BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 17 september 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 21:09 schreef van geil het volgende:
geen humor in Zaanstad en erboven
Alleen als het uitkomt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 07:53   quote  deeplink  
Club informeert naar winterse beschikbaarheid Joris Mathijsen

2i2lc4.jpg

Joris Mathijsen is aan zijn laatste seizoen bij Feyenoord bezig. De 84-voudig international is bij zijn Rotterdamse werkgever definitief voorbijgestreefd door het talentvolle duo Sven van Beek en Terence Kongolo. Wellicht dat de routinier, die over een aflopend contract beschikt, al in de winter vertrekt.

Volgens het Brabants Dagblad heeft één club namelijk al zeker geïnformeerd in De Kuip naar de beschikbaarheid van de centrale verdediger. NAC Breda zou in de zoektocht naar een broodnodige defensieve versterking bij de ervaren Goirlenaar zijn uitgekomen.

Mathijsen tekende in de zomer van 2012 een driejarig contract bij Feyenoord. Hoewel de verdediger vaak last had van wat opstartproblemen bleek hij in beide tweede seizoenshelften onder Ronald Koeman een betrouwbare kracht te zijn. De denderende ontwikkeling van Van Beek en Kongolo houdt Mathijsen nu echter op de bank.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 07:53   quote  deeplink  
😃
Rdamoost
 Rdamoost - woensdag 19 november 2014 - 08:05   quote  deeplink  
Een strik erom heen en weg ermee !!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 08:35   quote  deeplink  
Van Gansewinkel is al onderweg..!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 19 november 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Zelfs NAC is te hoog gegrepen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 19 november 2014 - 08:53   quote  deeplink  
Zij hebben toch zo'n probleem met spelers van Willem II?
MMM
 MMM - woensdag 19 november 2014 - 09:02   quote  deeplink  
Is een Willem II man, weet niet of hij daarheen zal gaan..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Neeeeeeeee😢

Feyenoord is er snel bij:" Niets van NAC gehoord"

5arl0h.jpg

Joris Mathijsen zou begeerd worden door NAC Breda. De nummer zestien van de vaderlandse Eredivisie zou volgens het Brabants Dagblad zelfs al geïnformeerd hebben in De Kuip naar zijn beschikbaarheid. Feyenoord weet echter van niets.

Dat vertelt technisch directeur Martin van Geel, die hedenochtend ook verkondigde de strijd tegen het kunstgras aan te gaan, aan Voetbal International. ''Daar klopt niets van'', citeert journalist Dennis van Bergen de technisch beleidsbepaler.

Van Bergen sluit overigens niet uit dat Mathijsen wél op een lijstje van NAC staat. Het is echter ook maar de vraag of Feyenoord überhaupt wil meewerken aan een vertrek van de routinier. Enige ervaring achter het koppel Van Beek en Kongolo kan nog van pas komen in het restant van het seizoen. Daarnaast hebben de Rotterdammers niet veel andere alternatieven klaarstaan als backup.
Bron:AD
de bluffer
 de bluffer - woensdag 19 november 2014 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 10:18 schreef RenatoBos het volgende:
Neeeeeeeee😢

Feyenoord is er snel bij:" Niets van NAC gehoord"

[ afbeelding ]

Joris Mathijsen zou begeerd worden door NAC Breda. De nummer zestien van de vaderlandse Eredivisie zou volgens het Brabants Dagblad zelfs al geïnformeerd hebben in De Kuip naar zijn beschikbaarheid. Feyenoord weet echter van niets.

Dat vertelt technisch directeur Martin van Geel, die hedenochtend ook verkondigde de strijd tegen het kunstgras aan te gaan, aan Voetbal International. ''Daar klopt niets van'', citeert journalist Dennis van Bergen de technisch beleidsbepaler.

