|
|
Mike¥¥
|
|
|
wat is jullie mening omtrendt het gedrag van deze speler ? na het intervieuw na de wedstrijd van heereveen vond ik zijn lakse houding over dat hij er wel op vooruit ging, maar niet genoeg niet getuigen van overtuiging,kom op je gaat naar ajax ,de club die afg. jaren de schaal wint,meedoet in cl ,waar je als talent jezelf in de kijker speelt in het buitenland, ajax is een nieuwe weg ingeslagen en dat assaidi het goed deed bij heerenveen,wil niet zeggen dat hij bij onze jongens wel doet, ik zeg graag of anders liever niet!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
goed gegokt sorry hiervoor , en waar is je inhoudelijke reactie dan |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
quote: dat is niet zijn sterkste punt :P |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De transfer is nog vollop bezig ga ik van uit en wat hij zegt het salaris is nog niet genoeg maar hij eist meer als wat in zijn hoofd zit en Ajax bied mijnder als plafond en zo kom je morgen bij elkaar zo werkt dat,gaat goed komen. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
oke,we zullen zien, wel is het een feit dat we nog wat enkele versterkingen hard nodig hebben,persoonlijk is mijn mening dat een linksbenige verdediger het hardst nodig is ,met kwaliteiten opbouwend goed,goede inspeel pas,en genoeg ervaring |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Oprotten met die gozer. Nog niks laten zien en dan al mauwen over geld. Is in mij ogen nu al een weggooier word net zo een drama als met el hamlap. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Cv is veel belangrijker de verdediging is niet snel en het is een gatenkaas als het spel snel word. Ook kan ajax beter naar een vervanger gaan kijken voor anita die liever bij een middenmoter in Engeland gaat spelen. |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
idd ,en bij een vertrek van jansen is een verdidende middevelder met kwaliteiten als anita wel nodig,ik zie enoh het niet evengoed doen,wel vind ik het een feit dat we maher moeten halen,en niet weer alles willen afpingen,wel is het goed dat ajax niet meer top salarissen betaalt voor ze het waar gemaakt hebben,armenteros naar ajax zie ik ook als positief |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Een mens is en blijft een egoistisch wezen. Egoisme en hebzucht is de grootste tekortkoming van de mens. En iedereen bezit deze eigenschap en het is de vraag in hoeverre je daarin laat mee gaan. Wanneer Assaidi volgend jaar naar een andere club gaat, hoeft die club geen transfer te betalen. En zal hij gemakkelijker een hoger salaris krijgen. En daarom kiest hij voor de lange termijn planning. Met deze keuze is niks mis mee. Alleen wanneer hij deze week zegt: geld speelt voor mij geen rol, dan verlies je je geloofwaardigheid. En daarin vaalt hij als mens. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
wat mijn mening is is dat ik vind dat ajax wel heel erg aan het muntneuken is,de Boer ging immers zelf destijds ook weg voor het geld , nu moet iemand het een eer vinden om voor ajax te mogen spelen in een stadion met 50000 suporters, men weet eenmaal dat een speler die je aankoopt graag meer in zijn loonzakje ziet dan een speler krijgt uit eigen kweek |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Was nog ff bezig de Neanderthaler openingspost proberen te lezen.
Inhoudelijk: bullcrap. Wedstrijd van vandaag laat maar weer eens zien dat we vooralsnog weinig op kunnen lossen met "eigen" jeugd en dat er wel degelijk versterking moet komen. In alle linies.
En betreft "graag of niet": het interesseert de moderne prof geen ruk voor welke club hij speelt. Wie betaalt bepaalt. De tijd dat spelers Ajax een eerzame club vonden, is al lang voorbij. Het blijft niet 1973 hoor...
