|
|
moa
|
|
|
Maak er maar definitieve selectie van, Clasie zat in de voorselectie maar is afgevallen voor de definitieve selectie.
Hulde voor Indi Joris en Stefan! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van BMI postte m ook net. vreemd van Clasie idd. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Clasie komt nog wel, onze beste speler op dit moment. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel een verschrikkelijk 020 gehalte in die staf. tot aan de masseur aan toe. pffff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is dat iets nieuws dan, had je anders verwacht.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Erg jammer inderdaad, de selectie zal ook wel langzaam maar zeker een (nog) hoger joden gehalte krijgen. De selectie van "van Rhijn" slaat ook werkelijk nergens op.
Heeft pas 1 !!!!!!!! ja 1 officiele wedstrijd gespeeld waarin hij niet overeind bleef tegen PSV in de johan fruit schaal. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het zou me erg weinig verbazen als straks ook die Dijks wordt geselecteerd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: van Gaal heeft middenvelders genoeg vandaar geen Clasie .... maar dat komt nog wel! En te weinig verdedigers en daarom BMIndi |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zit er wel in ja: Een hoog 'ajax' tintje binnen het NL elftal in de technische- en medische staf .............. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zie liever Clasie als Furby Emanuelson. |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
jullie hebben niet geluisterd over clasie, jong oranje heeft nog 1 punt nodig om zich te plaatsen en daardoor is clasie niet opgeroepen vind ik op zich wel verstandig |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
BRUNOOOO De HELD, DE STRIJDERT!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 12:45 schreef charlotte het volgende:jullie hebben niet geluisterd over clasie, jong oranje heeft nog 1 punt nodig om zich te plaatsen en daardoor is clasie niet opgeroepen vind ik op zich wel verstandig Sorry Charlotte.. |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
geef niet Renato, zowaar een verstandig besluit van die van gaal |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRUNO DE STRIJDERT. Heb het altijd in hem zien zitten.
En van Gaal blijft een lul. |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 12:29 schreef moa het volgende:Erg jammer inderdaad, de selectie zal ook wel langzaam maar zeker een (nog) hoger joden gehalte krijgen. De selectie van "van Rhijn" slaat ook werkelijk nergens op. Heeft pas 1 !!!!!!!! ja 1 officiele wedstrijd gespeeld waarin hij niet overeind bleef tegen PSV in de johan fruit schaal. Haha van Rhijn pas 1 officiele wedstrijd. Grappenmaker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: TOETTOET ABFÜHREN..!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen ongelukken gebeurd tussentijds, Renaat? |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
clasie is veel beter dan die jankmuil van een strootman. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: van Gaal toptrainer, jammer dat ie nooit bij Feyenoord te werk is gegaan ..... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja ik ook , maar van Gaal is geod bevriend met Flurry Emanuelson. Moet eigenlijk niet kunnen maar ja, zo heeft iedereen zijn voorkeur |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
gooi mr in t diepe joh. beter proberen dan afvragen.. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: 100% eensert!!! Na z'n opmerking van: "NEUH!", toen hem gevraagd werd of Feyenoord afgelopen seizoen kampioenskandidaat zou kunnen worden, de losert!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2012 door Suijltje -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 14:51 schreef Suijltje het volgende:[..] 100% eensert!!! Na z'n opmerking van: "NEUH!", toen hem gevraagd werd of Feyenoord afgelopen seizoen kampioenskandidaat zou kunnen worden, de losert! Olifantengeheugen hahaha. |
|
|
|
|
az-fan!
|
|
|
Waarom praten jullie zo veel? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: omdat we mensen hebben om tegen te praten of het forum.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: omdat jullie te weinig praten |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Omdat er tegenwoordig in de havens alleen maar immigranten uit Alkmaar werken daarom hebben ze hier veel vrije tijd |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Word nu al tijd dat van gaal in gaat zien dat Janmaat al beter is dan van Rhijn. Pfff vanRhijn als stand in voor vd wiel wat een lacher |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 18:39 schreef RedDevil1990 het volgende:Word nu al tijd dat van gaal in gaat zien dat Janmaat al beter is dan van Rhijn. Pfff vanRhijn als stand in voor vd wiel wat een lacher Van rijn ook veel te overschat tot nu toe. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Aan Janmaat om het tegendeel te bewijzen ........... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja Blind he ........... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
4 PSVers en 3 Feyenoorders in Oranjeselectie.. Als we nou geen wereldkampioen worden dan weet ik t ook nie meer..Jammer dat Manolev niet meer geneutraliseerd kan worden.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: omdat wij wel kunnen praten..... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 20:27 schreef infamous psv het volgende:4 PSVers en 3 Feyenoorders in Oranjeselectie.. Als we nou geen wereldkampioen worden dan weet ik t ook nie meer..Jammer dat Manolev niet meer geneutraliseerd kan worden.. Stond ik ook van te kijken, die van ons zal ie wel van z'n vrouw hebben moeten selecteren, anders mag ie niet meer neuken BAM!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Neem volgende keer als je komt een lekker kaasje mee..? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Heel Oranje kan me gestolen worden, maar ben blij voor ze
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Roodwit zijn de kleuren..!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Foutje: Rood, wit en zwart met een beetje groen. Alleen dat rood en wit herinner me teveel aan een homoklas uit 020 ....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 07:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Foutje: Rood, wit en zwart met een beetje groen. Alleen dat rood en wit herinner me teveel aan een homoklas uit 020 ....... Wij rood wit. Zij wit rood. Scheelt een hoop. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 07:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Foutje: Rood, wit en zwart met een beetje groen. Alleen dat rood en wit herinner me teveel aan een homoklas uit 020 ....... Zie je wel ik wist wel dat je en homo en een fopneus bent.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hou nou toch eens op met dat kinderachtige Gezeik.
Laat elkaar met rust. |
|
|
|