|
|
ktotheb
|
|
|
Nou mannen, het is weer zover. Het nieuwe seizoen gaat weer beginnen en we mogen meteen aftrappen tegen een sterke tegenstander. AZ heeft ondanks het instorten van de DSB bank de zaakjes aardig op orde weten te houden. De spelers met de individuele kwaliteiten zijn voor een groot deel vertrokken, maar er staat een goed en fit team, dat toch altijd weer meespeelt bovenin de eredivisie. Ze zijn nog niet op volledige oorlogssterkte, maar dat geldt zeker ook voor ons alles Ajax.
Duidelijk is dat het grote probleem bij Ajax ligt in het gebrek aan ervaring en routine. Toch hebben we ook deze voorbereiding weer kunnen zien dat er een aantal talenten aan zit te komen, waarmee we toch echt weer mee kunnen gaan doen om de titel. Vooral na het verlies van PSV van gisteren, zou het erg prettig zijn als we kunnen beginnen met een overwinning. In eigen huis moet dat kunnen lijkt me. Hieronder de wedstrijdselectie van Ajax:
Ajax:
Kenneth Vermeer Jasper Cillessen Van der Wiel Toby Alderweireld Vurnon Anita Kolbeinn Sigthórsson Siem de Jong Theo Janssen Daley Blind Davy Klaassen Tobias Sana Lasse Schöne Ricardo van Rhijn Thulani Serero Jody Lukoki Stefano Denswil Mitchell Dijks Viktor Fischer
Persoonlijk verwacht ik dit seizoen veel van Mitchell Dijks en Viktor Fischer en ben ik erg benieuwd naar de mogelijkheden van Tobias Sana. In dit topic de mogelijkheid om inhoudelijk te discussiëren over deze wedstrijd en de verwachtingen van het komende seizoen, dat vanmiddag met een klapper moet beginnen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door ktotheb -- |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Hoe moet je in vredesnaam een topclub waardig elftal formeren uit deze beschikbare spelers? Janssen zit ook al op de bank vanwege de onderhandelingen met Vitesse, dus je bent 2/3 van je middenveld van vorig jaar kwijt. Op de flanken is het ook mager bezet hoewel we mss Sana in de basisopstelling zien maar wat mogen we verwachten van hem ? Achterin blijft het kwetsbaar met Blind. Sorry, maar ik verwacht hier niet al teveel van. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ach de wedstrijd van vandaag is een mooie graadmeter van waar we op dit moment staan.. Blind heb ik inderdaad totaal geen vertrouwen in en gaat hem niet worden ook! Na de wedstrijd van vandaag zullen er nog wel wat versterkingen komen, al helemaal als Janssen vertrekt.. Goede vervangers zijn naar mijn mening: Overtoom, Asare, Djuricic, Maher. Ook moet Aissaidi snel komen en een Lcv dan zijn we er klaar voor! Prettige wedstrijd allemaal! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Tegen een ploeg als az moet je veel kansen creeeren, want az scoort altijd... Ik benieuwd wie er op de flanken staan vandaag...vond fisscher echt nog te licht voor een basisplaats Ik verwacht ebecilio en sana op de flanken... En een middenveld schone de jong anita
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ach ja, je kan de hele eredivisie wel weer gaan kopen, maar ik hoop eigenlijk alleen op een LCV en eventueel vervangers voor wie er nog zou vertrekken. Maar we hebben met zijn alleen heel hard geroepen om Cruijff en zijn beleid en dat is wat we nu zien. Je kan het niet allemaal hebben: en de visie van Cruijff en maar spelers blijven kopen. Dit is de gekozen weg, en ook al ben ik vanaf het begin af aan geen aanhanger geweest van JC en zijn plannen, ben ik wel supporter van onze club en dit is de weg van onze club, dus sta ik daarachter. Kijk naar PSV, die kopen al jaren de eredivisie leeg zoals wij dat ook jaren hebben gedaan. Wij zijn er 7 jaar titelloos door gebleven en nu staat PSV al op 4 jaar. Ik heb wel veel vertrouwen in de jonge jongens die eraan zitten te komen, en ik heb er ook vertrouwen in dat Blind wel degelijk een goede LCV zou kunnen zijn, hoewel ik het met iedereen eens ben dat hier een zwakke plek zit. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 13:35 schreef hippy het volgende:Tegen een ploeg als az moet je veel kansen creeeren, want az scoort altijd... Ik benieuwd wie er op de flanken staan vandaag...vond fisscher echt nog te licht voor een basisplaats Ik verwacht ebecilio en sana op de flanken... En een middenveld schone de jong anita Ben het wel met je eens, maar bij ons huidige beleid hoort dat we jongens als Fischer gewoon de kans geven. En hij heeft nu pas 1 echte wedstrijd gespeeld voor het 1e, dus hij krijgt van mij zeker het voordeel van de twijfel. Ik hoop dat we Sana te zien krijgen, vooral omdat ik gewoon erg benieuwd ben. Persoonlijk ben ik niet heel erg weg van Schone en hoop ik op Serero. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Kan boilesen niet op lcv plek spelen...die is wel een stukkie sneller dan blind... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Volgens mij is dat wel de plek die de Boer met hem voor ogen heeft. Op dit moment is hij alleen nog niet fit. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Alleen met serrero wordt het middenveld wel heel klein ivm lange ballen van de tegenstander Maar we zullen zien |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 13:43 schreef hippy het volgende:Alleen met serrero wordt het middenveld wel heel klein ivm lange ballen van de tegenstander Maar we zullen zien Daar heb je wel een punt idd, maar achterin hebben we natuurlijk wel veel lengte. Bovendien spelen AZ en Ajax allebei zo min mogelijk de lange bal. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Maar gert jan is ook niet gek...die benut altijd de zwakheden van een tegenstander |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 13:44 schreef ktotheb het volgende:[..] Daar heb je wel een punt idd, maar achterin hebben we natuurlijk wel veel lengte. Bovendien spelen AZ en Ajax allebei zo min mogelijk de lange bal. Maar twee onzekerheden...blind en greg |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 13:39 schreef ktotheb het volgende:Ach ja, je kan de hele eredivisie wel weer gaan kopen, maar ik hoop eigenlijk alleen op een LCV en eventueel vervangers voor wie er nog zou vertrekken. Maar we hebben met zijn alleen heel hard geroepen om Cruijff en zijn beleid en dat is wat we nu zien. Je kan het niet allemaal hebben: en de visie van Cruijff en maar spelers blijven kopen. Dit is de gekozen weg, en ook al ben ik vanaf het begin af aan geen aanhanger geweest van JC en zijn plannen, ben ik wel supporter van onze club en dit is de weg van onze club, dus sta ik daarachter. Kijk naar PSV, die kopen al jaren de eredivisie leeg zoals wij dat ook jaren hebben gedaan. Wij zijn er 7 jaar titelloos door gebleven en nu staat PSV al op 4 jaar. Ik heb wel veel vertrouwen in de jonge jongens die eraan zitten te komen, en ik heb er ook vertrouwen in dat Blind wel degelijk een goede LCV zou kunnen zijn, hoewel ik het met iedereen eens ben dat hier een zwakke plek zit. Ik snap wel de visie van Cruijff maar Ajax is gewoon aan zijn stand verplicht om mee te doen om het kampioenschap. Tussenjaar bla bla allemaal onzin! Zal ik even een paar punten op noemen waarom ik niet tevreden ben met de huidige selectie. En waarom er juist wel gericht versterkt moet worden.. 1 Nog niet alle jonge jongens zijn en klaar voor.. 2 Als regerend kampioen moet je altijd mee doen om de titel 3 Veel spelers voor de breedte inmiddels al verkocht zijn 4 Omdat je Champions League speelt 5 Er bijna geen ervaring meer in je team zit(Janssen misschien ook nog weg) 6 Blind je LCV is 7 Er veel teveel blessures zijn ook van spelers die normaliter basis zijn.. Kan er vast nog wel een paar bedenken! Vandaag zal alles bepalend zijn en gaan we zien of het echt een tussenjaar word en/of we ons voor niks druk maken. Ik zeg we maar daar bedoel ik in ieder geval mezelf mee.