BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 21:17 schreef van geil het volgende:

[..]

is dat niets?
Nee 2 is niet niets.
van geil
 van geil - vrijdag 26 juni 2015 - 17:14   quote  deeplink  
ghe ghe
van geil
 van geil - vrijdag 26 juni 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mogelijk, maar zijn die 2 spelers (die samen welgeteld 1 invalbeurt voor het eerste van Feyenoord op hun naam hebben staan) al zo ver dat ze bij een eventuele blessure van Kongolo langere tijd in de basis kunnen spelen? Dat is misschien wat te optimistisch.
Ik ben daar niet zo bang voor , zeker niet als Joris het alternatief is.
als er geld vrij komt zou het wel ideaal zijn als bv Botteghin komt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 26 juni 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 17:18 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik ben daar niet zo bang voor , zeker niet als Joris het alternatief is.
als er geld vrij komt zou het wel ideaal zijn als bv Botteghin komt.
Botteghin zou ik ook wel zien zitten. Maar goed, wat Joris en die talenten betreft, het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Als Joris voor een zeer beperkt salaris wil tekenen. Dan kunnen ze onderling uitvechten wie de backup achter Kongolo is.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 juni 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Was het niet van Geel die ooit eerder Botteghin op het oog had, of al weer langer geleden?
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 26 juni 2015 - 22:49   quote  deeplink  
Finbogason ook een goeie
van geil
 van geil - zondag 28 juni 2015 - 21:50   quote  deeplink  
Nou Joris , de kogel is door de kerk.
bedankt voor je inzet, en succes met je verdere leven.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 28 juni 2015 - 23:26   quote  deeplink  
Beste Joris veel succes verder ...
Fer 1
 Fer 1 - maandag 29 juni 2015 - 03:09   quote  deeplink  
Beste joris ben blij datje weggaat en neem de rest ook mee inclusief v.Geel
rcrd
 rcrd - maandag 29 juni 2015 - 03:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 03:09 schreef Fer 1 het volgende:
Nog zo'n anti vgeel kwast, maar kan jij mij toevallig uitleggen wie Thomassen is nog nooit van gehoord. Van geel doet het met de beperkte middelen gewoon naar behoren. De Vrij & Vlaar verlengt in een cruciale periode. Manu, hahn en Sleegers verhuurt voor de door ontwikkeling. Vervanger voor mulder gezocht wanneer hij echt door het ijs begon te zakken. Goede doorverkoop clausules bij grote transfers, Pelle gecontracteerd op het juiste moment. Clasie vorig jaar verlengt. En tuurlijk zijn er ook keuzes waar ik me twijfels over heb, maar denk je nou echt dat elke beslissing de juiste kan zijn wanneer je elke dag onder deze druk zowel zakelijke als sportieve risico's loopt. Het laatste jaar waren zijn beslissingen allerminst opvallend maar wanneer ik objectief na de afgelopen 4 jaar kijk zie ik meer positieve dan negatieve aanknopingspunten zeker als je moet beginnen met een schuld van 40miljoen.

Het grootste irritatiepunt over het algemeen is bijvoorbeeld het verlengen van Kazim, de laatste wedstrijden speelde hij echt inspiratieloos. Dit klopt maar als van geel hem dadelijk deze zomer of de volgende verkoopt voor 3 miljoen is het weer een topper.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 juni 2015 - 05:09   quote  deeplink  
quote:
Lekker dankbaar ook..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 juni 2015 - 05:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 03:31 schreef rcrd het volgende:

[..]