Van Bergen sluit overigens niet uit dat Mathijsen wél op een lijstje van NAC staat. Het is echter ook maar de vraag of Feyenoord überhaupt wil meewerken aan een vertrek van de routinier. Enige ervaring achter het koppel Van Beek en Kongolo kan nog van pas komen in het restant van het seizoen. Daarnaast hebben de Rotterdammers niet veel andere alternatieven klaarstaan als backup.
Bron:AD
Niet laten gaan stel dat één van de twee jonkies zwaar geblesseerd raakt
dan is hij er nog om de plaats in te nemen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 november 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Steenvoorden dan de kans geven en we hebben Boulah ook nog..
Barabas
 Barabas - woensdag 19 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
Ik vind de wijze waarop Mathijssen hier door sommigen wordt weggezet behoorlijk respectloos; deze speler heeft ons 2 seizoenen meer dan prima gediend. In de tweede helft van het afgelopen seizoen was hij (aantoonbaar) één van de sterkhouders. Bovendien stelt hij zichzelf momenteel nog steeds op als een échte prof en dat terwijl hij zijn basisplaats kwijt is.

Er zijn heel wat mensen, niet alleen voetballers, die daar een voorbeeld aan mogen nemen.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 19 november 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 14:43 schreef Barabas het volgende:
Ik vind de wijze waarop Mathijssen hier door sommigen wordt weggezet behoorlijk respectloos; deze speler heeft ons 2 seizoenen meer dan prima gediend. In de tweede helft van het afgelopen seizoen was hij (aantoonbaar) één van de sterkhouders. Bovendien stelt hij zichzelf momenteel nog steeds op als een échte prof en dat terwijl hij zijn basisplaats kwijt is.

Er zijn heel wat mensen, niet alleen voetballers, die daar een voorbeeld aan mogen nemen.
Eens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 19 november 2014 - 18:37   quote  deeplink  
+1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 november 2014 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 14:43 schreef Barabas het volgende:
Ik vind de wijze waarop Mathijssen hier door sommigen wordt weggezet behoorlijk respectloos; deze speler heeft ons 2 seizoenen meer dan prima gediend. In de tweede helft van het afgelopen seizoen was hij (aantoonbaar) één van de sterkhouders. Bovendien stelt hij zichzelf momenteel nog steeds op als een échte prof en dat terwijl hij zijn basisplaats kwijt is.

Er zijn heel wat mensen, niet alleen voetballers, die daar een voorbeeld aan mogen nemen.
Hoera.
Goed gezegd.
En als achterwacht dit seizoen nog nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 18:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
+1
Iets met bankie..d:-)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 20 november 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 14:43 schreef Barabas het volgende:
Ik vind de wijze waarop Mathijssen hier door sommigen wordt weggezet behoorlijk respectloos; deze speler heeft ons 2 seizoenen meer dan prima gediend. In de tweede helft van het afgelopen seizoen was hij (aantoonbaar) één van de sterkhouders. Bovendien stelt hij zichzelf momenteel nog steeds op als een échte prof en dat terwijl hij zijn basisplaats kwijt is.

Er zijn heel wat mensen, niet alleen voetballers, die daar een voorbeeld aan mogen nemen.
Ik vind dat hij niet heeft gebracht wat wij allemaal van hem verwacht hadden. Als je alleen al kijkt wat dat allemaal gekost heeft. En hij heeft voornamelijk de ontwikkelingen van onze eigen opgeleide talenten in de weg gelopen. Daar mogen we best wel kritisch naar kijken lijkt me. Prima kerel overigens.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 november 2014 - 07:58   quote  deeplink  
Vorig jaar was hij lange tijd de sterkste verdediger.
Dus daar ben ik t niet echt mee eens.
Wel strijkt hij te veel per jaar op. Dat doet nu pijn.
Barabas
 Barabas - donderdag 20 november 2014 - 09:47   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat Mathijssen precies heeft gebracht wat we van hem vooraf mochten verwachten. En dat in de weg lopen van talenten is klinkklare onzin.

