BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Sparta Prague (Europa League - donderdag 23 Augustus 2012)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 15:34 schreef Sensi het volgende:

[..]

Ik zie nu ook veel liever Singh spelen maar ik denk dat Koeman het vertrouwen blijft geven in Lexie. Wat ik verwacht dat Koeman opstelt:

---------Mulder---------
Janmaat--Mathijsen--BMI--Nelom
Clasie----Immers----Vormer
Schaken---Fernandez---Cissé

Oftewel hij houd gewoon vast aan zijn basis elf alleen dan zonder de geblesseerde de Vrij. Ik hoop wel dat hij inziet dat als het wéér niet lukt met Immers dat ie beter hem kan wisselen. En dan zie ik graag Singh spelen.
Denk dit ook..
JanM
 JanM - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Denk dit ook..
Denk (en hoop) alleen wel dat Koeman eerder wisselt als het niet loopt!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Denk (en hoop) alleen wel dat Koeman eerder wisselt als het niet loopt!
Inderdaad, en eens wat anders inbrengen dan Cabral..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:33   quote  deeplink  
Extra kaarten voor uitduel in Praag
21 aug-
Feyenoord kan over 250 extra kaarten beschikken voor de wedstrijd Sparta Praag Feyenoord, op donderdag 30 augustus. Het totaal aantal voor Feyenoord-supporters beschikbare kaarten komt daarmee op 1250.

De toewijzing van genoemde 250 extra kaarten is het resultaat van een bezoek van een delegatie van Feyenoord aan Sparta Praag.

Zon 650 kaarten van het totaal van 1250 zijn inmiddels verkocht aan de houders van een Diamond- en Goldcard. Vanaf morgen woensdag 22 augustus kunnen ook de houders van een Silvercard een kaart kopen. Van de beschikbare plaatsen zijn 200 kaarten toegewezen aan de Feyenoord Supportersvereniging, die een busreis naar Praag organiseert.
Rond de wedstrijd in de Generali Arena zullen strikte regels ten aanzien van het toegangsbeleid worden gehanteerd. Sparta Praag heeft de eerste twee competitiewedstrijden zonder publiek moeten spelen, als gevolg van problemen met supporters in het vorige seizoen. Een van de maatregelen die Sparta Praag heeft genomen om problemen te voorkomen, is het invoeren van geregistreerde kaartverkoop voor de eigen supporters. Kaarten worden op naam verkocht en de naam van de koper wordt op de kaart geprint. Bij het betreden van het stadion wordt gecontroleerd of de supporter die naar binnen wil ook de persoon is die de kaart heeft gekocht. Wanneer dit niet het geval is, wordt geen toegang verleend.
Sparta Praag wil voorkomen dat Feyenoord-supporters op andere dan de bezoekersvakken terecht komen en verkoopt geen kaarten aan Nederlanders. Feyenoord-supporters die zich bij andere ingangen melden, krijgen geen toegang tot het stadion. Met Feyenoord is de afspraak gemaakt dat deze supporters in geen geval worden toegelaten tot de bezoekersvakken.
Feyenoord raadt supporters die geen kaart kunnen bemachtigen met klem af om naar Praag te reizen. Zonder een via Feyenoord gekochte kaart is de kans op het bezoeken van de wedstrijd nagenoeg uitgesloten.
Voor de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Sparta Praag, aanstaande donderdag om 20.00 in Stadion Feijenoord, zijn nog kaarten beschikbaar. Voor deze wedstrijd geldt een clubcardverplichting. Per clubcard kunnen vier toegangskaarten worden gekocht. Ga voor meer informatie over kaartverkoop en het kopen van kaarten naar www.feyenoord.nl/tickets.

feyenoord.nl
Sensi
 Sensi - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Inderdaad, en eens wat anders inbrengen dan Cabral..
Omar!!
JanM
 JanM - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:34 schreef Sensi het volgende:

[..]

Omar!!
Singh!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Feyenoord start voorbereiding op duel met Sparta Praag

Feyenoord is dinsdagmiddag begonnen aan de voorbereiding op het eerste duel met Sparta Praag in de voorronde van de Europa League van aankomende donderdag. Trainer Ronald Koeman had zijn selectie op Varkenoord in twee groepen verdeeld. De spelers die maandagavond in actie kwamen met de beloften, in de uitwedstrijd tegen Jong FC Utrecht, meldden zich op het trainingsveld voor een uitlooptraining, terwijl de basisspelers van het competitieduel met sc Heerenveen van afgelopen zaterdag onder meer een positiespel afwerkten.

