BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 12 Augustus 2012 , 16:30): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sebas1
 sebas1 - zondag 12 augustus 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Wat een vage opstelling ,Blind weer linksback pfff doe normaal (gewoon op de bank ipv dijks)
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 15:54 schreef StevieV het volgende:
vd week was Frank aardig lovend over Sana. Met name zijn dynamiek en overzicht waren grote pluspunten. Mogen natuurlijk niet vergeten dat het ventje nog geen 2 weken meetraind, en ook nog niet de kans heeft gekregen bij Jong Ajax.

Mag toch hopen dat hij meer kwaliteiten heeft dan Ozbiliz en Ebicilio, want deze heren redden het niet op dit niveau.
kwam er wel op neer dat hij ozbiliz voor zich had. Dus dan zal die wel minder zijn dat ozbiliz, en die was al niks
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 12 augustus 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 15:47 schreef Loetje het volgende:
Heb het interview net even via mn geweldige EL app teruggekeken.
De boer is duidelijk, ik verwacht deze week Maher en Assaidi!!!! De rest moet ik nog zien. Balen dit zeg
Haha grapjas. Maher gaat echt niet komen (veel en veel te duur). Assaidi zal alsnog afketsen aangezien dat Rioolrat er tussen zit. Ik zie niets meer komen, alleen maar gaan.
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 16:02 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Haha grapjas. Maher gaat echt niet komen (veel en veel te duur). Assaidi zal alsnog afketsen aangezien dat Rioolrat er tussen zit. Ik zie niets meer komen, alleen maar gaan.
Man lul niet!!!!!!!!
Ajax gaat echt wel wat bijhalen. Inmiddels kennen we frank de boer wel. Kijk het interview maar terug. Ajax zal zolangzamerhand maher wel moeten halen
ktotheb
 ktotheb - zondag 12 augustus 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 15:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

