|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:16 schreef nora het volgende:Als van Bommel dit spelletje blijft spelen dan wordt hij de meest populaire speler van de eredivisie. Hij staat bij hoog op mijn populairmeter nu!;) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
zeg maar Bobby, mijn ouders hebben toendertijd voor het extra optie pakket Bob by gekozen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:18 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax heeft ook zijn beperkingen. Blind is net zo traag als van Bommel en Bouma. En dat gaat in belangrijke wedstrijden problemen geven. Sneller gaat hij niet meer worden, hooguit iets slimmer. Maar dat is en blijft te wenig. Ajax heeft vorig jaar veel punten verloren door gebrek aan ervaren spelers. Wanneer Ajax niet voor het eind van de maand ervaren spelers aantrekt, is de kans op herhaling groot. Dus liggen er duidelijk kansen voor de andere ploegen dan Ajax en PSV! RKC misschien? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:18 schreef Bobby1972 het volgende:zeg maar Bobby, mijn ouders hebben toendertijd voor het extra optie pakket Bob by gekozen. Bobby so it is.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik geniet de laatste 2 jaar meer dan ooit van de eredivisie..........you never know what you gonna get.......en dat moet zou blijven! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:25 schreef Bobby1972 het volgende:Ik geniet de laatste 2 jaar meer dan ooit van de eredivisie..........you never know what you gonna get.......en dat moet zou blijven! das wel toevallig ...de laatste 2 jaar... |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Het is inderdaad wel een heel seizoen billenknijpen! Maar ik hoop toch echt wel op een trilogie. Haha |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
als het te goed gaat met een team, is het ook niet leuk...... |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Voor het te goed gaat, zijn we al wel een paar seizoenen verder. Dat gaat zo langzamerhand die kant op bij barcelona, maar wij kunnen echt nog wel wat succesjes gebruiken. Zeker europees! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:18 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax heeft ook zijn beperkingen. Blind is net zo traag als van Bommel en Bouma. En dat gaat in belangrijke wedstrijden problemen geven. Sneller gaat hij niet meer worden, hooguit iets slimmer. Maar dat is en blijft te wenig. Ajax heeft vorig jaar veel punten verloren door gebrek aan ervaren spelers. Wanneer Ajax niet voor het eind van de maand ervaren spelers aantrekt, is de kans op herhaling groot. Dus liggen er duidelijk kansen voor de andere ploegen dan Ajax en PSV! Tegen Feyenoord pakte ze maar 1 punt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 00:28 schreef Inglourious bastard het volgende:Het is inderdaad wel een heel seizoen billenknijpen! Maar ik hoop toch echt wel op een trilogie. Haha Zal ik die illusie maar bij je wegnemen dan. Wij staan met de winterstop al op de Coolsingel het kampioenschap te vieren. Voor in het cafe hier word je nu een halfjaar contract aangeboden voor 40 uur in de week.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 01:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zal ik die illusie maar bij je wegnemen dan. Wij staan met de winterstop al op de Coolsingel het kampioenschap te vieren. Voor in het cafe hier word je nu een halfjaar contract aangeboden voor 40 uur in de week.. |
|
|
|