BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 12 augustus 2012, 12:30): 0 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 14:58   quote  deeplink  
Achahbar lijkt duel met FC Utrecht te moeten missen

Tegenwoordig is het een vereiste dat elke positie bij een betaald voetbalclub minimaal dubbel bezet is. Feyenoord heeft zelfs drie opties voor de spitsenpositie: Mitchell Te Vrede, Annas Achahbar en Guyon Fernandez. Trainer Ronald Koeman kan morgen echter waarschijnlijk maar over één van die drie spelers beschikken. Te Vrede is nog enkele weken uitgeschakeld  na een operatie aan zijn lies. Achahbar trainde gisteren  niet mee wegens een oorontsteking en ook de wedstrijd van zondagmiddag tegen FC Utrecht lijkt te vroeg te komen voor het aanvallende talent.
Feyenoord werkt vandaag de laatste (besloten) oefensessie af in aanloop naar de competitieopening voor de Rotterdamse club in Utrecht. Koeman lijkt één wijziging door te voeren in vergelijking met de wedstrijd tegen Dinamo Kiev van afgelopen dinsdag. Ruud Vormer lijkt morgen de voorkeur te krijgen boven Kelvin Leerdam afgaande op de training van gisteren.

Vermoedelijke opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Vormer, Immers; Schaken, Fernandez en Cissé. 

 Bron:FR12.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 14:59   quote  deeplink  
Van Boekel leidt FC Utrecht - Feyenoord

De KNVB heeft Pol van Boekel aangesteld als scheidsrechter voor het eredivisieduel van aanstaande zondag tussen FC Utrecht en Feyenoord. De arbiter wordt in de Galgenwaard bijgestaan door de assistent-scheidsrechter Geutjes en Olde Olthof. De heer Ketting is aangesteld als vierde official. FC Utrecht tegen Feyenoord begint zondag om 12.30 uur.
Het uitduel met FC Utrecht is voor Feyenoord de eerste competitiewedstrijd van het seizoen 2012/2013. Het nieuwe seizoen wordt vrijdagavond geopend door Willem II en NAC Breda, die in Tilburg tegenover elkaar staan. De wedstrijd in de Galgenwaard is inmiddels uitverkocht voor Feyenoord-supporters.
Bron:FR12.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 14:59   quote  deeplink  
Drie punten mee naar Rotterdam 0-3
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 14:59 schreef RenatoBos het volgende:
Drie punten mee naar Rotterdam 0-3
Idd!
Fernandez gaat hopelijk laten zien dat ik ongelijk heb, en die peert er 3 in whahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Dat zou me dan positief verbazen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:05   quote  deeplink  
Wouters: 'FC Utrecht klaar voor krachtmeting met Feyenoord'

FC Utrecht is klaar voor de competitiestart. Aanstaande zondag speelt de ploeg van Jan Wouters in de eigen Galgenwaard tegen Feyenoord. De trainer van de Domstedelingen blikt op de clubwebsite vooruit op de wedstrijd.
De selectie van FC Utrecht traint de dagen voorafgaand aan de wedstrijd achter gesloten deuren in Stadion Galgenwaard. Volgens Wouters moet men daar geen gekke dingen achter zoeken: "In het stadion ligt een nieuwe mat en het is goed om daar aan te wennen voordat we daar een wedstrijd op gaan spelen. Daarbij komt dat we de nieuwe spelers willen laten wennen aan het stadion. Maar ook is het gewoon lekker om weer even in de vertrouwde omgeving van de Galgenwaard te kunnen spelen."
Met Feyenoord treft Utrecht geen gemakkelijke opponent in de eerste competitiewedstrijd. Dat beseft ook de trainer: "We hebben gelijk te maken met een moeilijke tegenstander. Tegen Dinamo Kiev in de Kuip had Feyenoord moeten winnen. Het is een team met veel snelheid voorin. Zeker spelers als Sekou Cissé, Ruben Schaken en Jerson Cabral kunnen voor veel dreiging zorgen. Ons doel is om het publiek zondag te gaan vermaken, maar daarbij moeten we opletten dat we de deur niet open zetten voor onze tegenstander", aldus Wouters.
In Utrecht werden de afgelopen dagen nog veel seizoenskaarten verkocht. Een meevaller voor de club die de financiën goed kan gebruiken. Jan Wouters hoopt op een uitverkocht huis aanstaande zondag: "We zullen de steun van onze supporters hard nodig hebben. Ik ga er vanuit dat het een mooie middag wordt met de twee beste supportersgroepen van Nederland in ons stadion."
Bron:Voetbalcentraal.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:06   quote  deeplink  
 Jacob Mulenga mogelijk niet inzetbaar tegen Feyenoord

De voetbalbond van Zambia heeft FC Utrecht spits Jacob Mulenga vrijaf gegeven voor de interland wedstrijd komende woensdag tegen Zuid-Korea. De redenen voor deze vrijgave zijn van persoonlijke aard. Jacob Mulenga heeft af moeten zeggen vanwege familie omstandigheden. 