En de allerlaatste in lijn die niet moet gaan kwaken over lage salarissen betalen aan spelers is Frank -Kassa- de Boer. Hij, zijn broer en scholletje hebben genoeg pesos uit de club Ajax geperst indertijd. En toen het niet genoeg was lekker lopen etteren om weg te komen... Ga heen met je clubliefde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2012 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gast hou es op, ik vraag me echt af wanneer jij wel tevreden bent. Volgens mij kan dat alleen als Ajax élke wedstrijd met overmacht wint. En de tijd waar jij nu op doelt is niet reeel omdat de bedragen toen een heel stuk lager lagen. Je had er wel een uit lampjesdorp kunnen zijn, elk club icoon pis je hier af. Is een club uit de provincie niet wat meer voor je? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Helemaal eens. Frank moet zijn smoel eens gaan houden in de media want ik hoor hem ondertussen vaker dan Verbeek. Altijd mooi weer spelen en achter de schermen komt er NIKS rond. Ben gewoon open en zeg dat het een grote puinhoop is binnen ajax en dat we dit jaar voor top 5 gaan niet voor het kampioenschap. In de CL ga je een enorme flater slaan met dit team. Tevens valt het me op dat er wel vaak spelers ontevreden zijn over ajax en frank de boer. Niemand maakt me wijs dat dat alleen aan die speler ligt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 09:36 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Helemaal eens. Frank moet zijn smoel eens gaan houden in de media want ik hoor hem ondertussen vaker dan Verbeek. Altijd mooi weer spelen en achter de schermen komt er NIKS rond. Ben gewoon open en zeg dat het een grote puinhoop is binnen ajax en dat we dit jaar voor top 5 gaan niet voor het kampioenschap. In de CL ga je een enorme flater slaan met dit team. Tevens valt het me op dat er wel vaak spelers ontevreden zijn over ajax en frank de boer. Dat ligt gewoon ajax klaar. De spelers die mekkeren zijn dat basisspelers of wissels? Juist! |
|
|
|
|
|
|
|
quote: Joh, is er iets mis met je dat je jezelf niet op een normale wijze kunt uitdrukken? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Ik moet ondertussen bijna kotsen van die man. Veel spelers kunnen niet met hem door 1 deur en daarbij roept die elke week in de media dat spelers nagenoeg rond zijn. Hij schetst dus zelf hoge verwachtingen en die kan die niet waarmaken dit jaar. Gewoon zijn mondje houden en doen waarvoor hij is aangenomen. Misschien is een curses peoplemanagement ook geen overbodige luxe. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Bah wat zie ik hier veel Feyenoord supporters, en het gekke is dat je ze altijd hoort als we niet bovenaan staan. Altijd wat te mauwen en nooit eens positief, alleen als WE kampioen zijn hebben WE het goed gezien. Komt er ene Sana voor maar 3 ton naar ons toe, dan zijn ze te gierig en kan het ook niks zijn. Komt er een toekomstplan, beginnen ze te zeiken dat het elftal er nog niet staat. Bahhhhh bahhhhh bahhhhhh nep supporters ga je eens schamen in de hoek. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat een gezeik hier in deze topic,lees de telegraaf dan kun je lezen waarom al die gasten weg moeten en er bijna niks gekocht wordt,die v/d Boogert en zijn hol maatjes hebben de club op een haar na falliet gemaakt,net zoals hij dat met zijn bedrijf ook al had gedaan.Nu zijn de opvolgers en daar is Frank een onderdeel van de brokstukken weer aan elkaar aan het lijmen zodat Ajax weer gezond wordt we zijn financieel op sterven na dood dus moet je dure jongens verkopen dus ook Jansen en goedkope spelers zoals Shone en Saba kopen en heel veel jeugd inpassen en we zullen dus echt geduld moeten hebben en dit jaar verwacht ik echt niet veel,misschien dat als Anita verkocht is dat ze wat geld uitgeven voor een goede verdediger.Of dat ze dat geld kunnen gebruiken voor een verdedigende middenvelder . |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 09:53 schreef riveco het volgende:Bah wat zie ik hier veel Feyenoord supporters, en het gekke is dat je ze altijd hoort als we niet bovenaan staan. Altijd wat te mauwen en nooit eens positief, alleen als WE kampioen zijn hebben WE het goed gezien. Komt er ene Sana voor maar 3 ton naar ons toe, dan zijn ze te gierig en kan het ook niks zijn. Komt er een toekomstplan, beginnen ze te zeiken dat het elftal er nog niet staat. Bahhhhh bahhhhh bahhhhhh nep supporters ga je eens schamen in de hoek. Gewoon lekker je mondje houden en in de menigte achter Frankie en zijn vriendjes aanlopen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 10:00 schreef nora het volgende:Wat een gezeik hier in deze topic,lees de telegraaf dan kun je lezen waarom al die gasten weg moeten en er bijna niks