Ook Kelvin Leerdam, die zaterdag inviel tijdens de wedstrijd in De Kuip, voegde zich bij die laatste groep, die onder leiding stond van Koeman en assistent-trainer Jean Paul van Gastel. Harmeet Singh en Omar Elabdellaoui, die maandag de volledige wedstrijd speelden met Jong Feyenoord/Excelsior, ontbraken op het trainingsveld.
 
In aanloop naar de wedstrijd in de voorronde van de Europa League van donderdag traint de selectie van Koeman woensdagmiddag om 14.30 uur voor de laatste keer. Feyenoord kan in dit belangrijke duel een goede uitgangspositie creëren voor de return in Praag van een week later, waarbij het de steun van de trouwe supporters goed kan gebruiken. Er zijn nog kaarten verkrijgbaar voor de wedstrijd in De Kuip. Kijk voor meer informatie over de kaartverkoop is en om direct kaarten te bestellen op www.feyenoord.nl/tickets.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
hippy
 hippy - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Sparta praag is altijd een onberekenbare ploeg geweest...
De ene keer speel je ze weg, de andere keer spelen ze fantastisch...
Ik denk qua ploeg gelijk aan dinamo kiev
King - 010
 King - 010 - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Denk (en hoop) alleen wel dat Koeman eerder wisselt als het niet loopt!
Koeman zal wel rekening moeten houden dat dit je laatste kans is.
In de competitie kan je je wel een missertje veroorloven maar niet bij de play-offs.
Een tegendoelpunt is niet geoorloofd en er moet minimaal 1 keer gescoord worden.
Dat maakt het voor de uitwedstrijd dan makkelijker.

Daarnaast, als de eerste helft weer kansen gemist worden, wissel dan in de 35ste minuut.
Ga nou niet wachten tot de 60ste of 70ste minuut. Heeft geen nut.
Een invaller moet in het spel komen en de ritme oppakken.

Scoort Immers niet, eruit halen en Singh erin.
Weinig tot geen voorzetten van Cisse, dan Omar als invaller.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 22 augustus 2012 - 00:54   quote  deeplink  
Vind dat Anas ook zen kans verdient. Fernandez mag lkkr thuis kijken op tv.
bode
 bode - woensdag 22 augustus 2012 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Denk dit ook..
We zitten op de zelfde lijn Topper
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 22 augustus 2012 - 01:04   quote  deeplink  
We kunnen Koeman een handje helpen!
Begint hij met Immers is goed. Gaat hij weer alle kansen missen, dan gaan we spontaan om Singh roepen.
Sensi
 Sensi - woensdag 22 augustus 2012 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 01:04 schreef Beempjerotterdam het volgende:
We kunnen Koeman een handje helpen!
Begint hij met Immers is goed. Gaat hij weer alle kansen missen, dan gaan we spontaan om Singh roepen.
Begrijpelijk maar daarentegen zal het er niet makkelijker op worden voor Lex.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 22 augustus 2012 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 01:25 schreef Sensi het volgende:

[..]