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vooral Blind.. Greg zal zich nog snel in de kijker willen spelen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Heb liever iemand die voor het team speelt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gewoon Van Rhijn. Greg heeft zn credits wel verloren bij mij! Gragory van der twitter |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Tja ik ook maar het is niet anders en dan maar beter goed vandaag en verkocht worden... Daarna mag ie van mij opdonderen want hij wil toch niet bij tekenen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Loetje we gaan winnen! En anders weten we gelijk waar we staan toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik denk dat we zelfs beter kunnen verliezen, ik die De Boer er voor aan als we met 2 of 3-0 winnen nog te gaan zeggen dat we geen CV meer nodig hebben! Gewoon verliezen om het bestuur te laten merken dat we versterking nodig hebben. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 14:01 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik snap wel de visie van Cruijff maar Ajax is gewoon aan zijn stand verplicht om mee te doen om het kampioenschap. Tussenjaar bla bla allemaal onzin! Zal ik even een paar punten op noemen waarom ik niet tevreden ben met de huidige selectie. En waarom er juist wel gericht versterkt moet worden.. 1 Nog niet alle jonge jongens zijn en klaar voor.. 2 Als regerend kampioen moet je altijd mee doen om de titel 3 Veel spelers voor de breedte inmiddels al verkocht zijn 4 Omdat je Champions League speelt 5 Er bijna geen ervaring meer in je team zit(Janssen misschien ook nog weg) 6 Blind je LCV is 7 Er veel teveel blessures zijn ook van spelers die normaliter basis zijn.. Kan er vast nog wel een paar bedenken! Vandaag zal alles bepalend zijn en gaan we zien of het echt een tussenjaar word en/of we ons voor niks druk maken. Ik zeg we maar daar bedoel ik in ieder geval mezelf mee.. Tja, en met deze instellingen zijn we zeven jaar geen kampioen geworden. Ik zeg niks over tussenjaar, ik zeg juist dat we met deze selectie mee kunnen doen om de titel. En als je dat niet denkt, dan heb je vorig jaar onder een steen gelegen, want dit is bijna dezelfde selectie, op Jan na. Daarom zeg ik, hooguit nog een LCV en verder lekker met deze jongens aan de slag! Ik heb er vertrouwen in! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN..!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 14:22 schreef ktotheb het volgende:[..] Tja, en met deze instellingen zijn we zeven jaar geen kampioen geworden. Ik zeg niks over tussenjaar, ik zeg juist dat we met deze selectie mee kunnen doen om de titel. En als je dat niet denkt, dan heb je vorig jaar onder een steen gelegen, want dit is bijna dezelfde selectie, op Jan na. Daarom zeg ik, hooguit nog een LCV en verder lekker met deze jongens aan de slag! Ik heb er vertrouwen in! Of jij hebt onder een steen gelegen want het was 2 jaar meer een falen van de concurrenten dan dat er echt overtuigend gespeeld is.. En Jan was vaak beslissend weg, Bullykin weg, Aissati weg, Lodeiro weg Ozbillic weg denk dat je zwakker geworden ben dan jij denk.. Of heb je de wedstrijd tegen psv niet gezien??? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 14:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Of jij hebt onder een steen gelegen want het was 2 jaar meer een falen van de concurrenten dan dat er echt overtuigend gespeeld is.. En Jan was vaak beslissend weg, Bullykin weg, Aissati weg, Lodeiro weg Ozbillic weg denk dat je zwakker geworden ben dan jij denk.. Of heb je de wedstrijd tegen psv niet gezien??? Die wedstrijd heb ik zeker gezien. En wat ik zag was een elftal dat nog wat gogme mist en een elftal met te weinig stootkracht. Maar ik zag ook een elftal dat voetballend beter was dan PSV. PSV speelt reactievoetbal en straft fouten af, Ajax maakt het spel. Als Ajax op gang komt en minder fouten gaat maken, winnen ze gewoon hoor.