gekocht wordt,die v/d Boogert en zijn hol maatjes hebben de club op een haar na falliet gemaakt,net zoals hij dat met zijn bedrijf ook al had gedaan.Nu zijn de opvolgers en daar is Frank een onderdeel van de brokstukken weer aan elkaar aan het lijmen zodat Ajax weer gezond wordt we zijn financieel op sterven na dood dus moet je dure jongens verkopen dus ook Jansen en goedkope spelers zoals Shone en Saba kopen en heel veel jeugd inpassen en we zullen dus echt geduld moeten hebben en dit jaar verwacht ik echt niet veel,misschien dat als Anita verkocht is dat ze wat geld uitgeven voor een goede verdediger.Of dat ze dat geld kunnen gebruiken voor een verdedigende middenvelder . De Telegraaf kan me veel vertellen , maar Ajax is degene waarvan ik dit dan wil horen. Tussenseizoen is geen probleem zolang je dit uitspreekt naar je fans. Niet doen alsof alles koek en ei is terwijl er achter de schermen een grote wanorde heerst. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Joh Marco, jij bepaalt niet wie zijn mond moet houden hoor, maar hier komt weer een oud gezegde naar boven "holle vaten klinken het hardst". En je moet eens leren om te wachten tot 1 september, je bent zeker erg verwend als kind zijnde?(of ben je dat nog?) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 10:48 schreef riveco het volgende:Joh Marco, jij bepaalt niet wie zijn mond moet houden hoor, maar hier komt weer een oud gezegde naar boven "holle vaten klinken het hardst". En je moet eens leren om te wachten tot 1 september, je bent zeker erg verwend als kind zijnde?(of ben je dat nog?) Kerel als er een hard heeft moeten werken voor zijn centjes ben ik het wel. Wat heeft verwend zijn hier nou mee te maken?? Ik uit mijn onvrede over dit Ajax en over deze trainer in de media. Als ik vind dat hij zijn mond moet houden dan vind ik dat punt uit. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Verwend wil zeggen dat je graag je zin wil hebben, en dat blijkt wel uit hoe jij reageerd. Heeft niets te maken met de zaak of je hard werkt of niet, maar je moet ook dingen kuinnen accepteren ook als het eens niet loopt zoals jij en ik het wil. Wees blij dat we nu opruiming houden, dan kunnen we met veel eigen jeugt over een paar jaar weer mee met de europese top. Nu is het helaas eerst zaak om de mensen met een te hoog salaris op te ruimen, zodat je weer gelijkheid in de groep gaat krijgen en niet dat een matige speler meer als een miljoen verdient terwijl een Siem maar 8 ton krijgt. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 11:13 schreef riveco het volgende:Verwend wil zeggen dat je graag je zin wil hebben, en dat blijkt wel uit hoe jij reageerd. Heeft niets te maken met de zaak of je hard werkt of niet, maar je moet ook dingen kuinnen accepteren ook als het eens niet loopt zoals jij en ik het wil. Wees blij dat we nu opruiming houden, dan kunnen we met veel eigen jeugt over een paar jaar weer mee met de europese top. Nu is het helaas eerst zaak om de mensen met een te hoog salaris op te ruimen, zodat je weer gelijkheid in de groep gaat krijgen en niet dat een matige speler meer als een miljoen verdient terwijl een Siem maar 8 ton krijgt. Ik geloof niet dat we met de jeugd naar de europese top gaan. Dat ze bezig zijn te snijden in de lonen is helemaal prima. Dat ze niet uitgeven wat de andere club vraagt is ook nog normaal, maar dat er geen openheid van zaken word gegeven is absoluut niet normaal. De fans moeten gewoon weten waar ze aan toe zijn. Ik krijg zeker graag mijn zin , maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Ik baal gewoon ontzettend van het gedoe allemaal rondom ajax heen. F.de Boer die wekelijks roept "ja ook hij staat op ons lijstje","Assaidi is bijna rond". "Theo is belangrijk". Allemaal kreten waar we niets mee kunnen en zeker als blijkt dat er geen hol van waar is. Assaidi is helemaal nog niet rond met ajax, Theo Janssen is wel een duidelijk verhaal en dat iedereen op ons lijstje staat is ook prima maar dan doe eens wat met de lijstje. Dus gewoon openheid van zaken geven zodat de fans zich daarop kunnen instellen. Niet vorig jaar roepen dat je een rol wil spelen in de CL om vervolgens alles met ook maar een beetje ervaring te verpatsen terwijl je niks fatsoenlijks ervoor terug haald. Kijk bij Feyenoord, die fans wisten waar ze aan toe waren en die bleven er dan ook achter staan. Ik blijf ook achter ajax staan maar ik zou dan wel graag willen weten wat de plannen nu precies zijn. |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Helemaal mee eens AFCA MARCO, alleen met de jeug wordt het niks. HEt is goed dat ze dingen veranderen, maar dit is wel van het ene uiterste in het andere uiterste en in de praktijk blijkt dat een zware domper te zijn.
