|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Maher wil naar Nederlandse topclub: Ajax of psv (AjaxF-side.nl)
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Na het nieuwe bod van Newcastle op Anita en het openlijk trekken aan Janssen is deze open sollicitatie een geschenk??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door Jan1970 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zal een superaankoop zijn alleen op welke plek?
-------Cillissen------- van Rhijn-Toby--Aankoop-Boilissen --------Boccara------ Erikssen-----Maher------ Sulejmani--Sig---Aissidi
Dan moet die aankoop centraal wel echt een ervaren speler zijn want dat heb je anders veel te weinig!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Maher is zeker een groot talent met de wil om door te breken. Als er ruimte in het team is, zou het zeker een kans voor Ajax kunnen zijn! Net als wat Hummel al zegt, waar moet je hem kwijt... Je kan Anita wel weg doen, maar wie moet je dan als verdedigende middenvelder neerzetten? Geen Enoh hoop ik... prima invaller maar zeker geen vaste waarde! |
|
|
|
|
AZvakY
|
|
|
Maher kan makkelijk als VM en na zijn dankbaarheid voor de club die hem heeft groot gebracht en gezorgt heeft hoe die nu is, hoeft ie van mij niet te blijven bij ons, maar hij is nu door verbeek even met z'n voetjes terug op de grond gezet, stank voor dank die gozer,
let wel op het is een mocro straks mag ie van frankie lekker in de belofte gaan spelen super stap gezet jonguh hahahaha denk dat hij nog wel een keertje nadenkt voordat dit werkelijkheid gaat worden.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 08:36 schreef Sander111 het volgende:Maher is zeker een groot talent met de wil om door te breken. Als er ruimte in het team is, zou het zeker een kans voor Ajax kunnen zijn! Net als wat Hummel al zegt, waar moet je hem kwijt... Je kan Anita wel weg doen, maar wie moet je dan als verdedigende middenvelder neerzetten? Geen Enoh hoop ik... prima invaller maar zeker geen vaste waarde! Daarom hoop ik dan ook op de komst van een sterke ervaren LCV dan kun je Enoh/Boccaro achter Erikssen en Maher zetten. Of misschien Maher De Jong--Erikssen |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik denk niet dat De Boer er voor zal kiezen om De Jong op de bank te zetten. |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Ik weet niet of Boccara al klaar is om dit jaar aan te sluiten bij Ajax 1. Hij is nog maar net bij Ajax en 19 jaar. Ik verwacht dat hij eerst een jaar zal aanpassen om volgend jaar aan te sluiten. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Over Boccara kunnen we ons totaal nog geen oordeel velgen, omdat deze jongen nog maar net Ajacied is. Maar dat Anita weggaat en dus zijn contract niet zal verlengen is wel bijna zeker. Jammer, maar wij lopen niet te janken als er bij ons weer een topspeler vertrekt. Daar kunnen de supporters van de andere nederlandse clubs een voorbeeld nemen. Maher zie ik de komende jaren uitgroeien naar een topspeler. Ik zie hem eerder als vervanger voor Christian Eriksen dan voor Anita. Ik hoop, dat het technische hart al een tijd rekening heeft gehouden met een plaatsvervanger voor Anita. Is Asare van Utrecht dat? Graag jullie mening. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 11:08 schreef hjf het volgende:Over Boccara kunnen we ons totaal nog geen oordeel velgen, omdat deze jongen nog maar net Ajacied is. Maar dat Anita weggaat en dus zijn contract niet zal verlengen is wel bijna zeker. Jammer, maar wij lopen niet te janken als er bij ons weer een topspeler vertrekt. Daar kunnen de supporters van de andere nederlandse clubs een voorbeeld nemen. Maher zie ik de komende jaren uitgroeien naar een topspeler. Ik zie hem eerder als vervanger voor Christian Eriksen dan voor Anita. Ik hoop, dat het technische hart al een tijd rekening heeft gehouden met een plaatsvervanger voor Anita. Is Asare van Utrecht dat? Graag jullie mening. Asare denk ik niet, maar volgens mij kan Maher prima spelen op de plaats van Anita spelen als controlerende man. Boccara denk ik volgend jaar pas, en ENoh kan in bv. toppers ook altijd als invaller spelen op die plek. |
|
|
|