuretijd onderuit ging bij laagvlieger RKC Waalwijk (1-0).

Een late treffer van Aurélien Joachim dompelde Feyenoord in rouw. De Rotterdammers zijn na de nederlaag inmiddels afgezakt naar de zevende plaats en kunnen volgens Mathijsen nog niet constant genoeg presteren.

"Deze wedstrijd verlies je uiteindelijk op details", analyseerde Mathijsen na afloop tegenover onder meer VoetbalPrimeur. "Maar je verliest een wedstrijd niet alleen in de laatste minuut, dat moge duidelijk zijn. In uitwedstrijden hebben we blijkbaar veel moeite om over een dood punt heen te komen. Dat gebeurt ons vaker."

Een echte oplossing is er volgens de routinier niet. "We bespreken dit intern heel vaak en zijn er dagelijks mee bezig, maar meer kun je daar niet aan doen. We moeten gewoon door blijven gaan en niet verslappen."
Bron:Voetbalprimeur
Eerste zin klopt al niet.
van geil
 van geil - dinsdag 26 november 2013 - 19:02   quote  deeplink  
Verzaakt nooit.doet altijd t uiterste.
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Rots in de branding...
speelde heel goed.
Milo
 Milo - zondag 01 december 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Vond hem na clasie de beste!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 01 december 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Goeie verdediger!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 december 2013 - 21:11   quote  deeplink  
Ik vond Vilhena eindelijk ook weer eens goed.
de bluffer
 de bluffer - zondag 01 december 2013 - 21:32   quote  deeplink  
Mathijsen en Bruma gewoon meenemen naar Brazilie hebben we heel hard nodig
kijk maar o.a. naar Columbia in huis heeft, met voetballen alleen kom je
in Brazilie niet
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 01 december 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Bruma????
Mathijsen speelt verdomde goed.
Terecht weer in de basis.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 december 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vond Vilhena eindelijk ook weer eens goed.
Vond hem veelbelovend beginnen, maar zakte wel te ver weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2013 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 december 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 21:32 schreef de bluffer het volgende:
Mathijsen en Bruma gewoon meenemen naar Brazilie hebben we heel hard nodig
kijk maar o.a. naar Columbia in huis heeft, met voetballen alleen kom je
in Brazilie niet
tja, Bruma heeft maar 2 kopduels gewonnen. Pellè 8. Met alleen een sterk lichaam met je er niet..
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 21:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vond hem veelbelovend beginnen, maar zakte wel te ver weg.
ik vond m de tweede helft subliem op momenten.
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 21:47   quote  deeplink  
Mathijsen moet naar Brazilie.!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 01 december 2013 - 21:49   quote  deeplink  
Heb je toevallig nog een quote uit 2012 waar je hem volledig afzeikt? Kun je 'm ff naar boven halen :P

No offense geile ;)
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 21:49 schreef Bosifyable het volgende:
Heb je toevallig nog een quote uit 2012 waar je hem volledig afzeikt? Kun je 'm ff naar boven halen :P

No offense geile ;)
nee,ben altijd n fan geweest.
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 21:52   quote  deeplink  
had wel moeite met z'n salaris en contractsduur.
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 maart 2013 - 19:56 schreef van geil het volgende:
het gaat hier over Joris.
Joris Mathijsen.
prima prof.
.
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2013 - 20:13 schreef van geil het volgende:
speelde goed.
.
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 12:25 schreef van geil het volgende:
speelde echt heel goed.rust en overzicht.strakke passes.
..:)
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 21:55   quote  deeplink  
maar heeft natuurlijk ook wel n's n veeg van me gehad...
dat krijgen ze allemaal.:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 december 2013 door van geil --
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2012 - 11:54 schreef van geil het volgende:
versterking....ja dat wel...
driejarig contract....lijkt zeer onhandig nu.....