Voor een international moet je altijd betalen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 november 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 06:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Iets met bankie..d:-)
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:
Vorig jaar was hij lange tijd de sterkste verdediger.
Dus daar ben ik t niet echt mee eens.
Wel strijkt hij te veel per jaar op. Dat doet nu pijn.
Erg pijnlijk inderdaad..
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 21 november 2014 - 15:21   quote  deeplink  
Vaarwel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 november 2014 - 16:56   quote  deeplink  
Jammer nog steeds van die extra s in de topictitel.. ;)
tomson
 tomson - vrijdag 21 november 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:
Vorig jaar was hij lange tijd de sterkste verdediger.
Dus daar ben ik t niet echt mee eens.
Wel strijkt hij te veel per jaar op. Dat doet nu pijn.
Dat is inderdaad een beetje duur voor een bankzitter. Maar vGeel heeft hem bij zijn volle verstand een contract voor 3 jaar onder die voorwaarden (miljoen+) gegeven. Het is een kleinigheidje, maar het is toch weer een haaltje van die zaag aan zijn stoelpoten.. Alles ligt onder een vergrootglas en veel mensen zijn er al een beetje klaar mee. Hoort erbij in een opportunistisch wereldje als de voetballlerij .
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 21 november 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 18:12 schreef tomson het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een beetje duur voor een bankzitter. Maar vGeel heeft hem bij zijn volle verstand een contract voor 3 jaar onder die voorwaarden (miljoen+) gegeven. Het is een kleinigheidje, maar het is toch weer een haaltje van die zaag aan zijn stoelpoten.. Alles ligt onder een vergrootglas en veel mensen zijn er al een beetje klaar mee. Hoort erbij in een opportunistisch wereldje als de voetballlerij .
Daar heb je 100% gelijk in. Maar dat is inherent aan de voetbalwereld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2014 door JoopieKlepzeikerT --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 22 november 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 14:43 schreef Barabas het volgende:
Ik vind de wijze waarop Mathijssen hier door sommigen wordt weggezet behoorlijk respectloos; deze speler heeft ons 2 seizoenen meer dan prima gediend. In de tweede helft van het afgelopen seizoen was hij (aantoonbaar) één van de sterkhouders. Bovendien stelt hij zichzelf momenteel nog steeds op als een échte prof en dat terwijl hij zijn basisplaats kwijt is.

Er zijn heel wat mensen, niet alleen voetballers, die daar een voorbeeld aan mogen nemen.
Zeker en nu hebben we hem niet meer nodig! Mooi toch ... exits: Mulder, Mathijsen en ik hoopte ook nog op Schaken, Immers, Nelom en Verhoek. Alleen hebben Nelom en Immers helaas een nieuw contract aangeboden gekregen ...
Barabas
 Barabas - zaterdag 22 november 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Zeg L. niet om het een of ander.... Dat Joris na dit seizoen zou vertrekken wisten we al toen hij tekende. De manier waarop je afscheid neemt van elkaar telt ook. Realisme is één, maar stijl en klasse in de manier waarop je met mensen omgaat die wat voor je club betekent hebben is mij ook heel wat waard. Worden we een nog mooiere club van.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 november 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Mathijsen dient contract uit en vertrekt zeker niet in de winter

33y3jp5.jpg

Joris Mathijsen zal zijn aflopende contract bij Feyenoord uitdienen. Martin van Geel vertelde gisteren al dat de kans groot is dat het contract van de routinier niet verlengd zal worden. Een tussentijds vertrek in de winter is echter uitgesloten. Dat vertelt zijn management van Juzzt Football aan De Telegraf.

Joris heeft het nog steeds ontzettend naar zijn zin bij Feyenoord. Hij is bijna hersteld van zijn kuitblessure en verwacht nog steeds van waarde te kunnen zijn voor de club, meldde zaakwaarnemer Rodger Linse zaterdag tegenover de krant in reactie op geruchten over een vertrek in de naderende transferperiode.

De verdediger werd in verband gebracht met het laag geklasseerde NAC Breda. Wie Joris kent en enigszins op de hoogte is van de sentimenten in het Brabantse weet dat dit nooit zal gebeuren. Hij heeft vanaf zijn twaalfde bij Willem II gespeeld en is er praktisch opgegroeid. Spelen voor NAC Breda is in zijn geval dus uitgesloten.
Bron:FR12
tomson
 tomson - zaterdag 22 november 2014 - 13:28   quote  deeplink  
Pfff dat zeiden ze bij ons over Vermeer ook. Of zijn de "brabantse sentimenten" dan zo speciaal of zo ?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 december 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Willem II gaat met Mathijsen praten over toekomstplannen

club_historie_mathijsen.ashx

Willem II wil binnenkort dolgraag eens praten met Joris Mathijsen. De 34-jarige Feyenoord-verdediger heeft een aflopend contract in de Kuip. ,,Hij zal nu nog volledig op Feyenoord en het voetballen gefocust zijn, maar wij zijn wel nieuwsgierig naar zijn toekomstplannen,'' bevestigt Berry van Gool, algemeen directeur bij de Tilburgers.

