|
|
uitnoord
|
|
|
zoals gebleken vanavond, lijkt het meer dat psv genoodzaakt is een ander team neer te zetten, de eerste nederlaag is al direct een feit nadat RKC ondanks een slecht begin met cruciale fouten in de achterhoede alsnog de wedstrijd naar zich toe trok en psv terug stuurde naar eindhoven met een eerste verlies dick advokaat ik zou maar eens goed achter de oortjes krabben voor je wederom zegt, WIJ GAAN HET DIT ZEISOEN DOEN |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
volgens mij zei hij: wij gaan het dit seizoen doen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
En dat is het ook.. vanavond was een schande want we motta' elk seizoen kampioen worden |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
Infamous PSV, jij lachte me uit toen ik vorige week zei dat ik Ajax voetballend beter vond. Ik zei toen dat PSV erg reactief voetbal speelt en daarmee in de problemen gaat komen. Hoor ik je nu nog lachen? |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
sorry infamuis, dick is haags!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 21:47 schreef 71-72-73-95 het volgende:Infamous PSV, jij lachte me uit toen ik vorige week zei dat ik Ajax voetballend beter vond. Ik zei toen dat PSV erg reactief voetbal speelt en daarmee in de problemen gaat komen. Hoor ik je nu nog lachen? ik lach altijd gozer.. vanavond wel n stuk minder mr trek nu na 1 wedstrijd niet mijn sombere pak aan.. het seizoen duurt nog lang.. we lost the batlle but wi'll win the war.. hoop ik dan |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
Tja Ajax heeft duidelijk nog zwakheden om te overkomen, maar in ieder geval raken ze niet in de war als ze het spel moeten maken. En met zijn belachelijke gedrag vanavond heeft bommel ook aangetoond dat hij het niet meer kan belopen en dan maar dit soort gedrag vaat vertonen. Dat worden nog wel een paar schorsingen voor hem |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
hey infamous, schaam je je als psv,er door nu je naam direct in feyenoord te veranderen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
zoals van Gaal vandeweek zei in zijn gedicht toen hij voor de journalisten stond tijdens een knvb bijeenkomst, van Bommel zorgt voor rommel en bouma bezorgt zijn team een trouma, inderdaad luis van Gaal, kun je ons ook vertellen of je dit keer alle psv,ers thuis laat bij interlands |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
PSV in ORANJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: das wel toevallig... |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
alles hangt van toeval aan elkaar, zelfs het verles van psv, en weet je infamous, het toeval is dat psv nog vaker op zijn bek gaat en uiteindelijk zal je zien dat de keuze van de ajax leiding om met jeugd te gaan spelen, de beste keuze zal zijn, investeren in puinhoop zou je het bij psv kunnen noemen, |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:20 schreef uitnoord het volgende:alles hangt van toeval aan elkaar, zelfs het verles van psv, en weet je infamous, het toeval is dat psv nog vaker op zijn bek gaat en uiteindelijk zal je zien dat de keuze van de ajax leiding om met jeugd te gaan spelen, de beste keuze zal zijn, investeren in puinhoop zou je het bij psv kunnen noemen, en now we wait... |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
inderdaad, met spelers als psv nu heeft kun je er op wachten, jaren welgezegd!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: we zullen zien want afgelopen weekend was het hele 020 forum aan t huilen..