Nog zo'n anti vgeel kwast, maar kan jij mij toevallig uitleggen wie Thomassen is nog nooit van gehoord. Van geel doet het met de beperkte middelen gewoon naar behoren. De Vrij & Vlaar verlengt in een cruciale periode. Manu, hahn en Sleegers verhuurt voor de door ontwikkeling. Vervanger voor mulder gezocht wanneer hij echt door het ijs begon te zakken. Goede doorverkoop clausules bij grote transfers, Pelle gecontracteerd op het juiste moment. Clasie vorig jaar verlengt. En tuurlijk zijn er ook keuzes waar ik me twijfels over heb, maar denk je nou echt dat elke beslissing de juiste kan zijn wanneer je elke dag onder deze druk zowel zakelijke als sportieve risico's loopt. Het laatste jaar waren zijn beslissingen allerminst opvallend maar wanneer ik objectief na de afgelopen 4 jaar kijk zie ik meer positieve dan negatieve aanknopingspunten zeker als je moet beginnen met een schuld van 40miljoen.

Het grootste irritatiepunt over het algemeen is bijvoorbeeld het verlengen van Kazim, de laatste wedstrijden speelde hij echt inspiratieloos. Dit klopt maar als van geel hem dadelijk deze zomer of de volgende verkoopt voor 3 miljoen is het weer een topper.
Een mens kan en mag fouten maken zolang het de overhand niet krijgt. Vooralsnog doet Martin het naar behoren en het klinkt misschien wat afgezaagd nu maar hij zal het deze transferperiode moeten laten zien daar hij meer mogelijkheden heeft dan de seizoenen hiervoor.
Sommigen denken hier dat er geldbomen in de Kuip groeien blijkbaar..
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 juni 2015 - 06:41   quote  deeplink  
Tot nu toe zijn de mogelijkheden op hoor.
de bluffer
 de bluffer - maandag 29 juni 2015 - 10:36   quote  deeplink  
Joris bedankt en succes met het zoeken naar een nieuwe club
de bluffer
 de bluffer - maandag 29 juni 2015 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
kan jij ook niet mee gaan
VVout
 VVout - maandag 29 juni 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Ze hebben nog een vacature als jeugdtrainerT toch? Een speler die zo links en rechts wel wat ervaring heeft opgedaan en de rust uitstraalt en intelligent genoeg is iets over te brengen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 juli 2015 - 08:23   quote  deeplink  
transfervrije spelers leven in de maand juli in onzekerheid. De clubs zijn al begonnen met hun voorbereiding en er komt ook geen geld meer binnen. Een spannende periode voor clubloze voetballers, maar niet voor een gevestigde naam als Joris Mathijsen.

Ook Mathijsen heeft geen kopzorgen. Er liggen aanbiedingen genoeg, zegt hij. ''Maar ik ben heel kritisch. Nu clubs weer gaan trainen, kriebelt het. Dat trainen met een personal trainer voelt toch een beetje als een revalidatietraining.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 17 december 2015 - 07:30   quote  deeplink  
Mathijsen: ''Feyenoord een mooie club om af te sluiten''

vyl182.jpg

Joris Mathijsen lijkt zijn laatste wedstrijd in het betaalde voetbal in het shirt van Feyenoord te hebben afgewerkt. De verdediger ging na zijn vertrek uit De Kuip nog op zoek naar een nieuwe club, maar die vond de kritische Mathijsen niet.

Nederland was geen optie voor de routinier. Zelfs de club waar hij opgroeide, Willem II, niet. ''Feyenoord is een mooie club om hier af te sluiten. Je ziet genoeg voorbeelden van spelers die dan nog naar hun oude club gaan. Meestal wordt dat dan een mislukking'', zegt hij in het Algemeen Dagblad.

Niet elk buitenland kwam in aanmerking voor Mathijsen. ''Er zijn genoeg opties geweest, maar voor mij telde vooral wat mijn vrouw en kinderen wilden. Nu staat mijn gezin bovenaan. Naar Amerika zou hij (zoontje Jens, red.) nog wel willen, hij vond het prachtig toen we daar op vakantie waren. Maar het lukte niet om daar een club te vinden. Nou, dan blijven we lekker hier."

