|
|
Omekees
|
|
|
quote: Volgens Lijdensweg niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 15:32 schreef Beempjerotterdam het volgende:Je vrouwtje zou ma thuis komen met een flinke bak kibbelingen, en 3 nieuwe haringen. :kwijl: jij bent echt dol op vis he,,,,,:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Hahahaha zkr! Haar mossel hek het liefst! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De komkommertijd ligt achter ons.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kleine kans dat de grote toestroom aan onzin zal stoppen met posten. Mja, whatever.
Hebt er zin an! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pas op joh straks krijg je nog een ban.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zeg vandaag maar gelijk de koppositie pakken.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Echt niet dooie 0-2! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1-2 Utreg uit altijd lastig. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik hoop dat we winnen goede start heel belangrijk,ik zeg en hoop 1-3. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In de huidige selectie zijn er voor mij 5 die er niet thuis horen: Miguel Nelom, Jerson Cabral, Erwin Mulder, Gyon Fernandez en Kelvin Leerdam. Bij Kelvin Leerdam vanwege het feit dat hij niet wil bijtekenen. De rest op basis van kwaliteit ..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Volgens mij heeft Cabral wel degelijk kwaliteit, maar zit het meer tussen z'n oren. Over Mulder ga ik maar niet meer in discussie met je... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 10:19 schreef lijdensweg het volgende:[..] In de huidige selectie zijn er voor mij 5 die er zeker bij horen: Miguel Nelom, Jerson Cabral, Erwin Mulder, Gyon Fernandez en Kelvin Leerdam. Mulder is sowieso mijn favoriet en wordt de keeper vd toekomst en zeker ivm zijn uitstraling. De rest op basis van kwaliteit ..... |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
cabral, leerdam,bijtekenen anders verkopen jammer maar helaas,mulder maakt hele rare foutjes word gelukkig wel minder maar is nog erg jong en word toch steeds beter ,kan steeds beter met de druk omgaan geef hem vertrouwen en het komt goed. nelom word het niet kan niet met de druk omgaan volgens mij ,misschien verhuren? fernandez kwaliteit nog tekort maar bij gebrek aan beter laten staan gaat ons hoop ik nog verrassen. verder hoop ik dat van geel toch nog met een spits aankomt,dan doen we volgens mij echt mee voor het kampioenschap. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
COME ON FEYENOORD!!!!!!!!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 10:42 schreef Dirk1 het volgende:cabral, leerdam,bijtekenen anders verkopen jammer maar helaas,mulder maakt hele rare foutjes word gelukkig wel minder maar is nog erg jong en word toch steeds beter ,kan steeds beter met de druk omgaan geef hem vertrouwen en het komt goed. nelom word het niet kan niet met de druk omgaan volgens mij ,misschien verhuren? fernandez kwaliteit nog tekort maar bij gebrek aan beter laten staan gaat ons hoop ik nog verrassen. verder hoop ik dat van geel toch nog met een spits aankomt,dan doen we volgens mij echt mee voor het kampioenschap. Daar hoop ik ook echt op: een nieuwe spits ...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Je kan het wel weer lullig veranderen maar kijk jij naar je eigen ploeg! HUP RKC ....... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 10:26 schreef tomson het volgende:Volgens mij heeft Cabral wel degelijk kwaliteit, maar zit het meer tussen z'n oren. Over Mulder ga ik maar niet meer in discussie met je... Moet je ook niet doen, mening blijft staan!! Net zoals jij je eigen mening heb .... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 10:59 schreef lijdensweg het volgende:[..] Je kan het wel weer lullig veranderen maar kijk jij naar je eigen ploeg! HUP RKC ....... was niet lullig , heb er mun best opgedaan..jij gevoelloze zak.. MULDER RULES!!!! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Tis toch niet waar he, gaat ie nu weer die cisse opstellen nou een gelijkspel hoogst haalbaar.
Wat is er toch met r.koeman aan de hand, ik merk iets van onvrede. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 11:21 schreef dr love het volgende:Tis toch niet waar he, gaat ie nu weer die cisse opstellen nou een gelijkspel hoogst haalbaar. Wat is er toch met r.koeman aan de hand, ik merk iets van onvrede. Bel jij Bartine dan ff dr love.. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
het wordt gewoon 1-3 dus doe maar relaxt
cisse , schaken en immers gaan het doen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Ik denk 0-5 2x fernandez 2x immers en 1x cisse |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 11:21 schreef dr love het volgende:Tis toch niet waar he, gaat ie nu weer die cisse opstellen nou een gelijkspel hoogst haalbaar. Wat is er toch met r.koeman aan de hand, ik merk iets van onvrede. Nu ben je jezelf toch echt aan het tegen spreken....
Gisteren zei je:
dr love - zaterdag 11 augustus 2012 - 11:12
Er komt niks meer bij, de meeste investering is gedaan voor j.Mathijsen want hij is prio, en geen spits dat is kapitaal vernietigen, we hebben een topspits cisse, dus supporters houd je muil, en of niet meer zeiken over het halen van spits.
Je bent degene op het forum die de meeste onzin roept, dus ik zeg je 1 ding ga ajb weg!!!!!! |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @Feyenoord: #utrFEY Opst: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Vormer, Immers, Clasie; Schaken, Fernandez en Cissé. #datisfeyenoord |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 11:21 schreef dr love het volgende:Tis toch niet waar he, gaat ie nu weer die cisse opstellen nou een gelijkspel hoogst haalbaar. Wat is er toch met r.koeman aan de hand, ik merk iets van onvrede. Gister zat je nog te zeiken dat we niet om een spits moesten zeuren en dat Cisse goed genoeg was draaitol. Edit: ik had je reactie nog ff niet gezien Omekees :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 11:39 schreef tomson het volgende:[..] Gister zat je nog te zeiken dat we niet om een spits moesten zeuren en dat Cisse goed genoeg was draaitol. Inderdaad! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Utrecht.. ruiter-bovenberg-vdhoorn-wuytens-bulthuis-martensson-asare-duplan-mulenga-gerndt-sarota |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
|
|
|
MMM