maar wat als bmi en de vrij verkocht worden....
dan heb je toch n zekerheid in de selectie.
..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 01 december 2013 - 22:04   quote  deeplink  
Hahahahaha! Mooi man :D
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 22:04 schreef Bosifyable het volgende:
Hahahahaha! Mooi man :D
:)...n mooie dag bosi..
ik popel om te gaan werken....:)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 01 december 2013 - 22:10   quote  deeplink  
Me too. Zelfs de bushalte was al leuk op Eindhoven CS. Morgen te werk in Nuenen, ik vermaak me wel!
van geil
 van geil - zondag 01 december 2013 - 22:11   quote  deeplink  
:)..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 01 december 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 21:47 schreef van geil het volgende:

[..]

ik vond m de tweede helft subliem op momenten.
Bij momenten wel, maar algemeen speelpeil wat minder. Snapte daarom ook wel dat Koeman juist hem eraf haalde.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 december 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 december 2013 - 22:10 schreef Bosifyable het volgende:
Me too. Zelfs de bushalte was al leuk op Eindhoven CS. Morgen te werk in Nuenen, ik vermaak me wel!
Ahum..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 december 2013 - 11:07   quote  deeplink  
Die Joris.
Tweede keer dat ie een psver het zwart voor de ogen drijft.
Nu moet Bruma onze Joris dankbaar zijn. Hahaha!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 december 2013 - 16:37   quote  deeplink  
+1 voor Mathijsen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 december 2013 - 17:23   quote  deeplink  
Jan Dirk Stouten in gesprek met Joris Mathijsen

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 15:23   quote  deeplink  
Mathijsen: 'Het was niet perfect, maar het gaat beter'

600x400-mathijsenhee.jpg

Joris Mathijsen vormde vandaag het centrale duo met de 19-jarige Sven van Beek door de afwezigheid van de zieke Stefan de Vrij. De routinier zag dat zijn ploeg eindelijk weer eens een uitwedstrijd won en daarmee ontwikkeling toont.
'Het was niet perfect vandaag', begint hij zijn analyse voor de camera van Fox Sports. 'De eerste dertig minuten waren goed, we konden toen zelfs de 0-3 nog maken. Maar wij houden het altijd spannend. Gelukkig nemen we de drie punten terug naar Rotterdam.'


Ronald Koeman hamerde er deze week op dat de strijdwijze in De Kuip ook buitenshuis van toepassing moet zijn. 'Wij hebben het goed neergezet deze week. Vorige week waren we sterk tegen PSV en die lijn hebben we in de eerste helft doorgetrokken. We geven nog links en rechts wat weg, maar er zit een stijgende lijn in', ziet Mathijsen.

De verdediger heeft het naar zijn zin. 'Ik voel me goed en sterk. Moest even wachten op mijn kans, maar ik ben topfit. Ik ben blij dat ik weer van waarde kan zijn voor Feyenoord.' Mathijsen hoopt het WK in Brazilië nog als speler te mogen meemaken. 'Ik moet het bij Feyenoord laten zien.'
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 15:57   quote  deeplink  
Koeman: "Als Mathijsen zo doorgaat, komt hij in aanmerking voor het WK"

joris-mathijsen(oranje)(1).jpg

Joris Mathijsen speelde zondagmiddag niet verkeerd tegen sc Heerenveen (1-2 winst) en dat viel ook Ronald Koeman op. De trainer van Feyenoord denkt dat de centrale verdediger nog altijd kans maakt op een plek in de selectie van bondscoach Louis van Gaal voor het wereldkampioenschap.

"Ik heb altijd gezegd dat Joris weet wat hij moet doen", sprak Koeman zich na afloop van de wedstrijd tegen Heerenveen lovend uit voor de camera van de NOS. "Hij haalt gewoon een heel hoog niveau."