Van Gool is op zoek naar een nieuwe technisch manager, maar hij ontkent dat voormalig international Mathijsen voor die positie in beeld is. ,,Dat is in deze context niet aan de orde. Ik heb hem nog niet persoonlijk gesproken, maar wil dat wel snel doen. Hij is een Willem II'er in hart en nieren, komt hier uit de buurt en ziet ook regelmatig wedstrijden van ons. Goed om zijn verhaal te horen.''
Bron:AD
van geil
 van geil - dinsdag 06 januari 2015 - 15:05   quote  deeplink  
bedankt voor alles,
en kom nog n's kijken in de kuip.
can-stock-photo_csp7556565.jpg
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 06 januari 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Heb ik iets gemist? Of is dit een hint?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 januari 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Leuk voor Joris: een envelop met inhoud.
van geil
 van geil - dinsdag 06 januari 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 januari 2015 - 15:09 schreef MauricioAros het volgende:
Heb ik iets gemist? Of is dit een hint?
Mijn visie, meer niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 april 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Afscheid in anonimiteit dreigt voor Mathijsen

sxhedl.jpg

Feyenoord neemt het zondag op tegen Willem II en Joris Mathijsen lijkt in dit duel niet in actie te kunnen komen. De verdediger is volgens Fred Rutten niet helemaal fit en het is nog maar de vraag of hij in het restant van dit seizoen nog een rol van betekenis kan gaan spelen. Voor Mathijsen dreigt een anoniem einde in De Kuip, zo schrijft het Algemeen Dagblad.

De 35-jarige Mathijsen speelde in 2010 nog de WK-finale en staat sinds 2012 op de loonlijst bij Feyenoord. Hij begon dit seizoen nog als basisspeler, maar raakte zijn plek in het elftal al snel kwijt. Zijn laatste officiële wedstrijd dateert alweer van bijna een halfjaar geleden; op 18 oktober deed Mathijsen nog mee tegen Willem II. Hierna had Fred Rutten hem niet meer nodig.

Mathijsen beschikt over een aflopend contract in De Kuip en volgens Martin van Geel is er nog geen beslissing genomen over een eventuele verlenging van de samenwerking. De kans dat Mathijsen en Feyenoord langer met elkaar door zullen gaan, lijkt echter bijzonder klein. Khalid Boulahrouz heeft al te horen gekregen dat hij geen nieuw contract krijgt: ook hij is momenteel geblesseerd en zal zondag niet spelen tegen Willem II.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 april 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Nou niet gaan wenen Barabas..😉
ar
 ar - zaterdag 11 april 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Tja,het zat er ook wel aan te komen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 april 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Echte prof heeft nooit gezeurd, zou ik ook niet doen met een goed salaris
Barabas
 Barabas - zaterdag 11 april 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Ik zal niet wenen...

Wel jammer dat hij zo geruisloos in de anonimiteit gaat verdwijnen. Hij heeft 2 jaar, met enkele anderen, de kar getrokken. Ja, het was een duurbetaalde kracht, maar zijn geld dubbel en dwars waard.

Waar ik mij hard voor heb gemaakt, en daar blijf ik voor pleiten, is een ervaren centrale verdediger die onze jonge verdedigende talenten de dingen kan leren die alleen ervaren spelers weten. Dirk, Luke en El is naar mijn mening niet genoeg.
Barabas
 Barabas - zaterdag 11 april 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:18 schreef piet de paler het volgende:
zou ik ook niet doen met een goed salaris
Vind je niet dat je zijn prestaties en inzet hiermee onderuit haalt? En is dat nou netjes of terecht?
ar
 ar - zaterdag 11 april 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Mathijsssen heeft z,n waarde zeker gehad.
Milo
 Milo - zaterdag 11 april 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Fantastische prof nooit klagen zich altijd inzetten joris het gaat je goed!
tomson
 tomson - zondag 12 april 2015 - 05:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:21 schreef Barabas het volgende:
Ik zal niet wenen...

Wel jammer dat hij zo geruisloos in de anonimiteit gaat verdwijnen. Hij heeft 2 jaar, met enkele anderen, de kar getrokken. Ja, het was een duurbetaalde kracht, maar zijn geld dubbel en dwars waard.

