|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ajax boos op burgemeester die club als varkens neerzet' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
'Ajax boos op burgemeester die club als varkens neerzet'
Burgemeester Fons Jacobs van Helmond heeft het helemaal verbruid bij de supporters van voetbalclub Ajax. De fervente PSV-fan zette op zijn Facebook-pagina een foto van een grote veewagen met varkens, voorzien van het logo van Ajax en de tekst 'Spelersbus 2012'. Dat meldt De Telegraaf.
Daniël Dekker is voorzitter van de officiële supportersvereniging van Ajax en vindt dat Jacobs dat niet had moeten doen, zeker niet omdat hij ook nog eens burgemeester is. 'Hier is niet over nagedacht, want iedereen kan dit zien', aldus Dekker.
Inmiddels heeft Fons Jacobs bij Omroep Brabant gereageerd. 'Het is gewoon een grappige foto die ik als privépersoon heb gedeeld. Iedereen weet dat ik PSV-supporter ben. Misschien dat de Ajax-fans nog niet helemaal over het verlies van afgelopen zondag heen zijn', reageerde Jacobs.
foto hier te zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Een grapje is oke, maar als burgemeester dit plaatsen is gewoon geen grap meer! |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Ach stelt niets voor!!
De discussie of een burgemeester zoiets mag plaatsen is dit forum niet de juiste plek voor. |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Slotje mag er van mij op!! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ach zulke foto`s heb ik ook al gezien van psv en feyenoord. maak me er niet zo druk om. maar is natuurlijk wel zo dat burgemeester een voorbeeld functie heeft. en als ajax bijvoorbeeld keer tegen helmondsport zou moeten spelen. dit kan meespelen. dus zeker niet slim van deze man. en over psv supporters hier. iedere club heeft zijn eigen forum en als je toch met fans van andere clubs wil discuseren heb je hier het voetbal gedeelte, om hier tekomen provoceer je alleen omdat niet iedereen het op prijs stelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2012 door bully -- |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
Stelletje druktemakers. Laat die boer toch gewoon. Die heeft duidelijk geen leven, dag en nacht overal op te reageren. Gewoon niet meer reageren. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
begrijp die agressie alleen niet zo...? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Waarom dit topic?
Btw, dit is geen burgemeester, want die mag zo iets niet dien. Dit is gewoon een bloedhond die telang geen sex gehad heeft |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 14:58 schreef JohnnyH het volgende:Stelletje druktemakers. Laat die boer toch gewoon. Die heeft duidelijk geen leven, dag en nacht overal op te reageren. Gewoon niet meer reageren. thats de spirit |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: snap er ook niks van:) |
|
|
|
|
ketepe
|
|
|
Een burgemeester moet zich niet uitlaten door zo n artikel te plaatsen,want het kan misschien net zo n uitlokken als in waalre,men weet wat daar gebeurd is.dom artikel van een verantwoordelijk persoon |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Kan alleen maar nadelig uitpakken voor deze Burgemeester. Ajax supporters zitten door het hele land en ook in zijn dorpie, moet hij ook niet janken als die iets ludieks bij zijn ambetlijke woning doen. Tonnetje varkens stront, met een passend spandoek erbij...valt altijd wel iets leuks te verzinnen.
Woont er iemand daar in de buurt? ;) |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Dat vindt ik wel iets anders als bijv. die burgemesster Hamas Hamas puntje puntje puntje had getweet, kon ie gelijk zijn spulletje pakken.
Nee alle zaken die met de oorlog te maken hebben van uitlatingen van verschillende clubs heb ik een zware hekel aan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 16:31 schreef Brandje het volgende:[..] En snap er niks van wat jij hier überhaupt doet! Leg dat eens uit! Je doet niks anders dan zieken en iets zinnigs eb je niet te melden. Dus je leven is zo kleurloos en leeg en je enige bezigheid is een ajaxforum! Bezoek je nou nog eens wedstrijdje van je club dan zou ik nog iets van respect voor je hebben! Inderdaad laat gaan joh! Ik reageer nooit op de forums van de "anderen" omdat ik fan van AJAX ben en daar niets te zoeken heb....
