BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Sparta Prague (Europa League - donderdag 23 Augustus 2012)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 23 augustus 2012 - 22:54   quote  deeplink  
Eerste helft dramatisch, leek wel of ze bang waren voor die gasten.. Weinig tot niets gecreëerd. Mathijsen loopt niet goed mee bij de 0-1, Indi laat Kadlec te makkelijk draaien en schieten.. Onbegrijpelijk. Al speelde Indi verder een goede pot.

Zelfs Clasie was ongelooflijk slecht. Leerdam, ... Ja..

Voorin alleen Schaken die z'n niveau haalde. Met Fernandez ben ik helemaal klaar. Heeft zijn kans gehad, niet gegrepen, dus eruit. Schaken in de punt, of als Koeman hem liever op de flank heeft, Achahbar erin zetten. Die jongen zal best een paar keer kut spelen maar dat kan ik meer hebben dan die lompe Fernandez.

Gelukkig nog 2-2, het kan nog!
twitch
 twitch - donderdag 23 augustus 2012 - 22:55   quote  deeplink  
juist doe mij die kleine man maar voorin wat een werklust
en wanneer hij moe wordt ( want een hele wedstrijd kan hij nog ni an denk ik ) fernandez er maar in
twitch
 twitch - donderdag 23 augustus 2012 - 22:56   quote  deeplink  
ja en carbal op de rechter en schaken in de spits ken ik ook mee leven
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 augustus 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:55 schreef twitch het volgende:
juist doe mij die kleine man maar voorin wat een werklust
en wanneer hij moe wordt ( want een hele wedstrijd kan hij nog ni an denk ik ) fernandez er maar in
Mwah, óf beginnen met Fernandez, maar Anass inzetten in tweede helft. Draait die vermoeide verdedigers lekker gek.
Marsimo
 Marsimo - donderdag 23 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
Positief nieuws 2x gescoord :D
twitch
 twitch - donderdag 23 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mwah, óf beginnen met Fernandez, maar Anass inzetten in tweede helft. Draait die vermoeide verdedigers lekker gek.
en dan de 0 houden of hopen dat iemand anders het doet ?
MMM
 MMM - donderdag 23 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
http://eredivisielive.nl/video/73873-prachtige-goal-van-anass-achahbar-helpt-feyenoord-in-slotfase-aan-gelijkspel.html

Die dekselse Achahbar hahaha
craven
 craven - donderdag 23 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:01 schreef Marsimo het volgende:
Positief nieuws 2x gescoord :D
alleen niet door een spits....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 augustus 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:01 schreef twitch het volgende:

[..]

en dan de 0 houden of hopen dat iemand anders het doet ?
Iemand anders. Wordt geen seizoen met targetman. Dus moet de rest van het team voor de doelpunten zorgen.
twitch
 twitch - donderdag 23 augustus 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:01 schreef craven het volgende:

[..]

alleen niet door een spits....
volgens mij is achabar een spits
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 23 augustus 2012 - 23:06   quote  deeplink  
Straks is 0-1 genoeg...
Marsimo
 Marsimo - donderdag 23 augustus 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Achahbar is een aanvaller 1,71 groot
twitch
 twitch - donderdag 23 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
ja en behendig snel aanspeelbaar en doelgericht en wil nog wel eens scoren
Marsimo
 Marsimo - donderdag 23 augustus 2012 - 23:35   quote  deeplink  
23 jun Koeman: 'Achahbar eerste spits'
Feyenoord nieuws
Voor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar. Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.

De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Italië en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.

Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahçe
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 augustus 2012 - 23:47   quote  deeplink  
Feyenoord.nl:
Anass Achahbar stond donderdagavond net tien minuten in het veld, toen de invaller met een geniaal balletje achter zijn standbeen langs De Kuip liet ontploffen van vreugde. Met zijn belangrijke gelijkmaker zorgde de spits voor grote opluchting binnen heel Feyenoord, nadat de ploeg bij rust nog tegen een 0-2 achterstand aankeek. Mijn doelpunt gaf een groots gevoel, reageerde Achahbar, die in de slotfase van het duel in het veld kwam voor Guyon Fernandez.

Ik zag de voorzet vanaf rechts komen en in een fractie van een seconde besloot ik de bal achter mijn standbeen langs binnen te tikken, zo beschreef Achahbar na afloop zijn doelpunt in de derde minuut van de blessuretijd. De ontlading bij het team en de supporters was groot. In de eerste helft hebben we niet goed gespeeld, we durfden niet te voetballen. Ondanks de 0-2 achterstand bleef ik geloven in een goed resultaat. Tijdens de tweede helft werden we sterker, wat uiteindelijk resulteerde in de gelijkmaker.