Op dit moment is het niet bekend of Mulenga beschikbaar is voor de competitie wedstrijd tegen Feyenoord. Nadere informatie volgt zo spoedig mogelijk op onze website. 
Bron: fcutrecht.net 
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Eén minuut stilte voorafgaand aan wedstrijd

Traditiegetrouw begint iedere eerste thuiswedstrijd van het seizoen in Stadion Galgenwaard met een minuut stilte. Tijdens dit moment staan we stil bij alle supporters, oud-spelers, medewerkers, sponsors en andere relaties die ons als club het afgelopen jaar zijn ontvallen. 

FC Utrecht rekent tijdens deze minuut van bezinning en respect op de medewerking van een ieder.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:09   quote  deeplink  
Koeman: ''Lastig in te schatten hoe Utrecht ervoor staat''

Feyenoord kan zondag de kater van de Champions League-uitschakeling van zich afspelen. In de Galgenwaard wacht FC Utrecht. Ronald Koeman weet niet goed wat hij van de tegenstander kan verwachten.
''Bovendien volg ik natuurlijk een beetje wat door de mensen van de club naar buiten wordt gebracht'', verklaart Koeman op de Feyenoord-website. ''Jan Wouters zegt dat Utrecht het publiek weer wat wil gaan bieden, dus ik verwacht zondag een tegenstander die vroeg druk wil zetten en vooruit wil voetballen.''
De trainer van de Rotterdammers wil niet te lang blijven stilstaan bij het duel tegen Dinamo Kiev, die ondanks het goede spel werd verloren: ''We hebben die wedstrijd nu achter ons gelaten. Maar zeker conditioneel gezien is het goed dat we die wedstrijden al in de benen hebben.''
Bron:Voetbalcentraal.nl
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 14:59 schreef RenatoBos het volgende:
Drie punten mee naar Rotterdam 0-3
Zo 0-3 nog wel! Doe maar lekker ruig .....
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:01 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Idd!
Fernandez gaat hopelijk laten zien dat ik ongelijk heb, en die peert er 3 in whahahaha
Dat zal onwaarschijnlijk zijn! Eerder dat ie een rode kaart krijgt, dan dat ie gaat scoren
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo 0-3 nog wel! Doe maar lekker ruig .....
Ik ga nog ruiger doen. Fernandez maakt ze alle 3 Whahahahah
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zal onwaarschijnlijk zijn! Eerder dat ie een rode kaart krijgt, dan dat ie gaat scoren
Hahaha ik ben er ook bang voor
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:15 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Hahaha ik ben er ook bang voor
Ik hoop wel dat ie 3 keer gaat scoren. Zou wel mooi voor hem zijn!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat ie 3 keer gaat scoren. Zou wel mooi voor hem zijn!
zeker zou dat mooi zijn. En heeft hij mij gelijk de mond gesnoerd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo 0-3 nog wel! Doe maar lekker ruig .....
Was jouw voorspelling l..??
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:24   quote  deeplink  
1-3 denk ik serieus. Heb ik ook op de poule ingevuld...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Pech voor jouw F, Mulder houd de nul...!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:29 schreef RenatoBos het volgende:
Pech voor jouw F, Mulder houd de nul...!!
whahaha je brengt mij in twijfel man!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Je vrouwtje zou ma thuis komen met een flinke bak kibbelingen, en 3 nieuwe haringen.
:kwijl:
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:32 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Je vrouwtje zou ma thuis komen met een flinke bak kibbelingen, en 3 nieuwe haringen.
:kwijl:
Lekkerrrrrrrr..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:36   quote  deeplink  
Cedric van der Gun afwezig tegen Feyenoord zondag

Cedric van der Gun is zondag niet inzetbaar voor FC Utrecht tijdens de eerst competitiewedstrijd tegen Feyenoord. De ervaren aanvaller kampt met een achillespeesblessure, meldt Voetbal International.