Alle spelers die je noemt behalve Verthongen zal ik missen als kiespijn. En we hebben er weer een paar mooie jonkies bij. Ik vind het gewoon jammer dat je bij voorbaat al zo negatief bent. Dit is een jonge ploeg die vertrouwen nodig heeft, geef ze dat! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Stootkracht en gogme tja dat heb je niet binnen een dag.. En dan gaat misschien Janssen ook nog weg.. Ik heb ook genoten van de wedstrijd van Ajax B in Engeland was toen juist zeer positief.. Maar die jongens hebben nog 1 a 2 jaar nodig. Zelfde als met Dijks en van Rhijn we willen te graag en vergeten kritisch te zijn.. Ik heb Dijks ook lucht zien dekken in bepaalde wedstrijden. Van Rhijn stond ook met zijn rug naar Willems toen ie een schijnbeweging maakte. Zijn kleine dingen maar wel bepalend als je straks Europees en tegen concurrenten speelt. Ik maak me zorgen om de huidige selectie en de wedstrijd straks zal mede bepalend zijn of dat terecht is of niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ow en spelers als Blind en Ebecillio horen toch helemaal niet in de basis thuis? |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 14:41 schreef Hummel10 het volgende:Stootkracht en gogme tja dat heb je niet binnen een dag.. En dan gaat misschien Janssen ook nog weg.. Ik heb ook genoten van de wedstrijd van Ajax B in Engeland was toen juist zeer positief.. Maar die jongens hebben nog 1 a 2 jaar nodig. Zelfde als met Dijks en van Rhijn we willen te graag en vergeten kritisch te zijn.. Ik heb Dijks ook lucht zien dekken in bepaalde wedstrijden. Van Rhijn stond ook met zijn rug naar Willems toen ie een schijnbeweging maakte. Zijn kleine dingen maar wel bepalend als je straks Europees en tegen concurrenten speelt. Ik maak me zorgen om de huidige selectie en de wedstrijd straks zal mede bepalend zijn of dat terecht is of niet. Ja maar ja, dan wijk je dus af van de ingeslagen weg. In 95/96 zei ook iedereen dat jongens als Seedorf en Kluivert er nog niet klaar voor waren, maar dat bleek anders. Waarom zo weinig vertrouwen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 14:48 schreef ktotheb het volgende:[..] Ja maar ja, dan wijk je dus af van de ingeslagen weg. In 95/96 zei ook iedereen dat jongens als Seedorf en Kluivert er nog niet klaar voor waren, maar dat bleek anders. Waarom zo weinig vertrouwen? We gaan het meemaken maar denk dat we dit jaar erg sterke concurrenten hebben en door de twee kampioenschappen wat langzamer handelen. Nogmaals ik heb best wel vertrouwen in de ingeslagen weg alleen ben ik ook een realist en ik zie dat Blind het niet gaat redden. Ook Ebecillio hoef ik voorlopig niet meer in Ajax-shirt te zien. En dan heb je nog Boilissen, Erikssen, Boerrigter, Mickey waar je geen gebruik van kan maken. Dus misschien ben jij wel iets te positief? Vanmiddag krijgen we ons antwoord! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 15:17 schreef Hummel10 het volgende:[..] We gaan het meemaken maar denk dat we dit jaar erg sterke concurrenten hebben en door de twee kampioenschappen wat langzamer handelen. Nogmaals ik heb best wel vertrouwen in de ingeslagen weg alleen ben ik ook een realist en ik zie dat Blind het niet gaat redden. Ook Ebecillio hoef ik voorlopig niet meer in Ajax-shirt te zien. En dan heb je nog Boilissen, Erikssen, Boerrigter, Mickey waar je geen gebruik van kan maken. Dus misschien ben jij wel iets te positief? Vanmiddag krijgen we ons antwoord! Kijk die geblesseerden die missen we echt en dat zou wel eens voor problemen kunnen zorgen. Misschien heb ik ook wel een iets te roze bril op, maar come on, het is Ajax, daar kan ik niet niet achter staan... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax eruit met Newcastle over Anita. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 15:25 schreef ktotheb het volgende:[..] Kijk die geblesseerden die missen we echt en dat zou wel eens voor problemen kunnen zorgen. Misschien heb ik ook wel een iets te roze bril op, maar come on, het is Ajax, daar kan ik niet niet achter staan... We mogen gewoon best eerlijk zijn dat we op voorhand in mijn ogen geen favoriet zijn op deze wedstrijd. Defensie is matig, we missen eriksen, boerrigter en sulejmani. Het is nog al wat. Verwacht niet dat de minpunten tegen psv ineens verdwenen zijn. Ik vind AZ ook beter voetbal spelen dan psv over het algemeen. |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Opstelling Ajax: Vermeer Van der Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Blind Serero, Anita, De Jong Lukoki, Sigthorsson, Schone |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wrijf het er maar in. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: ja hoor het ook net, dat is dus wel echt een enorme tegenvaller. Daarvoor hebben we zo gauw ook geen vervanger, dus voor die positie moet er een speler bij! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 15:29 schreef Ajaxfan675 het volgende:Opstelling Ajax: Vermeer Van der Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Blind Serero, Anita, De Jong Lukoki, Sigthorsson, Schone Waar lees je dit? Wat een opstelling |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
Net gehoord via eredivisie live |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
Zeer vreemde opstelling, vermeer; vd wiel, alderweirld, van rhijn, blind; anita (laatste wedstrijd), serrero, de jong; lukoki, sigi, schone |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 15:29 schreef ktotheb het volgende:[..] ja hoor het ook net, dat is dus wel echt een enorme tegenvaller. Daarvoor hebben we zo gauw ook geen vervanger, dus voor die positie moet er een speler bij! Waar hoor je het btw??