Dat Feyenoord zich vanuit geslagen positie terugknokte, was volgens Achahbar mede te danken aan de supporters. Ondanks de achterstand zijn ze ons blijven steunen. Het publiek was echt fantastisch, zonder hen was dit ons misschien niet gelukt. De spits blikte ook nog even vooruit naar de return van volgende week. Als we in Praag met net zoveel durf spelen als in de tweede helft en geloven in een goed resultaat, maken we absoluut nog een kans. Dit resultaat geeft vertrouwen.

Joris Mathijsen vond dat Feyenoord met de late gelijkmaker een mentale tik had uitgedeeld aan de tegenstander. In mijn ogen zijn we vanavond de morele winnaar, vertelde de verdediger, die kritisch was over de eerste helft van de ploeg. We speelden veel te vaak de lange bal en gaven de goals te makkelijk weg. In de rust was het stil in de kleedkamer, ik denk dat niemand op dat moment verwachtte dat we ons nog zouden terugknokken. Daarom geeft dit gelijkspel een goed gevoel, een groot compliment voor het karakter van de ploeg.

Net als Achahbar was ook Mathijsen lovend over het legioen. De steun van het publiek was geweldig, zo extreem als hier heb ik het nog nooit meegemaakt. We zijn blijven knokken en hebben onszelf in de laatste minuut daarvoor beloond. Volgens Mathijsen reist Feyenoord volgende week met vertrouwen af naar Praag. Een 1-2 nederlaag of een 2-2 gelijkspel maakt veel verschil. We zijn na vanavond nog volop in de race voor de volgende ronde.
craven
 craven - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:06 schreef twitch het volgende:

[..]

volgens mij is achabar een spits
solly, bedoelde een basisspits
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 20:52 schreef Mathijss het volgende:
Helaas, schelden doet geen pijn.
Maar het is over en uit met Feyenoord voor mij.
Ik ga hier mijn vingers niet meer aan verwonden.
Ieder jaar het zelfde liedje. Geen kampioenschap, weer een tussenjaar.
Blijf aan de gang. En roep maar het doet me niks meer.
Ik ga nu iedere keer lachen, als ze uitglijden.
Snap niet dat Feyenoord zoveel fans behoud. Feyenoord is dood.
De winnen waren al niet erg opbeurend maar jij bent helemaal een mega droeftoeter zeg. Ooit wel eens in de kuip geweest jongen? Hoe kan je het dan uit je bek krijgen dat Feyenoord dood is? Mafkaan..
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:16   quote  deeplink  
ongelooflijk dom weer jezelf zo in de problemen brengen.was alweer de betere zeker de tweede helft en zelfs de uefa heeft knjb trekjes.want het was een 100 procent pingel gvd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door TheMenace --
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 20:59 schreef StevieV het volgende:
zo dramatisch is het spel van feyenoord helemaal niet.
Jullie missen stootkracht voorin, en die jeugdige fouten achterin die houden we nu eenmaal in de Nederlandse competitie.

Wat je ook ziet, bij die tegengoal, koppies gingen hangen, onscherp de duels in, gefrustreerd zelfs. Hadden zeker een aantal kaarten moeten vallen, maar goed.
Publiek erachter, 3 acties die wel lukken en de koppies gaan weer omhoog! Rust houden, geen tegengoal meer krijgen en wellicht 1 of misschien 2 keer toeslaan!
Eensert !
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 21:14 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Jawel, maar in de rust had ik m'n stream weggeklikt en nu doet hij het gvd niet meer.
Als jij aan het streamen ben en je moet alles nog plakken wat je hier dropt wat zie jij dan eigenlijk van de wedstrijd huilebalk?
gendt1
 gendt1 - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:20   quote  deeplink  
Het is weer hopen tegen beter weten in, een machteloze aanval. In een paar weken kun je hetk zo positief gestarte seizoen, Europees alweer verspelen. Er zit geen enkele overtuiging in, de fouten worden genadeloos afgestraft.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:27   quote  deeplink  
Wat eeen elende weer:S
enige postivie puntje was dat Indi goed was.
En Anas had in die 10 min meer gedaan dan Fernandez in 4 wedstrijden
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:29   quote  deeplink  
Nie zo jammere beempie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 00:27 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Wat eeen elende weer:S
enige postivie puntje was dat Indi goed was.
En Anas had in die 10 min meer gedaan dan Fernandez in 4 wedstrijden
Indi begon inderdaad fantastisch, maar bij beide tegengoals had hij wel wat meedogenlozer mogen en moeten zijn.