Ik heb het idee dat ze hopen door niks uit te geven met de jeugd wonderen te doen, dat de ene opstaat en dat het een elftal uit 1995 wordt, maar dit is niet realistisch, ze moeten de dingen stap voor stap doen, maar dit is gokken op een dood paard. Het hele middenveld is ontkracht als ook nog eens Janssen en Anita verdwijnen.De jeugd is al blij dat ze in het 1e spelen,hun droom is uitgekomen, maar ze kunnen zich nergens aan optrekken zonder ervaren leidingevende spelers. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Natuurlijk is het zo dat we, en ik zeg we omdat ik ook liever vandaag als morgen duidelijkheid heb in de samenstrelling van ONS elftal. Maar ze kunnen ook niet ieder gesprek dat gehouden wordt met nieuwe kandidaat voetballers opnemen en uitzenden voor ons. Ook in het geval Assaidi gaat het over salaris, omdat iedere voetballer denkt dat ze meer kunnen verdienen. Ze willen graag komen laten ze weten, maar dan komt de zaakwaarnemer en die gaat vertellen, dat hij beter een jaar kan wachten omdat hij dan tranfervrij weg kan en dat hij dan in het buitenland bij FC Bal op het dak het dubbele kan verdienene. Natuurlijk denkt een trainer in het eerste gesprek dat het zo goed als rond komt, maar helaas verdient de zaakwaarnemer er het meest aan bij een beter salaris. Niet Ajax, niet Frank en niet jij of ik ben de schuld, maar wel de economie en de zaakwaarnemers, die veel te machtig zijn momenteel. En ik hoop net als jij dat er nog ervaring bij komt voor 1 september, maar zo niet zal Frank er alles aan doen om er het beste uit te halen, en ons niet zoals Feyenoord af te laten zakken naar het rechter rijtje. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Het is heel simpel. De afgelopen 15 jaar is er een enorm wanbeleid gevoerd. Voor Ajax onwaardige spelers werden miljoenen op tafel gelegd en mega salarissen betaald. Ik vind het signaal wat Assaidi (en daar gaat deze topic over) afgeeft, nu al verontrustend. Ik heb in eerdere topics al aangegeven, dat ik niet zit te wachten op zijn komst. En waarom? Dat komt dus nu uit. Ik zou jullie willen adviseren eens de laatste jaarrekening van AFC Ajax NV te down loaden. Dan kun je al de conclusie trekken, dat er gesaneerd moet worden. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 11:57 schreef hjf het volgende:Het is heel simpel. De afgelopen 15 jaar is er een enorm wanbeleid gevoerd. Voor Ajax onwaardige spelers werden miljoenen op tafel gelegd en mega salarissen betaald. Ik vind het signaal wat Assaidi (en daar gaat deze topic over) afgeeft, nu al verontrustend. Ik heb in eerdere topics al aangegeven, dat ik niet zit te wachten op zijn komst. En waarom? Dat komt dus nu uit. Ik zou jullie willen adviseren eens de laatste jaarrekening van AFC Ajax NV te down loaden. Dan kun je al de conclusie trekken, dat er gesaneerd moet worden. Zijn er geen juridische stappen die je kunt ondernemen tegen v/d Boog en Sloeri Coronel? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik hoop dat Ajax de boel afkapt met Assaidi. Dat is dan meteen weer een signaal aan de speler dat ze blij mogen zijn als Ajax voor ze op de stoep staat. Als geld dan belangrijker is dan spelen in het Ajax shirt dan mogen ze van mij wegblijven. Die jongen heeft bij mij nu al een achterstand mocht ie wel komen. Graag of niet. Dan maar doormodderen met Lukoki erbij.We hebben Sulejmani, Boerrigter en Sana die allemaal op links kunnen spelen. En Sulejmani en Sana allebei ook op rechts. Dan heb je Lukoki achter de hand ( hoewel ik hem niet goed genoeg vind) en als het dan toch nog moet heb je Ebecilio ook nog. Ik vind het erger dat Anita en Janssen weggaan. Dat is veel moeilijker op te vangen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 12:03 schreef Ajax_fan het volgende:Ik hoop dat Ajax de boel afkapt met Assaidi. Dat is dan meteen weer een signaal aan de speler dat ze blij mogen zijn als Ajax voor ze op de stoep staat. Als geld dan belangrijker is dan spelen in het Ajax shirt dan mogen ze van mij wegblijven. Die jongen heeft bij mij nu al een achterstand mocht ie wel komen. Graag of niet. Dan maar doormodderen met Lukoki erbij.We hebben Sulejmani, Boerrigter en Sana die allemaal op links kunnen spelen. En Sulejmani en Sana allebei ook op rechts. Dan heb je Lukoki achter de hand ( hoewel ik hem niet goed genoeg vind) en als het dan toch nog moet heb je Ebecilio ook nog. Ik vind het erger dat Anita en Janssen weggaan. Dat is veel moeilijker op te vangen. Als je eenmaal A zegt , moet je niet ineens B gaan roepen inderdaad.' Graag of niet graag geld dus ook voor meneer Assaidi die god op zijn blote knieen mag danken dat AJAX hem uberhaupt wil contracteren. Meteen afkappen die handel. Zijn uitspraken in de media zijn volstrekt belachelijk. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 11:59 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Zijn er geen juridische stappen die je kunt ondernemen tegen v/d Boog en Sloeri Coronel? Natuurlijk zijn er juridische stappen te ondernemen. Als je wanbeleid hebt gevoerd in een onderneming, dan kun je de perso(o)n(en) aanspreken op bestuurdersaansprakelijkheid. Echter, er is nog steeds een bestuurder aan boord, die medeverantwoordelijk is voor deze chaos. En dat is Jeroen Slop. Deze man (hij is notabene Register Accountant) moet vandaag nog de wacht worden aangezegd. Schande dat dit nog steeds niet heeft plaatsgevonden. |
|
|
|
|
|
|
|
Ja dat is tegenwoordig wel mogelijk, zie TEG constructie. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Het is ook een wonder dat Jeroen Slop en Henrie van der Aat nog bij Ajax werken. Zij zijn verantwoordelijk voor het wanbeleid van de afgelopen jaren. Pas als deze 2 dieven vertrekken is de organisatie binnen Ajax eindelijk goed. |
|
|
|
|
|
|
|
Raiola: 'Kans op akkoord Ajax en Assaidi klein'
Ajax rekende al op de komst van Heerenveen-aanvaller Oussama Assaidi. Maar een akkoord lijkt steeds verder weg. Assaidi wil meer salaris, Ajax houdt de poot stijf.