kwam er wel op neer dat hij ozbiliz voor zich had. Dus dan zal die wel minder zijn dat ozbiliz, en die was al niks
Wat is dat nou voor gelul? Hij had Ozbiliz voor zich omdat ie net een paar dagen bij Ajax was, dus hij zat nog niet eens bij de selectie. Waar haal je in vredesnaam vandaan dat Ozbiliz voor Sana zou zitten, dan zouden ze hem toch niet zo makkelijk naar Rusland laten gaan...
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 12 augustus 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 16:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Man lul niet!!!!!!!!
Ajax gaat echt wel wat bijhalen. Inmiddels kennen we frank de boer wel. Kijk het interview maar terug. Ajax zal zolangzamerhand maher wel moeten halen
hij geeft aan dat het met assaidi nog echt niet rond is en dat Maher een heel goede voetballer is..... tja dat is een open deur. En Ajax gaat echt geen 12 milj. voor een Maher neertellen. Dit gezien de "wij betalen wat wij vinden dat een speler waard is" filosofie(wat op zich niet verkeerd is). Heel misschien komt er nog een speler op huurbasis, maar dat zie ik ook niet echt gebeuren.
StevieV
 StevieV - zondag 12 augustus 2012 - 16:12   quote  deeplink  
wat moeten we met Maher (veel te duur overigens), als we De Jong, Schone, Eriksen, Serero en Fischer hebben voor die positie.
ktotheb
 ktotheb - zondag 12 augustus 2012 - 16:13   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom iedereen Maher ziet als vervanger van Anita, de twee hebben niks met elkaar te maken... Dat is net zoiets als zeggen, ok Anita gaat weg, maar gelukkig hebben we Schone gehaald. Totaal andere spelers. Aanvallende middenvelders hebben we in overvloed, dus als er iets gehaald moet worden is het een LCV, een CVM en eventueel een extra buitenspeler.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 augustus 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 16:13 schreef ktotheb het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen Maher ziet als vervanger van Anita, de twee hebben niks met elkaar te maken... Dat is net zoiets als zeggen, ok Anita gaat weg, maar gelukkig hebben we Schone gehaald. Totaal andere spelers. Aanvallende middenvelders hebben we in overvloed, dus als er iets gehaald moet worden is het een LCV, een CVM en eventueel een extra buitenspeler.
Ow jij heb je mening ook bijgesteld?
ktotheb
 ktotheb - zondag 12 augustus 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 16:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow jij heb je mening ook bijgesteld?
Nee hoor, helemaal niet. Ik zei al dat een LCV een welkome aanvulling zou zijn en nu Anita weg lijkt te gaan komt daar nog een CVM bij. Een extra buitenspeler zou eventueel nog kunnen als je ergens goedkoop iets op kan pikken, maar is niet noodzakelijk. Er is dus niks verandert aan mijn mening, want als je mijn posts terugleest, zie je dat ik direct al zei dat er vervangers moeten komen voor eventueel nog vertrekkende spelers.
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 12 augustus 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Het zal mij benieuwen of deze spelers iets kunnen uithalen tegen AZ....Ik heb er niet zo heel goed gevoel bij, maar ik hoop natuurlijk dat mijn gevoel niet juist is.
StevieV
 StevieV - zondag 12 augustus 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Succes allen! We gaan gewoon winnen, klaar!
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 16:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Man lul niet!!!!!!!!
kom wel goed Loet.. denk dat er 3 aankopen bij gaan komen mits Janssen en Anita vertrekken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door infamous psv --
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 12 augustus 2012 - 16:40   quote  deeplink  
mooie goal vd wiel
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 16:40   quote  deeplink  
VanDerWiel mag weer blijven zeker!
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 12 augustus 2012 - 16:41   quote  deeplink  
als ie niet bijtekend dan moet ie gewoon verkocht worden
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - zondag 12 augustus 2012 - 16:41   quote  deeplink  
Van Der Wiel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ktotheb
 ktotheb - zondag 12 augustus 2012 - 16:41   quote  deeplink  
Tot nu toe ziet het er aardig uit jongens. Hoop dat alle azijn uitgepist is en dat we nu weer met zijn allen kunnen geloven in een mooi seizoen! COME ON AJAX!!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 16:42   quote  deeplink  
wel n mooie goal van die etter..
Bw afca
 Bw afca - zondag 12 augustus 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Lekker hoor!!!
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 16:12 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor gelul? Hij had Ozbiliz voor zich omdat ie net een paar dagen bij Ajax was, dus hij zat nog niet eens bij de selectie. Waar haal je in vredesnaam vandaan dat Ozbiliz voor Sana zou zitten, dan zouden ze hem toch niet zo makkelijk naar Rusland laten gaan...
Beter lezen!
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 16:13 schreef ktotheb het volgende:
Jongen lees nou beter. Ik zeg dat maher moet komen maar NIET voor anita!!
StevieV
 StevieV - zondag 12 augustus 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Redelijk goede 1ste helft, middenveld staat aardig, achterin stabiel, wel domme gele kaart van Blind.
Te weinig dreiging vd flanken, lukoki 2 aardige actiesmaar gebruikt zijn snelheid te weinig tegen die Gorter.
Schone onwennig vanaf links, trekt constant naar binnen, en probeert te veel. de moeilijkste oplossing.
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 16:12 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

hij geeft aan dat het met assaidi nog echt niet rond is en dat Maher een heel goede voetballer is..... tja dat is een open deur. En Ajax gaat echt geen 12 milj. voor een Maher neertellen. Dit gezien de "wij betalen wat wij vinden dat een speler waard is" filosofie(wat op zich niet verkeerd is). Heel misschien komt er nog een speler op huurbasis, maar dat zie ik ook niet echt gebeuren.
Ach man, maher is goede speler, dan moet je ook betalen, maar die is rond de 7.5, 8 miljoen wel los te weken. Doe er bonussen bij en hij is van ons
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 12 augustus 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ach man, maher is goede speler, dan moet je ook betalen, maar die is rond de 7.5, 8 miljoen wel los te weken. Doe er bonussen bij en hij is van ons
Dat ben ik met je eens, maar dat soort bedragen wordt nu niet meer door Ajax neergelegd.
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Eerste 20 minuten prima, daarna gewoon potje bejaardenvoetbal. En wat erger ik me aan sommige spelers. Blind staat weer veel te diep. Als beerens en ook af en toe maher op rechts wat meer met de bal doen wordt het levensgevaarlijk. Zit weinig voetbal in. Hopelijk blijft AZ dit niveau ook spelen dan komt het goed. Als die een tandje bijzet wordt het lastig. Handelingsnelheid schone moet trouwens ook omhoog
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:23 schreef Blaatkoe het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar dat soort bedragen wordt nu niet meer door Ajax neergelegd.
Ajax betaalt geen hoofdprijs meer!
Ajax heeft wel degelijk interesse, ze weten dus ook dat hij wel iets moet kosten!!
En bovendien zal AZ er nooit meer zoveel voor krijgen!
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 12 augustus 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Assaidi geeft nu al aan dat het gaat om salaris... dus ik denk dat het qua salaris niet doorgaat.... zie interview EL
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:26 schreef Blaatkoe het volgende:
Assaidi geeft nu al aan dat het gaat om salaris... dus ik denk dat het qua salaris niet doorgaat.... zie interview EL
Perez' praat hem ook niet echt nr ajax
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:26 schreef Blaatkoe het volgende:
Raiola zit hier achter.

