|
|
bode
|
|
|
Nee die is voor de beerenburgers, en verder ik vind haar helemaal niet mooi |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Zijn de speeldata al bekend? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: 23 augustus en 30 augustus |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Ik heb niet naar de loting gekeken en alleen gehoord dat we tegen Praag spelen, dus sorry hoor... |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is geen warmlopertje voor mij kerel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hebben we de aanstekers al weer in de aanslag ? Zelfs al plaatsen we ons heb ik mijn twijfels of (sommige) supporters het niet zullen verzieken ?????? Nou kom maar op met je tegen argumenten maar dit keer wel zinnige hoop ik ? Sparta Pr is te pakken maar onze zogenaamde rel schoppende supporters blijkbaar niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er valt niets tegen te beargumenteren Piet. Je hebt gewoon gelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 10:58 schreef piet de paler het volgende:hebben we de aanstekers al weer in de aanslag ? Zelfs al plaatsen we ons heb ik mijn twijfels of (sommige) supporters het niet zullen verzieken ?????? Nou kom maar op met je tegen argumenten maar dit keer wel zinnige hoop ik ? Sparta Pr is te pakken maar onze zogenaamde rel schoppende supporters blijkbaar niet. Daar moet feyenoord iets meer moeite mee doen om die relnichten op te pakken en een levenslange stadionverbod op te leggen .... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 10:27 schreef Omekees het volgende:[..] Ik heb niet naar de loting gekeken en alleen gehoord dat we tegen Praag spelen, dus sorry hoor... Is niet erg hoor ome kees ik heb wel gekeken en vond het niks an die loting |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Ja om die reden keek ik ook niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 11:11 schreef lijdensweg het volgende:[..] Daar moet feyenoord iets meer moeite mee doen om die relnichten op te pakken en een levenslange stadionverbod op te leggen .... Dus de ouwe trouwe echte supporters van T en overige vakken moeten dus maar zien hoe alles naar de klote geholpen wordt ? Ik denk als de oudere gematigde supporters dmv spreekkoren ,deze mannen aanspreekt er geen klap hoeft te vallen.Alleen de dreiging al van 35000 supporters tegen deze kleine groep.Kan werken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij hoeft haar niet mooi te vinden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Te koop..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"De verdediging van Feyenoord is niet zo sterk"
Bij Sparta Praag maakt men zich vooralsnog niet al te veel zorgen over de dubbele ontmoeting met Feyenoord, de tegenstander in de vierde voorronde van de Europa League. Een aantrekkelijke, zware, maar ook bespeelbare tegenstander, zo klinkt het in de Tsjechische hoofdstad.
Verdediger Ondrej Svejdik is de eerste die op de clubsite aan het woord wordt gelaten. Vreemd is dat niet, de 29-jarige Tsjech speelde vier seizoenen voor FC Groningen en weet dus wat voor club Feyenoord is.
"De verdediging is niet zo sterk", zegt Svejdik, die kan buigen op een goed persoonlijk record. "Met Groningen heb ik vier van de vijf wedstrijden tegen hen gewonnen, één keer zelfs met 4-0. De Kuip is mooi, groot en er zal een goede sfeer zijn."
Aanvaller Tomas Přikryl: "Een aantrekkelijke tegenstander, die moeilijk te verslaan is. Maar het verandert niets aan het feit dat wij de groepsfase willen bereiken. Het zal in elk geval een enorme motivatie zijn om in een stadion als De Kuip tegen een beroemde club als Feyenoord te spelen." Bron:Soccernews.nl |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was een ander tijdperk, maar die knakker mag denken wat ie wil. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat ze maar in die waan, wat gaan ze op hun bek, geen doorkomen aan bij ons.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Gastel naar Praag
Feyenoord is al volop bezig met de volgende Europese tegenstander: Sparta Praag. Waarschijnlijk zal assistent-trainer Jean Paul van Gastel volgend weekend de tegenstander gaan bekijken bij een wedstrijd in de Tsjechische competitie. Koeman: Ook dit weekend speelt Sparta Praag een competitiewedstrijd, van dat duel zullen we videobeelden bekijken. We zullen er alles aan doen om ons zo goed mogelijk voor te bereiden.