Begrijpelijk maar daarentegen zal het er niet makkelijker op worden voor Lex.
Tjaa dat is een feit idd. Maarja ik kan het eigenlijk niet meer aanzien zo
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 22 augustus 2012 - 01:38   quote  deeplink  
we kunnen lexie ook gewoon aanmoedigen tot die gewoon een keer een goal maakt. hij krijgt in ieder geval kansen, als wij als 12e man nou proberen te zorgen dat ze die kansen wel weer gaan maken. mischien ook is een ander liedje dan lexie gaat op jodejacht. voorderest vormer kan er ook uit voor sing want die vormer valt mij ook tegen, achabar erin voor fernandez, en mathijsen op het bankie dan kan die ze wedstrijdjes spelen bij jong feyenoord zodat onze jonge spelers beter worden.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 22 augustus 2012 - 02:18   quote  deeplink  
Dan kun je wachten tot je een ons weegt kerel.
Donderdag moet het gebeuren. Gelijk winnen met 2-0 3-0.
Want als we het uit moeten gaan beslissen schiet het niet meer op.
En met lege handen staan wil je niet denk ik ?
ff aankijken, en als hij weer 2 kansen mist er gelijk af.
Moet Koeman wel tegen hem zeggen als hem ubberhaupt wisselt sorry lex, maar met deze wedstrijd kan ik niet te lang wachten.
En dat begrijpt hij ook wel, hij is volwassen genoeg en hij wil net als ons heel graag naar de poulfase.
Hij moet er gewoon kei hard voor knokken!
Anas mag er van mij ook in idd.
En Mathijsen ben ik ook met je eens.
Snap tot op de dag van vandaag niet wat we met hem moeten?
De ervaring? Wat nou ervaring? Bruno is vele malen beter dan hem.
En al helemaal niet voor zown achterlijk salaris.
Zitten we dan 3 seizoenen aanvast. Zijn we mooi klaar mee:S
Hij had dat geld btr kunnen bewaren voor in die spits.
Had hij nog meer Salaris kunnen besteden.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 augustus 2012 - 08:57   quote  deeplink  
Die gasten zijn met de bus hier
Zag ze net rijden op de A16 tv dordt
legrande
 legrande - woensdag 22 augustus 2012 - 09:42   quote  deeplink  
Zal het druk worden volgens mij kun je nog voor bijna alle vakken kaarten krijgen. Hoop wel dat het vol wordt.
King - 010
 King - 010 - woensdag 22 augustus 2012 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 01:38 schreef Rotterdam22 het volgende:
we kunnen lexie ook gewoon aanmoedigen tot die gewoon een keer een goal maakt. hij krijgt in ieder geval kansen, als wij als 12e man nou proberen te zorgen dat ze die kansen wel weer gaan maken. mischien ook is een ander liedje dan lexie gaat op jodejacht. voorderest vormer kan er ook uit voor sing want die vormer valt mij ook tegen, achabar erin voor fernandez, en mathijsen op het bankie dan kan die ze wedstrijdjes spelen bij jong feyenoord zodat onze jonge spelers beter worden.
Vanaf de eerste minuut Lexie toezingen en een hart onder de riem steken.
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick

Dan komt het vanzelf wel goed.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 22 augustus 2012 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 09:50 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Vanaf de eerste minuut Lexie toezingen en een hart onder de riem steken.
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick

Dan komt het vanzelf wel goed.
Idioot
piet
 piet - woensdag 22 augustus 2012 - 10:54   quote  deeplink  
Vanmorgen om half 9 stonden er al velen voor de deuren van de ticketboxen in de regio en ongetwijfeld ook in den landen. Om klokslag 9 uur gingen de laatste 700 kaarten over de toonbank voor de wedstrijd tegen Sparta Praag in Praag op 30 augustus aanstaanden. Binnen enkele minuten was het gedaan. Gevolg: tientallen en wellicht honderden ontevreden supporters die geen kaart wisten te bemachtigen. Aangezien Feyenoord vanuit Praag een aanbieding heeft gekregen om 1900 kaarten af te nemen raden wij Feyenoord aan om ook de laatste 650 kaarten in de verkoop te doen. Niet omdat het kan, maar omdat mensen die reis allang geboekt hebben en op zeker niet gaan afzeggen omdat Eric Gudde een jankverhaal ophangt op Feyenoord.nl. Beter iedereen tevreden in het stadion, dan 1000 man buiten het stadion. Of niet? Maarja, supportertjes bepalen het beleid niet hé

feijnoordcasual
tomson
 tomson - woensdag 22 augustus 2012 - 11:23   quote  deeplink  
Vreemd dat thuis de belangstelling eigenlijk "minimaal" is..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 22 augustus 2012 - 13:14   quote  deeplink  
Veel mensen zijn nog op vakantie, of gaan nog op vakantie he.
Hoop wel dat het vol is morgen
kuipje
 kuipje - woensdag 22 augustus 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:14 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Veel mensen zijn nog op vakantie, of gaan nog op vakantie he.
Hoop wel dat het vol is morgen
net een kaartje gekocht.. zin in
Omekees
 Omekees - woensdag 22 augustus 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 09:50 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Vanaf de eerste minuut Lexie toezingen en een hart onder de riem steken.
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick
Lexie - hattrick

Dan komt het vanzelf wel goed.
Ik ben het met je eens dat we Lex een hart onder de riem moeten steken, maar of we dat doen met dit stukje...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Feyenoord rekent op positieve support tegen Sparta Praag

20120810_sparta_praag_vk_scaled_7.jpg
Feyenoord doet een beroep op alle supporters die donderdagavond de thuiswedstrijd tegen Sparta Praag in de play-off ronde van de Europa League bezoeken, om de ploeg op positieve wijze te steunen. Het legioen van Feyenoord is een onmisbare steun voor het elftal van trainer Ronald Koeman. De geweldige supporters spelen op die manier een belangrijke rol in de poging om de groepsfase van de Europa League te bereiken.

