BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 25 november 2012 - 15:17   quote  deeplink  
zijn ouwe cluppie he..
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 15:17 schreef MMM het volgende:
Levert ELKE bal in..
welnee, was de eerste helft lastig voor iedereen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 november 2012 - 17:33   quote  deeplink  
AZ heeft nauwelijks kansen kunnen creeëren en dan zou Mathijsen niet goed gespeeld hebben...
Onzin.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 november 2012 - 17:36   quote  deeplink  
De hele verdediging speelde prima, ook Mathijsen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 november 2012 - 18:17   quote  deeplink  
prima gespeeld Mathijsen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 18:32   quote  deeplink  
hahaha een mooie gele kaart ja en was voortreffelijk bij minuut 2.30.Op een bepaald moment moest Joris zelfs 2x gecoacht worden door Indi..
sluiten jullie je ogen maar hoor ,geeft niks ..hup Feyenoord!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 november 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahaha een mooie gele kaart ja en was voortreffelijk bij minuut 2.30.Op een bepaald moment moest Joris zelfs 2x gecoacht worden door Indi..
sluiten jullie je ogen maar hoor ,geeft niks ..hup Feyenoord!!!
Velen kijken goed en neutraal. Mathijsen speelde dus goed.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Velen kijken goed en neutraal. Mathijsen speelde dus goed.
Zou die zijn astma puffertje genomen hebben in de rust Henk hihihi
oke een 6 was het zeker ,maar wel aan de hand van de Vrij en Indi ;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 november 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Men hoort elkaar ook te coachen ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 november 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zou die zijn astma puffertje genomen hebben in de rust Henk hihihi
oke een 6 was het zeker ,maar wel aan de hand van de Vrij en Indi ;)
Mag ie van mij een kast vol puffertjes hebben. En Stefan en Bruno zijn toch al jongens die oudjes helpen oversteken.
Tweede keer de 0 trouwens. Gaat lekker.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:
Men hoort elkaar ook te coachen ;)
Zeker zeker ,wat Henk zegt is het nobel om oudjes te helpen bij het oversteken :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mag ie van mij een kast vol puffertjes hebben. En Stefan en Bruno zijn toch al jongens die oudjes helpen oversteken.
Tweede keer de 0 trouwens. Gaat lekker.
Daar gaat het om! inderdaad!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 november 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 18:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahaha een mooie gele kaart ja en was voortreffelijk bij minuut 2.30.Op een bepaald moment moest Joris zelfs 2x gecoacht worden door Indi..
sluiten jullie je ogen maar hoor ,geeft niks ..hup Feyenoord!!!
Jullie is jodenvolk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 november 2012 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 19:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jullie is jodenvolk.
Dat is dan niet zo mooi he maat hahaha ...herstel ,maak er gij van ;-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 25 november 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 20:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is dan niet zo mooi he maat hahaha ...herstel ,maak er gij van ;-)
hahahaha ;)
van geil
 van geil - zondag 25 november 2012 - 22:30   quote  deeplink  
goed.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 december 2012 - 02:18   quote  deeplink  
Vond hem goed spelen. Verdedigend solide, opbouwend van waarde door telkens vooruit te spelen, waar vooral De Vrij vaker kiest voor een breedtepass.
tomson
 tomson - zondag 02 december 2012 - 02:23   quote  deeplink  
Hup Joris !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 december 2012 - 02:26   quote  deeplink  
Hurray!
van geil
 van geil - zondag 02 december 2012 - 10:15   quote  deeplink  
speelde goed....

maar zie ik t verkeerd,,,of krijgt hij n buikje?
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 10:17   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=174248&abbr=soccernews&ref=hn_feyenoord

Joris Mathijsen was na afloop van de met 2-0 gewonnen wedstrijd tegen RKC Waalwijk zeer te spreken over zijn team. De verdediger van Feyenoord vindt dat zijn ploeg steeds meer op elkaar ingespeeld raakt, zo liet hij weten op het digitale thuis van de club.