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
jankmuilen die jullie er zijn..praatjes bij winst en bij verlies |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
eenmalig huilen om het verlies van een enkele wedstrijd dat kan, uiteindelijk huilt psv al vier jaar en zal nog jaren huilen waar de amsterdammers al jaren lachen en na een dag als vandaag lachen we 020 keer harder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:20 schreef uitnoord het volgende:alles hangt van toeval aan elkaar, zelfs het verles van psv, en weet je infamous, het toeval is dat psv nog vaker op zijn bek gaat en uiteindelijk zal je zien dat de keuze van de ajax leiding om met jeugd te gaan spelen, de beste keuze zal zijn, investeren in puinhoop zou je het bij psv kunnen noemen, Zulke dingen kun je beter aan het einde van het seizoen zeggen;) Of in ieder geval na de wedstrijd van morgen! Heb er wel een goed gevoel over ben benieuwd wie er spelen vermoed:
---------Vermeer--------- van Rhijn--Toby--Denswil--van Dijk ----------Anita----------- De Jong----------Schone Sana------Sig----Ebecillio(of kon Derk spelen)? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:31 schreef uitnoord het volgende:klopt wij huilen altijd.. mr wij zijn ook halve hanen dus kun je het ons ook niet kwalijk nemen.. Althans dat zegt mijn vriend altijd.. wijze woorden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:31 schreef uitnoord het volgende:eenmalig huilen om het verlies van een enkele wedstrijd dat kan, uiteindelijk huilt psv al vier jaar en zal nog jaren huilen waar de amsterdammers al jaren lachen en na een dag als vandaag lachen we 020 keer harder pssst
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Jongens jongens, sorry hoor, maar vorige week gingen wij er ook hard in! Seizoen is nog lang en ajax heeft zijn eerste wedstrijd nog niet eens gespeeld! Sommigen hier vragen erom! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:43 schreef Inglourious bastard het volgende:Jongens jongens, sorry hoor, maar vorige week gingen wij er ook hard in! Seizoen is nog lang en ajax heeft zijn eerste wedstrijd nog niet eens gespeeld! Sommigen hier vragen erom! Ik ik ik ik ik..!!!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:43 schreef Inglourious bastard het volgende:Jongens jongens, sorry hoor, maar vorige week gingen wij er ook hard in! Seizoen is nog lang en ajax heeft zijn eerste wedstrijd nog niet eens gespeeld! Sommigen hier vragen erom! Juistem Bastard.. Tell them all... |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Ja maar jij bent ook wel een beetje een masochist!;) |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
quote: Absoluut niet waar. Er waren er een aantal, waaronder ikzelf die ook vorige week al zagen dat het als het aankomt op voetbal, zagen dat Ajax beter is dan PSV. En het reactieve geluksvoetbal dat PSV speelt (al jaren) kan een wedstrijd winnen, maar een competitie gaat over meer dan 1 wedstrijd. Dus ook al zijn er te weinig PSV fans om een leuk forum te onderhouden, ga nu maar gauw terug, want na vanavond is het duidelijk, pisvee gaat weer geen kampioen worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Maar infamous, als jij bij elke nederlaag van psv zoveel drinkt, heb jij in mij een lever met het gewicht van matavz!;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:48 schreef 71-72-73-95 het volgende:[..] Absoluut waar. Er waren er een aantal, waaronder ikzelf die ook vorige week al zagen dat het als het aankomt op voetbal, zagen dat PSV beter is dan ajax. En het reactieve voetbal dat PSV speelt (al jaren) kan je een wedstrijd winnen, maar een competitie gaat over meer dan 1 wedstrijd. want na vanavond is het duidelijk, PSV gaat waarschijnlijk kampioen worden.. En nu weer mijn mannetje Nilfisken.. Groeten van een zaadslikker beetje ranzig dat laatste mr je bent wel eerlijk in je hebbe en houwe.. Houw t mr binnen trouwens |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:48 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Maar infamous, als jij bij elke nederlaag van psv zoveel drinkt, heb jij in mij een lever met het gewicht van matavz!;) zolang je m kan dragen |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