Daarnaast denkt Koeman dat de ervaring van Mathijsen in zijn voordeel kan werken. "Hij heeft alles al meegemaakt en dat is een meerwaarde voor je elftal. Als hij dit niveau weet vast te houden, komt hij absoluut in aanmerking voor het WK", aldus de oefenmeester.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 16:49   quote  deeplink  
MATHIJSEN: ZEGE GEEFT LEKKER GEVOEL

358474cd79705352d3f3c1c225054da7_660_300_crop.jpg

Met een tussenstand van 1-2 en nog een kwartier op de klok zag Joris Mathijsen hoe sc Heerenveen zondag in de jacht op de gelijkmaker koos voor een opportunistische speelwijze. De 84-voudig international stortte zich vol overgave op de hoge en lange ballen van de thuisploeg, waarna Feyenoord op basis van vechtlust de 1-2 over de streep trok. De drie punten werden dan ook zeer gekoesterd door de verdediger. Hier mogen we even van genieten.

Mathijsen zag hoe Feyenoord ijzersterk was begonnen aan de wedstrijd. Jean-Paul Boëtius en Lex Immers zetten de Rotterdammers met hun doelpunten op rozen, maar omdat sc Heerenveen nog voor rust terugkwam tot 1-2 ontstond een zeer spannende tweede helft. We hebben het onszelf onnodig moeilijk gemaakt, besefte Mathijsen. Voor rust verzuimden we om 0-3 te maken, dan was het klaar geweest. De aansluitingstreffer bracht de hoop bij Heerenveen terug, waardoor zij met veel risico gingen spelen. Dat we de drie punten hebben veiliggesteld, geeft een heel lekker gevoel.

Dat Feyenoord met de kostbare volle buit terugkeerde naar Rotterdam, was mede dankzij een cruciale redding van Erwin Mulder, kort na rust. De doelman zag topschutter Alfred Finnbogason voor zich opduiken, maar met een uiterste inspanning voorkwam hij de gelijkmaker. Ik bleef lang wachten en kon zodoende nog net mijn voet tegen de bal krijgen, zei Mulder, die de bal tot zijn opluchting naast het doel zag rollen.

De glimlach waarmee Mulder na 94 minuten spelen het veld verliet, werd nog wat groter toen hij een bijzonder compliment in ontvangst mocht nemen van Ronald Koeman. De trainer noemde het een Casillas-redding, glunderde hij. Koeman verwees daarmee naar de redding van Iker Casillas tijdens de WK-finale van 2010, toen hij op dezelfde wijze Arjen Robben van scoren afhield. Natuurlijk was die vergelijking leuk om te horen, maar ik ben vooral blij met de drie punten. Deze lijn moeten we tot de winterstop doortrekken.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 08 december 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Was top vandaag, als die zo door gaat kan van Gaal er niet omheen. Wordt steeds beter die gast!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 december 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 18:09 schreef hoogvliet010 het volgende:
Was top vandaag, als die zo door gaat kan van Gaal er niet omheen. Wordt steeds beter die gast!
Mathijsen toch wel he..d:-)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 08 december 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 december 2013 - 18:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mathijsen toch wel he..d:-)
Ghehe
MMM
 MMM - donderdag 23 januari 2014 - 08:50   quote  deeplink  
Hoofdverantwoordelijk voor de 1-1, onbegrijpelijk dat zo'n ervaren man de bal daar verspeeld.
MMM
 MMM - zaterdag 25 januari 2014 - 21:15   quote  deeplink  
3 wedstrijden na de winterstop en 3 fouten waar goals uit komen.

Lekker met pensioen opa
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 januari 2014 - 21:20   quote  deeplink  
pfff, hij was zo goed bezig voor de winterstop, hij had zelfs de discussie omtrent zijn spelen gewonnen, maar het lijkt nu nergens op. Als is hij niet de enige verdediger. Janmaat is ook een stuk minder. En Nelom is geen verbetering.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 januari 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 januari 2014 - 21:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
pfff, hij was zo goed bezig voor de winterstop, hij had zelfs de discussie omtrent zijn spelen gewonnen, maar het lijkt nu nergens op. Als is hij niet de enige verdediger. Janmaat is ook een stuk minder. En Nelom is geen verbetering.
Nelom is zeker wel een verbetering op links als Indy centraal staat..
Nelom heeft veel meer drang naar voren waar Indy twijfeld en Janmaat ideeloos is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 januari 2014 - 21:25   quote  deeplink  
Kortom Nelom is de beste back in de aanval.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!









0.0313360