"Als ploeg raken we steeds beter op elkaar ingespeeld, waardoor er steeds meer automatismen in ons spel komen", begon Mathijsen. "Daardoor groeit het zelfvertrouwen en zijn we moeilijk te verslaan. Ook vanavond (zaterdagavond, red.) hebben we goed gespeeld, ondanks het moeilijk te bespelen veld. RKC Waalwijk is eigenlijk geen moment echt in de wedstrijd geweest."

Mathijsen werd tevens geconfronteerd met het feit dat zijn ploeg sinds april 2010 niet meer drie keer op rij geen tegendoelpunt in ontvangst nam. "Een mooie statistiek dat het nu wel weer is gelukt, al ligt zoiets niet alleen aan de verdediging. Daar heeft het hele elftal zijn aandeel in."
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 december 2012 - 12:01   quote  deeplink  
Wel vaker aangegeven: nieuwe spelers inpassen vraagt aan speler én team gewenningstijd én daaropvolgend inslijpen automatismen.
Lijkt er op dat ook Mathijsen daar goed op in gaat passen. Joris doet geen gekke dingen, draagt daarmee bij tot zekere rust en vertrouwen. Dan ga je ook wederzijds beter van spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 december 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Prima gespeeld die Joris
BertusBadeend
 BertusBadeend - zondag 02 december 2012 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 12:01 schreef FR-Henk het volgende:
Wel vaker aangegeven: nieuwe spelers inpassen vraagt aan speler én team gewenningstijd én daaropvolgend inslijpen automatismen.
Lijkt er op dat ook Mathijsen daar goed op in gaat passen. Joris doet geen gekke dingen, draagt daarmee bij tot zekere rust en vertrouwen. Dan ga je ook wederzijds beter van spelen.
Ik begin hem langzaamaan te waarderen, hoewel ik in eerste instantie geen enkel vertrouwen erin had. Hopen dat ie deze lijn doorzet, dan gaat ie nog erg belangrijk worden. Ook voor het ondersteunen van Kongolo en Ramsteijn om door te groeien.

Goed bezig Joris, houd het vast :D
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 december 2012 - 17:32   quote  deeplink  
69fa5be93f22d02165a3bf2aab7fee97.png

joris_mathijsen1.jpg

Goirlenaar Joris Mathijssen heeft in het shirt van Feyenoord nog steeds rivaliteitsgevoelens jegens de de ultieme tegenstrever van Willem II, NAC Breda.

Vandaar ook dat de wedstrijd van aanstaande zondag, NAC - Feyenoord, speciaal voor hem is.
"Bij mij is die rivaliteit zeker aanwezig.Het is eigenlijk hetzelfde als hier Feyenoord - Ajax. Als je ziet hoe de mensen hier weken lang op reageren en met de wedstrijd bezig zijn. Dat is vergelijkbaar met toen ik bij Willem II speelde en tegen NAC Breda moest voetballen."

En hij herhaalde dat hij nooit meer in het shirt van de Tricolores te zien zal zijn.
"Feyenoord is mijn laatste Nederlandse club."

Kritiek
Mathijssen is een vaste waarde in de selectie van Koeman en al jaren bij het nationale team. Toch was er de laatste weken kritiek."Het irriteert me alleen als het niet de waarheid is, maar je moet verder, daar ben je professional voor."
Bron:FRFanatic
van geil
 van geil - vrijdag 07 december 2012 - 19:21   quote  deeplink  
speelt aardig goed.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 december 2012 - 07:25   quote  deeplink  
Mathijsen baalt van tegendoelpunten uit standaardsituaties

