|
|
craven
|
|
|
Clubicoon Gerard Meijer vandaag 77 jaar!
Clubicoon Gerard Meijer is vandaag jarig en 77 jaar geworden. Gerard Meijer nam in 2009 na vijftig jaar afscheid als verzorger bij het eerste elftal. Vanaf het seizoen 2009/2010 is Gerard Meijer bij Feyenoord actief als Ambassadeur voor het Leven. Mijnheer Meijer namens FR-Fanatic.com van harte gefeliciteerd met uw verjaardag en wij wensen u nog vele gezonde jaren. You Never Walk Alone. www.fr-fanatic.com
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door craven -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoordfr12
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Van Harte Gefeliciteerd , ........... en dat er nog vele jaren mogen volgen!! |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
gefeliciteerd meneer Meijer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Meneer Meijer van harte gefeliciteerd met Uw 77ste verjaardag.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gefeliciteerd ! Hopen op een mooi verjaardagscadeau in Utrecht.... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Gefeliciteerd mr Gerard Meijer met uw 77ste verjaardag en dat onze club maar mag winnen! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Gefeliciteerd meneer Meijer! Wens u een fijne dag, en dat wij de 3 punten mee na huis nemen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hieperdepiep voor onze held!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nog van harte Meneer Meijer!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Gerard van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je een hele fijne dag en hoop je nog lang in de Kuip te mogen zien |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
hij was gister jarig dus dan is ie nu 78 |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Gefeliciteeerd Clubicoon/Held/Feyenoorder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd Meneer Meijer... Werkte ook mooi mee aan de wens van Djee zonder enige gemaar.. Indd een volks held! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gerard Meijer;Supporters bedankt!!!! Feyenoord nieuws
Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties die ik heb gekregen voor mijn verjaardag afgelopen zondag.Supporters; ook dat is Feyenoord,en het spandoek in Utrecht was helemaal bijzonder. Bron:Feyenoordnet.nl
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 15:18 schreef RenatoBos het volgende:Gerard Meijer;Supporters bedankt!!!! Feyenoord nieuws Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties die ik heb gekregen voor mijn verjaardag afgelopen zondag.Supporters; ook dat is Feyenoord,en het spandoek in Utrecht was helemaal bijzonder. Bron:Feyenoordnet.nl [ afbeelding ] alsjeblieft renato/meijer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gerard Meijer geridderd bij de Noelemakkers
Afgelopen weekend was het weer feest in Noelemakkerdam (Lombardijen). Prins Lombard V zwaaide de scepter over deze wijk in Rotterdam Zuid. Vrijdagmiddag werd een grote carnavalsbingo gehouden met Stichting de Zonnebloem, waarbij vele ouderen genoten van een leuke middag in carnavalssfeer. Optredens van Shantykoor IJsselmonde maakten deze middag compleet.
's Avonds het kleintje carnaval waarbij de Noelemakker van het jaar werd verkozen, ditmaal Marijke van Hees, en 's avonds onze huiszanger werd geridderd in de orde van de Grote Noel wegens onder andere zijn 11 jarige medewerking als zanger.
Zaterdagmiddag werd een gezellige en erge druk bezocht kindercarnaval gehouden met een echte Jeugdprins en raad van elf. Prins Lombard V gaf eenmalig de scepter over aan deze jonge Prins die ruim 2 uur lang de baas was in Noelemakkerdam.
Zaterdagavond is altijd de drukste avond, echter wegens het slechte weer was het minder druk dan normaal. Deze avond is Ambassadeur van Feyenoord Gerard Meijer verheven in de orde van de Grote Noel, een ridderschap die een leuke toevoeging is aan zijn imposante lijst met onderscheidingen en titels die hij allemaal al heeft mogen ontvangen. Gerard Meijer had het erg naar zijn zin, sprak de aanwezigen op zijn eigen ludieke wijze toe en ging kort daarna weer naar huis omdat de plicht nog steeds roept bij zijn geliefde Feyenoord.
De Noelemakkers kijken terug op een goed geslaagd carnavalsweekeinde en gaat zich de komende periode inzetten om de activiteiten in Wijkgebouw Lombardijen te kunnen waarborgen, de recessie heeft grote invloed op gebouwen zoals dit betreft het voortbestaan en onderhoud van het gebouw. Een goede samenwerking met alle gebruikers zal dit jaar de grootste schakel moeten worden om het gebouw draaiende te kunnen houden.
Voor een impressie van deze avond en alle activiteiten kunt u onze website www.cvdenoelemakkers.n bezoeken. Bron:Feyenoordnet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gerard Meijer is vandaag 79 jaar geworden
Gerard Meijer is vandaag 79 jaar geworden. Meijer nam in 2009 na vijftig jaar afscheid als verzorger bij het eerste elftal. Sindsdien is hij als ambassadeur aan de club verbonden. Hij staat onder de supporters van Feyenoord bekend als een groot clubicoon. In 2008, tijdens het honderdjarig bestaan van Feyenoord, kreeg Gerard Meijer na een stemming onder Feyenoordsupporters 'Legioenpas nummer 1'. Hij versloeg daarmee onder anderen clubiconen als Coen Moulijn en Willem van Hanegem. In de praktijk komt het er op neer dat Gerard Meijer door de supporters is verkozen tot grootste Feyenoorder van de eeuw. Bron:FR12
Gerard Meijer Tribute http://youtu.be/kOKNpKzd9gg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van harte HELD, dat het een hele mooie dag mag worden voor jou.. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Gefeliciteerd en een hele mooie dag |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Fijne dag gewenst . Fantastische kerel bent U . Altijd positief eerlijk trouw . Een betere ambassadeur is er niet ! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gerard van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je een hele fijne dag drink er lekker 1 op en veel succes verder met alles |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt niet zo goed met m te gaan.. Ziek. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vond hem er ook magertjes uitzien laatst, maar is al een tijdje aan het tobben natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je gunt hem het eeuwige leven maar ja.....hoop hem nog lang in ons midden te kunnen houden..
Beterschap Gerard.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Klotenieuws. Beterschap ome Gerard <3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heh, verdorie. Beterschap Meneer Meijer! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mmmm... klote. Beterschap Gerard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnt ontzettende pijn aan zijn rug en buik te hebben.. |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Is er al iets bekend over de resultaten van Gerards ziekenhuisbezoek? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echo gehad en bloedonderzoek. Alles oké |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Gelukkig maar. Bedankt Stylzz! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
He dat lucht op goed nieuws..!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Volgens deze Topic was hij op 12 augustus 2012 77 jaar geworden dan is hij nu al 80 jaar geweest en wordt hij dit jaar 82 jaar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mooi, blij voor hem. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gelukkig.. Goed nieuws. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 april 2017 - 09:29 schreef de bluffer het volgende:[..] Volgens deze Topic was hij op 12 augustus 2012 77 jaar geworden dan is hij nu al 80 jaar geweest en wordt hij dit jaar 82 jaar Is ook bijna 80 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Indien mogelijk laat deze man alsjeblieft de schaal uitreiken, dat gun ik hem wel.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat lijkt me ook geweldig. Wie weet. |
|
|
|