psv geen kampioen worden, whaha ze tellen niet eens mee wat ze de afgelopen jaren hebben uitgegeven aan nieuwe spelers is achteraf een totale kapitaalsvernietiging, ik heb het al eerder geschreven, je kan wel 10 topspelers aankopen, helaas kan je daar geen team van maken en dat is de afgelopen jaren al gebleken |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:48 schreef 71-72-73-95 het volgende:[..] Absoluut niet waar. Er waren er een aantal, waaronder ikzelf die ook vorige week al zagen dat het als het aankomt op voetbal, zagen dat Ajax beter is dan PSV. En het reactieve geluksvoetbal dat PSV speelt (al jaren) kan een wedstrijd winnen, maar een competitie gaat over meer dan 1 wedstrijd. Dus ook al zijn er te weinig PSV fans om een leuk forum te onderhouden, ga nu maar gauw terug, want na vanavond is het duidelijk, pisvee gaat weer geen kampioen worden Ik vind het wel gezellig met hem hier! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 - 22:51 schreef infamous psv het volgende:[..] beetje ranzig dat laatste mr je bent wel eerlijk in je hebbe en houwe.. Houw t mr binnen trouwens Het duurde even(blond van binnen) maar hij is leuk!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Psv zakte volledig dor het ijs. Het grootste probleem wat je vorig jaar zag zie je nu nog steeds. Mentaal zijn ze erg kwetsbaar. Zodra ze in de moeilijkheden komen gaat de kwaliteit in het spel duidelijk achteruit. Van Bommel had op dit soort momenten zijn spelers moeten sturen. Maar hij deed niks. De kwetsbaarheid is ook de beperkte snelheid van van Bommel en ook van Bouma. Dit wordt een zware dobber voor Adocaat om met dit team kampioen te worden. Matavz deed het voor zijn kunnen goed...vond ik het enige pulspuntje. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:05 schreef Bobby1972 het volgende:Psv zakte volledig dor het ijs. Het grootste probleem wat je vorig jaar zag zie je nu nog steeds. Mentaal zijn ze erg kwetsbaar. Zodra ze in de moeilijkheden komen gaat de kwaliteit in het spel duidelijk achteruit. Van Bommel had op dit soort momenten zijn spelers moeten sturen. Maar hij deed niks. De kwetsbaarheid is ook de beperkte snelheid van van Bommel en ook van Bouma. Dit wordt een zware dobber voor Adocaat om met dit team kampioen te worden. Matavz deed het voor zijn kunnen goed...vond ik het enige pulspuntje. helaas heb je gelijk... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ben sinds 78 Ajax supporter, maar ben ook voetbal liefhebber. Ik hou er niet van mensen te beledigen en misplaatste opmerkingen te maken. Je moet je altijd houden aan de feiten. Want het is zoals het is! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:11 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ben sinds 78 Ajax supporter, maar ben ook voetbal liefhebber. Ik hou er niet van mensen te beledigen en misplaatste opmerkingen te maken. Je moet je altijd houden aan de feiten. Want het is zoals het is! sorry BOB... |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Hebben we een BOB? Neem hem mee naar het cafe dan! Kan hij ons mooi een lift naar huis geven;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als van Bommel dit spelletje blijft spelen dan wordt hij de meest populaire speler van de eredivisie. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:16 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Hebben we een BOB? Neem hem mee naar het cafe dan! Kan hij ons mooi een lift naar huis geven;) yes sir |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:16 schreef nora het volgende:Als van Bommel dit spelletje blijft spelen dan wordt hij de meest populaire speler van de eredivisie. die kans zit er in ja... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:11 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ben sinds 78 Ajax supporter, maar ben ook voetbal liefhebber. Ik hou er niet van mensen te beledigen en misplaatste opmerkingen te maken. Je moet je altijd houden aan de feiten. Want het is zoals het is! kom cafe BOB dan kan je als taxi fungeren.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax heeft ook zijn beperkingen. Blind is net zo traag als van Bommel en Bouma. En dat gaat in belangrijke wedstrijden problemen geven. Sneller gaat hij niet meer worden, hooguit iets slimmer. Maar dat is en blijft te wenig. Ajax heeft vorig jaar veel punten verloren door gebrek aan ervaren spelers. Wanneer Ajax niet voor het eind van de maand ervaren spelers aantrekt, is de kans op herhaling groot. Dus liggen er duidelijk kansen voor de andere ploegen dan Ajax en PSV! |
|
|
|