Feyenoord roept alle supporters op om donderdag in verband met de verwachte verkeersdrukte op tijd af te reizen naar het stadion, bij voorkeur met het openbaar vervoer. De poorten van De Kuip zijn donderdag vanaf 18.30 uur geopend.
 
Feyenoord kan er voor de Europese wedstrijd die donderdag in De Kuip wordt gespeeld niet omheen te benadrukken dat er veel ogen op ons gericht zijn. Niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten. Door de UEFA is dit duel aangemerkt als high profile wedstrijd. Het is daarom van essentieel belang dat het legioen zich op een zo positief mogelijke wijze achter de club schaart. Wangedrag, waaronder het afsteken van vuurwerk of het gooien van voorwerpen op het veld, kan zeer nadelige gevolgen hebben voor de club.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Ik hoop dat iedereen dit ook leest..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 augustus 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Ik neem m'n verrekijkert mee.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 18:18   quote  deeplink  
Dan krijgen we gelijk uitsluiting als je die op het veld tyft..
tomson
 tomson - woensdag 22 augustus 2012 - 18:24   quote  deeplink  
Te verwachten drukte? gvd een halfleeg stadioncussing.gif
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:24 schreef tomson het volgende:
Te verwachten drukte? gvd een halfleeg stadion [ afbeelding ]
Verkeersdrukte..drunk-emoticon-for-msn.gif
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 18:48   quote  deeplink  
Koeman: "Ben onder de indruk geraakt van Sparta Praag"

Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft laten weten dat hij Sparta Praag een sterke tegenstander vindt en wil daarom dat zijn ploeg niet te makkelijk denkt over de Tsjechische tegenstander. Op donderdagavond staat de heenwedstrijd uit het tweeluik tussen Feyenoord en Sparta Praag op het programma. 

"Ik hang niet zomaar een verhaal op, daar houd ik niet van. Feyenoord is misschien licht favoriet, maar door wat ik van Sparta Praag inmiddels weet en heb gezien, ben ik onder de indruk geraakt van die ploeg", zegt Koeman in de perskamer van de Kuip. "Ze willen graag het initiatief nemen en kunnen ook vooruit verdedigen. Maar of ze dat ook in De Kuip gaan doen, is natuurlijk nog maar de vraag", laat de ex-international weten.

Sparta Praag kent een goede seizoensstart in Tsjechië. De ploeg uit Praag staat na vier duels ongeslagen bovenaan met tien punten. Donderdagavond om acht uur trapt de Tsjechische ploeg af tegen de Rotterdammers.
Bron:Soccernews.nl
legrande
 legrande - woensdag 22 augustus 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Oproep aan iedereen die een feyenoordhart heeft en nog geen kaartje. Kom alsnog en koop een kaartje en steun je club. Hebben nu eindelijk de kans op verder europees voetbal waar we al zo lang naar snakken. OOk al was het zaterdag niet veel tegen heerenveen kom op steun onze club. Ik zit al binnen met mijn zoon om 18.30 heb er zin an. wWe schreeuwen ze naar voren en Lexie gaat de held worden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 12:15 schreef RenatoBos het volgende:
"De verdediging van Feyenoord is niet zo sterk"

Bij Sparta Praag maakt men zich vooralsnog niet al te veel zorgen over de dubbele ontmoeting met Feyenoord, de tegenstander in de vierde voorronde van de Europa League. Een aantrekkelijke, zware, maar ook bespeelbare tegenstander, zo klinkt het in de Tsjechische hoofdstad.

Verdediger Ondrej Svejdik is de eerste die op de clubsite aan het woord wordt gelaten. Vreemd is dat niet, de 29-jarige Tsjech speelde vier seizoenen voor FC Groningen en weet dus wat voor club Feyenoord is.