Ik vond het groot positieve punt individueel gezien (buiten de goal van Anass) het spel van Mathijsen in de tweede helft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:55   quote  deeplink  
Vond de 2e helft een zeer acceptabel nivo. 2-2 was dik verdiend (te weinig nog) en goed voor het zelfvertrouwen.
Gaan we zondag zien.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 00:29 schreef tomson het volgende:
Nie zo jammere beempie
Hahahaha, ik ben egt nie tevreden.
Moet nog ma zien volgende week.
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:02   quote  deeplink  
Ga ik met een goed gevoel naar werk, hoor ik op de radio Feyenoord - Sparta Praag 0-2 40 minuut. Ik denk het zal toch niet waar zijn, dag Europa! Maar als ik naar de samenvatting kijk zie ik een ploeg die met harde inzet zich heeft teruggeknokt. Mijn grote complimenten voor het spel, het moet zo te zien een leuke en lekkere pot voetbal zijn geweest.
De prachtige Goal van Achahbar!
De steeds sterke opkomende Bruno Martins Indi (moest wel wat sterker verdedigen bij die tegengoal)!
De ook hardwerkende Immers, waarbij zijn goal er nu echt aan zit te komen!

Veel pluspunten gezien en steeds minder minpunten. Ik snap niet dat er zoveel negatieve uitlatingen worden gedaan hier.

De 30e pakken we ze gewoon in Praag!

Twente///3-1 :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door Omekees --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:02 schreef Omekees het volgende:
Ga ik met een goed gevoel naar werk, hoor ik op de radio Feyenoord - Sparta Praag 0-2 40 minuut. Ik denk het zal toch niet waar zijn, dag Europa! Maar als ik naar de samenvatting kijk zie ik een ploeg die met harde inzet zich heeft teruggeknokt. Mijn grote complimenten voor het spel, het moet zo te zien een leuke en lekkere pot voetbal zijn geweest.
De prachtige Goal van Achahbar!
De steeds sterke opkomende Bruno Martins Indi (moest wel wat sterker verdedigen bij die tegengoal)!
De hardwerkende Clasie met weer geweldige passes!
De ook hardwerkende Immers, waarbij zijn goal er nu echt aan zit te komen!
De steeds opkomende aanvallende Janmaat!

Allemaal pluspunten gezien en steeds minder minpunten. Ik snap niet dat er zoveel negatieve uitlatingen worden gedaan hier.

De 30e pakken we ze gewoon in Praag!

Twente///3-1 :D
Tuurlijk zijn er positieve punten, maar uit een samenvatting kun je niet altijd alles opmaken. Zo speelde Clasie voor zijn doen heel zwak de eerste helft, gaf hij zelf ook toe. En zo zijn er nog wel meer dingen.

Dit zegt Jordy zelf:

----------

Clasie: 'In eerste helft was ik totaal mezelf niet'

Geschreven op 2012-08-23 om 23:39:20 | Bekeken: 1967 | Reacties: 31 | Foto: VI-Images | Bron: AD.nl

Aanvoerder Jordy Clasie van Feyenoord gaf het donderdagavond in De Kuip na de zeer benauwde 2-2 tegen Sparta Praag eerlijk toe.

'Ik was in de eerste helft totaal mezelf niet', bekende de aankomende international. 'Ik leed drie tot vier keer onnodig balverlies. Dat is niets voor mij. Misschien liep Sparta Praag speciaal op mij te jagen. Ik had steeds een paar spelers direct bovenop me zitten als ik in balbezit kwam. Ik moet leren nog beter om me heen te kijken en nog sneller te handelen.'

Middenvelder Clasie (21) herstelde zich knap na de rust, evenals zijn ploeggenoten. 'Sparta Praag had weinig meer te vertellen. We hebben karakter en veerkracht getoond. In de tweede helft durfden we wel te voetballen. Als we dat volgende week in Tsjechië vanaf het begin doen, maken we zeker nog kans.'