"Op deze manier is de kans op een akkoord tussen Ajax en Assaidi klein", laat zaakwaarnemer Mino Raiola weten aan Voetbal International. Assaidi heeft reeds het eerste aanbod van Ajax afgewezen. Het verschil tussen vraag en aanbod is volgens Raiola erg groot. Er is ook buitenlandse interesse voor Assaidi.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/206533_raiola-kans-op-akkoord-ajax-en-assaidi-klein |
|
|
|
|
|
|
|
ook prima toch :) maar het is nu niet meer ajax met jeugd, maar jong ajax met wat ouderen :P |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 15:24 schreef The Dude :) het volgende:Raiola: 'Kans op akkoord Ajax en Assaidi klein' Ajax rekende al op de komst van Heerenveen-aanvaller Oussama Assaidi. Maar een akkoord lijkt steeds verder weg. Assaidi wil meer salaris, Ajax houdt de poot stijf. "Op deze manier is de kans op een akkoord tussen Ajax en Assaidi klein", laat zaakwaarnemer Mino Raiola weten aan Voetbal International. Assaidi heeft reeds het eerste aanbod van Ajax afgewezen. Het verschil tussen vraag en aanbod is volgens Raiola erg groot. Er is ook buitenlandse interesse voor Assaidi. http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/206533_raiola-kans-op-akkoord-ajax-en-assaidi-klein En zo worden mogelijke problemen toch vanzelf weer opgelost. En kan in dit geval Raiola z'n zakken niet verder vullen. Buiten de deur houden deze graaier. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 16:06 schreef hjf het volgende:[..] En zo worden mogelijke problemen toch vanzelf weer opgelost. En kan in dit geval Raiola z'n zakken niet verder vullen. Buiten de deur houden deze graaier. en hij weet precies wat Ajax voor Anita zal vangen. |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
Lekker laten zitten met hem als hij 1.1 miljoen wilt verdienen (volgens VI) en 350.000 verdient bij Heerenveen eerst doet hij zielig of hij maar heel weinig krijgt. Als ik hem was zal ik zelfs voor minder naar Amsterdam gaan, je wilt toch het hoogst haalbare behalen als voetballer of wilt hij als een onbekende bij Heerenveen spelen. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
kleine loonsverhoging. van 3,5 ton naar 1,1 miljoen. oppleuren met die gast. Gisteren deed ie net of ie 2% erop vooruit zou gaan. 1,1 miljoen, daar moet ik de rest van mn leven voor bikkelen. |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 21:15 schreef Robinho het volgende:kleine loonsverhoging. van 3,5 ton naar 1,1 miljoen. oppleuren met die gast. Gisteren deed ie net of ie 2% erop vooruit zou gaan. 1,1 miljoen, daar moet ik de rest van mn leven voor bikkelen. idd. gaat hij nog zeuren om meer geld. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
Wat een debiel die assaidi,hoeft voor mij echt niet meer te komen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Is het niet op z'n zachtst gezegd 'vreemd' dat er nu vermeld wordt wat Assaidi bij Heerenveen verdient en wat hij bij ONS AJAX wil verdienen? Ik denk dat veel supporters/forumbezoekers nog geen 10% verdient van wat hij nu bij Heerenveen verdient. Afgezien van alles; ik heb frank de Boer heel hoog zitten, maar ik vind ook dat hij niet steeds moet roepen dat een contract voor een nieuwe speler bijna rond is, ZOLANG het niet rond IS! Als hij dat überhaupt echt zelf heeft gezegd. |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
'Assaidi verdient nu 3,5 ton per jaar bij SC Heerenveen', vertelde Genee. 'Ajax heeft hem nu een jaarsalaris van 1,1 miljoen euro geboden. Assaidi wil echter 1,6 miljoen euro per jaar verdienen en weigert dus te tekenen.' { http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=23537 }
Had hem als voetballer graag zien komen, maar hoop dat Ajax geen consessies doet. Als Assaidi vast houdt aan zijn salaiseis zegt dit vee over hem als persoon. Zou zo iemand zich in dienst van een elftal stellen? Denk niet dat hij in het huidige (of nieuwe) Ajax past. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Blijf aub weg....wordt volgende hamlap... 1,1 miljoen....dat is 3,3 miljoen bij einde contract...ga maar lekker in het buitenland wegkwijnen Die vijf ton zal wel voor geldwolf raiola zijn... Goeie trainers, cl spelen en kans op meer prijzen... Ik snap niet waarom deze jongens voetballen iig niet omdat ze het spelletje zo leuk vinden... Dat geloof ik niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 augustus 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
1,1 milj. is toch echt een goed salaris.... ik ruik hier een rioolrat...hij deed voor de camera's overkomen of hij "maar" max. 20.000 meer zou gaan verdienen.... lekker laten hangen die kerel. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 - 07:36 schreef Blaatkoe het volgende:1,1 milj. is toch echt een goed salaris.... ik ruik hier een rioolrat...hij deed voor de camera's overkomen of hij "maar" max. 20.000 meer zou gaan verdienen.... lekker laten hangen die kerel. Ja ik hoop dat heereveen zo laag eindigt dat ie niks meer waard is aan het eind van het seizoen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
1,1 miljoen...moet nou al janken...wat een geld |
|
|
|