Maar hij wil dicht bij huis, hij weet dat ajax niet gaat geven wat galatatsaray en die russische club geeft. Bovendien moet ajax dadelijk wel als ook antia , janssen en van der wiel wegzijn
StevieV
 StevieV - zondag 12 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Wel eindelijk iemand die eerlijk zegt dat het om het salaris gaat.
Zie het wel goed komen, maar die minne hond van een Raiola zit er tussen...
nora
 nora - zondag 12 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 14:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik snap wel de visie van Cruijff maar Ajax is gewoon aan zijn stand verplicht om mee te doen om het kampioenschap. Tussenjaar bla bla allemaal onzin! Zal ik even een paar punten op noemen waarom ik niet tevreden ben met de huidige selectie. En waarom er juist wel gericht versterkt moet worden..
1 Nog niet alle jonge jongens zijn en klaar voor..
2 Als regerend kampioen moet je altijd mee doen om de titel
3 Veel spelers voor de breedte inmiddels al verkocht zijn
4 Omdat je Champions League speelt
5 Er bijna geen ervaring meer in je team zit(Janssen misschien ook nog weg)
6 Blind je LCV is
7 Er veel teveel blessures zijn ook van spelers die normaliter basis zijn..
Kan er vast nog wel een paar bedenken! Vandaag zal alles bepalend zijn en gaan we zien of het echt
een tussenjaar word en/of we ons voor niks druk maken. Ik zeg we maar daar bedoel ik in ieder geval mezelf mee..
Dus jij denkt dat 1 wedstrijd vandaag het hele seizoen bepaald ?
ktotheb
 ktotheb - zondag 12 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:24 schreef Loetje het volgende:
Eerste 20 minuten prima, daarna gewoon potje bejaardenvoetbal. En wat erger ik me aan sommige spelers. Blind staat weer veel te diep. Als beerens en ook af en toe maher op rechts wat meer met de bal doen wordt het levensgevaarlijk. Zit weinig voetbal in. Hopelijk blijft AZ dit niveau ook spelen dan komt het goed. Als die een tandje bijzet wordt het lastig. Handelingsnelheid schone moet trouwens ook omhoog
Wat ben jij een ontzettende zeikerd zeg. Tegen een moeilijke tegenstander sta je voor en sta je gewoon zo goed dat AZ geen enkele kans heeft gehad. We kijken naar de eredivisie, niet naar de Premier Leaugue. Dit is het niveau in Nederland en op dit niveau speelt Ajax toch uitstekend? En dan nog zonder een aantal basisklanten. Maar nee, dan staat blind iets te ver naar voren en is de handelingssnelheid van Schone te laag. Wordt eens enthousiast en ga achter je club staan.
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:29 schreef StevieV het volgende:
Wel eindelijk iemand die eerlijk zegt dat het om het salaris gaat.
Zie het wel goed komen, maar die minne hond van een Raiola zit er tussen...
Raiola heb ik altijd uitgekotst!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naar mannetje is dat. Gledtekens zitten in de ogen van die dikke darmdrol!
Blaatkoe
 Blaatkoe - zondag 12 augustus 2012 - 17:30   quote  deeplink  
Lijkt me trouwens stug dat hij er sowieso niet op vooruit zou gaan qu salaris tov Heerenveen....maar ik denk dat hij gelijk topverdiener wil zijn bij Ajax(uiteraard nav raiola de rioolrat)
nora
 nora - zondag 12 augustus 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 14:26 schreef RenatoBos het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN..!!
Een kinderhand is gauw gevuld ha ha
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:29 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Wat ben jij een ontzettende zeikerd zeg. Tegen een moeilijke tegenstander sta je voor en sta je gewoon zo goed dat AZ geen enkele kans heeft gehad. We kijken naar de eredivisie, niet naar de Premier Leaugue. Dit is het niveau in Nederland en op dit niveau speelt Ajax toch uitstekend? En dan nog zonder een aantal basisklanten. Maar nee, dan staat blind iets te ver naar voren en is de handelingssnelheid van Schone te laag. Wordt eens enthousiast en ga achter je club staan.
Laat mij een zeikerd zijn dan. Beter mijn mening dat jij met je ajaxbril op! Meer is het niet. Ajax was 20 minuten prima, daarna was het kut!!! En elk eerlijk mens geeft dat toe. Az kreeg geen kansen nee, omdat ze de ruimte die er linksachterin bij ons ligt niet benutten! Schone handeld vaak te traag, zei verslaggever trouwens ook al. Van ajax heb ik niet het gevoel dat het veel beter kan, bij az wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door Loetje --
StevieV
 StevieV - zondag 12 augustus 2012 - 17:33   quote  deeplink  
Debuut voor Tobias Sana, laten we vertrouwen op onze scouts!
Sigi gaat scoren, voel het aan me water
ktotheb
 ktotheb - zondag 12 augustus 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat mij een zeikerd zijn dan. Beter mijn mening dat jij met je ajaxbril op! Meer is het niet. Ajax was 20 minuten prima, daarna was het kut!!! En elk eerlijk mens geeft dat toe. Az kreeg geen kansen nee, omdat ze de ruimte die er linksachterin bij ons ligt niet benutten! Schone handeld vaak te traag, zei verslaggever trouwens ook al. Van ajax heb ik niet het gevoel dat het veel beter kan, bij az wel.
Pffff...... Door jou krijg ik er zin in zeg. We zitten op een Ajax-forum, mag ik een beetje een Ajaxbril ophebben? Als er mensen zoals jij in het stadion zaten was het de hele wedstrijd doodstil, bah
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:33 schreef StevieV het volgende:
Debuut voor Tobias Sana, laten we vertrouwen op onze scouts!
Sigi gaat scoren, voel het aan me water
Hoop dat sigi weer het niveau haalt zoals begin vorig jaar. Nu heb ik soms het idee dat hij zich de pleuris loopt voor niets
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:34 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Pffff...... Door jou krijg ik er zin in zeg. We zitten op een Ajax-forum, mag ik een beetje een Ajaxbril ophebben? Als er mensen zoals jij in het stadion zaten was het de hele wedstrijd doodstil, bah
Niks mee te maken. Maar dan moet je me geen zeikerd noemen, Iedereen weet dat ik altijd rieel praat over een wedstrijdverloop. en als het kut is zeg ik dat ook! Als je daar moeite mee heb donder je toch lekker op!!!