600x200-kd-1306508.jpg

Feyenoord won woensdagavond na een slopende strafschoppen serie in de KNVB Beker van sc Heerenveen. De Rotterdammers zijn daardoor verzekerd van de kwartfinale. Joris Mathijsen was na afloop dan ook content met de zege, maar baalde van de tegendoelpunten.
"Niet alleen ik ben kapot, ook de jonkies en mid-twintigers", aldus de centrale verdediger na afloop, die zelf een redelijke wedstrijd speelde. "Ik heb nu een paar aardige wedstrijden gespeeld ja." Geheel tevreden over het treffer van de mandekker niet. Opnieuw kreeg Feyenoord twee doelpunten tegen uit een standaardsituatie. "Weer twee goals uit standaardsituaties, ik word er gek van. Dat moet nu maar eens afgelopen zijn."
bron:FR12
MMM
 MMM - donderdag 20 december 2012 - 08:17   quote  deeplink  
Speelde goed, dit niveau minimaal volhouden nu!
eko-sporter
 eko-sporter - donderdag 20 december 2012 - 08:22   quote  deeplink  
Joris Mathijsen zet inderdaad een goede serie wedstrijden neer.
van geil
 van geil - donderdag 20 december 2012 - 12:25   quote  deeplink  
speelde echt heel goed.rust en overzicht.strakke passes.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 december 2012 - 15:05   quote  deeplink  
Absoluut, had (als ie hem op moest vangen) geen moeite met de snelheid van la parra..
Alexmem
 Alexmem - donderdag 20 december 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Speelde op een niveau dat we graag ook de komende 2 jaar zouden zien. Dan was het achteraf een koopie ;)
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 20 december 2012 - 18:08   quote  deeplink  
Ja dat mag ook wel eens gezegd worden. Speelt goed.
Won elk duel van Finbogasson. Toch geen slechte spits.

Daar staat even een verdediging: Janmaat-de Vrij- Matijssen- BMI - Mulder. Veruit de beste verdediging van Nederland.

Ik zeg: we maken echt een kans op het kampioenschap. Moet Pelle fit blijven.
bode
 bode - donderdag 20 december 2012 - 19:30   quote  deeplink  
Als hij fit blijft en De Vrij blijft, dan kunnen er nog mooie dingen gebeuren in 2013 in de KUIP en daar buiten
tomson
 tomson - donderdag 20 december 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Ook weer iemand waar weinigen het in zagen toen hij kwam (ik incluis) Wordt ook steeds belangrijker nu. MvG ook hier weer goed bezig geweest.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 december 2012 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 22:28 schreef tomson het volgende:
Ook weer iemand waar weinigen het in zagen toen hij kwam (ik incluis) Wordt ook steeds belangrijker nu. MvG ook hier weer goed bezig geweest.
""""APPLAUS""""
tomson
 tomson - vrijdag 21 december 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Dank u (eikel)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 21 december 2012 - 09:36   quote  deeplink  
Ben blij met joris geef hem nog wat tijd.ik denk dat mocht stefan weggaan dat we blij zijn met joris.volgens mij ziat hier toch een diepere gedachte achter,bij v geel
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 december 2012 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2012 - 09:25 schreef tomson het volgende:
Dank u (eikel)
"""""STAANDE OVATIE""""""
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 21 december 2012 - 14:46   quote  deeplink  
wat denken jullie zit toch achter het halen van Mathijssen de filosofie dat de Vrij toch gaat ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 21 december 2012 - 14:57   quote  deeplink  
Of Indi.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 december 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 december 2012 - 22:28 schreef tomson het volgende:
Ook weer iemand waar weinigen het in zagen toen hij kwam (ik incluis) Wordt ook steeds belangrijker nu. MvG ook hier weer goed bezig geweest.
Hier nog 1...
Ik trek ook het boetekleed aan...
Moet wel zeggen dat zijn laatste interview daaraan heeft bijgedragen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 december 2012 - 22:46   quote  deeplink  
Mathijsen: 'We stralen veel vertrouwen uit in De Kuip'

600x400-kd-1306508.jpg

Joris Mathijsen rekent erop dat Feyenoord aanstaande zondag de eerste competitiehelft met een goed resultaat kan afsluiten. Volgens de verdediger is het niet voor niets dat Feyenoord al meer dan een jaar ongeslagen is in De Kuip. We hebben heel veel vertrouwen tijdens wedstrijden in eigen huis, dat moeten we ook zondag tegen FC Groningen uitstralen, zegt de verdediger in het Feyenoord Wedstrijdmagazine dat zondag gratis wordt verspreid. Dat vertrouwen komt ook door de supporters. De steun die wij hier krijgen, die zie je nergens anders. FC Groningen is een team dat we niet mogen onderschatten, maar als we weer het vertrouwen uitstralen dat we ook in onze eerdere thuiswedstrijden hebben laten zien, ben ik ervan overtuigd dat we gaan winnen.