Bron:Feyenoordblog.nl |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Mooi man! thuis afmaken die gaste. Hoop zo dat ik vrij kan regele. Heb die week net avonddienste. Best but |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:00 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Mooi man! thuis afmaken die gaste. Hoop zo dat ik vrij kan regele. Heb die week net avonddienste. Best but Ik heb vrijdagochtend alvast vrij genomen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: s' avonds de man, s' morgens de man! Dus een watje ben je ..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ken jij rich zijn opa soms..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sparta Praag-coach kijkt uit naar 'Feyenoord'
Feyenoord werd vrijdag bij de loting voor de Europa League gekoppeld aan Sparta Praag. Vitezslav Lavicka, coach van de Tsjechen, kijkt uit naar de dubbele ontmoeting.
"Van de mogelijke tegenstanders is dit wellicht de zwaarste", zegt Lavicka op de clubsite. "Feyenoord is als tweede geëindigd in de Nederlandse competitie, dus het is zeker een team van Europees kaliber. Ze hebben, net als wij, een zeer jong team. Ik neem aan dat ze het traditionele aanvallende Nederlandse voetbal spelen, maar daar moeten we ons nog verder in verdiepen."
"Ik zie positieve kanten aan deze loting", vervolgt de oefenmeester. "Er komt een grote Europese club op bezoek, dat is positief voor de supporters. Onze spelers krijgen te maken met een kwalitatief goede tegenstander en kunnen mooie ervaring opdoen. Bovendien krijgen ze de kans om in een prachtig modern stadion te spelen." Bron:Voetbalprimeur.nl |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Vrijdag gaa ik wel werke, wil donderdag gewoon wat eerder weg. Maar bij ons zijn de tijde zo wazig. Kan nergens vanop aan. Hoor pas aankomende vrijdag hoe mij planning voor de week erop is. Hoop gewoon dat ik dagdienst heb dan kan ik vrijdagochtend gewoon gaan werken. Daar heb ik geen moeite mee, maar als ik avond diesnt heb, dan moet ik echt wel donderdag avond vrij hebben. Tis goed met ze |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb bij mijn sollicitatie gesprek aangegeven altijd vrij te moeten zijn als Feyenoord speelt, vonden ze geen probleem.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Realistische man, coach van Sparta Praag.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Was dat nou voor onzin..die liegt dat tie barst..dekt zich nu al in omdat tie weet dat ie op zijn klote gaat krijgen..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opvreten die zigeuners..!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord-opponent Sparta Praag op schot
Feyenoord kan zijn borst natmaken. Sparta Praag, de tegenstander van de Rotterdammers in de laatste voorronde van de Europa League, boekte zondag in de nationale competitie een 4-1 zege bij Stedoco.
Sparta Praag komt door de ruime driepunter op zeven punten uit drie wedstrijden. Daarmee deelt de meest succesvolle club uit Tsjechië de koppositie met Jablonec. Op 23 en 30 augustus staan Feyenoord en Sparta Praag tegenover elkaar. BronFCUpdate.nl |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor de uitsupporters..
FSV organiseert een busreis naar Praag
De Feyenoord Supportersvereniging organiseert een busreis naar Praag. Busreizen kunnen inclusief toegangskaart voor de wedstrijd eveneens via Ticketbox en internet (en volgens dezelfde verkoopvolgorde) gereserveerd worden. De prijs van deze busreis is € 125,00(incl.wedstrijdkaart).Leden van de FSV krijgen €30,- korting op deze reis,dit bedrag zal achteraf worden teruggestort. Wilt U lid worden en ook gebruik maken van deze korting neem dan contact op met de FSV. Voor vragen over de busreis kan uitsluitend contact worden opgenomen met de Feyenoord Supportersvereniging (010-4325126).Vertrek;woensdag 29 aug.om 22 uur,reisduur 13 uur incl.stop,na de wedstrijd direct naar huis. Bron:Feyenoordnet.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deense en Kroatische leiding voor Feyenoord