We hebben geen vervanger!!!!!!! Enoh kan alleen ballen veroveren, maar geen normale bal passen!!! We worden leeggekocht. Kut Raiola! En voor Anita weet ik niet zo 1,2,3 een vervanger! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 15:32 schreef StevieV het volgende:Zeer vreemde opstelling, vermeer; vd wiel, alderweirld, van rhijn, blind; anita (laatste wedstrijd), serrero, de jong; lukoki, sigi, schone Middenveld maak ik me zorgen over! 0-4!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
3 hoerige tyfusweken om vervangers te halen terwijl AJax godverdomme niks wil uitgeven! Oh dit maakt me echt kwaad |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Eredivisie Live, Jan Joost van Gangelen had met Frank de Boer gesproken die 'baalde als een stekker'. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 15:34 schreef Loetje het volgende:3 hoerige tyfusweken om vervangers te halen terwijl AJax godverdomme niks wil uitgeven! Oh dit maakt me echt kwaad Joh... dan gooi je er toch wat jeugdspelers in! Is Cruijff ook meteen weer blij... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 15:35 schreef Boudewijn het volgende:[..] Eredivisie Live, Jan Joost van Gangelen had met Frank de Boer gesproken die 'baalde als een stekker'. Ben namelijk even wat anders te doen. Wat zei die dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kun je toch niet maken man!!!! Alleen jeugd kan niet en de meeste zijn zo ver niet! Ik adviseer ajax echt met spoed moisander, nuytink, maher, assaidi en nog een verdedigende middenvelder te halen en anders kunnen we het schudden!!! |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
Jammer van Dijks, maar als reactie daarop stelt de Boer dat Blind aanvallend sterker is.
Jammer dat Sana niet basis is. Die gaat ons hopelijk verrassen! Schone (en Fisher) beste linksbuiten in de wedstrijdselectie.. is treurig natuurlijk.
Afscheidswedstrijd van Greg, Theo en Vurnon. Bedankt heren en het ga jullie goed! |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
Wat is dit voor bullshit opstelling.
Lukoki kan niet voetballen de bal is veel eerder bij de achterlijn dan hijzelf. Blind die er nog steeds staat, z'n naam zegt tevens al genoeg dus WTF.
Nu gaat Anita nog weg dan heb je echt niks over, willen we geen kampioen worden dit jaar en niet ver komen in de CL. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb het interview net even via mn geweldige EL app teruggekeken. De boer is duidelijk, ik verwacht deze week Maher en Assaidi!!!! De rest moet ik nog zien. Balen dit zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 12 augustus 2012 - 15:43 schreef StevieV het volgende:Jammer van Dijks, maar als reactie daarop stelt de Boer dat Blind aanvallend sterker is. Jammer dat Sana niet basis is. Die gaat ons hopelijk verrassen! Schone (en Fisher) beste linksbuiten in de wedstrijdselectie.. is treurig natuurlijk. Dijks had moeten spelen. Over sana kan ik duidelijk zijn, de boer zei nu ozbiliz weg is komt er voor hem een grote kans aan, wil dus zeggen dat hij ozbiliz voor zich moest dulden en dat dus wel minder zal zijn Nou als je de boer moest horen kwam het erop neer dat hij ozbiliz voor zich moest dulden, dus zal het wel een 2de keus in eerste instantie zijn geweest, verwacht er dus niets van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
StevieV
|
|
|
vd week was Frank aardig lovend over Sana. Met name zijn dynamiek en overzicht waren grote pluspunten. Mogen natuurlijk niet vergeten dat het ventje nog geen 2 weken meetraind, en ook nog niet de kans heeft gekregen bij Jong Ajax.
Mag toch hopen dat hij meer kwaliteiten heeft dan Ozbiliz en Ebicilio, want deze heren redden het niet op dit niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door StevieV -- |
|
|
|