Mathijsen vertelt in het Wedstrijdmagazine verder dat hij met een goed gevoel terugkijkt op zijn eerste half jaar in De Kuip. Ik kende Feyenoord tot deze zomer alleen van buiten, maar pas nu ik er zelf voetbal weet ik echt hoe groot de club is. Dat is dus eigenlijk nog beter dan verwacht.
 
Het volledige interview met Joris Mathijsen is aanstaande zondag te lezen in het Feyenoord Wedstrijdmagazine, dat voor de wedstrijd tegen FC Groningen gratis wordt verspreid in en rond De Kuip. In het programmablad is verder onder meer plaats voor een terugblik op de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag, een prognose van Peter Houtman en alle informatie over de laatste speelronde voor de winterstop.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 december 2012 - 18:57   quote  deeplink  
Mathijsen: 'We verdienden om te winnen'

600x400-wd-1309943.jpg

Joris Mathijsen begint steeds meer zijn draai te vinden bij Feyenoord. De verdediger kwam afgelopen zomer over van Málaga CF en maakte in het begin van het seizoen een matige indruk. De laatste weken speelt de 32-jarige Mathijsen behoorlijk. 'Dat geeft een goed gevoel. Mensen verwachten veel van je. Ik wist dat ik door moest gaan met keihard trainen.'

Na afloop van de wedstrijd tegen FC Groningen (2-1) stond er een tevreden Mathijsen voor de camera. 'Ik ben hartstikke blij met de zege,' vervolgt Mathijsen tegenover RTV Rijnmond. 'Het spel maakt nu even niet uit. We sluiten het jaar goed af voor de winterstop. We staan er gewoon bij en dat is het belangrijkste. Ik heb geen moment gedacht dat we punten zouden verliezen. We hebben een ploeg die tot op het laatst voor de overwinning kan vechten. Pellè deed het gewoon weer.'

Mathijsen prijst de mentale weerbaarheid van zijn ploeg. 'Dat heeft puur met karakter te maken. Ook de fans slepen ons er doorheen. Een combinatie daarvan zorgt ervoor dat we beloond worden. Je kan niet elke wedstrijd goed spelen. Het was een moeilijk bespeelbaar veld en de bal stuiterde continue op. Er waren te weinig goede acties en verloren vaak de tweede bal. Dat neemt echter niet weg dat wij verdienden om te winnen,' aldus Mathijsen.


bron:FR12
bode
 bode - zondag 23 december 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Wat speeld die jongen op dit moment goed ik heb hem een 8 gegeven
ik hoop dat hij het in 2013 ook zo doet en fit blijft dan kunnen we nog veel verwachten met hem en Feyenoord, Joris en je vrouw en je kinderen hele fijne kerst & een gezond en goed 2013
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 december 2012 - 20:10   quote  deeplink  
Geweldig gespeeld, een klein foutje bij de tegentreffer. Maar die had Mulder gewoon moeten hebben.
Mathijsen samen met Pellé de beste vandaag ..........
Wim2
 Wim2 - zondag 23 december 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Speelde zeer goed vandaag. En moet je op die foto die dikke zweefbuik om de grond zien liggen haha!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 december 2012 - 00:25   quote  deeplink  
Gaat steeds meer zijn waarde laten zien voor ons..leuk dat ie de waardering ook van de supporters kreeg..
tomson
 tomson - maandag 24 december 2012 - 00:34   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 december 2012 door tomson --
infamous psv
 infamous psv - maandag 24 december 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 december 2012 - 00:34 schreef tomson het volgende:
.
die Joris toch!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris Mathijssen topic!









0.0130891