|
|
Feyenoord/Ehv
|
|
|
Lachman is wel 24 he, geen 19. Enige nadeel is dat ie bij 020 heeft gevoetbald |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 15:21 schreef Feyenoord/Ehv het volgende:Bmi vind ik echt een drama als linksback, geef dan maar Nelom de kans. Mathijssen maakt toch vaak dure fouten en is een dure jongen. 11 miljoen voor Bmi en Mathijssen en dan Lachman halen voor 3 miljoen. Heb je geen slechtere verdediging als nu. Speelde bijvoorbeeld tegen Utrecht geweldig als linksback. |
|
|
|
|
Feyenoord/Ehv
|
|
|
Komt toch structureel te kort als back en is in opbouw ook niet sterk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wie is opbouwend wel sterk bij ons?
Indi hoort eigenlijk ook gewoon centraal te spelen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat is flauwe kul, R K heeft ook bij 020 gevoetbald maar daar lees je niks over |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Lachman halen voor 3 miljoen veel te veel contract loopt af wil niet bij tekenen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hou het (helaas) maar op een gerucht incl de interesse van Everton in Indi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 15:18 schreef VVout het volgende:[..] Als het niet veel anders zal gaan dat dure salaris handhaven en dat miljoen door de vingers laten glippen? Ja, we staan toch niet al op degraderen? Gaan voor minimaal die 2e plek verdomme! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Altijd doen. win win . Als mathijsen wil kan hij in z'n nadagen nog even z'n zakken vullen. en wij pakken n miljoen en er valt n flink bedrag van de salariskosten af. Mogelijkheden genoeg voor die positie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wie weet wat er is gebeurd tussen Janmaat en Mathijssen naar de wedstrijd in Den Haag |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat lees ik nu!!!!!!!!!!! Joris naar Besiktas voor 1 miljoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja jippie, 2e dan zijn we weer vieze kampioen en dan met zijn allen gaan juichen zeker als de bus aankomt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja Geil, ik geloof dat ik dat woord vaak genoeg gehoord heb in het land van snorremans. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 18:51 schreef VVout het volgende:[..] Ja jippie, 2e dan zijn we weer vieze kampioen en dan met zijn allen gaan juichen zeker als de bus aankomt. Ja, want dan hebben ze prima gepresteerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goed jij blij met je 2e plaats, ik dus niet, zeker na zoveel jaar er naast te hebben gezeten. Het is gewoon een gemiste kans die wederom verspeeld wordt bij de zwakkere tegenstanders, waar het niet nodig is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blij is iets anders. Tevreden is het woord. 2e plaats blijft met deze groep evengoed knap. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 18:51 schreef VVout het volgende:[..] Ja jippie, 2e dan zijn we weer vieze kampioen en dan met zijn allen gaan juichen zeker als de bus aankomt. Ach, toen er werd gejuicht om de 2e plaats was het natuurlijk omdat het jaar daarvoor zo dramatisch was en we dat jaar verrasten. Maar dat weet je zelf vast ook wel, zonder een opmerking als deze te moeten maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 20:44 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ach, toen er werd gejuicht om de 2e plaats was het natuurlijk omdat het jaar daarvoor zo dramatisch was en we dat jaar verrasten. Maar dat weet je zelf vast ook wel, zonder een opmerking als deze te moeten maken. Ik was zelf toen ook gewoon blij, nu baal ik als een stekker. Ik vind ook niet dat die 2e plaats helemaal waardeloos is, de manier waar en hoe we het weg geven that sucks! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vliegt t er nu al weer uit? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tja, geen dak op het stadion! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 18:51 schreef VVout het volgende:[..] Ja jippie, 2e dan zijn we weer vieze kampioen en dan met zijn allen gaan juichen zeker als de bus aankomt. Jij wil de tour winnen op een opoefiets. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij Ado hadden ze gewoon moeten winnen.... Vorig jaar had het gemogen maar nu hadden ze tot het laatst mee moeten doen.. De eerste 5 jaar komt er zeker niks meer van terecht.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 06:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bij Ado hadden ze gewoon moeten winnen.... Vorig jaar had het gemogen maar nu hadden ze tot het laatst mee moeten doen.. De eerste 5 jaar komt er zeker niks meer van terecht.. Dat laatste weet ik niet, want de resultaten van de afgelopen 2 seizoenen waren ook redelijk onverwacht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je kan ook omvallen op een fiets met zijwieltjes, laatste editie ADO de rest maar achterwegen gelaten, want anders wordt het wat lang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 januari 2014 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 07:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat laatste weet ik niet, want de resultaten van de afgelopen 2 seizoenen waren ook redelijk onverwacht. Nou ik wel ,bij 020 gaan ze allemaal bijtekenen en worden straks eng overheersend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 06:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bij Ado hadden ze gewoon moeten winnen.... Vorig jaar had het gemogen maar nu hadden ze tot het laatst mee moeten doen.. De eerste 5 jaar komt er zeker niks meer van terecht.. Duss..beschikken we niet over een kampioenswaardige fiets. En iedereen die denkt dat dat wel zo is die heeft niet opgelet bij Zwolle, go Ahead, NEC, RKC, Heracles thuis (!) en nu recent die reigers...We verwachten gewoon meer dan dit team kwalitatief aankan. En nu worden de talenten die zich nog niet gek hadden laten maken door die Engelsen ook nog eens door Feyenoord zelf bedankt. Pfff ik snap er niks meer van, schiet mij maar in een kapotje. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Enge gedachte dat je ergens beneden tussen mijn benen aan het rondzwemmen bent, nee laat maar :)
En ja als je het laat leggen tegen die clubs die jij opnoemt dan is er volgens mij iets anders aan de hand als het type fiets wat je ter beschikking hebt, maar eerder het onderhoud ervan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 13:29 schreef VVout het volgende:[..] Enge gedachte dat je ergens beneden tussen mijn benen aan het rondzwemmen bent, nee laat maar :) En ja als je het laat leggen tegen die clubs die jij opnoemt dan is er volgens mij iets anders aan de hand als het type fiets wat je ter beschikking hebt, maar eerder het onderhoud ervan. Onderhoud is ook niet het probleem: meer uit onderschatting / arrogantie een te groot verzet geschakeld of zo! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 - 13:13 schreef tomson het volgende:[..] Duss..beschikken we niet over een kampioenswaardige fiets. En iedereen die denkt dat dat wel zo is die heeft niet opgelet bij Zwolle, go Ahead, NEC, RKC, Heracles thuis (!) en nu recent die reigers...We verwachten gewoon meer dan dit team kwalitatief aankan. Als daar nou AZ Psv Twente 020 en Vitesse had gestaan, ok.. maar dit waren toch echt ploegjes van niets. dus dat ligt ergens aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wanneer is het nou februari? En waarom zegt Koeman niet nu dat ie weg gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je moet het in die kringen belangrijker maken dan het is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lescott niet haalbaar voor Besiktas, gaan nu vol voor Mathijsen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet ie wel naar Turkije willen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De meeste Turken komen naar Nederland |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Willen ze niet nog meer spelers? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies! Pellé Clasie Boëtius en Vilhena bewaren en de rest van de selectie ruilen. |
|
|
|
|
bs
|
|
|
Verkopen en Leeuwin halen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: dat is gevaarlijk zo een beestje in de kuip, hoewel je daar wel wat vervelende jochies uit noord afrika verjaagd, ik zie er al weer tegenop om met mijn Franse kenteken morgennacht aan te komen in Rotterdam |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Bedankt en tot ziens Joris het gaat je goed! |
|
|
|