Feyenoord krijgt in de Europa League play-off tegen Sparta Praag te maken met de Deense arbiter Peter Rasmussen. De Rotterdammers ontvangen Sparta Praag op 23 augustus. Rasmussen floot nooit eerder een duel van Feyenoord. Eerder had hij wel de leiding bij Europese duels van PSV, FC Utrecht en AZ. De UEFA heeft ook voor de return al een scheidsrechter aangesteld. De wedstrijd in Praag wordt gefloten door de Kroaat Ivan Bebek. De Kroaat floot één keer eerder een duel van Feyenoord. In het seizoen 2006/2007 had hij de leiding bij de eerste rondewedstrijd in de UEFA Cup tussen Feyenoord en Lokomotiv Sofia. Bron:FR12.nl |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Waslap, je bent zelf een werkloze. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 12:15 schreef RenatoBos het volgende:"De verdediging van Feyenoord is niet zo sterk" Bij Sparta Praag maakt men zich vooralsnog niet al te veel zorgen over de dubbele ontmoeting met Feyenoord, de tegenstander in de vierde voorronde van de Europa League. Een aantrekkelijke, zware, maar ook bespeelbare tegenstander, zo klinkt het in de Tsjechische hoofdstad. Verdediger Ondrej Svejdik is de eerste die op de clubsite aan het woord wordt gelaten. Vreemd is dat niet, de 29-jarige Tsjech speelde vier seizoenen voor FC Groningen en weet dus wat voor club Feyenoord is. "De verdediging is niet zo sterk", zegt Svejdik, die kan buigen op een goed persoonlijk record. "Met Groningen heb ik vier van de vijf wedstrijden tegen hen gewonnen, één keer zelfs met 4-0. De Kuip is mooi, groot en er zal een goede sfeer zijn." Aanvaller Tomas Přikryl: "Een aantrekkelijke tegenstander, die moeilijk te verslaan is. Maar het verandert niets aan het feit dat wij de groepsfase willen bereiken. Het zal in elk geval een enorme motivatie zijn om in een stadion als De Kuip tegen een beroemde club als Feyenoord te spelen." Bron:Soccernews.nl Vandaar zijn 3 van onze verdedigers international bij Nederland.. En ik denk zo dat Janmaat er ook tegen aan zit.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
dubbel post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: meld je je toch ziek |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Bij komen van de drank? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik drink niet vriend..das niks voor mij..maar als we winnen zal het niet vroeg worden en ik moet er in principe dan al om 05:30 uit en dat is me te vroeg.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Al ruim 550 kaarten verkocht voor Sparta Praag - Feyenoord
Diamond- en Goldcardhouders konden vandaag hun kaartje bemachtigen voor de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Sparta Praag. 556 supporters hebben inmiddels een kaartje gekocht, zo meldt supporterscoördinator Ton Strooband op zijn twitter-pagina. Feyenoord heeft de beschikking over 1000 kaarten. Silvercardhouders kunnen pas vanaf aanstaande woensdag (22 augustus, red.) een ticket kopen. Bron:FR12.nl |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
wordt een mooie wedstrijd hoop ik! ben iig weer aanwezig!! ik gok op 3-1! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sluit ik me bij aan girl.. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Feyenoord gaat de eerste wedstrijd met 2-0 winnen door doelpunten van Immers en Fernandez. De uitwedstrijd wordt lastiger en zullen we met 2-2 gelijkspelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 - 15:12 schreef King - 010 het volgende:Feyenoord gaat de eerste wedstrijd met 2-0 winnen door doelpunten van Immers en Fernandez. De uitwedstrijd wordt lastiger en zullen we met 2-2 gelijkspelen. Is ook prima toch..
Vraagje King..wanneer ga je weer plakken..?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eerst maar eens zien hoe de opstelling zonder De Vrij draait vanavond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou dat antwoord hebben we wel gehad.Ik denk dat er wat prognoses bijgesteld moeten worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 14:28 schreef ViezeFurr het volgende:Thuis met 2-0 liefst 3-0 van de mat vegen, in ieder geval de 0 houden en zelf scoren. Dan daar in de eerste helft er eentje in rammen en je bent klaar. Deze bijvoorbeeld. Sorry Furr... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Thuis ben ik erbij . Maar wie mee uit gaat staat een pittig reisje te wachten ben ik bang. Of er moet een spectaculaire ommekeer moeten plaatsvinden. Pijnlijk duidelijk hoe hard bepaalde pionnen (de Vrij) gemist worden. Over het afmaker probleem nog maar te zwijgen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dit gaat een hele zware opgave worden: Want wie gaat er scoren en wat belangrijker wie gaat er kansen creeëren ??? |
|
|
|