|
|
|
|
|
010-78
|
|
|
Jongens, nu we er toch zijn, wat denken jullie van de lotingen van AZ, Twente, PSV, Heerenveen en Feyenoord? Of willen jullie serieus over Ajax praten? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 20:37 schreef 010-78 het volgende:Jongens, nu we er toch zijn, wat denken jullie van de lotingen van AZ, Twente, PSV, Heerenveen en Feyenoord? Of willen jullie serieus over Ajax praten? hahahaha |
|
|
|
|
010-78
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 20:37 schreef 010-78 het volgende:Jongens, nu we er toch zijn, wat denken jullie van de lotingen van AZ, Twente, PSV, Heerenveen en Feyenoord? Of willen jullie serieus over Ajax praten? 1 woord: Champions Leauge ow nee dat is twee dan ga ik voor Boeiend! |
|
|
|
|
010-78
|
|
|
Boehoe. Maar je wil het dus niet over de loting hebben? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Misschien vertel je eerst wat de loting was.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 15:10 schreef Loetje het volgende:[..] Waarom dit topic? Btw, dit is geen burgemeester, want die mag zo iets niet dien. Dit is gewoon een bloedhond die telang geen sex gehad heeft Whahahahahahaaaaaaa Brabootje....allemachtig prachtig.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Haha toch even hier buurten Jack? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik vind dat een burgermeester wel degelijk moet nadenken over wat hij plaatst op facebook... Hij heeft een voorbeeldfunctie en dit soort foto's roepen agressie op bij randdebielen... Hij had dit beter moeten inschatten...wat nou als om deze kwestie rellen uitbreken, dan heeft hij dit op zijn geweten... Ikzelf vind de foto ook grappig en ben ajacied... Dit zijn de grappen die kunnen, maar omdat hij het zo in het nieuws brengt krijgt het een extra lading die nog een staartje gaat krijgen...heb ie m....staartje....varkens hahahahahaha |
|
|
|
|
|
|
|
Een burgermeester hoort onpartijdig te zijn. Dit wekt schijn van partijdigheid. Maar voor de rest zet ie zichzelf gewoon keihard voor lul, want als je een vent van die leeftijd bent en op die positie zit en toch nog mee doet aan dit soort trieste shit, heb ik echt heel veel medelijden met Helmond.....zo'n incompetente broekpoepert |
|
|
|
|
keesisaanderace
|
|
|
quote: ach stel je niet aan man |
|
|
|
|
keesisaanderace
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 20:37 schreef 010-78 het volgende:Jongens, nu we er toch zijn, wat denken jullie van de lotingen van AZ, Twente, PSV, Heerenveen en Feyenoord? Of willen jullie serieus over Ajax praten? haha! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 - 20:37 schreef 010-78 het volgende:Jongens, nu we er toch zijn, wat denken jullie van de lotingen van AZ, Twente, PSV, Heerenveen en Feyenoord? Of willen jullie serieus over Ajax praten? d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vak 410 gaat ook weer massaal naar de aRENa..
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Gratis oordoppen uitgedeeld ivm schelle grafstemmen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Brengen meer sfeer dan die boeruh uit Lampengat:) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: wij hoeven het ook nie te brengen want het is er al.. je bent toch nie beledigt he! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja in het uitvak:) Neuh ben niet zo snel beledigd.. Zeker niet door iemand achter een computer...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 17:26 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ja in het uitvak:) Neuh ben niet zo snel beledigd.. Zeker niet door iemand achter een computer... zou toch denken dat je n jokkebrok bent..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Valt wel mee denk ik.. Ontopic. Ik ken die burgemeester niet eens:( |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Slotje dan maar?
|
|
|
|
|
010-78
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Eens, heeft met zijn staart in de broek weer excuses aan heeft geboden, het mietje... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Als ik Ajax-fans heb beledigd, dan spijt me dat niet'
Fons Jacobs kan er wel om lachen. De burgemeester van Helmond klikte op de 'Like-buton' van Facebook toen hij een foto van een veetransportwagen met Ajax-logo voorbij zag komen.
Gisteren vond de PSV-liefhebbende burgemeester het nog 'een grappige foto', nu geeft hij aan dat hij in een impuls op de 'Like-buton' klikte. "Ik zag op vakantie een foto van een Facebook-vriend voorbij komen met daarop een veetransportwagen met Ajax-logo. Ik heb in een impuls op 'Like' gedrukt. Tuurlijk heb ik een vergelijking met varkens gemaakt. Het was totaal niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen of te beledigen. Als dat wel het geval is, jammer dan de waarheid is soms hard', aldus Jacobs via de gemeente. Eerder gaf Jacobs te kennen dat 'de Ajax-fans misschien nog niet over het verlies van afgelopen zondag heen zijn'. Ajax leed toen een 4-2 nederlaag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV.' Het is algemeen bekend dat het daar jankerds zijn'. Bron:Twaalfvoetbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat Fons Jacobs geen varkensboer is dan.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ajax Ajax Ajax!!!! Al 31x Ajax, meer dan Pisvee of Kakkerlakken, AJAX AJAX AAAAAAAAAAAAAAJAX!!!!
:P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff successupporterT.. d:-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 20:52 schreef The Dude :) het volgende:Ajax Ajax Ajax!!!! Al 31x Ajax, meer dan Pisvee of Kakkerlakken, AJAX AJAX AAAAAAAAAAAAAAJAX!!!! :P |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 20:52 schreef The Dude :) het volgende:Ajax Ajax Ajax!!!! Al 31x Ajax, meer dan Pisvee of Kakkerlakken, AJAX AJAX AAAAAAAAAAAAAAJAX!!!! :P Helemaal gelijk 1 punt thuis pakken is GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Opbokken slome....jij speelt de man en niet de bal.....ook al ben ik hier bijna pleite maar dit pik ik niet nerd |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Opbokken slome....jij speelt de man en niet de bal.....ook al ben ik hier bijna pleite maar dit pik ik niet nerd The Master returns.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahhaha ik heb mijn eigen plek in de kerkers van Boudewijn.....ben net vrij gelaten |
|
|
|