"De verdediging is niet zo sterk", zegt Svejdik, die kan buigen op een goed persoonlijk record. "Met Groningen heb ik vier van de vijf wedstrijden tegen hen gewonnen, één keer zelfs met 4-0. De Kuip is mooi, groot en er zal een goede sfeer zijn."

Aanvaller Tomas Pøikryl: "Een aantrekkelijke tegenstander, die moeilijk te verslaan is. Maar het verandert niets aan het feit dat wij de groepsfase willen bereiken. Het zal in elk geval een enorme motivatie zijn om in een stadion als De Kuip tegen een beroemde club als Feyenoord te spelen."
Bron:Soccernews.nl
Mannetje heeft duidelijk z'n ogen in zijn zak zitten.

-----------------
Svejdik, die nog altijd prima Nederlands spreekt, kwam tot een opmerkelijke analyse van Feyenoord, op basis van beelden die hij te zien kreeg. De kracht van de ploeg ligt in de aanval, met grote en snelle aanvallers, vertelde hij. Ik denk alleen dat de zwakte van de ploeg in de verdediging ligt, voegde Svejdik daaraan toe, kennelijk niet op de hoogte van het feit dat tijdens de laatste interland van Oranje drie verdedigers van Feyenoord in actie kwamen.
MMM
 MMM - woensdag 22 augustus 2012 - 20:27   quote  deeplink  
Schaken in de spits, Singh of Vilhena op 10.

Alvast bedankt.

Groetjes MMM
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:27 schreef MMM het volgende:
Schaken in de spits, Singh of Vilhena op 10.

Alvast bedankt.

Groetjes MMM
En Baab dan?
MMM
 MMM - woensdag 22 augustus 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En Baab dan?
Als we die eens terug kunnen halen, die had er al 5 gemaakt!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:27 schreef MMM het volgende:
Schaken in de spits, Singh of Vilhena op 10.

Alvast bedankt.

Groetjes MMM
Hmmm sim de tweede..??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mannetje heeft duidelijk z'n ogen in zijn zak zitten.

-----------------
Svejdik, die nog altijd prima Nederlands spreekt, kwam tot een opmerkelijke analyse van Feyenoord, op basis van beelden die hij te zien kreeg. De kracht van de ploeg ligt in de aanval, met grote en snelle aanvallers, vertelde hij. Ik denk alleen dat de zwakte van de ploeg in de verdediging ligt, voegde Svejdik daaraan toe, kennelijk niet op de hoogte van het feit dat tijdens de laatste interland van Oranje drie verdedigers van Feyenoord in actie kwamen.
"De Kuip is mooi, groot en er zal een goede sfeer zijn."

Paar kleine gaatjes in zijn zakken dan toch zeker..!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

En Baab dan?
wie..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 augustus 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:18 schreef RenatoBos het volgende:
Dan krijgen we gelijk uitsluiting als je die op het veld tyft..
Mag toch wel kijken of er niet een Wesley tussen het Legioen zit?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mag toch wel kijken of er niet een Wesley tussen het Legioen zit?
Okay dan mag het, al die knuppels die aanstekers gooien gelijk aangeven..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 22 augustus 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Of voor de wedstrijd bij mij inleveren.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 21:43   quote  deeplink  
Precies er mag toch niet gerookt worden..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 augustus 2012 - 21:44   quote  deeplink  
ik las dat er maar 30000 kaarten verkocht zijn ?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Kan kloppen ja, hopelijk gaan er nog wat over de toonbank morgen..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 augustus 2012 - 21:50   quote  deeplink  
wordt Sparta Praag gesponsord door Marga v Praag en vroeger Max dat zijn toch oden
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:02   quote  deeplink  
Oden / euken

STOP MET DRINKEN..!!!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 22 augustus 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:02 schreef RenatoBos het volgende:
Oden / euken

STOP MET DRINKEN..!!!
ik mag de echte woorden niet gebruiken .zoals euken ijpen effen oden egers
had ik maar een biertje of een lekker mokkel,morgen geen verbinding meer moet ik steeds via een andere manier de stand bijhouden
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 augustus 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:10 schreef piet de paler het volgende:

[..]

ik mag de echte woorden niet gebruiken .zoals euken ijpen effen oden egers
had ik maar een biertje of een lekker mokkel,morgen geen verbinding meer moet ik steeds via een andere manier de stand bijhouden
Pb me je nummer dan sms ik je wel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Sparta Prague (Europa League - donderdag 23 Augustus 2012)









0.0080800