De 33-jarige speler hervatte recent weer de training bij de club uit de Domstad, maar is nog niet fit om in actie te komen tegen de Rotterdamse tegenstrever. FC Utrecht kan zondag tevens geen beroep doen op Yassin Ayoub, de middenvelder is herstellende van een beenblessure.

FC Utrecht kwam in de laatste oefenwedstrijd niet verder dan een puntendeling tegen Kasimpasa (1-1). Trainer Jan Wouters was niet echt tevreden met het vertoonde spel tegen de Turken. Ik vind het teleurstellend wat we hebben gepresteerd. Het was rommelig en er werden te veel verkeerde keuzes gemaakt.
Bron: Voetbalprimeur.nl
keesisaanderace
 keesisaanderace - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:43   quote  deeplink  
ik ben een medium..we winnen met 1-3. schaken scoort 2x en clasie 1x.
wij komen 2-0 voor, maar utrecht vecht zich terug tot 2-1 waardoor ze alles op alles zetten en schaken met zijn snelheid 1-3 maakt door de gegeven ruimte
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:36 schreef RenatoBos het volgende:
Cedric van der Gun afwezig tegen Feyenoord zondag

Cedric van der Gun is zondag niet inzetbaar voor FC Utrecht tijdens de eerst competitiewedstrijd tegen Feyenoord. De ervaren aanvaller kampt met een achillespeesblessure, meldt Voetbal International.

De 33-jarige speler hervatte recent weer de training bij de club uit de Domstad, maar is nog niet fit om in actie te komen tegen de Rotterdamse tegenstrever. FC Utrecht kan zondag tevens geen beroep doen op Yassin Ayoub, de middenvelder is herstellende van een beenblessure.

FC Utrecht kwam in de laatste oefenwedstrijd niet verder dan een puntendeling tegen Kasimpasa (1-1). Trainer Jan Wouters was niet echt tevreden met het vertoonde spel tegen de Turken. Ik vind het teleurstellend wat we hebben gepresteerd. Het was rommelig en er werden te veel verkeerde keuzes gemaakt.
Bron: Voetbalprimeur.nl
hebbie geluk bij , jonguh..
keesisaanderace
 keesisaanderace - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:45   quote  deeplink  
oja, ik voel aan mn water dat ons feyenoord achahbar het beste kan verhuren, dan wel niet exelcior maar aan een laag geklasseerde club in de eredivisie..zeg twente/pisvee/ajakkes of az...grapje. nee aan pec zwolle bijv..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:45 schreef keesisaanderace het volgende:
oja, ik voel aan mn water dat ons feyenoord achahbar het beste kan verhuren, dan wel niet exelcior maar aan een laag geklasseerde club in de eredivisie..zeg twente/pisvee/ajakkes of az...grapje. nee aan pec zwolle bijv..
Chuck Norit in de bocht!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:52   quote  deeplink  
Ghehe..

Welkom Kees Race..
keesisaanderace
 keesisaanderace - zaterdag 11 augustus 2012 - 15:54   quote  deeplink  
dank je wel. mijn msn taal is vrijwel ontwikkeld tot het orgie-nele abn..dus excuses voor soms mijn taalgebruik en boven al voor mijn woordenschat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door keesisaanderace --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Maakt geen reet uit Kees..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 11 augustus 2012 - 16:03   quote  deeplink  
0-2
keesisaanderace
 keesisaanderace - zaterdag 11 augustus 2012 - 16:03   quote  deeplink  
heerlijk die mentaliteit..doet mij nog maar een biertje
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Welkom Keeeeeeeeesieeeej!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 11 augustus 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:45 schreef keesisaanderace het volgende:
oja, ik voel aan mn water dat ons feyenoord achahbar het beste kan verhuren, dan wel niet exelcior maar aan een laag geklasseerde club in de eredivisie..zeg twente/pisvee/ajakkes of az...grapje. nee aan pec zwolle bijv..
Hohoho je maakt nu al fouten. Kalm aan he :p
Nee ik denk echt lkkr derbij houden, we zitten niet breed met spitsen.
mocht er nog een klapper van een spits komen, zou je dat kunnen overwegen.
Nu is het tricky hoor.
keesisaanderace
 keesisaanderace - zaterdag 11 augustus 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 16:05 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Hohoho je maakt nu al fouten. Kalm aan he :p
Nee ik denk echt lkkr derbij houden, we zitten niet breed met spitsen.
mocht er nog een klapper van een spits komen, zou je dat kunnen overwegen.
Nu is het tricky hoor.
qua breedte ben ik het met je eens,
maar hij komt fysiek nog zoveeeeel te kort, dat het me vaak irriteerd om hem te zien voetballen.
d.w.z. dat ik hem slecht vind, vind hem alleen nog veel te licht. te vrede bijv heeft al meer body maar ook van hem denk ik niet dat hij doorkomt..leuk al jeugd, zeer zeker...maar je moet ook wel blijven denken aan de toekomst op sportief gebied. dus ze moeten nog eenmaal de handen in 1 slaan vind ik om een spits te KOPEN..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 19:16   quote  deeplink  
 