Waar ik mij hard voor heb gemaakt, en daar blijf ik voor pleiten, is een ervaren centrale verdediger die onze jonge verdedigende talenten de dingen kan leren die alleen ervaren spelers weten. Dirk, Luke en El is naar mijn mening niet genoeg.
Wie zie je voor je. Is een ideale speler voor elke grote club. Routiniers de nieuwe generatie wat bij kunnen brengen, en ook fit zijn liggen niet voor het oprapen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 april 2015 - 07:56   quote  deeplink  
Ik zie niet in waarom we een ervaren verdediger achter de hand moet houden.
Van Beek en Kongolo hebben behoorlijk wat wedstrijden in de benen. Nelom en Wilkshire ook.
Plus JP en Gio lijken mij ervaren genoeg .
En misschien zelfs Wouters.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 april 2015 - 09:21   quote  deeplink  
Mathijsen is qua salaris te dure ervaring.
Desondanks is een type Botteghin achter de hand wenselijk.
Of staat er hele goede jeugd te dringen?
MMM
 MMM - zondag 12 april 2015 - 10:29   quote  deeplink  
Weg ermee
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 april 2015 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

Vind je niet dat je zijn prestaties en inzet hiermee onderuit haalt? En is dat nou netjes of terecht?
Nee dat bedoel ik niet, hij is een goede voetballer geweest, en heeft ook zijn best gedaan.Bedankt Loris
JanM
 JanM - zondag 12 april 2015 - 10:41   quote  deeplink  
Heeft zijn waarde gehad voor Feyenoord, maar de prijs daarvoor was hoog. Beide partijen hoeven en zullen er geen spijt van hebben, maar ik hoop niet dat ze verlengen!
Els
 Els - zondag 12 april 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 15:08 schreef RenatoBos het volgende:
Afscheid in anonimiteit dreigt voor Mathijsen

[ afbeelding ]

Feyenoord neemt het zondag op tegen Willem II en Joris Mathijsen lijkt in dit duel niet in actie te kunnen komen. De verdediger is volgens Fred Rutten niet helemaal fit en het is nog maar de vraag of hij in het restant van dit seizoen nog een rol van betekenis kan gaan spelen. Voor Mathijsen dreigt een anoniem einde in De Kuip, zo schrijft het Algemeen Dagblad.

De 35-jarige Mathijsen speelde in 2010 nog de WK-finale en staat sinds 2012 op de loonlijst bij Feyenoord. Hij begon dit seizoen nog als basisspeler, maar raakte zijn plek in het elftal al snel kwijt. Zijn laatste officiële wedstrijd dateert alweer van bijna een halfjaar geleden; op 18 oktober deed Mathijsen nog mee tegen Willem II. Hierna had Fred Rutten hem niet meer nodig.

Mathijsen beschikt over een aflopend contract in De Kuip en volgens Martin van Geel is er nog geen beslissing genomen over een eventuele verlenging van de samenwerking. De kans dat Mathijsen en Feyenoord langer met elkaar door zullen gaan, lijkt echter bijzonder klein. Khalid Boulahrouz heeft al te horen gekregen dat hij geen nieuw contract krijgt: ook hij is momenteel geblesseerd en zal zondag niet spelen tegen Willem II.
Terecht als er afscheid wordt genomen, heeft het 1e jaar wel enige waarde gehad, maar heeft ten onrechte een duur contract van 3 jaar gehad. Terwijl het gedurende het eerste jaar al zichtbaar was, dat hij zijn niveau bij lange na niet meer zou halen en dus een molensteen om de nek van Feyenoord was. Moet je eens kijken wat je met de salarisruimte had kunnen doen. Jammer dat hij vorig jaar niet naar Willem II is gegaan. Was leuk voor hem geweest en fantastisch voor Willem II.
Al met al een keurige prof, jammer dat het zo gelopen is.
Al ben ik er altijd van uit gegaan dat je per 1 april duidelijkheid moest verschaffen over een aflopend contract....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2015 door Els --
Barabas
 Barabas - zondag 12 april 2015 - 12:14   quote  deeplink  
Hoezo ten onrechte een duur contract? Alsof hij zijn geld niet dubbel en dwars waard is geweest. Je doet hem tekort en je bent de eerste twee seizoenen blijkbaar alweer vergeten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!









0.0184130