En dus lijkt Mathijsen klaar. ''Zeg nooit nooit. Maar de kans dat ik nu nog een doorstart ga maken, acht ik heel erg klein.''
remco k
 remco k - donderdag 17 december 2015 - 08:19   quote  deeplink  
Goede prof geweest die het maximale uit zijn carriere heeft gehaald..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 17 december 2015 - 08:46   quote  deeplink  
Reken ik goed.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 09:16   quote  deeplink  
Iemand van zijn kaliber verdient een afscheidswedstrijd. Mooie carrière gehad tot dusverre. Misschien een leuk idee voor de commerciële afdeling van Feyenoord om een wedstrijd van Feyenoord tegen oranje te regelen. Is mooi te gebruiken in de voorbereiding en het is natuurlijk een leuk affiche. Respect voor een goede speler. Mag van mij...
Barabas
 Barabas - donderdag 17 december 2015 - 10:22   quote  deeplink  
Was het nou echt verstandig om hem de deur te wijzen en Van der Heijden te contracteren? Volgens mij had Joris best nog een seizoen kunnen blijven. In ieder geval een echte verdediger...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 11:36   quote  deeplink  
Carrière van Van der Heiden is natuurlijk nog niet afgelopen, waar het bij Mathijsen natuurlijk alleen maar bergafwaarts zou gaan, oftewel in het kader van doorselecteren snap ik het wel...
Barabas
 Barabas - donderdag 17 december 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Van der Heijden is een butverdediger
Stylzz
 Stylzz - donderdag 17 december 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Mathijsen zijn laatste jaren ook.
Barabas
 Barabas - donderdag 17 december 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Toch zijn we nu slechter af.....
van geil
 van geil - donderdag 17 december 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Beide slechte opties.
V Geeltjes.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 17 december 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 11:50 schreef Stylzz het volgende:
Mathijsen zijn laatste jaren ook.
Van der Heiden is beter.... in butverdedigen..
Barabas
 Barabas - donderdag 17 december 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 12:16 schreef van geil het volgende:
Beide slechte opties.
V Geeltjes.
1 jaar Mathijssen of hoeveel jaar Van der Heijden vind ik nogal een verschil... maar goed. Minst slechte optie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 december 2015 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 12:16 schreef van geil het volgende:
Beide slechte opties.
V Geeltjes.
Beide prima opties als backup. En Mathijsen vond ik in zijn eerste 2 jaar bij Feyenoord ook in de basis een goede indruk maken.
tomson
 tomson - donderdag 17 december 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 19:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Beide prima opties als backup. En Mathijsen vond ik in zijn eerste 2 jaar bij Feyenoord ook in de basis een goede indruk maken.
Kraak noch smaak,voorspelbaar, traag en nog degelijker dan een domineesvrouw uit Staphorst.
Maar inderdaad je wist altijd wat je aan hem had 😊
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 december 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 december 2015 - 20:56 schreef tomson het volgende:

[..]

Kraak noch smaak,voorspelbaar, traag en nog degelijker dan een domineesvrouw uit Staphorst.
Maar inderdaad je wist altijd wat je aan hem had ��
Klopt, maar dat was al gauw beter dan zijn concurrenten..
van geil
 van geil - donderdag 17 december 2015 - 23:32   quote  deeplink  
Dus
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 december 2015 - 00:28   quote  deeplink  
Niet.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 juni 2016 - 13:12   quote  deeplink  
Joris Mathijsen gaat aan de slag als technisch manager van Willem II.
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 juni 2016 - 13:43   quote  deeplink  
Dan zullen er vast een paar jongelingen aan Willem II verhuurd gaan worden...

Kunt een hoop van Joris zeggen, maar een netwerk heeft ie wel!
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 juni 2016 - 13:43   quote  deeplink  
Misschien ook wel een plan....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 juni 2016 - 17:20   quote  deeplink  
Jari Schuurman
van geil
 van geil - maandag 01 juli 2019 - 20:57   quote  deeplink  
Veel potentie in die jongen aldus van Geel .
Man man man , of hij het licht heeft uitgevonden .
Gelijk er even duidelijk boven staan .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juli 2019 door van geil --
MMM
 MMM - maandag 01 juli 2019 - 21:01   quote  deeplink  
Ach zo kennen we Martin toch. Een kwalletje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!

0.0189249