http://www.fr12.nl/nieuws/19422-clasie----in-eerste-helft-was-ik-totaal-mezelf-niet--.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door T-FeYeN00rD --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:07   quote  deeplink  
ANASSS HELD!!!!!!
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er positieve punten, maar uit een samenvatting kun je niet altijd alles opmaken. Zo speelde Clasie voor zijn doen heel zwak de eerste helft, gaf hij zelf ook toe. En zo zijn er nog wel meer dingen.
Daar heb je gelijk in!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:10   quote  deeplink  
dr love
 dr love - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:14   quote  deeplink  
Die klojo r.koeman is echt een laatbloeier weet amper de kwaliteiten niet van z,n eigen spelers, sorry vindt het niet leuk om hem aftekraken, maar je verdient en hebt verdient miljoenen dus dan ben je genoemd een topcoach dus moet de kwaliteiten van de spelers doorhebben en heb je visie welke systeem past het beste voor deze selectie, als spelers niet in hun ritme zijn dan moet je ook durven andere spelers de kansen te geven, vindt het echt jammer had r.koeman hoog zitten maar na de uitwedstrijd tegen dynamo Kiev, zag ik dat de team niet goed is ingespeeld, terwijl je de beste verdediging en middenvelders en je zal het niet geloven maar ook aanvallend hebben we ook in huis "achabar,manu, schaken, el abdelaui, fernandes moet beter getraind worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:18   quote  deeplink  
Je kan aardig emotioneel reageren....niks mis mee hoor.maar wat wil jij dan?Gert Jan terug,of Mario...ik snap jou niet.Wie is er wel goed dan?
Jullie zijn net begonnen,net als wij
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:14 schreef dr love het volgende:
Die klojo r.koeman is echt een laatbloeier weet amper de kwaliteiten niet van z,n eigen spelers, sorry vindt het niet leuk om hem aftekraken, maar je verdient en hebt verdient miljoenen dus dan ben je genoemd een topcoach dus moet de kwaliteiten van de spelers doorhebben en heb je visie welke systeem past het beste voor deze selectie, als spelers niet in hun ritme zijn dan moet je ook durven andere spelers de kansen te geven, vindt het echt jammer had r.koeman hoog zitten maar na de uitwedstrijd tegen dynamo Kiev, zag ik dat de team niet goed is ingespeeld, terwijl je de beste verdediging en middenvelders en je zal het niet geloven maar ook aanvallend hebben we ook in huis "achabar,manu, schaken, el abdelaui, fernandes moet beter getraind worden.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

Jij bent een klojo, tijdverdoener, ga slapen man!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:24   quote  deeplink  
Die dekselse Achahbar!
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:24   quote  deeplink  
Evert//held
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:27   quote  deeplink  
Ronald Held!
De beste man had vertrouwen in Fernandez, gaf hem eigenlijk iets meer de kans dan je normaal gesproken zou doen. Nu is Anas gekomen, en ja hij kan er niet meer onderuit. niks mis mee.
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:28   quote  deeplink  
dr love///klojo
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:28   quote  deeplink  
Optimist tot in mijn kist....we(ja ja wij) zijn net begonnen,kruikenzeikers,komop zeg
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:24 schreef Omekees het volgende:
Evert//held
Ja ik vind hem niet altijd even fijn, maar ik heb net ff samenvatting gekeken en hij was nu wel lkkr aan het lulle hahhah.
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:29   quote  deeplink  
Idd!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
Je kan aardig emotioneel reageren....niks mis mee hoor.maar wat wil jij dan?Gert Jan terug,of Mario...ik snap jou niet.Wie is er wel goed dan?
Jullie zijn net begonnen,net als wij
Nooit een touw aan vast te knopen aan de lappen tekst dr love. Geen zinnige discussie mee te beginnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nooit een touw aan vast te knopen aan de lappen tekst dr love. Geen zinnige discussie mee te beginnen.
Dr love klinkt ook eng.......kruising Dr Phil en ogelvi(hoe die gozer ook heet)..en lopen over kolen door tsjakka
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:34   quote  deeplink  
Volgende week wel zelf gaan voetballen. niet afwachten daar is geen tijd voor.
minimaal 2 goals, mooiste is 3goals natuurlijk
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:35   quote  deeplink  
Ligt het nou weer aan mij, of speelde Feyenoord in een iets anders shirt ( Witte blok met rugnummer erin op achterkant shirt)...?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:37   quote  deeplink  
zie het ook. lijken wel stickers. Mischien dat dat van Uefa moest?
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:38   quote  deeplink  
ja denk het..
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:38   quote  deeplink  
Trusten!
Omekees
 Omekees - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:39   quote  deeplink  
Wel minder mooi trouwens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:37 schreef Beempjerotterdam het volgende:
zie het ook. lijken wel stickers. Mischien dat dat van Uefa moest?
Sowieso soort opplaksel. Kleur wit waar het nummer opstaat is een andere tint wit dan het wit op de rest van het shirt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Sparta Prague (Europa League - donderdag 23 Augustus 2012)









0.0155999