Koeman over FC Utrecht: "Ik verwacht een tegenstander die vroeg druk wil zetten"

Voor Feyenoord staat aankomende zondag de lastige uitwedstrijd tegen FC Utrecht op het programma. De Rotterdamse formatie werd deze week uitgeschakeld in de Champions League door Dinamo Kiev. Trainer Ronald Koeman verwacht dat zijn manschappen de uitschakeling verwerkt hebben.

"We hebben die wedstrijden nu achter ons gelaten", aldus Koeman op het digitale huis van Feyenoord. "Maar zeker conditioneel gezien is het goed dat we die wedstrijden al in de benen hebben." De voormalige verdediger weet nog niet echt wat hij van tegenstander FC Utrecht moet verwachten.

"Bovendien is het afgaande op de oefencampagne van FC Utrecht ook lastig in te schatten hoe dat team ervoor staat", aldus Koeman, die FC Utrecht wel een aantal maal heeft bekeken. "Jan Wouters zegt dat Utrecht het publiek weer wat wil gaan bieden, dus ik verwacht zondag een tegenstander die vroeg druk wil zetten en vooruit wil voetballen."

Ondanks de uitschakeling kijkt Koeman tevreden terug op de duels met Dinamo Kiev."Ons basisidee van voetballen blijft ook dit seizoen 4-3-3, maar afhankelijk van bijvoorbeeld de tegenstander kunnen we daar altijd aan sleutelen", besloot Koeman, die niet over Mitchell Te Vrede en John Goossens kan beschikken.
Bron:Soccernews.nl
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 augustus 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Was jouw voorspelling l..??
Exact hetzelfde ! 0-3 Dus net zo ruig, hahahaha
van geil
 van geil - zaterdag 11 augustus 2012 - 21:16   quote  deeplink  
utreg is bagger................

gaan er vol op thuis....

dus 1 4.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 21:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Exact hetzelfde ! 0-3 Dus net zo ruig, hahahaha
d:-)
Mulder de nul..???? Wat een vertrouwen spreek jij uit..
Omekees
 Omekees - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 21:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-)
Mulder de nul..???? Wat een vertrouwen spreek jij uit..
Ben je wel helemaal lekker Lijdensweg???
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:13 schreef Omekees het volgende:

[..]

Ben je wel helemaal lekker Lijdensweg???
Ligt aan een goeie verdediging .... niet aan keepers kwaliteiten , dat weet je nderhand toch wel?
Omekees
 Omekees - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ligt aan een goeie verdediging .... niet aan keepers kwaliteiten , dat weet je nderhand toch wel?
Mathijsen speelt nog niet mee...
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:20   quote  deeplink  
En? Janmaat, de Vrij, Indi en Nelom zijn niet goed genoeg?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Nelom niet nee..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:39   quote  deeplink  
Hield toch mooi z'n mannetjes tegen in de wedstrijd tegen Dinamo Kiev.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:39 schreef Bosifyable het volgende:
Hield toch mooi z'n mannetjes tegen in de wedstrijd tegen Dinamo Kiev.
Jawel, maar ik heb meer vertrouwen in BMI op die plek..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Dat wel, maar zoals Omekees het stelt, zouden we geen kans hebben, omdat Mathijsen nog niet mee speelt. Gaap.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:51 schreef Bosifyable het volgende:
Dat wel, maar zoals Omekees het stelt, zouden we geen kans hebben, omdat Mathijsen nog niet mee speelt. Gaap.
Helder..
van geil
 van geil - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:54   quote  deeplink  
utreg is echt bagger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:55   quote  deeplink  
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 12 augustus 2012, 12:30): 0 - 1









0.0060029