En natuurlijk hoop ik dat ze winnen, ben fanatiek genoeg, maar ben ook gewoon eerlijk als het niet loopt. nu dus ook!
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 17:34 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Loetje is wel realistisch.. want vorige week na de JC-schaal zaten er een hoop van jullie in zak en as en nu na een 1ste helft waarin jullie dan wel voor staan is het ineens hosanna..
correctie 1-1..
StevieV
 StevieV - zondag 12 augustus 2012 - 17:37   quote  deeplink  
pfff, heel beroerd verdedigd! kutzooi.. 1-1
wel goede eerste actie van Sana!

Kom op Ajax!!
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:37   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170716

Neem aan dat tie bij heerenveen toch wel minder verdiend dan dat hij bij ajax zal doen
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:38   quote  deeplink  
Precies, ach blaatkoe, ik ben toch een zeikerd he!

Ik doel er op, als AZ aanzet dat zij meer kunnen brengen dat ze deden. Dit bedoelde ik!
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 17:39   quote  deeplink  
hoppa
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Wat een power heeft die altidore, en wat ligt vermeer snel plat zeg
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Blaatkoe????
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2012 - 17:41   quote  deeplink  
jozy-altidore.jpg
Loetje
 Loetje - zondag 12 augustus 2012 - 17:41   quote  deeplink  
Dat bedoel ik, az zet aan, en waar zijn we?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 12 Augustus 2012 , 16:30): 2-2

0.0064349